برنامه یاد بعضی نفرات
 
از روز هفت اردیبهشت و در قالب آلبومی به همین نام؛
«بهنام علمشاهی» با «یه مدل تازه» آمد
موسیقی ما – آلبوم «یه مدل تازه» با صدای «بهنام علمشاهی» صبح روز هفتم اردیبهشت ماه منتشر شد. این آلبوم به همت شرکت «آوای نکیسا» به مدیریت «غلامعلی علمشاهی» تولید و توسط شرکت پخش «گلرنگ» در بازار توزیع شده است. «یه مدل تازه» ، «عاشقت شدم» ، «پیش من باش» ، «بیا برگرد» ، «انگیزه» ، «ممنونم» ، «احتمالات» ، «ده سال پیش» ، «وقت رفتنت» و ریمیکس احتمالات عناوین قطعات جدیدترین اثر بهنام علمشاهی است. «عماد طالب زاده» ، «پیام هوشمند» ، «علی بحرینی» ، «مسعود امامی» ، «ساناز کریمی» ، «فریبرز خاتمی» و «امیرمسعود میردامادی» و... از جمله عوامل تولید هفتمین آلبوم این خواننده هستند.

بهنام علمشاهی درباره آلبوم یه مدل تازه به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «سعی کردم در این آلبوم به فضایی برگردم که مردم آنگونه من را می خواستند و به تبع آن قطعات ریتمیک آلبوم «نیستی تو» را دوست داشتند. فضای آلبوم جدید هم ریتمیک و مثبت است و امید دارم که مورد استقبال قرار بگیرد. این اثر نسبت به آلبوم «دو نفره» تفاوت های زیادی دارد و فضای مثبت آن مهمترین ویژگی آن است. یه مدل تازه بیشتر به بهنام علمشاهی نزدیک است و در واقع سعی کردیم آن چیزی که از من انتظار دارند را ارائه کنم». او در مورد عنوان آلبوم هم خاطرنشان کرد: «بعد از یک وقفه ای که در کارهای من به وجود آمد با تغییرات زیادی مجددا به عرصه رقابت موسیقی برگشتم. به نوعی می توانم بگویم که من با یک مدل تازه تری وارد شدم. این اسم برای ترک اول آلبوم است و شاید قشنگ ترین قطعه من در این مجموعه باشد و کلمه یه مدل تازه در ترانه آن وجود دارد».

این خواننده در ادامه تصریح کرد: «برنامه های ویژه ای برای برگزاری کنسرت در فصل تابستان دارم و تصمیم گرفتم پس از انتشار این آلبوم و با قطعات جدید به دیدار مخاطبان بروم. البته در این مدت کنسرت های متعددی را در شهرستانها برگزار کردم ولی با وجود پیشنهاداتی که داشتم در تهران روی صحنه نرفتم. جزئیات کنسرت های من در تهران و شهرستانها به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهد شد».

در ادامه می توانید پوستر و کاورهای این آلبوم را با کیفیت بالا ببینید و دریافت کنید. همانند همیشه از کاربران فهیم سایت «موسیقی ما» تقاضا داریم تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفین این حوزه ، نسخه اصلی این آلبوم و یا سایر آثار موسیقایی را تهیه فرمایید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 23:18

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 12:32

اولین آلبوم سال وقتی اینجوری باشه وای به حل بقیش... یه کار خیلی ساده و سطحی که باز هم افت رو تو کارای یهنام علمشاهی دیدیم. بعد از آلبوم فوق العاده ی "نیستی تو" بهنام خیلی افت کرد و الان تو این آلبوم این افت به اوج خودش رسیده. از نظر ترانه که خیلی ضعیف و سطحی و کلمات تکراری به کار برده و باز هم ترانه های بسیار بسیار ضعیف علی بحرینی رو افت کیفیت آلبوم تاثیر گذاشته. ملودیا و تنظیما هم بسیار شبیه به همه. تعداد ترکای آلبوم هم 10 تا بیشتر نیس که از اینا یکیش ریمیکسه و یکیشم تکراری(وقت رفتنت). فقط تنها چیزی که می تونه آلبوم رو کمی سرپا نگه داره صدای خود بهنامه ....
ارشاد هم باید سخت گیری هاشو بیشتر کنه و به آلبومای ضعیف به این راحتی مجوز نده.

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 14:39

بعد از سال ها بازهم علمشاهی درخشید او حالا دوباره به کورس مدعیان برگشته .

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 11:16

بهنام علمشاهی با اینم آلبوم ضعیفترین کار خودشو به همه نشون داد. این آلبوم با آلبوم نیستی تو اصلا قابل مقایسه نیس..
به نظر من آلبوم خوبی نبود. بهنام علمشاهی از این بهترم میتونس کار کنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بهنام علمشاهی» با «یه مدل تازه» آمد | موسیقی ما