برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفتگوی ویدئویی با سه تن از اعضای قدیمی «آریان»:
دوست نداریم آریان تمام شود
موسیقی ما – سه تن از اعضای قدیمی گروه «آریان» در یک گفتگوی ویدئویی درباره حواشی اخیر این گروه و شایعه جدایی از شرکت ترانه شرقی سخن گفتند.

به گزارش «موسیقی ما»، پیام صالحی، شراره فرنژاد و علیرضا طباطبایی در این گفتگوی ویدئویی که با مجله اینترنتی «+TV» انجام شده، درباره به تعلیق در آمدن فعالیتهای آریان صحبت کرده و حرفهایی نیز درباره گفتگوی منتشر شده اخیر در سایت «موسیقی ما» از جانب قائممقام شرکت «ترانه شرقی» بر زبان آوردند که برای اولین بار در همه این سالها به آنها پرداخته شده است.

همچنین در این گفتگو دلایل اصلی ترک گروه از سوی برخی اعضای قدیمی نیز توضیح داده شده است.

این گفتگوی مملو از صحبتهای جدید را میتوانید اینجا  ببینید و دانلود کنید:
منبع: 
+TV
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 16:25

دیدگاه‌ها

شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 18:14

فک نمیکردم تقصیر آقای رجب پور باشه که محمدرضا گلزار و نینف و ... از آریان جدا شدند
ما همچنان عاشق آریان ( که ترانه شرقی بخواهد اسم رو برای خودش نگه داره و نه اعضارو ) هستیم و حالا اگرم اسم تغییر بکنه ما پشتیابانی میکنیم.

شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 18:34

عالی بود این مصاحبه خیلی خوشم اومد از این مصاحبه
ممنونم از اقای صالحی که همه چیز رو گفتند

شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 20:01

امدوارم هیچ وقت این گروه از هم نپاشه...کاش یک کمی هم به طرفدارای خودتون فکر می کردید!!!!!!!!!!
کاش پیام صالحی بدونه که موفقیتش با آریان ادامه پیدا خواهد کرد

شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 20:48

ظاهرا بچه های گروه همه با هم توافق دارن و همه ناراضین از دست آقای رجب پور
مسلما همه این بچه ها همونجور که پیام گفت دوست نداشتن این چندسال بیکار باشن و مشکل از مدیریته
آریان قبل از آقای رجب پور بوده بعد از ایشونم خواهد بود

شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 22:11

من به عنوان یک هوادار قدیمی اریان وظیفه خودم میدونم از این شلوغ بازی پیام صالحی انتقاد کنم. من همیشه گفته ام که علی، نینف و سیامک ستون فقرات شخصیت و پیشرفت آریان بوده اند و هستند. دقیقا همون هایی که در تمام این سالها آریان رو به اوج رسوندن و امتداد موفقیت آریان در گرو خلاقیت و هنر و گذشت اینها بوده. البته بقیه اعضا هم بوده اند ولی یا به اندازه این سه نفر هنرمند نبودند یا گذشت نداشتند. پیام صالحی هرگز نمیتونه نقش منجی رو برای آریان اجرا کنه به چندین دلیل؛ یکیش اینکه پیام هرگز به اندازه علی و سیامک هنرمند و ستاره نیست. بهترین اهنگ های اریان که تو ذهن ها مونده رو کی ساخته؟ گل افتابگردون، یاس کبود، مسافر، پرواز، بمون تا بمونم، شاپرک، طلسم، بی تو با تو، تو که با من باشی و کلا همه کارهای هیت آریان. اصلا سهم پیام صالحی بجز قصر شنی، غریبه و نگو(با اصلاح علی) چی بوده؟ این از کار حرفه ای پیام.
از نظر اخلاقی کی بود که البوم و کنسرت انفرادی داده؟ کی علارغم ناراحتی اعضای گروه البوم و کنسرت گذاشته؟! کی از راه محبوبیت از طریق اریان شرکت سون رو ایجاد کرده و کلی پول دراورده. شهرتی که اگر منطقی باشیم و سهم هر کس رو به خودش بدیم بیشترش باید به علی و سیامک و نینف میرسید و بعد شراره.
آقای صالحی عزیز، درسته برخی هواداران احساسی هستند و شاید بازی بخورن ولی بین طرفدارهای آریان آدم هایی هستند که کل ماجراها و مصاحبه ها و خاطرات اریان رو میدونن. حداقل اونهایی که رسانه ای شده رو میدونن.
الان شما دقیقا دارین خودتون رو به علی ضمیمه میکنید که باز به سود شخصیتون برسید. اصلا از لحن حرف زدنتون و از هیجان بی دلیلتون خوشم نمیاد. درسته رجب پور پدر اریان نیست ولی شما همه دایه مهربان تر از مادر نشوید.
بعضی ها خودشون رو میخوان به اریان بچسبونن که ازش منفعت ببرن ولی به قول شاعر سادگیمو ساده نگیر. هوادارای اریان ساده هستند ولی ساده لوح نیستند.

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 07:02
آزاده

تا جایی که من خاطرم هست آهنگ "بهونه" آلبوم دوم رو هم پیام ساخته بود که اتفاقا معروفترین آهنگ خود پیام هم بود. بعد از "پرواز" همین آهنگ آلبوم دوم بود که اون زمان بیشتر از همه می شنیدم. "گل آفتابگردون" و "پرواز" هیت بودند، بقیه آهنگ هایی که گفتید درسته توجه جلب کردند، اما خیلی هم معروف نشدند. علاوه بر این، کم بودن تعداد آهنگ های پیام لزوما به معنای کم فعالیتی اون نیست، شاید براساس تشخیص گروه به این نتیجه رسیدند که از سلیقه پیام کمتر استفاده بشه تا گروه زیاد از سبک اصلیش منحرف نشه. شما دلیل خاصی برای این که تعداد کم آهنگهای پیام لزوما نشانه کم کاریشه ارائه ندادید. حتی اگر قبول کنیم که پیام در ساخت آهنگ ها نفش کمی داشته، نمی تونید منکر این بشید که بخشی از موفقیت آریان مدیون صدای پیامه. اصلا همین ترکیب صدای علی و پیام بود که جذابیت ایجاد کرد. از کارهای پشت صحنش هم که علیرضا طباطبایی تو همین مصاحبه به یکیش اشاره کرد. همه اینها به کنار، پیام و علی بودند که آریان رو تاسیس کردند. اون هم به کنار، پیام از طرف بقیه اعضای گروه به نمایندگی انتخاب شد. اون هم به کنار، دو نفر از اعضای گروه اونجا نشسته بودند، اگه واقعا پیام دنبال منافع شخصی بود اونها اولین افرادی بودند که عکس العمل نشون می دادند. علی پهلوان و بقیه اعضای گروه قدرت دفاع از خودشون رو دارند. شما ادعا می کنید که از کل ماجرا خبر دارید، ولی متاسفانه داوریتون رو صرفا بر اساس اینکه هر کدوم از اعضای گروه اسموشن چند بار تو شناسنامه آلبوم ها اومده انجام میدید. بعید می دونم کل ماجرا همین باشه.

95.82.19.179
یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 11:06
sajad batoei

مگه این اظهارات فقط اظهارات پیام صالحیه؟!
علیرضا طباطبایی و شراره فرنژاد هم هستن و با پیام هم نظرن! در ضمن شما اگه یه سر به صفحه ف،ب علی پهلوان بزنی همین مطالب پیام صالحی رو گفته!
چه ربطی به این داره که کی کدوم آهنگو ساخته؟! والا من که 14 ساله مخاطب پر و پا قرص آریانم تا حالا نمیدونستم کی کدوم آهنگ رو سروده یا ساخته!! چون گروه آریانه! نه علی و پیام و . . .
وقتی به هنر به چشم تجارت نگاه بشه همین میشه دیگه!

188.253.71.45
شنبه 6 اردیبهشت 1393 - 23:27

امیدوارم یک بازی تبلیغاتی برای فروش البومی که به قول خودشون کهنه شده نباشه و البته امیدوارم در صورت واقعیت داشتن به جدایی دو طرف قضیه نرسه

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 08:25

سلام باید بگم صحت خواب این گروه خیلی وقته فعالیتشون به تعلیق دراومده ودیگه آلبوم نمیدن خواب دیدن خیرباشه .

یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 - 19:37

دوست نداریم آریان تمام شود

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 08:34

من اولین بار که فهمیدم تو ایران بعد از انقلاب موسیقی مجاز داریم این گرو ه و دیدم

دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 - 17:12

امیدوارم آریان هیچ وقت از هم پاشیده نشه!!!خواهش می کنم شرکت ترانه شرقی حمایت کنن و اعضای گروه هم گروه رو حفظ کنن.ما طرفدار گروه بودیم،هستیم و باقی می مونیم!!

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 12:00

به نظرم کای اعضای گروه این صحبت ها رو رودر رو به آقای رجب پور میگفتن نه جلوی دوربین و خبرنگار!!
شاید هم قبلا گفتن و نتیجه ای نداشته
به هرحال کسی علی پهلوان تو این سال ها بیشتر از همه به فکر آریان بوده که نمیدونم الان دلیل سکوتش چیه
فقط امیدوارم آریان ادامه داشته باشه
علی پهلوان اگه این مطلبو میخونی ازت میخوام برگردی... فقط تو میتونی آریان رو از این اختلافات نجات بدی مثل همه 14 سال گذشته...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوست نداریم آریان تمام شود | موسیقی ما