برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارشی «موسیقی ما» از اجرای ویژه «بنیامین بهادری» در روز مادر برای بچه‌های کم توان ذهنی؛
با «بنیامین» برقص!
موسیقی ما – خواننده آلبوم «بنیامین 93» همزمان با روز مادر به میان کودکان کم توان ذهنی مدرسه «محمدرضا ساریخانی» رفت تا در یک اجرای ویژه، میزبان مهمان فرشته هایی باشد که هر کدام از آنها در لحظه به لحظه برنامه اش، از شدت خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند.

به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری چهار سال پیش و زمانی که هنوز هیچ کنسرتی را برگزار نکرده بود، نخستین اجرای رسمی اش را در بین همین دانش آموزان برگزار کرد و حالا با گذشت بیش از چهار سال بار دیگر به میان آنها آمد تا باز هم روز شادی را برای آنها بسازد. از ساعات اولیه صبح کودکان این مدرسه در پوست خود نمی گنجند و با پوستر ها و پلاکاردهای مختلف، منتظر حضور ستاره محبوب شان هستند. اعضای گروه به مرور به محل برگزاری برنامه می رسند و بنیامین نیز با حدود ده دقیقه تاخیر به این مدرسه که در حوالی بلوار فردوس تهران است، می رسد.

خانواده‌ها بیشتر از بچه هایشان ذوق و شوق دارند که بتوانند عکس فرزندشان را با بنیامین در یک قاب بیندازند و مسئولین برگزاری برنامه هم همه سعی و توان شان این است که همه چیز در بهترین حالت ممکن برگزار شود. علیرضا میر آقا، نیما وارسته، علی منصوری، آرش سعیدی و ... از جمله چهره هایی هستند که در ارکستر بنیامین حضور دارند و در حال آماده کردن مقدمات برنامه هستند.

همه آدم های حاضر در حیاط مدرسه دوربین به دست چشم انتظار ورود بنیامین اند و به محل رسیدن ماشین مشکی این خواننده، همه به سمت اش می روند. فرشته های کوچک هر کدام به نحوی سعی در جلب توجه بنیامین دارند. یکی از آنها با تقلید صدای «عادل فردوسی پور» همه را می خنداند. یکی با صدای بلند فریاد می زند: «آوای باران رو بخون!» و فضا به شدت جالب و دیدنی ست. اهالی رسانه ها هم در کناری حاضر اند و در حال تهیه عکس و گزارش هستند. همه به سالن برنامه راهنمایی می شوند و سرانجام بعد از دقایقی که «علی ضیاء» جلسه را گرم می کند بنیامین وارد سالن می شود.

بچه ها یکی یکی روی صحنه می آیند و هر کدام قطعه ای از بنیامین را می خوانند. یکی از بچه ها با اجرای قطعه ای رپ، صدای همه را در می آورد تا فضای شادی در محفل گرم این فرشته های مهربان پدید آید. اجرای «یه خونه» با صدای یکی از بچه های این مرکز، اشک بنیامن و خیلی ها را در می آورد. او آنقدر با تسلط و احساس می خواند که بنیامین بعد از اجرایش او را در آغوشش می گیرد و حواسش هم هست که نباید پیش این بچه ها اشک اش در آید. بالاخره این خواننده روی سن می رود و با «دنیا دیگه مثل تو نداره» تقریبا همه بچه ها را به وسط سالن می کشد. همه بدون توجه به نگاه دوربین ها و خانواده ها، با آسودگی خیال آن وسط می رقصند و خوش اند.

فضای عجیبی شده و همه نوازنده ها هم از دیدن این لحظات احساساتی شده اند. دیدن این فرشته های کوچک در پوزیشن های احساسی و شاد لحظات جالبی را در سالن بوجود می آورد. بنیامین رو به همه می گوید: «بچه ها قسممی خورم این بهترین اجرای همه زندگی من است. خیلی خوبید. ازتون کلی انرژی گرفتم» و بچه ها برایش جیغ و هورا می کشند. چند قطعه شاد دیگر در سالن اجرا می شود و بعد قطعه «عشق احساسه» برای اولین بار اجرا می شود. قطعه ای که بنیامین از همان سالن و توسط بچه های این مرکز برای اولین بار روی صفحه شخصی اش می فرستد تا با این کار برای همیشه این اثر همه را یاد این برنامه بیندازد. بنیامین درباره این قطعه می گوید: «این قطعه پر از عشق و احساس است و خودم خیلی دوست اش دارم. برای اولین بار می خواهم آنرا به شما تقدیم کنم. به شرطی که مثل قطعات قبلی بهمن انرژی بدید» و بچه ها سالن را روی سرشان می گذارند. مربی های مرکز سعی دارند که به بچه ها خوش بگذرد و با کسی کاری ندارند و فقط به آنهایی که مظلوم تر اند می گویند: «با بنیامین برقص!» تا شاید آنها هم از این فضای پر انرژی سهمی داشته باشند.

اواخر اجرا است و چند تن از بچه ها به نمایندگی از همه دسته گلی را به بنیامین تقدیم میکنند. یکی از همین بچه ها که از لحاظ سنی هم خیلی کوچک است، رو به بنیامین می گوید: «می دونم خانوم ات دیگه زنده نیست، ولی ما براش امروز که روز زنه، این دسته گل رو گرفتیم. از طرف ما بده بهش و به دخترت باران...» منظورش «بارانا» ست ولی کسی به اشتباه اش توجهی ندارد و همه فقط سعی دارند جلوی اشک هایشان را بگیرند. بنیامین او را به آغوش می کشد و می بوسد و صحنه را ترک می کند. در فضایی که هر آن احتمال فروریختن اش هست، از پشت سرش جیغ و داد بچه ها تمامی ندارد... «بنیامین تو رو خدا نرو»....

عکسهای دسته جمعی این خواننده با بچه ها در حیاط مدرسه آخرین برنامه ایست که عملی می شود. خانواده ها و مسئولین از او می خواهند که صدایشان را به گوش مدیران کشور برساند که در حق این بچه ها خیلی اجحاف شده. بنیامین هم این جمله ها را به خبرنگاران ارجاع می دهد و از آنها می خواهد که در این باره اطلاع رسانی کنند. بنیامین سوار بر ماشین مشکی اش محوطه مدرسه را ترک می کند. اشک خیلی از بچه ها جاری شده. آنها هر سال روز مادر که بشود، حتما خاطره این روز خوب برایشان تداعی خواهد شد. بچه هایی که بیشتر به فرشته هایی پاک و بی آزار شبیه بودند و با آنقدر با معرفت بودند که حتی شماره هایشان را هم روی برگه هایی نوشتند و به بنیامین دادند و از او قول گرفتند که این ارتباط هرگز قطع نشود. که تا همیشه با هم دوست باقی بمانند...
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 02:32

دیدگاه‌ها

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 02:59

اين يكي از قشنگترين متن ها و گزارشي هايي كه تا حالا تو اين همه سال تو موسيقي ما خوندم،،بنيامين واقعا تو اين چند ماه داره عضوي از همه مردم و خانوادها ميشه عجيب دوست داشتي شده

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 04:50

ای جااااااااااااااانم

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 09:24

واقعا کارش قابل تقدیره
چقدر هم خوشگل شده
ممنونیم از موسیقی ما بابت تصاویر و ویدیو

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 09:54

چه حس وانرژی قشنگی بابادست مریضاداشک پشت سراشک بنیامین نکن اینکارارودلموبردی به اوج شادی

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:02

مرسی از بنیامین !
واقعا عالی بود.
من دیگه حرفی ندارم!
موفق باشی مرد!
:-)

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:03

چه قدر تحت تاثیر قرار گرفتم... گزارش فوق العاده زیباییی بود

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:24

مرسی بنیامین - مرسی موسیقی ما....واقعاً عالی بود

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:50

به قول جناب ارسطو" من سرباز توام بنیامین"

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:52

چقدر خوبه که وسط همه ی روزمرگی ها و خسته دلی ها یه نفر پیدابشه که شده برای یه لحظه یادمون بندازه چه زیبایی هایی که نمی تونن تو همین دنیا جریان داشته باشن...خیلی ها بهت افتخار می کنن بنیامین...

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 10:53

مرسی بنیامین...تو فوق العاده ای

ب
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 11:27

وااای خیلی خوبه...عکسا عالین...گزارش عالیه...مرسی

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 12:47

یه کلمه
بنیامین خود عشقه به مولا

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 12:57

درود به این هنرمند با اخلاق و دلسوز کشورمون و همچنین به گروه خوبه بنیامین موزیک////////همیشه خوشو پایدار باشین هی عزیزانه هنرمند.....

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:30

che harekate zibaaaaeeeee <3

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:43

کار بسیار عالی بود و همینطور گزارشی که از این برنامه گذاشته بودید.
انشاالله بنیامین عزیز همراه با دخترش سالیان سال در کنار هم خوش و خرم باشند

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:05

%من یه سوال فنی از گزارشگر محترم و بنیامین محترم دارم, من هیچ کوجا بارانو (همون دختر بنیامین ) نمی بینم .
الف)هست و ما نمی بینیم
ب) ما نمیبینیم
ج) اصلا نیستش

لطف توضیح بدین که با این گزارش و عکسا و متن یه جای کار می لنگه برار!!!!!!مگه ایشان نگفته هدفش از رفتن به ساریخانی جز شاد کردن اون بنده خداها, هدیه تولد دخترش و اموزش عشق بی قید و شرط به اون بوده؟!ولی بارانه کوجاست؟؟؟؟

% !بعد ببین برار همه انسانا نیکوکاری می کنن به ویژه وقتیکه مرادی از خدا دارن.این آقایونم شق القمر نکردن .تازه شدن یه شهروند معمولی مثل 70000000 دیگه.تنها فرق آدما توجه کن تو ’فقط سبک و سیاق نیکوکاری هر انسانیه که یه جوره .ولی انسان خوب در خفا نیکوکاری می کنه.خدا بیامرزه رفتگان شمارو هم ,بزرگای خوانواده ما همیشه یادمون دادن(( وقتی دست راستت ثوابی می کنه دست چپت هم نباید بفهمه!!!))تو توجه کن این خیلی توش حرفه.
شما طوری نشون میدین که هر کی ندونه فکر می کنه این عجب پدیده نادریه که اتفاق افتاده.اقایون از خودتون می پرسم اگه بیشتر مردم ما نیکوکار نبودن اصلاسنگ این کشور چه جوری می چرخید؟من خیلی با نمایشا مخالفم و به نظرمن توهین به 70000000 میلیون مردمه که هر آن با فدا کاری ها و از جان گذشتگی ها شون دارن مارو از صدهزار بلا و بدبختی دور نگه میدارن.الان یادم افتاد به پایتخت 3 و اون نطق فوق العاده زیبای محیطبان که از فداکاری های محیطبانان میگفت از اتش نشان ها از.... از..... از.....ادمایی که نه ادعا دارن نه نمایش میدن از جونشون برای ما مایه گذاشتن بعد شماها...
منظورتون چیه؟
یادم می افته به اتش نشانی که رفت تو دل اتیش تا زندگی ببخشه...اگه این نمایشا اوج نیکوکاریه شماست پس اونا کین؟؟؟ فرشته حتما.چون اونا از ادم بودن خیلی بالاتر رفتن.
اصلا تو اکثر مشاغل همه بی ادعا دارن ایثار می کنناز نیکوکاری خیلی گذشته. که اگه نبودن نه الان من بودم نه تو که بخوایم بشینیم اینها را بگیم و بشنویم.

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:05
amirali

عزیز جان اینکه اقای بهادری رفته به این مدرسه و برگزاری این جشن و فیلم ها و عکسهاش رو گذاشتن دلیل بر این نمیشه که ایشون دنبال خودنمایی باشن! نه عزیزم!
اصلا شما میدونی تا حالا بنیامین بهادری چند جا و به طوری که هیچ کس نفهمه کمک کرده به این و اون! ( اگرم کمکیش بین مردم خبرش پخش شده در گذشته ، واسه در و و بریاست که گفتن ) وگرنه فکر کردی کسی مثله بنیامین که تو قلب بیشتر همین 70000000 نفر هست میاد واسه عزیز کردن خودش همچین کاری کنه؟؟!!
در ضمن اگر کسی مثله بنیامین بیاد و کار خیری بکنه و خبرشو موسیقی ما بذاره نه تنها ریا نیست بلکه باعث تشویق شدن بقیه هنرمندان به کارهای نیک و خیر میشه!
در مورد مثالت به اون محیط بان و.. باید بگم خواهشا همه چی رو با هم قاطی نکن!
هر چیز ارزش خودشو داره!
در ضمن کسی هم نگفته بنیامین نهایت درستکاری و خوبیه که اینطوری حرف میزنی!
بیاین کمی بی کینه و مهربون باشیم.
مرسی

5.250.3.118
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:07
amirali

عزیز جان اینکه اقای بهادری رفته به این مدرسه و برگزاری این جشن و فیلم ها و عکسهاش رو گذاشتن دلیل بر این نمیشه که ایشون دنبال خودنمایی باشن! نه عزیزم!
اصلا شما میدونی تا حالا بنیامین بهادری چند جا و به طوری که هیچ کس نفهمه کمک کرده به این و اون! ( اگرم کمکیش بین مردم خبرش پخش شده در گذشته ، واسه در و و بریاست که گفتن ) وگرنه فکر کردی کسی مثله بنیامین که تو قلب بیشتر همین 70000000 نفر هست میاد واسه عزیز کردن خودش همچین کاری کنه؟؟!!
در ضمن اگر کسی مثله بنیامین بیاد و کار خیری بکنه و خبرشو موسیقی ما بذاره نه تنها ریا نیست بلکه باعث تشویق شدن بقیه هنرمندان به کارهای نیک و خیر میشه!
در مورد مثالت به اون محیط بان و.. باید بگم خواهشا همه چی رو با هم قاطی نکن!
هر چیز ارزش خودشو داره!
در ضمن کسی هم نگفته بنیامین نهایت درستکاری و خوبیه که اینطوری حرف میزنی!
بیاین کمی بی کینه و مهربون باشیم.
مرسی

5.250.3.118
سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 10:11
amir

کلا هراتفاق خوبی هم که میفته یکی بایداینجا ساز مخالف بزنه! حالا شما ببخش که عکسای مراسمش رو منتشر کرده دیگه ازاین کارا نمیکنه! آخه عزیزجان تا جایی که من میدونم بنیامین کلی از این اجرا هاواسه این کودکان داشته و میگن آهنگای جدیدش رو قبل اینکه تو کنسرتاش بخونه واسه این بچه ها میخونه..
کلا بیاین گیرالکی ندیم.

91.99.187.63
سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 10:34
شادی

یعنی به زور خواستی یه نقدی بکنیا.

95.211.199.76
سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 16:28
نوید احمدزاده

بارانا !

5.234.230.50
دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:05

درود به بنیامین بهادری عزیز ، بهترین خواننده ی حال حاضر ...

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 14:19

بعد از خبرگزاریمهر قشنگترین گزارشی بود که تو سایتتون دیدم کاربنیامین خیلی عالی بوده امیدوارم ثواب شاد کردن دل این بچه های معصوم به روح همسر مرحومش برسه وفکرمی کنم بهترین هدیه را برای خانومش فرستاده روحش شاد.

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:25

چه قدر خوب و زیباست ک وقتی ادم درگیر غم و مشکلات خودشه گاهی هم به همچین جاهایی بره و دل یه عالمه بچه رو خوشحال کنه.
این کار واقعا قابل ستایش هستش.
ممنون بنیامین و گروه بنیامین موزیک و همچنین مویک مای عزیز

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:31

خیلی قشنگ بود مرسی موسیقی ما وبنیامین
و از همه قشنگ تر دست گل اون بچه به بنیامین و جمله ی قشنگش

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:42

گزارش تون فوق العاده ست ..بی نهایت ممنون

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 15:49

بنیامین همیشه کارش درست بوده ♥

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 17:31

کار زیبایی بود،مرسی بنیامین.

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 18:49

وااااااااااااااای چقد خاص و فوق العااااااااااااااااااااااده!مرسی بنیامین دنیا دنیا تشکر شک نکن فوق العاده ترینی...عجب فضای دوست داشتنی ای...........

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 20:05

عالی بود... :,)

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 20:11

بنيامين فوق العادست…
و در فرشته بودن اين بچه ها هم كه هيچ بحثي نيست…

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 21:39

آخــــــی ... خوش به حالشـــــــــون ... با اجرای علی ضیا دیگه خداییش خییییییییییییییلی حال کردنا ... :)

دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 23:21

آفرین بنیامین واقعا ایول داری :))))

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 00:11

بنیامین خوش حالم 8 ساله صادقانه همه جا گفتم من دو آتیشه هوادارتم..من هرجا میرم میشینم همه اولین چیزی که میگن اینه که از بنیامین چه خبر..همه منو باتو میشناسن و این برای من ارزشی فرازمینی داره..دوستت دارم و به این قلب مهربونت افتخار میکنم..همیشه سربلند باشیو همیشه به همه مهربونیو یاد بدی..من درسای زیادی ازت گرفتم..میدونم تا همیشه هم از تو درس میگیرم..من یه بنیامنی ام

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 10:56

واقعا کار بنیامین قابل تقدیره
مرسی موسیقی ما

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 14:56

سلام این اتفاق فوق العاده بود و همینطور گزارشش
بنیامین یکی از بهترین استادایی بود که من ندیدمش ولی تاثیر خیلی مثبتی تو زندگی من داشت و الان تبدیل به یک فراستاره شده ...............................................................
موسیقی ما چرا ویدیو دانلود نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 23:31
فاطمه88

اره دقیقا منم همین نظر رو دارم...
----------------------------------------------
دانلود میشه ها!

5.236.15.47
سه شنبه 2 اردیبهشت 1393 - 20:18

جدیدن بنیامین خیلی دوس داشتنی تر شده.

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 01:20

ba khondane in matn tu cheshme adam ashk jam mishe che berese k khodet onja bashi
merC be khatere in kare ghashanget :)
ali bud

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 12:16

بنیامین خودش همه غمای عالم تو دلشه ولی بازم بقیه رو شاد میکنه :(
دمش گرم.

جمعه 5 اردیبهشت 1393 - 12:44

فوق العاده هست ...
سهراب سپهری:
"زندگی خالی نیست
مهربانی هست
سیب هست
ایمان هست
آری تا شقایق هست زنگی باید کرد."

سه شنبه 9 اردیبهشت 1393 - 21:52

مرسی بنیامین کارت خیلی قشنگ بود.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 22:24

ممنون از انسانیتت ااهنگهایت خیلی دلنشینه امیدوارم بارانایت غمهایت را بشوید وببرد
موفق باشی

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 00:25

واقعا ایول داری.
واقعا.
هیچی نمیتونم بگم دیگه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با «بنیامین» برقص! | موسیقی ما