برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت گو با سایت موسیقی ما عنوان شد:
مجید درخشانی در تهران و شیراز کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - مجید درخشانی در روز بزرگداشت سعدی در شیراز کنسرت می‌دهد و بلافاصیه پس از آن نیز در دانشگاه تهران همراه با دانشجویان به برگزاری کنسرتی دیگر اقدام خواهد کرد. مجید درخشانی؛ آهنگساز چیره دست موسیقی سنتی کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما، با اعلام این خبر گفت: روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه به همراهی گروه بزرگ موسیقی جوانان شیراز، و در روز بزرگداشت سعدی و به مناسبت این روز بزرگ در شهر شیراز کنسرت برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این کنسرت محمد معتمدی خوانندگی اجرا را به عهده خواهد داشت و قرار است قطعاتی در دستگاه سه‌گاه که از «درخیال» انتخاب شده‌اند را به اضافه یک تصنیف دیگر در سه‌گاه اجرا کنیم.

درخشانی با تاکید بر اینکه گروه جوانان شیراز یکی از گروه‌های بزرگ موسیقی است، گفت: این گروه در سال ۸۸ با مجموعه‌ای از سازهای ایرانی و به سرپرستی سهندشکرزاده تاسیس شد و آهنگسازی آن را علی زاهدی به عهده دارد. این گروه تا کنون کنسرت‌های بسیاری را در ایران و کشورهای اروپایی برگزار کرده است. از آنجایی که تصمیم بر این بود تا امسال بزرگداشت سعدی مفصل‌تر از هر سال برگزار شود، از این این گروه نیز در این راستا دعوت به عمل آمدکه من نیز با آن‌ها همراهی می‌کنم.

این آهنگساز همچنین گفت: روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۳ در سالن چمران و رأس ساعت ۱۸ دانشکده فنی دانشگاه تهران (میدان انقلاب، نبش خیابان ۱۶آذر) به روی صحنه می‌رویم. سرپرست و خواننده این گروه نیما بطحایی فرزند جواد بطحایی است.

مجید درخشانی درادامه تاکید کرد: در قسمت اول این اجرا همراه با شاهو عندلیبی و نیلوفر محسنی بداهه نوازی در آواز اصفهان خواهیم داشت. در قسمت دوم برنامه نیز گروه شمسا قطعات خود را اجرا خواهد کرد. پیش درآمد پالیز، چهارمضراب سروش، تصنیف صبحدم، ضربی قهر و ناز، تصنیف مهر مطرب از قطعات اجرایی در این کنسرت هستند که آهنگسازی تمامی آن‌ها جواد بطحایی است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 09:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید درخشانی در تهران و شیراز کنسرت می‌دهد | موسیقی ما