برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام شد:
بردیا کیارس برای «ارغوان» موسیقی می‌سازد
موسیقی ما - بردیا کیارس برای فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی موسیقی می‌سازد. بردیا کیارس از همکاری خود در جایگاه آهنگسازبا عوامل فیلم «ارغوان» خبر داد و در این باره گفت: به زودی ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی را آغاز خواهم کرد که هم اکنون در مرحله تدوین به سر می‌برد.

رهبر سابق ارکس‌تر ملی افزود: تدوین این فیلم تا سه هفته دیگر به پایان می‌رسد و من ساخت موسیقی بر روی آن را از‌‌ همان زمان آغاز خواهم کرد. از آنجایی که داستان این فیلم مربوط به یک خانم است که حرفه‌اش نوازندگی ویلونسل است، کلیت این فیلم موسیقی محور است و تمامی اجزا و عوامل آن با موسیقی در ارتباط هستند.

وی در ادامه گفت: نقش اصلی این فیلم که یک خانم نوازنده است در اثر بیماری، بستری می‌شود و دیگر نمی‌تواند نوازندگی را ادامه بدهد و اتفاقاتی که در طول فیلم در این راستا می‌افتد، بافت موسیقی آن را دامن می‌زند.

گفتنی است؛، مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا و یاسمین پازوکی بازیگران این فیلم هستند که سومین فیلم این دو کارگردان است.

 این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب مرگ یک موزیسین معروف، برخورد اتفاقیشان روی گذشته و آینده هر دوی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1393 - 23:37

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بردیا کیارس برای «ارغوان» موسیقی می‌سازد | موسیقی ما