برنامه یاد بعضی نفرات
 
 گروه «آراز» در تهران و تبریز کنسرت می دهد
رحیم شهریاری خبر داد:
گروه «آراز» در تهران و تبریز کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - گروه «آراز» در تهران و تبریز به اجرای کنسرت می‌پردازد.رحیم شهریای؛ خواننده آذری زبان کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت جدید گروه «آراز» خبر داد و در این باره گفت: گروه «آراز» درتابستان در تهران و تبریز کنسرت می‌دهد. در این کنسرت که سرپرستی آن را من به عهده دارم، قرار است قطعاتی از آلبوم‌های مختلف این گروه اجرا شود که از این میان می‌توان به قطعاتی همچون جمله سَن سَن، سَنَه گُؤره، بوگئجه، پیاله، داغلار، عشق ممئیدانی، شکر ائدیرم و... به اجرا در آید.

وی با بیان اینکه گلچینی از قطعات فولکور و مقامی آذری نیز در این کنسرت اجرا خواهد شد، افزود: از آنجایی که گروه آراز اخیرا جدید‌ترین آلبوم خود با عنوان سَنَه گُؤره را نیز روانه بازار کرده است، در این کنسرت نیز چند قطعه از این آلبوم را نیز به اجرا درخواهد آورد.

شهریاری همچنین گفت: نوازنده‌هایی که در این کنسرت گروه آراز را همراهی می‌کنند، محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی (پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (درامز)، امیل عباسی مهر (گیتار باس)، بهمن میرزازاده (تار و گیتار)، معصومه شجاعی (همخوان)،‌‌ رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان) و سویل یوسفی (همخوان) هستند.

شهریاری درپایان گفت: آراز در نظر دارد بعداز این اجرا‌ها علاوه بر انتشار اثر تازه‌ای از خود کنسرت‌هایی نیز در شهرهای آذری زبان ایران و همچنین برخی از کشورهای اروپایی برگزار کند که اخبار آن را متعاقبا در اختیار قرار خواهیم داد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 03:57

دیدگاه‌ها

یکشنبه 24 فروردین 1393 - 18:52

دوره هم هی گروه میاد دیکه
فک کنم داستان قهر کردن جوره دیگه ای داره بروز پیدا میکنه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «آراز» در تهران و تبریز کنسرت می‌دهد | موسیقی ما