برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش‌بینی اتفاقات مهم حوزه موسیقی کشور در سالی که به نام «اقتصاد و فرهنگ» لقب گرفته است؛
از کنسرت استاد «محمدرضا شجریان» و «محسن چاوشی» تا مجوزهایی داغِ داغ
موسیقی ما - شادی‌بخش‌ترین لحظه تحویل سال نوروز 93 بدون‌شک نامگذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد و فرهنگ» بود که از همین ابتدای آغاز سال جدید، می‌تواند دلگرمی ویژه‌ای باشد برای اهالی فرهنگ در کشور و به‌خصوص آنهایی که در سال‌های گذشته در این وادی، نتوانسته‌اند آن‌چنان که باید و شاید فعالیت کنند.

مدت زیادی است که توجه ویژه به امور فرهنگی و سرلوحه قرار گرفتن این وادی در میان دغدغه‌های مسئولین نظام، یکی از خواست‌های عمده مردم و فعالین حوزه فرهنگ و هنر است و حالا امید می‌رود در سال جدید، شاهد بازنگری اساسی در این بخش باشیم. این نگاه امیدوارانه در روزهای اخیر و در میان اهالی فرهنگ و هنر رو به گسترش بوده، تا جایی که افراد بدبین‌تر نیز با نگاهی خوش‌بینانه در پی فعالیت بیشتر در این حوزه هستند.

در این گزارش قرار است به پیش‌بینی اتفاقات برجسته موسیقی ایران در سال 1393 بپردازیم. اگرچه اظهارنظر در خصوص رویدادهای آینده نیازمند گذر زمان است، اما شاید بد نباشد که با این گزارش همراه باشید.



 
 

* آواز مرغ خوشخوان
از آخرین باری که سایت‌های بلیت‌فروشی کنسرت، بر اثر هجوم هواداران خسرو آواز ایران دچار اختلال شدند، 6-7 سال می‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که باید برای تکرار چنین اتفاقی آماده باشیم. گزارش‌ها حاکی از آن است که تور جهانی کنسرت‌های استاد «شجریان» از ماه‌های آینده در اقصی نقاط جهان آغاز خواهد شد و قرارداد این کنسرت‌ها هم میان یک تهیه‌کننده جوان و سرشناس داخلی با یک کمپانی بین‌المللی منعقد شده است. اگرچه استفاده از صدای «شجریان» بزرگ در فیلم تبلیغاتی رئیس‌جمهور منتخب امیدواری‌های فراوانی به وجود آورد تا صدای ایشان بار دیگر در سالن‌های کنسرت داخلی طنین‌انداز شود، اما تا پایان سال 92 که چنین اتفاقی رخ نداد. ظاهراً تلاش‌های زیادی از سوی مسئولین فرهنگی کشور صورت گرفته تا مقدمات برگزاری کنسرت‌های استاد در ایران فراهم شود. به گفته شاهدان، جلساتی نیز برای وقوع این مهم برگزار شده و نتایجی مثبت نیز از دل آنها بیرون آمده است.

اتفاقی که جزئیات بیشتری از آن نمی‌توان بازگو کرد، اما در روزهای آینده اخبار و گزارش‌های تکمیلی از آن منتشر خواهیم کرد.

 
 

* «گلِ یخ» جوانه میزند
تیتر خبر این است: «آلبوم جدید "کوروش یغمایی" با اخذ همه مجوزهای لازم به زودی وارد بازار موسیقی کشور می‌شود». اصلاً شاید ظرف همین چند هفته آینده این تیتر را در بخش خبر یک «موسیقی ما» دیدید. حتی مذاکره‌هایی نیز با شرکت‌های تولیدکننده CD صورت گرفته است. هیجان این خبر زمانی مضاعف می‌شود که «کاوه یغمایی» هم موفق به گرفتن مجوز انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت‌اش شود و دوستداران موسیقی راک خود را برای اجراهایی شگفت‌انگیز حاضر کنند. خاندان «یغمایی» که از آنها به عنوان بزرگان راک فارسی یاد می‌شود، در سال جدید قرار است اتفاق بزرگ حوزه موسیقی کشور باشند. چهره‌هایی که در سال‌های گذشته بالا و پایین‌های زیادی در داخل و خارج کشور تجربه کرده‌اند و حالا با تجربه‌ای بیشتر و نگاهی پخته‌تر قرار است یکی از حوادث بزرگ موسیقی ایران در سال 93 لقب بگیرند.

 
 

 
* آقای همیشه غایب
هیچ‌کس نمی‌داند که در ساختمان سه‌طبقه حوالی یکی از بیمارستان‌های غرب تهران چه خبر است. ساختمانی که ریتم ضربان قلب خیلی از هواداران محسن چاوشی در طبقه اول آن تعیین می‌شود. اینجا استودیو 103 record است. با یک تابلوی سفید که حالا دیگر آبیِ آبی شده و همه کسانی که پایشان به آنجا باز شده، یادگاری‌ای را برای «محسن چاوشی» با ماژیک آبی روی این تابلو نوشته و امضا کرده‌اند.کمی جلوتر از تابلوی یادگاری‌ها، استودیوی بزرگی است که با یک شیشه بزرگ، با اتاق فرمان در ارتباط است. «بهروز صفاریان» و «محسن چاوشی» در خفا و در حالی که از شدت شوخی ریسه می‌روند، در حال برنامه‌ریزی برای کنسرتی هستند که هیچ‌کس از جزئیات آن خبر ندارد. حرف و حدیث‌ها در مورد کنسرت «محسن چاوشی» در سال 93 زیاد است.

در سال‌های گذشته بسیاری دیگر هم با این قبیل ادعاها سعی کردند که وارد گود شوند، ولی تجربه نشان داده که تا زمانی که «محسن چاوشی» میکروفن به دست روی صحنه نیامده، نباید در مورد این قبیل ادعاها اظهارنظر کرد. برای ادامه ماجرا باید تا پایان جام جهانی برزیل صبر کنید ولی... خبر آمده که خبری در راه است... 

 
 

* زیرزمینیها و مجوزهایی داغِ داغ!
این اسامی را مرور کنید: «سیامک عباسی»، «سینا حجازی»، «کاوه آفاق»، «رستاک حلاج»، «عماد طالب‌زاده»، «سعید کرمانی»، «نریمان»، «سامان جلیلی»، «متین معارفی» و... تقریباً همه این افراد آثارشان را در سال 93 وارد بازار خواهند کرد. «سیامک عباسی» مجوز نشر آلبومش را در دست دارد و «سینا حجازی» حتی در حال برنامه‌ریزی برای کنسرت‌هایش است. «کاوه آفاق» آلبومی راک را تولید کرده و بقیه هم در آخرین خوان اخذ مجوز قرار دارند. حالا با ورود این همه چهره محبوب به عرصه مجاز، باید شاهد تنوع بیشتری برای سلیقه‌های مختلف موسیقیایی علاقه‌مندان بود.

 
 

* برج میلاد، همچنان تعطیل!
مسئولین برج میلاد ظاهراً هنوز تمایلی برای تجدیدنظر در تصمیم خود مبنی بر ممانعت از برگزاری کنسرت‌های پاپ در سالن اصلی این مجموعه ندارند. ظاهراً سیاست‌گذاران این مجموعه فعلاً قصد دارند که همایش‌های علمی و پژوهشی در سالن اصلی این مجموعه برگزار شود و آنها هم بدون دردسر برنامه‌هایشان را پیش ببرند. به‌هرحال کنفرانس‌های صدنفره و کم‌مخاطب قطعاً دردسر کمتری نسبت به کنسرت‌هایی دارد که معمولاً چیزی حدود دوهزار نفر را به مجموعه می‌کشاند. در روزهای آینده این موضوع را جدی‌تر پیگیری می‌کنیم.

 
 

* آه «لسآنجلسِ» مغموم!
در دوره هشت ساله دولت قبلی، چهره‌های زیادی از خوانندگان لس‌آنجلسی برای فعالیت در داخل کشور، جلساتی را با مسئولین ارشد فرهنگی برگزار کردند. جلساتی که عمدتاً در تهران و کیش برگزار شد و شنیده شد که چهره‌های سرشناس دیگری نیز به صورت حضوری و تلفنی شرایط بازگشت‌شان را بررسی کردند.

البته به جز «حبیب» و «سامان» در حال حاضر هیچ کدام از چهره‌های مذکور در ایران حضور ندارند و حرف و حدیث‌های زیادی هم بر سر زبان‌هاست که قرار است اتفاقات عجیبی در سال «اقتصاد و فرهنگ» رخ دهد. این پاراگراف هم از همان خط‌قرمزهایی است که بیشتر از این نمی‌شود جلو رفت، اما در سال جدید اگر شب خوابیدید و صبح بیدار شدید و دیدید آلبوم دو تن از چهره‌های آکادمی موسیقی معروف در ایران منتشر شده، زیاد تعجب نکنید...

 
 

* چشمهایت را ببند
دومین جشن سالانه «موسیقی ما» قرار است به یاری خدا در اواخر بهار برگزار شود. اگر همه‌چیز خوب پیش برود، یک ماه قبل از آغاز جام‌جهانی برزیل این جشن با شکوهی دو چندان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران برگزاری آن و حمایت‌های مسئولان به نحوی است که شاید یکی از اتفاقات بزرگی که در پاراگراف‌های بالا به آنها اشاره شد، در انتهای این جشن رخ دهد. سوای این ماجرا برنامه‌هایی برای این مراسم تدارک دیده شده که قطعاً سوپرایزتان خواهد کرد و فقط شما را دعوت می کنیم به صبر برای این رویداد هنری و فرهنگی.

 
 

* بازگشایی ارکستر سمفونیک‌ها
شرایط تعطیلی ارکسترها در سال‌های گذشته و بدهی‌های فراوان این تشکیلات به قدری شرایط را پیچیده کرده که سال گذشته راه حلی برای احیای این ارکسترها پیدا نشد. هرچند که این قضیه جزو شعارهای رئیس جمهور هم بود. حالا دیگر باز‌گشایی ارکستر سمفونیک‌ها مسئله حیثیتی برای اهالی موسیقی شده است. به نظر می‌رسد یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت هنری در سال جدید راه‌اندازی و سرسامان دادن مجدد ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران باشد. طرح‌ها و برنامه‌هایی مطرح شده و قول‌هایی هم داده شده تا خیلی زود شاید همین ماه‌ها ابتدایی سال شاهد اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری یکی از موزیسین‌های صاحب نام این عرصه باشیم.

شما هم اتفاقات مهم امسال را پیش بینی کنید
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:22

دیدگاه‌ها

شنبه 16 فروردین 1393 - 18:52

بازم برج میلاد به گروه پاپ تعلق نمی گیره!!!!!!!!مسخره هاااااا

شنبه 16 فروردین 1393 - 18:54

ایشالا چاووشی اولین کنسرتشو بعد از یه دهه تمرین وپشتکار فراوان وطاقت فرسابرگزار کنه

الهیییییییییییییی آمین

شنبه 16 فروردین 1393 - 19:29
علی رجبی

الان این تیکه بود بود به نظر خودت به چاوشی انداختی؟اصلا مشکل شما با چاوشی چیه دقیقا؟

64.40.147.79
شنبه 16 فروردین 1393 - 21:34
محمد جواد

هانیه!!!
هییییییییییییس فریاد نزن

2.147.176.45
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 18:53
محسن

یعنی خراب اون لحظه ام که چاوشی آهنگ باد بادکای رنگی رو زنده بخونه!!!!!!!!!

سالن منفجر میشه!!!!!

37.255.83.91
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 19:35
عطا به محمد جواد

آقا محمد جواد, قربون اسمت, احترام و ادب....
تازه احتمالا ایشون داشتن واقعا تعریف می کردن نه طعنه...

194.225.31.36
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 19:28
حسن عاشق چاوشی

عطاخان واقعا تبریک به هوش سرشارت
این خانم یه چن وقته داره به چاوشی حسادت میکنه اولین بارش نیست

95.38.184.77
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:36
محمد- ن

هانیه خانم هنوز خردسالند و شیرین زبان! ایراد نداره اگه حرفی میزنه.
ایشون فحش هم بدن باید صلوات فرستاد...!

انگار یه نوید ترابی دیگه به موسیقی ما اضافه شده.

5.234.78.135
شنبه 16 فروردین 1393 - 18:56

واااای!یعنی میشه استادمون بیاد ایران کنسرت بذاره؟!
محسن چاووشی هم بالاخره کنسرت میذاره؟!چه شود؟!بالاخره هوادارای ایشون هم به آرزوشون میرسن!
صدای نریمان رو هم دوست دارم!
بهتره به فکر احداث سالنهایی بهتر باشین!واسه ی خواننده های خوب داخلیمون یه فکری بکنین!عوض اینکه سالن برج میلاد رو تعطیل کنین٬بیاین به فکر احداث سالن های بهتر و بهتر باشین!

شنبه 16 فروردین 1393 - 19:47
الناز

آقا واسه چی سانسور میکنین؟؟!!!
هم از سایت خودتون هم از نظرات ما؟؟!!!البته حق دارین!ولی در این حد چرا؟!!حالا ۴تا دونه اسم خواننده های اونور آبی مگه آورده بشه چی میشه؟!!
دوستان منظور من س.ق هست!
اینو که دیگه کامل تایید میکنین ایشا...؟!

151.238.17.62
شنبه 16 فروردین 1393 - 21:01
حسن عاشق چاوشی

(بالاخره هوادارای ایشون هم به آرزوشون میرسن!)
چی بگم واقعا ؟ یکم بیشتر دقت کنی بهتره

95.38.189.51
شنبه 16 فروردین 1393 - 19:03

خیلی مطلب جالبی بود اما باید بگم نریمان و متین معارفی هیچگونه مجوزی ندارند
بازهم ممنون

شنبه 16 فروردین 1393 - 19:06

با سلام
بی صبرانه منتظر کنسرت آقای خاص هستیم...

شنبه 16 فروردین 1393 - 19:58

مجوز کاوه آفاق و سیامک عباسی برام مهمن... همین

شنبه 16 فروردین 1393 - 21:03
حسن عاشق چاوشی

کنسرت چاوشی برات مهم نیست یعنی؟؟؟

95.38.189.51
شنبه 16 فروردین 1393 - 21:50
قیماخ

برگزاریش مهم و ضروریه ولی نه واسه من

65.49.68.173
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:21
حسن عاشق چاوشی

اخه طرفدارشی میگم.
درهرحال زنده باشی

95.38.234.167
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:51
نوید احمدزاده

بعد یه دهه باید هم مهم نباشه :)

5.234.226.184
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 02:52
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نوید آره ظلم اینجاست یک دهه بدون یه اجرای زنده از لحاظ تعداد هوادار و مخاطب و فروش آلبوم از خواننده ت بالا تر بود

91.133.251.190
شنبه 16 فروردین 1393 - 20:03

واااااااای چی میشه اگه محسن کنسرت بزاره. بعد جام جهانی؟؟؟؟؟؟؟؟چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 16:58
نوید احمدزاده

شاید تو ورزش گاه های جام جهانی کنسرت گذاشت :))))

5.234.226.184
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 00:25
حمید

آقای احمدزاده نمک زیاد باعث بالا رفتن فشارخون و بالا رفتن احتمال حمله قلبی و کاهش قدرت درک ذهنی میشه

188.245.83.250
شنبه 16 فروردین 1393 - 20:24

امیدوارم با این وضعیت دادن مجوز هرکی هرکی و هرج و مرجی که قبلا در ماهواره و شبکه های شش و هشت و ترنس میدیدم به بازار مجاز هم کشیده نشه و گوش مخاطب بیش از پیش خراب نشه!!!

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:54
AUDIEN

اونجای حرفات که Trance و 8/6 رو تو یه رده گذاشتی خرابم کرد پسر! یعنی اطلاعات موسیقیت تو فرق سرم !

2.146.188.229
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:28
maryam a

ممکنه این خواننده ها مورد علاقه شما نباشن،ولی خیلیا هوادارشونن و خریدن آلبومشون و رفتن به کنسرتشون آرزوشونه... شما میتونی کاراشونه نخری و گوش ندی

109.125.132.215
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 18:29
golnaz

من کاملابامریم جان موافقم.هرکسی یه سلیقه ای داره ونبایدبه سلیقه اش بی احترامی بشه!
دوستانی که علاقه مندنیستن،میتونن دنبال نکنن!

46.224.202.56
شنبه 16 فروردین 1393 - 20:39

فكر كنم امسال،سال كنسرت محسن چاوشي باشه.

شنبه 16 فروردین 1393 - 20:41

به امید شکستن طلسم آلبوم ملک جمشید و شنیدن این اثر فاخر...
همچنین آلبوم فرزند استاد یغمایی
و پیشرفت موسیقی راک ایران

شنبه 16 فروردین 1393 - 20:44

فقط محسن چاووشی عزیز دل ما

شنبه 16 فروردین 1393 - 20:53

میشه محسن کنسرت بزاره و زبون بعضی از حسوداش کوتاه بشه....

شنبه 16 فروردین 1393 - 21:05

برای من فقط مجوز سعید کرمانه مهمه همین

شنبه 16 فروردین 1393 - 21:19

محسن چاوشی
اسوه ای برای هنرمندان تازه وارد موسیقی پاپ است

شنبه 16 فروردین 1393 - 21:20

الان چرا مسئولین برج میلاد سالن میلاد رو به کنسرتای پاپ اختصاص نمیدن؟! با اینکه هماهنگیش سخته اما سود کمی هم به دست نمیارن! یه کم به فکر مخاطب باشن بد نیست......
امیدوارم هرچه زودتر آلبوم کاوه آفاق بیاد

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 01:23
alireza mirazizi

اره گل گفتی فقط کاوه افاق زودتر بیاد

2.188.152.75
شنبه 16 فروردین 1393 - 22:01

یعنی متین دو حنجره (معارفی) قراره مجوز بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:01

آلبوم پادشاه فصل ها با صدای استاد افتخاری را فراموش کردید تنظیم خلاقانه استاد پرنیا روی اشعار نیما و اخوان و شاملو قطعا فضایی جدید را در موسیقی پدید می آورد ...

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:06

وای...باورم نمیشه آلبوم کوروش یغمایی داره میاد.بعد از چند سال؟!...کسی یادشه آخرین بار کی یه سی دی یا نوار کاست اوریجینال با عکس کوروش یغمایی دیده؟!امیدوارم هرچه زود تر امکاناتی که یک راکر باید داشته باشه در اختیار ایشون قرار بگیره تا یه بارم که شده دقیقا بفهمیم کوروش یغمایی امروز اگه همه ی امکانات ضبط یک قطعه در اختیارش باشه چه جور موزیکی رو با چه صدا دهی و سازبندی به گوشمون میرسونه.
همین طور کاوه ی عزیز که آلبوم دادن دوباره ش تو ایران یه رویا بود واسه مون.این دو نفر با رزومه ی قوی و تخصص بالایی که دارن موسیقی کشور رو امسال زیر و رو میکنن...اگه آلبوما بیاد.

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:10

فقط منتظر رستاک حلاج عزیز و کاوه افاق هستم.بس.این دو غوغایی به پا می کنن.

شنبه 16 فروردین 1393 - 22:44

منتظر البوم سامان جلیلی هستیم امیدوارم بتروکنه......................

شنبه 16 فروردین 1393 - 23:01

خبر مربوط به برادرای یغمایی برام فوق العاده بود.امیدوارم حداقل یکی شون واسه تنظیم با سیروان همکاری کنه.آهنگ سازی کوروش و کاوه با تنظیم سیروان! غیرقابل تصوره!
ولی هنوز حواسم به هنرمندای واقعی که کماکان برچسب غیرمجاز روشونه هست.

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:00
رضا افسر

کوروش و کاوه که برادر نیستن،پدر و پسرن.
در مورد سیروان عزیز هم به نظر من نیازی نیست چون همون طور که همه میدونن کاوه استاد سیروان بوده.البته توی خبری که شرکت پنج برگ هنر چند ماه پیش منتشر کرد هم گفته شد که آهنگسازی و تنظیم تمام قطعات آلبوم کاوه کار خودش بوده.
کوروش یغمایی هم معمولا تنظیما رو خودش انجام میده.

5.232.197.213
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:07
فرشاد صفدر

بله دوست عزیز درسته.باور کنید یا نه, خودم میدونستم از شدت هیجان مثل موارد مشابه دیگه ای که قبلا داشتیم به اشتباه نوشتم برادرای یغمایی.مرسی که اصلاح کردید.
راجع به سیروان هم فقط تمایل شخصی ام رو گفتم و میدونم که احتمالش هم خیلی ضعیفه.البته راجع به استادی و این صحبت ها مطمئن باش همیشه شاگرد از استاد عقب تر نمیمونه دوست من.نمونه ش فراوونه تو دنیای موسیقی.استادای زیادی بودن و هستن که بعد از یه مدت از وجود هنرمندایی که قبلا شاگردشون بودن توی کارای جدیدشون بهره بردن.چه تنظیم چه آهنگسازی چه اجرای مشترک و ...

2.146.77.22
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 14:58
رضا افسر

آره خب،قبول دارم این حرف رو که استاد و شاگرد همیشه رابطه شون یه جور نمیمونه و ممکنه شاگرد جلو بزنه...نمونه شم بله زیاد هست.
البته این که الان سیروان از کاوه جلو زده یا نه، فکر نمیکنم نظر دادن راجع بهش به این راحتیا باشه...حد اقل من که هیچ نظری نمیتونم بدم در این مورد.فکر هم نمیکنم برای خود این هنرمندا یا طرفداراشون چنین مباحثی مطرح باشه.چیزی که مسلمه اینه که هر دو موزیسین های برجسته ای هستن.

5.232.205.12
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 15:05
رضا افسر

البته یه چیز دیگه رو هم درست گفتید در مورد استفاده ی استاد از شاگردش...الان یادم افتاد که سیروان توی آلبوم مترسک و کنسرت های بعدش حضور داشت

5.232.205.12
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:54
فرشاد صفدر

بله رضا جان.راجع به مقایسه کاوه و سیروان هم, دقیقا هم نظریم...

2.147.205.112
شنبه 16 فروردین 1393 - 23:04

شاید بهترین خبر موسیقی سال 93 همین مجوز آلبوم کاوه آفاق باشه

شنبه 16 فروردین 1393 - 23:39

والله طرفدارایه چاوشی که تا دیروز میگفتند چاوشی واسه احترام و اهمیتی که به هواداراش میده حاضر به برگذاریه کنسرت نیست!!!حالا چی شده که چاوشی و هواداراش کنسرت کنسرت میکنند!!!؟؟؟یعنی باید نتیجه بگیریم که چاوشی دیگه احترامی واسه هواداراش قائل نیست !!!؟؟؟ هوادارای چاوشی حداقل رو حرف خودتون میموندید و دلیل خودتون و نقض نمیکردید.........................

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:05
اسماعيل فرح

چي ميگي عزيز من؟
جدا اين حرفارو چجوري ميزنين؟
محسن گفت زماني كنسرت ميذارم كه شرايط يه كنسرت خوب با يه سالن عالي فراهم باشه
هر وقت هم اين كارو بكنه شما شك نكن به بالاترين سطح و بهترين كيفيت براي هواداراش سنگ تموم ميذاره

به صداي محسن گير ميدن به كنسرت نذاشتنش گير ميدن كنسرت بذاره هم كه گير ميدن!
اي بابا!

5.190.75.137
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:22
حسن عاشق چاوشی

همه رو اسماعیل گفت
من فق موندم شما روتون میشه واقعا؟

95.38.234.167
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:38
Khaab Abad

اگه چاووشى منتظر سالن خيلى استاندارده كه فكر كنم تا ده بيست سال ديگه خبرى از كنسرت نباشه…
اميدوارم امسال ديگه تغيير عقيده بده چون داريم اجراهايى از خواننده هاى خوب تو همين سالنهاى بى كيفيت كه اجراى خواننده تحسين برانگيز بوده…مثل اجراى اكثر خواننده هاى سنتى و بعضى از پاپ خونها يعنى نود درصد قضيه به خود خواننده مربوطه نه سالن
من به صداى چاووشى شكى ندارم ولى فكر كنم كنسرت نذاشتنش تا الان به خاطر روحيات و شخصيت خودشه كه بهتره غيبتش بيشتر از اين به درازا نكشه اينجورى براى خودش بهتره

109.110.181.16
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 16:56
نوید احمدزاده

همین و بگو رویا خانوم کاملن باهات موافقم .
این طرفدارای چاوشی فقط بلدن دلیل های مقطعی در بازه های زمانی خاص بیارن و بلافاصله با تغییر اوضاع کاملن از مواضعشون بر می گردن ، الان هم می بینید که هیچ جوابی براش ندارن !!!!!!
من نمی دونم کجای دنیا کنسرت نذاشتن دلیل می شه برا احترام گذاشتن به مخاطب در عین حالی که این عین بی احترامیه !

خانم غزال ن :
با این قسمت حرفاتون موافقم :
" اگه چاووشى منتظر سالن خيلى استاندارده كه فكر كنم تا ده بيست سال ديگه خبرى از كنسرت نباشه…
اميدوارم امسال ديگه تغيير عقيده بده چون داريم اجراهايى از خواننده هاى خوب تو همين سالنهاى بى كيفيت كه اجراى خواننده تحسين برانگيز بوده…مثل اجراى اكثر خواننده هاى سنتى و بعضى از پاپ خونها يعنى نود درصد قضيه به خود خواننده مربوطه نه سالن"

5.234.226.184
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 18:30
Khaab Abad

آقاى احمدزاده البته من قصدم تيكه انداختن نبود چون خودمم منتظر اين كنسرتم
سال هشتاد و دو هشتاد و سه بود كه چاووشى خيلى گل كرده بود اون موقع عجيب دوسش داشتم و از همون موقع منتظر بودن با اينكه الان بيشتر فقط مخاطبشم ولى همچنان با صداش خاطره دارم
شما هم انقدر اين حرفو تكرار نكن

109.110.189.70
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 19:53
حسن عاشق چاوشی

خطاب به محسن چاوشی :
میگم محسن جان هنوز کنسرتت قطعی نشده خیلی ها دارن اشک می ریزن که پرطرفدارترین خواننده ایران
می خواد کنسرت بزاره و رو سیاهی به ذغال میمونه
زنده باد اقای خاص

95.38.235.179
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:00
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

باز این آی پی تکراری اومد، خبری از دوستات نیست کجان! اونا رو خبر نمی کنی بیاین
همتونم که ماشاالله مواضع و دشمن یکسان دارید
نوید احمدی، بازه ی زمانیت تو حلقم و تغییر موضع دوباره تو حلقم
من به نفعت کنار میرم

91.133.251.190
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:38
رویا حبیبی

نمی دونستم اگه دوستام نیان ،طرفدارای چاوشی اینطوری دلتنگشون میشند،من به جای اونام نظر میدم،چون درک خیلی چیزا واسه خیلی آدما الکی الکی ثقیل!!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن نوید راست میگه،شماها در هر موقعیت متفاوت،فازتون ،عقایدتون هم متفاوت میشه،دائما از این شاخه به اون شاخه میپرین!!!!!!!!!
به جای اینکه به آی پی من گیر بدی از شعر محیر العقول خوانندت لذت ببر،؟؟؟!!!ok

94.183.113.158
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:39
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سلام بهشون برسون
ایشالله سالم و سلامت باشن

5.119.146.243
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 00:03

رستاک حلاج و سینا حجازی تا حالا که جاشون خالی بود. آلبوم، کنسرت:ما در هر صورت حسابی حمایت می کنیم

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 00:48

من در مورد برگشتن معین و استاد شادمهر کبیر به وطن یه چیزایی شنیدم ... خدا کنه راست باشه

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 01:05

فقط کنسرت استاد موسیقی ایران محسن چاوشی
فقط همین ...

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 01:07

مشکل اصلی که برای کنسرت گذاشتن استاد چاوشی وجود داره پیدا کردن مکان کنسرت هستش و اینکه بتوان جایی رو پیدا کرد که گنجایش خیل عظیم طرفداران استاد رو داشته باشه و بتونه جوابگوی سیل مردمی که برای دیدن استاد چاوشی میان باشه و این رو برای این میگم چون کنسرت استاد چاوشی مانند برخی خواننده های دیگر نیست که کنسرت میذارن و به زور نصفش رو پر میکنن بلکه مطمئنن در کنسرت استاد هزاران هزار نفر حضور پیدا خواهند کرد که یکیشم خودمم و اگه بلیت کنسرت استاد به عنوان مثال حتی یک میلیون هم باشه هرجور شده این بلیت رو تهیه میکنم و میرم تا از نزدیک محسن عزیز رو ببینم.

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:58
amirhossein

باشه باشه:))

31.59.96.23
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 16:57
mehrshad

داداش ناراحت نباش..

انگاری دارن هماهنگ میکنن که محسن چاوشی تو ورزشگاه آزادی..7 8 10 سانس کنسرت بزاره...چون فقط ورزشگاه آزادی جواب هوادارای محسن چاوشی رو میده....چون همه میگن هوادارای محسن چاوشی..حداقل به اندازه ی هوادارای پر شماره گسترش تبریز هستن...

موسیقی ما خواهشا تایید کن....

2.178.120.56
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 18:04
رویا حبیبی

والله اگر ایران که!تا 20 سال دیگم خواننده ها مجبورند تو همین سالن میلاد یا نمایشگاه کنسرت بزارن،و به فرض محال و توهمات شما اگه سالنی هم ساخته شه شک نکن که با همین کیفیت سالنهای دیگه ساخته میشه و نه بیشتر!فقط ممکن که مثل جنسای چینی ظاهر زیبا ولی همچنان باطن خراب و بی کیفیت داشته باشن،تازه چاوشی کنسرت بزاره،اگه این سالنها جوابگوی خیل عظیم هواداراش نباشه!!!!!!!!!!!چند بار در ماه بزاره و هی تمدید کنه!!!!!!!دیگه مگر غیر از اینم چیز دیگه ای هست؟؟؟!!!

94.183.113.191
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:13
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تعداد هوادارا که مشخصِ حالا اومدی بقولا نمک بپاشی و اعلام حضور کنی،

ولی من طرف حسابم شما آی پی تکراری هستی

من نگران شدم دوستات نمیخوان بیان از تو حمایت کنن؟ اگه دیدیشون سلام بهشون برسون

91.133.251.190
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:44
رویا حبیبی

فعلا کسی که داره نمک میپاشه ،شمائی،نه من....
در ضمن سلام دارند خدمتتون،شما خودش و ناراحت نکن

94.183.113.158
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:45
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ایشالله دوستانتون که سه روح در یک جسم هستید
زیر سایه حق و در کنار خانواده روزگار سبزی داشته باشید

5.119.146.243
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 21:37
هوادار بابک

چقد تو فرهنگ ایرانی و انسانی زشته که کسی خون خودشو خیییلی رنگین تر از بقیه بدونه!این همه خواننده موفق داخلی دارن کار میکنن با همین امکانات و سالن ها!با چه خیل عظیم طرفداران!شاید تو همون تهران مجبور بشن 3روز پشت سر هم روزی 2تا سانس کنسرتشونو تمدید کنن تو شهرستان تو سالنای بی کیفیت و کم جمعیت با چه دردسری بازم کنسرت میذارن که همه هواداراشونو از نزدیک تو تمام ایران ببینن بعد یکی دلیل کنسرت نذاشتناشو عدم وجود سالن خوب اعلام میکنه!حالا مخاطبای موسیقی به کنار،این فرد شعور مخاطبای خودشم داره نادیده میگیره!با این اوصاف پس یا بقیه خواننده ها از مریخ اومدن که با این شرایط موجود دارن فعالیت میکنن یا اون شخص از مریخ اومده و شرایط اینجا براش عجیب و سخته!!!!
اون جمعیتم بیشتریاشون تو دنیای مجازی خودشونو نشون میدن البته با آی پیای تکراری!
درضمن شما خیلی موسیقی مملکتتو دست کم گرفتی که فک میکنی این همه خواننده موفق داخلی به زور نصف سالن کنسرتشونو پر میکنن!!!به جز خواننده مورد علاقه شما!
دوست عزیز املای ننوشته غلط نداره ایشالا کنسرت ایشونم برگزار بشه ببینیم چه خبرمیشه!!!!!

37.191.78.96
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:53
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

شما دم از نبود فرهنگ میزنید و متاسفید
واسه قضاوت خودتونم متاسف شید که یکی از دلایل چاوشی رو واسه اینکه تا الان از دوربین و عکس فراری بود رو نمی دونید و سریع قضاوت می کنید

محسن چاوشی تا آلبوم یه شاخه نیلوفر تو پارک جنوب قدم میزد در صورتی که یک نفر هم نمی شناختش عکسش هست، جلو دوربین نیست اما دلش با مردم زلزله زده دلش با شهدای گمنام و مادرای داغ داره با قهرمانای وطنش با خرمشهر حالا کارای بی سمار مذهبیش فاکتور یه فرد جنگ زدس ببین چقد از جنگ و صلح خونده جلو دورببن نیس ولی با مردمه
مردمی بودن فقط به کنسرت گذاستن و جلو دوربین بودن نیس مثه مرد بودن به ریس و سبیل که نیس

یذره به اعتقادش احترام بذاریم همونجور که احسان علیخانی مجری ساعت 25 و بقیه خواننده ها و نقادان به اعتقادش احترام گذاشتن( با گوشی تایپ کردم مشکل زیاد داره)

80.242.11.194
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 01:02
هوادار بابک

من کی گفتم متاسفم؟؟؟عمرا برای همچین جماعتی تاسف بخورم.شما که حرف از احترام به اعتقادات بقیه میزنی به رفقای خودتون و همچینن خودتو یاد آور بشین که بقیه هم سلیقه ای دارن و خواننده مورد علاقه ای دارن نباید اینقد خواننده خودشونو ببرن بالا و بزنن تو سر بقیه خواننده ها و هواداراشون .همونطور که بقیه گفتن هوادارای ایشون مثه اینکه واقعا روی یه موضع نمی ایستن و همش طبق شرایط موضع خودشونو عوض میکنن.اقلا من یکی هیچ خصومت و پدر کشتگی با چاووشی ندارم با هوادارای واقعیشم هیچ مشکلی ندارم مشکل ما اینه که هوادارنماها کارشونه بقیه رو تخریب کنن چه هنرمندشو چه طرفدارشو.اطمینان دارم خوده چاووشیم از این اخلاق هوادار نماهاش ناراحته!
موسیقی ما با نهایت احترام نوشتم تاییدکن

31.25.111.194
جمعه 22 فروردین 1393 - 10:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آره شما راست میگی
من دیگه حرفی ندارم

91.133.253.39
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 01:17

به به سیامک عباسی عزیز که با اومدنش خیلی حرفا برای گفتن خواهد داشت خیلی خوشحالم از این که یک موزیسن با سواد وارد عرصه میشه!!! و اما کاوه و کورش یغمایی که باید بیان و خیلی درسها به خیلی از افراد که خیلی هم خودشون رو داعی موسیقی راک ایران میدونن بدن!! کنسرت دو عزیز چاوشی و شجریان با حفظ پارادوکس هم برای من خیلی جزاب دیدنی و جالب انگیز است!!!

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 01:43

امیدوارم مجوز سیامک عباسی و کاوه آفاق راست باشه!
محسن چاوشی هم عمرا کنسرت نمیذاره!

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 02:00

به قول نیما مسیحا یه خواننده داریم که تو آهنگ هاش صدای ضخیمی داره اما موقع صحبت کردن صداش نازکه و کنسرتی هم برگزار نمیکنه :))) حالا چجوری کنسرت برگذار میکنه رو خدا میدونه:))) لابد دستگاه تغییر صدا تو کنسرتا رو اختراع کردن تو اون خفا و در حالی که از شدت شوخی ریسه می‌روند :))) ما که حسود نیستیم امیدواریم دل هواداراشو شاد کنه

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:15
asc

محسن کنسرت هم برگزار میکنه تا چشم اونایی که دارن میسوزن که محسن وقتی آلبومش یه هفته مونده به عید میاد ومیشه پرفروش ترین آلبوم سال دربیاد ولی به موقع نه الان برای اینکه مثل خیلیا هنر برای پولش نمیخواد که بیاد توی «جشن بازنشستگی کارکنان فلان اداره» یا «جشن برداشت محصول فلان شهر »فقط برای پول اجراکنه یا به قول خود اون خواننده که گفت تو یه روز ازشمال رفتم غرب بعد رفتم جنوب وبا افتخار میگفت تویه روز تو3شهر اجرا داشتم خوشو برای پول بکشه.
بقیه هوادارای محسنو نمیدونم ولی خودم دوست دارم وقتی کنسرت بذاره که حداقل 15تا ترک در حد قطارداشته باشه هرچند اکثرکارای محسن تا الان هم فوقالعاده بودن.

2.182.241.167
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:02
حسینی لقب رضا

نيما مسيحا كيه؟؟؟
من نميشناسمش ...
بابا خودتونو مسخره نكنيد با اين حرفا ...
كل خوانندگان و مجريان و تهيه كنندگان با محسن حرف زدن و حتي چاوشي تلفني با چند خواننده
مطرح اون صحبت كرده و چندين مصاحبه داشته و حتي رفقا تنظيم كننده ها خوانندگان داخلي فرزين
يگانه اميد امري وووو از لحن اقاي خاص تمچيد كرده اند ...

منتظر كنسرت اقاي خاص باشيد ...
شما هم لطفا اگه جرات داريد كامل توضيح بديد ...
درود بر محسن چاوشي بزرگ
چاوووووووووووووووووووووووووووووووووووشي

2.184.94.115
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:04
Alireza Farrokhi

...شما واسه شنیدن صدای محسن چاوشی توی هنگام صحبت کردن به مثاحبه های صوتی محسن مراجعه کن که توی وبسایت چاوشی نیوز پیدا میشه و مصاحبه ی وسط آهنگ خودکشی ممنوع و صد البته آهنگ ژاکت...
در ضمن کی گفته همه ی خواننده ها صدای موقه ی صحبت کردنشون با صدای موقه ی خوندنشون یکیه؟
شما یه نگاه بنداز به صدای فرزاد فرزین و محمد اصفهانی موقه ی صحبت کردن و موقه ی خوندن و ببین چقدر تفاوت زیاده...
اون دستگاهی هم که ازش صحبت کردی خیلی وقته توی بازار موجوده واگه قرار به استفاده ازش بود زودتر از اینها ازش استفاده میشد...
و فک میکنم یه بار اجرای زنده ی آهنگ خاکستر و آهنگ زخم زبون رو گوش کنی بد نیست و شاید از گفتن این حرفا پشیمون بشی

95.38.141.96
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:25
نوید احمدزاده

زهرا جان کاملن باهات موافقم :))
آره دیگه حتمن این دستگاه اختراع شده همین جوری که آهنگا قبل از این با دستگاه های تغییر صدا دست کاری می شد به خوراک فرهنگی یه سری عرضه میشد . . . و حتمن هم به ریش کسایی می خندیند که به این کنسرتا می آن . . . آره والا ما که حسود نیستیم ، امیدواریم بعد 10 سال دل هواداراش شاد بشن هر چنتد با کنسرت مصنوعی :))

5.234.225.67
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:32
تلنگر!

فکر کنم هرکی این کامنت رو بخونه متوجه میشه مقصود ایشون چه کسیه. اتفاقا منم داشتم به همین فکر میکردم.
چطور میخواد اون صدای زمخت رو از خودش تولید کنه.اگه بتونه نزدیک به صداش توی اجراهای استودیویی اجرا کنه (که بعید به نظر میاد) میتونه جالب باشه.به هر حال به قول شما امیدوارم دل هواداراشو شاد کنه.

2.147.88.188
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:00
amirhossein

عالی بود نظرت:)
big like

31.59.96.23
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:15
حسینی لقب رضا

يادمه چاوشي در جواب اين سوالات گفت:
قضاوت ميزارم برعهده مردم

ولي حيف كه انساني وجود نداره كه بخواييم منتظر قضاوت مردم باشيم
انسان باشيم و زندگي كنيم
زشته براتون كه بااين حرفا محسن چاوشي خراب كنيد بخدا زشته ...
اونم بي حاشيه ترين خواننده ايران

2.184.110.248
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:26
حسن عاشق چاوشی

یعنی خوشم میاد هنوز خبر کنسرت قطعی نشده دارین از حسودی زمین و زمان و گاز میگیرین
خداییش یکم به خودتون رحم کنین از دست میرین:)
در ضمن نیما مسیحا؟؟ وات؟؟؟ ههه

95.38.234.167
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:45
نوید احمدزاده

خطاب به asc :
شما به محسن چاوشی بگو یه ترک اجرای زنده از خودش فیلم برداری کنه و بده بیرون نمی خواد بره تو «جشن بازنشستگی کارکنان فلان اداره» یا «جشن برداشت محصول فلان شهر » بخونه تازه اگه بتونه! اون خواننده ای هم که جناب عالی می فرمائید تو یه روز 3 تا اجرا داشته اون بسته به هنر و توانایی اجرای زندشه و شما عدم توانایی خواننده محبوبت تو اجرای زنده رو تو تخریب خواننده های توان مند دیگه قایم نکن !!!

خطاب به وبلاگ سعدابادمذهب از مخاطبان محسن چاوشي :
حالا که نیما مسیحا از چاوشی انتقاد درست و به جا می کنه نیما مسیحا رو نمی شناسین !!!! ولی اميد امري و نمی دونم فلان خواننده ها که تمجید کردن از چاوشی رو می شناسید !!!!
بعله شما درست می فرمائید تو رزومه کاری یه خواننده هم لیست مصاحبه های صوتی و حرف زدن با تلفن با خواننده های دیگه ثبت می شه !!!!! خخخخ

5.234.226.184
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 15:39
قیماخ

نظرتون سرجاش منتها یه خواهشی ازتون دارم...
اگر مورد مشابهی در هر جای این کره خاکی پیدا کردید اطلاع بدید...ممنون میشم
با چهارتا سمپل و یه تیون فکر میکنید صدای نازک رو میشه به صدای بم تبدیل کرد؟؟ حرفای بزرگان موسیقی رو فاکتور بگیریم...
دلخوش باشید... حق میدم به شما.. ایرانی جماعت هرچیزی رو ندونه مسخره میکنه

151.247.65.92
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 17:06
asc

آقای نوید احمدزاده، میدونم که همتون هم اجرای زنده زخم زبون رو شنیدید هم اجرای زنده آهنگی که باگیتار محسن یگانس پس اونارو کی خونده ؟نکنه اونارم با نرم افزارای فوق حرفه ای که فقط دست محسن چاوشیه درست کردن ،اینا به کنار شما حرف تمام موزیسین هایی که از نزدیک با چاوشی ارتباط داشتن و همشون گفتن صدای خودشه واجرای زندش عالیه (آخریشم مهدی یراحی بود)روهم قبول ندارید یا به صداقت همه ی اونا شک دارید اینم هیچ ،حداقل ماجرای ساخت آهنگ سنتوری رو بخونید که محسن با چه شرایط واوضاعی در حالیکه ساز هارو ازدوستاش قرض کرده وبا پتو وصل کردن به دیوار اتاقش فضایی شبیه استودیو درست کرده تا اون آهنگ رو ضبط کنه.آهنگی که هنوزم تازگی خودشو حفظ کرده وراجع به هیت شدنشم که لازم نیست چیزی بگم.
اگه با این دلایل بازم نمیخواید هنر محسنو قبول کنید ،حداقل یه ذره انصاف به خرج بدید وبا خودتون فکر کنید که کامپیوتر میتونه یه نفر رو 10سال پر مخاطب ترین خواننده یه کشور بکنه واگه میتونه چرا خود شما نمیری استفاده کنی و بشی محبوب دلها ،خواننده ی قرن.

78.39.235.176
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 19:39
danesh jamshidi

حسادت از کامنتت سرریز شده زیرشو کم کن!
جوابتو بقیه میدن من چیزی نمیگم

نوید ترابی حالشو بگیر پسر

194.225.61.84
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:01
Masoumeh

asc
اگه همینی که میگی یه خواننده تو یه روز سه جا کنسرت گذاشته رو چاوشی انجام میداد ذوق مرگ میشودینو میذاشتین به حساب تواناییش...با این حال بهتون حق میدم به خواننده های موفق و توانا حسودیتون بشه:))))

2.187.17.246
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:27
Behireal

نمیگم نیما مسیحا رو نمیشناسم چون انصافا همین چند روز پیش یه کار تصویری ازشون تو شبکه نسیم!( نشاط، سرگرمی و ...) دیدم. به هر حال ایشون نظرشونو گفتن همونطور که داریوش هم نظرشو راجع به چاوشی گفت. اگه صدای محسن ساختگی بود تا الان چندتا چاوشی که هیچ بهتر از چاوشیم داشتیم مخصوصا به اون شدتی که شما ادعا دارین!!! به هر حال فک میکنم اومدن اسم آقای خاص در کنار اسم خسرو آواز توی تیتر خبر واسه بعضیا شدیدا ایجاد حسادت کرده.
فقط و فقط محسن چاوشی آقای خاص موسیقی ایران

188.245.248.3
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 01:43
asc

معصومه خانوم ، کنسرت گذاشتن تو یه روز توسه شهر نشان از توانایی یه خوانندس اگه نظرتون اینه من دیگه حرفی ندارم؟ درضمن من دوست دارم حالا حالا ها محسن کنسرت نذاره چون اگه پای کنسرت بیاد وسط دیگه تمرکز روی تولید کار قوی کم میشه الان دوست دارم فقط موزیک قدرتمند تولید کنه تا برای کنسرت دست پر باشه ،اونوقت دیگه محسن با خواننده های دیگه فرقش چیه الان بیشتر خواننده ها کارشون شده چی؟شده فقط جمع کردن یه آلبوم برای اینکه نکنه یه وقت آهنگ برای کنسرت کم بیارن (البته بعضیا از این قاعده مستثنی هستن مثل یزدانی ویراحی) ،راستی به جای واژه ی کنسرت بهتره بگیم اجرای زنده چون واقعا اسم اینارو نمیشه گذاشت کنسرت ،چندتا مثال هم بزنم بد نیست :یکیش گروه سون که بعد از چندسال یه آلبوم ضعیف دادن که اونم برای چند سال پیش بود وعملا توی 3،4سال اخیر فقط دو سه تا آهنگ تولید کردن ولی تعداد کنسرتاشون رو بشماری ماشاالله فکر کنم به اندازه ی 10 سال یه خواننده تویه سال کنسرت گذاشتن ، یا مازیار فلاحی که دیگه کاملا مشخص بود که آلبومش فقط برای این بود که کنسرتاش برقرار باشه مگرنه یه ایده ی جدید توی آلبومش نبود(برخلاف آلبوم اولش چون اونوقت درگیر کنسرت نبود)و نام های دیگری که تعدادشون کم نیست

2.185.246.120
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:22
مجید

سلام دوستان
من فکر میکنم که این همه بحث و جدال سر محسن چاوشی فقط بخاطر اینه که هنوز به این درک نرسیدیم که نباید خواننده محبوب خودمون مارو الزاما همه دوست داشته باشند.
اگه فقط و فقط به این فکر کنیم که کدوم صدا نیازهای خود مارو برطرف میکنه و نخوایم اون صدا رو به سایر افراد جامعه تحمیل کنیم، مشکلمون حل میشه.
کارهای محسن چاوشی به شدت پرطرفدار و پرمخاطبه
میخواد صدای خودش باشه یاهر چیز دیگه
حال چه بخواهیم بپذیریم، چه بخواهیم زندگی با چشمان بسته را ترجیح دهیم.
شاهد مثال هم جشن اول موسیقی ما
و آمار دانلودی که چندوقت پیش همین سایت موسیقی ما اعلام کرد و...

بهتره موفقیت دیگران رو پذیرفت و به طرفداراش مخصوصا اگه پرشمار باشن احترام گذاشت.
واسه خودتون زندگی کنید و تو این زمینه ها اصرار به تحمیل عقایدتون نداشته باشید تا به آرامش برسید.

151.234.20.172
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:26
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یه دهه بالا سرتون بود ، بدون یک کنسرت،خیلی سوز داره، حقیقتش من تو پست آهنگ جدید چاوشی بودم ، یه بوی سوختگی به مشامم خورد، دنبالش کردم به اینجا رسیدم، دوستانی که دارو شناسی خوندن دو تا پماد تجویز کنن.ثواب داره

منم سالن داشتم داشتیم گرم میکردیم و لباس عوض میکردیم میخواستیم بریم داخل که بازی کنیم، مسئول سالن جلومونو گرفت و پولمون رو بهمون پس داد و گفت منطقه رو ترک کنید طرف کنسرت داره هیچی ما با لباس ورزشی تشویقش کردیم، شب خوبی بود چند ساعت بعد رفت تو سالن شرکت نفت دوباره اجرا کرد.

91.133.251.190
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:34
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نیما مسحا چیست؟ نام ببرید!
چرا اسم استاد س ق رو نمی بری که چی راجع چاوشی گفته
چرا استاد د - ا رو نمی گی م- ن
یاس
چرا اینا رو نمی گی

این بحث های کلیشه ای و خاله زنکی صدای دستکاری رو رها کنید،،،

91.133.251.190
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 14:12
حسن عاشق چاوشی

حامد جان سالن و اینارو خیلی خوب اومدی کلی خندیدم :)))))
داداش اینا از جای دیگه ای دارن متحمل رنج میشن خودتم میدونی خودشونم میدونن
زنده باد چاوشی و چاوشیستا

95.38.190.164
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:33
محمدجواد قریب نژاد

دوستان انصافا نیما مسیحا عالیه.از شاگردای استاد بابک بیات بوده.قدرت و زیبایی صداشم حرف نداره.
این خانوم زهرا مر(!) از قول خودشون حرف زدن.نیما مسیحا با شخصیت تر از این حرفاس.

2.190.210.45
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 23:45
حسینی لقب رضا

ما هواداراي چاوشي تاحالا جايي نشيديم نيما مسيحا همچسن حرفي زده ...
بعدشم اگه زده باشه از حرفاي افراد مشهوري همچون س.ق - د.الف كه مهمتر نيست ...
همچنين تمام رفقاي چاوشي و تمام همكارهاي چاوشي از جمله اقاي يگانه و فرزين
و همچنين تنظيم كننده هايي مثل شهاب اكبري و بهروز صفاريان و كوشان حداد
و بقيه افراد كه دراره چاوشي نظر مثبت داده اند ...

عاقلانه قضاوت كن

2.184.82.0
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 03:30
علی

آقای احمد زاده اینکه شما میگردین هر کی که به ضرر محسن چاووشی کامنت داده رو تایید میکنی به نظرت بچه گانه نیست؟؟ یا اینکه هر کی از چاووشی حمایت کرده شما میایی نقضش میکنی ...
این که از صدای یه خواننده خوشت نمیاد یه نظر شخصیه ولی اینکه بیایی از روی بچگی و ساده لوحی یه نفر رو تخریب کنی کاره ناپسندیه... شما محسن چاووشی گوش نده .... کنسرتش اگه برگزار شد نرو...

65.49.68.166
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 17:05
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حسن داداشم
یه عده مشتاقن کلمه هامو بشنون
یه عده مشتاقن قلم پامو بشکنن

مصراع دوم حکایت این دوستانه، خیلی قشنگ گفت یاس
مصراع اولم حکایت ماهاست

حد وسط که منطق گرا هست تو سایت کم هست

5.119.146.243
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:50
محمد- ن

شکوه کنسرت چاوشی رو هم میبینیم.
اون وقته دهن بعضیا رو باید با آتل بست .همون بعضی هایی که از شدت حسادت تاول در آوردن.

چاوشی با اومدنش نون خیلی ها رو آجر کرد,حقم دارن تهمت بزنن و تخریبش کنن!
اما به قول حافظ:
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

"موسیقی تایید کن"

5.234.78.135
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:55
رویا حبیبی

محمد ن گرچه من به شخصه با صدای چاوشی ارتباط برقرار نمیکنم،بر عکس کارای اولش که بدک نبود ولی الان میشه حس کرد که به زور میخواد به صداش حس بده،حالت گریه بده و تو تحریراش داره زیادی اغراق میکنه و غیره....ولی موضوع اینجاست که کسی دشمن چاوشی نیست و مشکل اصلی کاربرا ،هوادارای چاوشی هستند نه خود چاوشی...بحث مسخره حسادت یعنی چی؟ما چرا باید به چاوشی حسادت کنیم؟؟؟مگه چون ما از اول گفتیم مثلا طرفدار فلان خواننده هستیم،حالا دیگه به جبر باید طرفدار همون خواننده تا ابد بمونیم؟؟؟و دیگه نمیتونیم نظرمون و تغییر بدیم و بخاطر همین دیگه راهی جز حسادت کردن به چاوشی برامون نمی مونه؟؟؟!!!نه اصلا اینطور نیست،موضوع اینه که همه خواننده محبوبشون و با قلب و احساسشون انتخاب کردند ،و همه مثل شما خوانندشون و بهترین میدونند،چیزی که متاسفانه هوادارای چاوشی درک نمیکنند و باعث به وجود اومدن هزار حرف و حدیث میشند .............

94.183.113.169
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 13:13
سامان کیانی

خانوم حبیبی این مشکل شماست که با صدای چاوشی ارتباط برقرار نمیکنی خیلی ها ارتباط برقرار میکنن بعدش این نظرات فیلسوفانه رو برای خودت نگه دار نمیخواد بیانش کنی در مورد این که میگید متاسفانه هوادارای چاوشی درک نمیکنند و باعث به وجود اومدن هزار حرف و حدیث میشند ............. باید بگم شما یکی از کسانی هستی که باعث به وجود امدن حرف و حدیث میشی با نظرات توهین امیزی که میذاری شما خودت بگو این حرف توهین نیست الان میشه حس کرد که به زور میخواد به صداش حس بده،حالت گریه بده و تو تحریراش داره زیادی اغراق میکنه و غیره.... هر چیزی دلت میخواد به خواننده محبوب ما میگی بعدش وقتی جوابتو میدن میگی هوادارای چاوشی توهین میکنن

5.236.242.77
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 13:22
asc

رویا حبیبی میشه بگی کدوم کامنتو هوادارای چاوشی شروع کردن؟ هرچی هوادارای چاوشی گفتن درجواب کامنتای دوستان دیگه بود.

2.185.233.176
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 17:46
سامان کیانی

البته خانوم حبیبی باید مینوشتم نظر شخصی شماست نه مشکل شماست

5.236.248.73
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 09:47

به امید خدا کنسرت اقای خاص برگزار میشه و خیلی از دهنا بسته میشه....

محسن چاوشی رو عشششششقه...

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:11

روزهای خوب در انتظار موسیقی

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:33

وای خدای من باورم نمیشه یعنی متین داره مجاز میشه ..اگه بشه موسیقی کشور تغییر وتحول بزرگی به خود میبینه ...

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:39
عباس مقیم

متین دو حنجره رو آقایون یادشون رفته چه شمایلی بهم زده بود(مخلصشم هستما!!!!!)
ولی آقایون یادشون بیاد یه کم خوبه....همین آقا اومد دانشگاه ما (تهران) یه کنسرتی گذاشت که.....
دندونپزشک نبود ولی واقعا تو انداختن فک خیلی چیزا مهارت داشت.....

2.190.19.255
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:38

زمانی که اسم سیامک عباسی رو میشنوم احساس میکنم که واقعا تو این وضعیت قهقرای حوزه پاپ افرادی هستند که نور امیدی باشند و موسیقی خوب و استاندارد رو به گوش مردم برسونن!! تاکید میکنم موسیقی به معنای (خاص کلمه) نه اپراتوری!!!! این رو با اطمینان میگم که در این چند ماه با این که انتشار البوم بسار زیاد بوده اما این تک اهنگ جور بسیار زیادی از اون افراد با اون البوم های کذایی رو کشیده افرادی که یا با تحقیر دیگران یا اسنفاده از اسم نزدیکان خودشون ویا با کاور های البومی که باعث میشه حس دلسوزی در ادم رخنه کنه سعی در فروش البوم خودشون کردن, البته از حق نگزریم دو البوم بوده که ابروداری کردن, ولی من نمیدونم چرا گوش ما انقدر خراب شده هر البومی که منتشر شد دوستان میگفتن که بهترین البوم سال هستش با دادن امتیاز های افلاطونی(که اصلا معلوم نیست کیلوی چند یا تنی چند )
با تعصب بیجا سعی در بهتر نشون دادن البوم کردن!!انقدر اهنگ ها بی محتوا شده که حتی نمیشه اون رو در یک ماه در ذهن سپرد اما امیدوارم سیامک عباسی شخصی (که تحصیلات اکادمیک در این زمینه داره و مدرس دانشگاه هستش)میدان جولان رو از بسیاری از این هنر نمایان بگیره!!

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:42

امسال بهترین سال موسیقی تو این دودهه اخیر خواهد بود,وشک نکنید اکثر اتفاقات خوب و کمی عجیب در سال 93 رخ خواهد داد.........درود بر اهالی موسیقی ودوستداران واقعیش///

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 10:51

محسن چاوشي اول بايد براي ما شهرستاني ها فكر مكان باشه چون
ميترسم اين همه راه بيام و جا نباشه ...

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:09

خبر كنسرت محسن چاوشي كل مطالب را تحت شعاع خود قرار داده ...
فقط چاوشي

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:11

اهنگ جديد محسن چاوشي(چشمه توسي) را از موسيقي ما دانلود كنيد و بشنويد ...

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:58
امین

با احترام به نظرتون اصلا خوشم نیومد همه ش ناله بود فقط ترانه کار خوب بود محسن چاووشی بعضی وقتا یه کارایی میکنه واقعا میمونه که آخه بابا چرا اینجوری خو

91.108.143.199
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 21:13
sajad

اتفاقا عالی بود...چند بار دیگه کوش کن...تازه میفهمی قضیه چیه

151.246.86.101
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:41

برگزاری کنسرت شجریان تو کشورمون می تونه بهترین باشه
همینطور کنسرت محسن چاوشی عزیز
و انتشار البوم هر دو محسن یگانه و چاوشی

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 01:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نه خانم غزال ن نخواستم بحثی پیش بیاد منظورتون کاملا واضحه با توجه به کم لطفی دوستمون که راجع آبکی بودن حرف زدن
با تمام احترامی که واستون قائلم
ولی ظاهرنمایی ها رو نمی پسندم.

37.98.99.65
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 11:48

بهترین تک آهنگ سال به ترتیب
1) بازم بخند
2)من
3)خیابونا

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 14:09
میثم چاوشیست

مگه پسرام یگانه گوش میدن ؟؟؟ :-)
شوخی کردم ...

2.187.139.93
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:51
محسن رودباری

چه دری به تخته خوردی که داری با طرفداران یگانه شوخی میکنی
ایشالا خواننده مورد علاقت یه روزی کنسرت بذاره بعد اون موقع منم باهت شوخی میکنم
محسن فقط یگانه

88.150.247.240
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:34
Behireal

1- دوست داشتم
بقیه رتبه ها رو هر طور خواستین تقسیم کنید
SPECIAL ONE

188.245.248.3
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 00:21
حسینی لقب رضا

حتما ايشون كم سن سال هستن وگرنه تاحالا خيلي كم ديدم هواداريگانه 20 سال به بالا باشه
البته مرد منظورمه ...
البته كسي ناراحت نشه اين فقط نظر من بود ...

2.184.102.152
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 04:39
Khaab Abad

آقاى سعدآباد البته از شما كه انتظار بيشترى نيست
مرد بودن مهم نيست شعور مهمه
و البته شما كم ديدى براى اينكه نه تا حالا كنسرتش رفتى (چون اميد به كنسرت يكى ديگه دارى) نه احتمالا به فيس و اينستا دسترسى دارى نه تو وبلاگش ميرى نه به وبلاگ طرفداراش دسترسى دارى نه اون آقايى رو ميشناسى كه ده سال از يگانه بزرگتره هشت سال همه ى كنسرتاشو رفته كه فقط يه دقيقه باهاش حرف بزنه نه…
كلا جامعه ى شما محدود به ذهن خودتونه نه واقعيت!
و اينكه اينو بدون كه اكثر كاربراى اينجا جوونن براى اينكه به اين بحثا علاقه دارن وگرنه يه مرد! سن و سال دار كم پيش مياد كه حوصله ى اين جر و بحثا رو داشته باشه چون داره نون يه خانواده رو ميده!
گفتم كه درجريان باشى مرد بزرگ!
موسيقى ما حالا كه كامنت اين آقا رو تاييد كردى پس مال بنده رو هم تاييد كن با تشكر فراوان

109.110.189.70
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 09:20
الناز

هروقت کنسرت های محسن یگانه رو اومدین و دیدین تو هر شهری از تهران بگیر تا شهرستان های دیگه٬چقدر طرفدارا از قشر ها و سن های مختلف داره٬اونوقت ازین حرفی که زدین خجالت میکشین!
خودم تو کنسرت تهرانش دیدم یه آقایی با سنی حدود ۴۵-۵۰ سال چقدر قشنگ آهنگاش رو حفظ بود و چقدر قشنگ همخونی میکرد و از اول تا آخر میگفت فلان آهنگ رو بخون!
حالا صدای چاووشی رو خانوم ها زیاد نمیپسندن٬دلیلی نمیشه که فکر کنین٬خواننده های دیگه طرفدارا مرد ندارن!
حرف های بی ربط و الکی نزنین.

151.238.46.45
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 09:35
Khaab Abad

البته آقاى سعدآباد اين دوستمون آره خب خيلى كم سنن! چون مثل شما نميان به بقيه بى احترامى كنن چون مثل شما نميان تبليغ آهنگى كه درست تو صفحه ى اصلى سايت هست تو همه ى صفحات بنويسن مبادا كسى جا بمونه ( دقت كنيد صفحه اى رو از قلم نندازيد) :))) مثل شما نميان براى جلب توجه تو پست هاى بى ربط بنويسن پس آلبوم چاووشى كى مياد درحالى كه خودشون ميدونن مثل شما به هنرمند كشور خودشون نميگن فرارى و اجنبى و…
آره خب شما اصلا الگوى اخلاقى هستى! سنت هم ماشالا از همه بيشتره!!!!!

109.110.189.70
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 16:38
حسام تاجکی

طرفدارای چاوشی همچین حمله کردن به این پست انگار خوانندشون همین الان کنسرت گذاشته. :))
آقا میثم اگه صدای محسنو گوش ندن بیان صدای خشن چاوشی رو گوش بدن؟؟ منم با دستگاه بلدم بخونم.
در ضمن ما خانوادگی عاشق یگانه ایم پس اینم سن بالامون. دوستان توهین کردن خیلی راحت تر از اون چیزیه که فکرشو بکنید. موسیقی ما انتظار دارم همون طور که نظرای توهین آمیز اینارو تایید کردی نظر من هم تایید بشه.

91.98.207.62
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 21:49
محسن رودباری

آقای سعد آباد و behireal
سلام.
1) به سن نیست. شاید شما 40 سالتون باشه ولی نظراتتون در سطح کسی که یکم از درس،اجتماع........هر چیزی که نمیشه اینجا اسم برد ، دور باشه یا اصلا ندیده باشه که به نظر شما........
2) خیلی حرف سطحیه که بخوایم بگیم چه سنی میره آهنگ های آقای x و گوش میکنه. معمولا طرفدار موسیقی پاپ اکثرا جوانانو تشکیل میده
پ.ن : 23 سالمه.

5.52.189.103
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 03:51
حسن عاشق چاوشی

آقا حسام شما ملت و از صدای زیبات محروم نکن...
با دستگاه بخون ببینم چه میکنی .... منتظرم

95.38.190.164
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:58
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حسام جان از آلبومت بیشتر واسمون توضیح بده
منم مثه دوستم از مشتاقان صدای مخملی شما هستم

5.119.146.243
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 21:45
علی فتحی

با سلام خدمت آقای رودباری . ولی این نظر منه
1/قرص های خواب آور
2/خیابونا
3/من
4/بازم بخند
5/خسته ام

94.101.132.41
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 21:48
سروش

به نظر منم همینه......فقط محسن البته فقط محسن یگانه..........

94.101.132.41
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:03
هوادار بابک

یه عده هستن خودشونو تو این موسیقی خیلی دست بالا میگیرن افتخارم شده براشون که "مرد"هستن و از یه خواننده حمایت میکنن اما همون خواننده هنوز نتونسته به بعضی هواداراش یا هوادار نماهاش یاد بده چطور با بقیه خواننده ها و هواداراشون رفتار کنن و این نتیجه همون نداشتن سالن مناسبه!!!!!
کاش متوجه میشدن که فرهنگ و هنر ربطی به مرد و زن و کوچیک و بزرگ نداره!

37.191.78.96
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:38
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سلام کاش میدونستی دلیل بد اخلاقی های درون ورزشگاه دلیلش مربی یا بازیک نیست
دلیلش نبود فرهنگ سازی تو محیط جامعه بزگ و کوچک(خانواده)
دلیل کج اخلاقی و بقول بهمن بابازاده هوجی گری ها خود ما هستیم

مثال آخرته که ما تمام تقصیرها رو گردن شیطان میندازیم

80.242.11.194
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 01:18
رویا حبیبی

دلیل این جو فقط و فقط بر میگرده به اکثر هوادارای چاوشی،که به خودشون اجازه دادن تو هر مطلبی سرک بکشند و با کبر و غرور پوچ و بیهوده وبیجا به خواننده های دیگه و سلایق مردم بی حرمتی کنند...
تخریب و توهین و حسادت و از این دست کلمات فقط و فقط نشات گرفته از رفتار خودتون هست،اسم هر خواننده ای تو هر پستی که اومد شما زیرش شروع کردید به چاوشی چاوشی کردن و ژست روشنفکر بودن و فاز خاص بودن و لا غیر.................

94.183.113.169
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:42
سامان کیانی

خانوم حبیبی شما کار چند نفر رو میگی کار اکثر هوادارای چاوشی کلا عادت داری جمع ببندی هوادارای واقعی چاوشی اصلا این کارها رو نمیکنن

5.236.253.91
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:52
سامان کیانی

خانوم حبیبی به نظر خودتون این جمله شما توهین به خواننده محبوب ما نیست موقعیت خواننده محبوب من تثبیت شدست شما بچسب به شهر آبکیه خوانندت با اون همه ادعا خدائیش این چی بود که خوند،والله تکرارم اندازه داره،یعنی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما که خودتون به خواننده محبوب ما توهین میکنید لازم نیست از این حرفا بزنید

5.236.253.91
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 04:40
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

مثاله اینه که طرف 3تار مو تو کلشه و عملا کچلِ،،، بعد هرکی که کچله رو مسخره میکنه
بالا خو هرچی از دهنت در اومد به چاوشی گفتی حالا واسه ما دینی و زندگی و اندیشه ی اسلامی تدریس می کنی ...

سلام به دوستان آی پی مشترک برسون ایشالله دوباره زیارتشون کنیم

5.201.150.202
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 11:35
محسن رودباری

آقا سامان یکم نظر رفیقای چاوشیستتو بخونی متوجه میشی که طرفداراش چه جورین
نمیدونم تکرار تو چی میبینی .
اگه یه شباهت بین آهنگ من ، بازم بخند ، مرد ،خیابونا......بتونی بگی، خیلی خوشحال میشم
آقا سامان یکم دیدگاهتو ببر بالا .

91.99.12.57
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 14:26
Khaab Abad

براى اون يه سرى از طرفدارى چاووشى كه دنبال دعوا هستن متاسفم اين كسى كه داريد مسخره اش ميكنيد ركورد سايت راديو جوان رو با پنج ميليون بار بازديد داره
آقاى سامان شعر آبكى شعريه كه خود ترانه سرا هم متوجه منظور خودش نشده باشه و بخواد مثلا خيلى نوآورى به خرج داده باشه… و بياد انواع كلمات نامربوط رو به هم وصل كنه طورى كه همچنان نامربوط باشن با توجه به اينكه هيچ معنى اى ازش استباط نميشه شما خيال ميكنى خيلى قويه
متوجه كه شديد؟

188.118.115.131
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 16:56
سامان کیانی

خانوم غزال ن میشه بگی من کجا خواننده مورد علاقه شما رو مسخره کردم و کجا دنبال دعوا بودم !!!!!!!!!!!!!!!!! این چه حرفیه که میزنید من که از اهنگ لذت بردم اینم نظر شما هستش که میگید شعر ابکی !!!!!!!!!!بالاخره نظرات متفاوته

2.179.98.2
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 17:22
سامان کیانی

خانوم غزال ن بالاخره شعر ابکی بود یا خلاقیت داشت !!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما میای مینویسی که : گفتم اين آهنگ اتفاقا ترانه اش منو بيشتر جذب ميكنه ولى نه به خاطر عمق محتوايى كه وجود نداره! به خاطر خلاقيتش بعد میای شعر ابکی رو برای من معنی میکنی یعنی چی شعر ابکی بود و پر شد از کلمات نامربوط یا خلاقیت داشت

2.179.98.2
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 20:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

منظورتون از شعر های آبکی رو گرفتم رکورد "بازدید" هم مبارکتون باشه
مرسی موسیقی

91.133.163.93
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 23:19
Khaab Abad

ممنون از تبريكتون چه خوب كه متوجه معنى شعر آبكى شديد

188.118.115.131
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 00:49
Khaab Abad

آقا سامان شما گفتى محتوا و معنى
نگفتى خلاقيت
منم همينو گفتم و حرفم دوتا نشد
گفتم ( نه به خاطر عمق محتوايى كه وجود نداره)
يعنى محتوايى وجود نداره
تو اين كامنت هم گفتم براى نوآورى كلمات بى ربط( همون بى معنى) به صورتى كه همچنان بى معنى باشن كنار همن
خب اين يعنى خلاقيت هست ( كامنت پست چشمه ى طوسى) و معنى نيست (اين صفحه و ايضاً)
يه نكته ى ديگه اينكه اگه برعكس اين حرف من بود الان آقاى خواجه زاده به خودشون نميگرفتن و جواب نميدادن…
موفق باشيد!

188.118.115.131
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 00:55
Khaab Abad

و اينكه آقا سامان منظورم به شما نبود براى تاسف
شما اين كامنتو بخون ببين بحث از كجا شروع شد
اونم صرفا به خاطر بامزه بودن يكى از چاووشيستا
و از همه جا بى خبر بودن يكى ديگه از چاووشيستا
و جوابهايى كه گرفتن
و دفاعيه هايى كه شما و چند نفر ديگه صورت دادين
خدايى ببين بحث از كجا شروع شد
و اينكه معلومه نظرات فرق ميكنن معلومه دوست عزيز ولى براى يه عده ( منظورم شما نيست) بايد عين خودشون جواب بدى تا متوجه بشن كه رفتار خودشون چه تصويرى داره

188.118.115.131
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 01:00
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تا باشه از این ظاهرنمایی های آبکی
مرسی موسیقی

37.98.99.65
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 19:13
Khaab Abad

آقاى خواجه زاده منظورتون از ظاهرنمايى يعنى چى؟
آدم تو خونه ى خودش پاشو دراز ميكنه ولى جلوى مهمون نه
اگه يه وبلاگ داشتم شايد درمورد يه آهنگ مينوشتم ( واقعا مزخرف) و ديگه نميومدم خيلى با آب و تاب بنويسم كه خوب بود منتهى من نپسنديدم! ولى اينجا يه وبلاگ شخصى نيست
شما هم ميتونى هرجور. كه دوست دارى برداشت كنى من مسئول حرف خودمم نه برداشت شما

80.66.188.254
جمعه 22 فروردین 1393 - 03:43
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نظرم رو 2بار گذاشتم ولی به اشتباه در جواب دوستانی که اصلا به کامنتشون ربطی نداشت(دیگه با گوشی تایپ کردن همینه) یکی کامنت بالایی یکی هم کامنت هم پایین
ولی کلا ناامید شدم
موفق باشید ...

2.182.175.99
جمعه 22 فروردین 1393 - 07:50
b.y [just mohsenyeganeh]

طرفداران اقای چاوشی که در جواب کامنتهای مخالف انقدر از احترام به سلیقه و ... حرف میزنین وقتی خودتون انقدر راحت درمورد یه خواننده اینطور نظر میدین و خیلی بچگانه صحبت میکنین و مسخرش میکنین از بقیه هم نباید انتظار احترام داشته باشین.
اقای میثم چاوشیست
شوخی جالبی نبود اصلا ! کسی باید از این شوخی ها بکنه که خودشم ظرفیت داشته باشه ... شما خودتون نسبت به همچین شوخی هایی که ممکنه در مورد اقای چاوشی بشه چه عکس العملی نشون میدین؟؟
وبلاگ سعد اباد مذهب
شما مطمئنین با این طرز نظر دادنتون کسی ناراحت نمیشه؟؟ احترام به سلیقه و ... چی شد پس؟اقای محترم شما فکر میکنین همه دخترا طرفدار یگانه اند همه پسرای بالای 20 سال طرفدار چاوشی!
پس یعنی شما میگین که فقط دخترا و یه سری پسر زیر 20 سال طرفدارشن و میان کنسرتش! کاملا در اشتباهین یه کم از محدوده طرفداران چاوشی بیاید بیرون و به دوروبرتون نگاه کنین فکرکنم متوجه اشتباهتون میشید .
درضمن من درک میکنم که شما طرفداران اقای چاوشی بعنوان یه طرفدار حق دارین یه سری تخریبارو خیلی تند جواب بدین ولی درک نمیکنم جواب اقای رودباریو برای چی اینجوری دادین؟ ایشون چیزی به اقای چاوشی گفتن یا توهینی کردن که اولین کامنتی که جواب ایشونو داده با یه شوخی توهین امیز همراه بوده؟
یه کم منطق داشته باشین بد نیست به خدا
موسیقی ما تایید کن لطفا.

82.99.221.121
جمعه 22 فروردین 1393 - 17:58
محسن رودباری

خیلی ممنونم

37.221.54.112
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:06

خدا کنه مجوز " عماد طالب زاده " هر چه زودتر داده بشه و آلبومش هرچه زودتر به دستمون برسه ♥
من دو اجرای خیریه که داشت رو رفتم فوق العاده اس رو استیج...به امید کنسرت های بی نظیرش در همین سال

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:38
maryam a

فاطمه جون خدا از دهنت بشنوه... خوش به حالت حداقل تو دوتا اجرا بودی ولی من چی؟؟؟؟
ایشالا تو سال کنسرتا میبینمت ;)

109.125.132.215
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 23:56
fatemeh taheri

مریم جون بزار مجووز بگیره اونوقته که حداقل یک ماه یک بار همو میبینیم :) تو کنسرتاش ♥

5.202.132.235
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 12:12

حامد هاکان هم مجوز گرفته

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:49
سیدجلال

چه خبر خوبی....
نمیدونم چرا انقدر کم کار شده؟
صدای خیلی خوبی داره.

151.238.61.250
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:24

آقای چاووشی سکوتی قبل از طوفان رو داره نشون میده و با کنسرتش خیلی زبون ها رو میبنده وگرنه طرفداراش براشون فرقی نمیکنه کنسرت بزار یا نه چون واقعا دوستش دارند هرچند دوست دارم کنسرت بزار تا از نزدیک ببینمش و لایو گوش کنم صداشو

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 15:54
danesh jamshidi

به قول خودش ارامش قبل طوفان:)

194.225.61.88
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:26

خیلی خوشحال شدم از مجوز سعید کرمانی
خدایا شکرت
ایشالا بزودی شاهد برگزاری کنسرت و آلبومش باشیم

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:44

مرسی موسیقی ما...

خبرهای خوبی بود... انشالله استاد شجریان کنسرتش برگزار بشه و همینطور محسن چاوشی

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 13:55

بهترین ترک سال:آهنگ مرد محسن یگانه

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 15:04

ببینیم چاوشی چه میکنه ....!!!!

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 14:30
محمد- ن

تا حالا که خود محسن هیچی رو تایید نکرده.

اما اگه خبر درست باشه و کنسرت بذاره خیلی ها رو به وجد میاره.

85.185.240.131
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 15:50

نظر من چه ایرادی داشت که منتشر نکردی؟

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 16:22

نه امیدوار شدم بلکه یه اتفاقایی بیفته

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 19:40

خدا کنه تمام این اتفاقات زودتر بیفته.
مخصوصا کنسرت استاد شجریان و محسن و البوم کوروش یغمایی.
چه شبی بشه شب کنسرت محسن.
به به.

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 19:46

میبینم مخالفان چاوشی به نوعی دیگر به تکاپو افتادن :)

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:15

شايعه شده از بين ش.ع و س.ق يكيشون قراره برگردن ايران كاش اين خبر فقط يه شايعه معمولي نباشه
يعني ميشه؟

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:02
قیماخ

س.ق رو نمیدونم ولی م.ا هست

151.247.65.92
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:27
Khaab Abad

واقعا؟؟؟؟
اگه س. ق. بياد من از خوشحالى ميميرم

188.159.120.124
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 00:09
رویا حبیبی

کسی که امکانات اونجا،نظم و قانونمندی و کیفیت اونجا رو ول کنه و بیاد اینجا با هزار محدودیت و قوانین بی سر وته و بی معنی و دست و پا گیر و هزار تا دادخواست و باز خواست روبه رو بشه،واسه هر کاری وقتی با صد تا رئیس و آقا بالا سر مجبور شد سرو کله بزنه،شک نکنید نیومده دوباره میره و ترجیح میده به جای وطن وطن ،همون غریب غریبم و سر بده.................

94.183.113.139
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 08:47
Mehdi Mika

یعنی یه درصد شک نکن که شایعه اس! مگر اینکه یه تضمین قانونی بهشون بدن که هیچوقتم نمیدن
البته یه حالت دیگه هس اونم اینه که این دو عزیز بزرگوار بخوان خودشون بدبخت و گرفتار کنن

94.183.89.106
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:29
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

موسیقی لطفا تایید کن
شک نکنید شایعه ای بیش نیست.. س ق با آلبوم رگبار امکان نداره بذارنش
اینجا تو صدا و سیما این تیکه از شعر(قلبم مثله گوش ماهی با موج موهات رفیقه) از آهنگ همسایه سانسور میشه به دلیل وجود" مو" در شعر
انتظار داشتن شعر اینجوری باشه که قلبم مثه گوش ماهی باموج روسریت رفیقه

یا آهنگ بهنام صفوی(دوباره تو باغ موهاتو رها کن/ منو راهیه شب قصه ها کن) به دلیل وجود "مو" این قسمتش سانسور شد
حالا دیگه آهنگ های مثه جنگل بدون ریشه و طاقت بیار رفیق و امثال اینها و کلیپ هاش اجازه نمیده به سرزمینش برگرده(تو خونمون به ما میگن.... توی غربت.... ادامشو میدونید)

حبیب تو کلیپ هاش خودش بود و گیتارش واسه آهنگ مادر اومد تهران کلیپ رو آماده کرد و شعراشم موردار نبود پس راه برگشت داره

اینجا به اشعار حسین صفا اصلاحیه میخوره محسن یگانه بخاطره علاقه ش به خواننده یx تا مرز ممنوع التصویر یا کار پیش رفت

موسیقی یه نوع اعتراض بود هیچ موردی نداشت خواهشا تایید شه

80.242.11.194
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:45
عباس مقیم

خدایـــــــا !
اوضاع ما اینجا اونقدر داغونه که اسم و فامیلی یه نابغه سانسور میشه..یه خواننده ای ازش کار می گیره 8 ماه ممنوع الکار میشه....
خدایـــــــــا !
پسر شکرخند ما گفته بود " من طوری رفتم که اگه همه ی اونوریا برگردن من بر نمیگردم!!!!!!!"
ما دقیقا کجای جغرافیای موسیقی جهان ایستاده ایم اکنون؟؟؟

2.190.19.255
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:18

سامان جلیلی پدیده موسیقی ایران وارد موسیقی مجاز خواهد شد
همراه با کلی حرف نگفتنی
پرتگاه بهترین البوم 93 خواهد بود بدون شک

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:37
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:17
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

ما هستیم
شما هم تا دو ماه دیگه باش وعده دیدار ما همین سایت

89.165.19.95
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:26

البوم پرتگاه با صدای سامان جلیلی شامل 15 اهنگ
تنظیم: کوشان حداد - انوشیروان تقوی - پوریا حیدری - معین راهبر - حامد برادران
اهنگساز : سامان جلیلی
ترانه سرا: امید علیجانی و شهرام جلیلی

نام اهنگها

سر به هوا
شعله دار
حیرت
مرد
حبس ابد
دست بردار
تشویش
چی میشه
اعتراف
پرتگاه
تکیه گاه
به جون تو
مثل من عاشق
شکایت
کلنجار

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:54
سیدجلال

از طرف هواداران استاد خراطها انتشار این آلبوم رو به خواننده جوان و با استعداد یعنی سامان جلیلی و هوادارانش تبریک میگم...
تو آهنگ هاش تک وتوک ضعیف پیدا میشه و صدای خوب و واقعی داره...کلیپ اجرای زندش موجوده.

151.238.61.250
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:16
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

تشکر جلال عزیز
انشاالا شاهد دومین البوم موفق مجید خراطها هم هستیم و مثل همیشه ازش حمایت میکنیم

89.165.19.95
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:36

مگه محسن چاووشیم میتونه اجرای زنده داشته باشه؟؟؟ دستگاه میخوان ببرن تو سالن؟

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:13
asc

میشه اسم دستگاهشو بگی آخه خیلیا دنبالشن میخوان بشن بهترین خواننده ی ایران منتها میگن این دستگاه توجهان یکیه اونم مخترعای امریکایی وژاپنی سفارشی برای محسن چاوشی ساختنش واسمشم هیچ کس نمیدونه ،لامصب دستگاهشم نامرئیه هیچ کس از اونایی که با محسن کارکردن ندیدنش.
حالا خوبه صدای خواننده ی محبوب خود شمارو دوسه بار تو تلویزیون شنیدیم چقدر نازکه ولی تو آهنگا وکنسرت ها 180 درجه صداش کلفت میشه. مگه نشنیدید حمید حامی گفت که جدیدا چندتادستگاه اومده که توکنسرت ها صدای خواننده رومیزان میکنه ونمیذاره از ریتم خارج شه؟

2.182.246.226
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:57
اسماعيل فرح

بعضي خواننده ها هم هستند هرچي دارن از صداسيماست :))))

موسيقي ما لطفا نظرات منو ثبت كن
تو پست اهنگ چشمه توسي نظر اخرمو ثبت نكردي
اين پست هم همكين طور
ممنون

5.190.75.120
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 17:10
سامان کیانی

asc و اسماعیل با نظرات شماها کاملا موافقم خودتونو ناراحت نکنید یه چیزی برای خودش گفته و خواسته بگه ما هم هستیم عشق است فقط چاوشی

5.236.236.230
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:41
محمدجواد قریب نژاد

هوادارای خواجه امیری اصولا ادمای با شخصیتین.
به شما نمیاد هوادارش باشی.

2.190.210.45
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:53

کاش شادمهر برگرده...

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:17
هوادار بابک

این قطعا آرزوی همه مخاطبای موسیقیه واقعا از ته دل امیدوارم استاد واقعیه موسیقی پاپ برگرده همینجا

37.191.78.96
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 20:56

بمب سال٩٣البوم استاد احسان خواجه امیری

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 21:20
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:49
عباس مقیم

من نمیدونم خواننده ی محبــــــوب ما کجاست که متین دو حنجره مجوز داره می گیــــــــــره!!!
شاید داره " با هر قدم دور میشه از دستامون"
این متین دو حنجره با هواداراش؛
ما به نوبه ی خودمون تبریک میگیم.....

2.190.19.255
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:02

بزرگترین اتفاق خوشحال کننده مجوز متین معارفی هست/ بمب سال 1393

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:36
arastoooooo

خدایا خودت ب داد موسیقی برسسسسسسسسسسسسسسس!!

188.159.211.53
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:05

امسال آلبوم وسعت جوان و همیشگی صدای موسیقی پاپ این روزها کسی که با اون گام بی نظیر و صدای شش دانگه اش در سال 86 همه ی افتخارات اینترنتی را برای خود درو کرد و در فاصله ای کمتر از 3 ماه آلبوم تکرار نشدنی "نامسلمون" رو وارد بازار کرد و آن موقع ها یادمه تو ذهن مردم کسی روی دست علی عبدالمالکی نمیتوانست بیاید , درست است کاور میخواند ولی در آن دو آلبوم شاهکارهایی مثل "نبض جسد" مثل "هستی من" مثل "اون روزا که میخواستمت" مثل "خدانشناس" مثل "نامسلمون" و مثل "هفت روز" را همه در خانه هایشان از او کاور کردند , ابی که محبوب ترین صدای تاریخ موسیقی کلاسیک میباشد در مصاحبه سال 2010 با شبکه ی پی ام سی نام 3 خواننده را به زبان آورد که دوستشان دارد و یکی از آنها کسی نبود جز علی عبدالمالکی و ده ها افتخارات دیگر ...

ولی شما اصلا اسمی از او نبردید در این پست , او که امسال طبق مصاحبه ای که خودتان گرفته اید گفته آلبوم را حتما وارد بازار خواهد کرد , موضوع از این مهم تر ؟ یعنی سامان جلیلی و سعید کرمانی از او کمتر هستند که اسمی از او نبرده اید ؟ من چیزی نمیگم داوری با دوستان .

موسیقی ما لطفا بتایید .

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 02:08
محمد سحابی

دوست عزیز علی دیگه خیلی وقته مجازه اینایی که نام بردن تازه قراره مجاز بشن الکی حرف نزن...........وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.255.152
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:23
پیام ایرانی (طرفدار شهرام شکوهی)

دیگه آلبوم دادن علی عبدالمالکی یه موضوع لوث شده واسه همین دیگه موسیقی ما از خیر نوشتنش گذشته
حالا بر فرض محال بعد از 20 بار تعویق انداختن و بدقولی که تو انتشار آلبوم صورت گرفته
بزارید آلبوم منتشر بشه بعد موسیقی ما چیزی بگه هر دفعه که گفته آلبومش به زودی منتشر میشه هیچ اتفاقی نیوفتاده

151.239.216.4
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:09
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

محمد سحابی جان اشتباه برداشت کردید , من که نمیگم اسم علی رو در بین تازه مجاز شدگان قرار بدن من میگم موسیقی ما که اومده اتفاقات سال 93 رو پیش بینی کرده حالا اسمی از آلبوم علی عبدالمالکی میبرد چون این آلبوم فرق میکنه 6 ساله داره روش کار میشه و اولین آلبوم مجاز علی هست و جاش توی این پست خالیه .

5.238.128.254
یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:05

بزرگترین اتفاق خوشحال کننده مجوز متین معارفی هست/ بمب سال 1393

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 21:25

فقط استاد شجریان عزززززززززززززززززیزمن که منتظرشم.

یکشنبه 17 فروردین 1393 - 23:40

ملک جمشید......
جناب کاوه یغمایی عزیز.......
خدای من یعنی میشه جناب کوروش یغمایی هم کنسرت بذارن؟:)خیلی عالیه

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 00:22

اهنگ فوق العاده محسن چاوشي منتشر شد به نام چشمه توسي
از موسيقي ما دانلود كنيد و گوش كنيد ...

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 02:14

بابا جمع کنید اینهمه بحث الکی رو . اول برید ببینید موسیقی چی هستش یا مثلا چند تا از ویدوهای کنسرت سلن دیون که فکر نکنم کسی دیگه با همچین حنجره به دنیا بیاد ببینید تا سطح درک بیشتری از توانایی که یه خواننده باید داشته باشه تا بگید بهش خواننده هست دستت بیاد چاووشی یکی از با سیاست ترین وبا نفوذ ترین خواننده که البته مافیا هم بهش اضافه کند توی ایران یه موقع ممنوع التصویر شد ولی اگر از پشت پرده این موضوع میتونستید سر در بیارید که البته وقتی شما این موضوع رو میدید ناخوداگاه سوق تفکر میره به همون چیزی که برای رفع تمام نیازهایی که الان همچین دیدی دارید به اقای چاووشی وحتی بعضی میگن به خاطر احترام به هوواداراش کنسرت نمیزاره امیدوارم موسیقی ما تایید کنید تا حس کنیم واقعا تغییرات یک واقعیت هست نه مثل گذشته

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 03:15

سلام دوستان
من فکر میکنم که این همه بحث و جدال سر محسن چاوشی فقط بخاطر اینه که هنوز به این درک نرسیدیم که نباید خواننده محبوب خودمون مارو الزاما همه دوست داشته باشند.
اگه فقط و فقط به این فکر کنیم که کدوم صدا نیازهای خود مارو برطرف میکنه و نخوایم اون صدا رو به سایر افراد جامعه تحمیل کنیم، مشکلمون حل میشه.
کارهای محسن چاوشی به شدت پرطرفدار و پرمخاطبه
میخواد صدای خودش باشه یاهر چیز دیگه
حال چه بخواهیم بپذیریم، چه بخواهیم زندگی با چشمان بسته را ترجیح دهیم.
شاهد مثال هم جشن اول موسیقی ما
و آمار دانلودی که چندوقت پیش همین سایت موسیقی ما اعلام کرد و...

سعی کنیم موفقیت دیگران رو بپذیریم و با آرامش زندگی خودمون رو داشته باشیم.

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 04:34

دوستان بنظرتون اگه چاوشی کنسرت بذاره با کدوم کار میاد رو استیج؟؟
من میگم زخم زبون

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:15
asc

مطمئن باش تو93 هم خبری ازکنسرت نیست.

2.182.246.226
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:46
مائده

فرقی نداره.محسن همه آهنگاش تک و خاصه.
فقط کاش بیاد رو استیج.

178.131.213.52
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:58
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 20:30
قیماخ

زخم زبون، کو به کو، هرروز پاییزه

151.247.100.15
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:57
رویا حبیبی

البته اگر بعد از دیدن اون همه جمعیت از استیج جیم نشد،آخه میگن خیلی خاص!!!چون عکس نمیگیره و مصاحبه نمیکنه و کنسرت نمیزاره و از این حرفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

94.183.113.158
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:39
سامان کیانی

خانوم حبیبی اگه چاوشی جیم شد شما برو روی استیج به جاش اجرا کن در ضمن طرفداراشم از خواننده مورد علاقه شما قطعا بیشتره شک نکن خواننده فقط چاوشی

2.179.100.216
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 02:48
سامان کیانی

بزودی کنسرت هم میزاره بعد اونوقت ببینم دیگه چی میتونی بگی راستی اگه کنسرت گذاشت شما هم توی سالن باش که اگه خواست به قول شما جیم بشه شما بری روی استیج و به جاش کنسرتو برگزار کنی در جواب حسین هم باید بگم با قطعه یه شاخه نیلوفر

2.179.100.216
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 10:17
asc

رویا حبیبی،شما برو یه نگاهی به فیلم حضور چاوشی تو کنسرت یراحی بنداز ،بعد بیا ببینم چی میگی

78.39.235.168
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 22:24
هوادار بابک

خب برنامه هر خواننده ای برای سر زبون افتادن با بقیه فرق داره دیگه!ایشونم این مدلین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای کیانی من به شما اطمینان میدم خواننده ای که خانم حبیبی طرفدارشن اگه از چاووشی بیشتر نباشه کمتر نیس!اینو امار و ارقام برگزاریه کنسرتا نشون میده که البته شماها درجریان این برنامه ها نیستین متاسفانه!

37.191.78.96
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 00:05
رویا حبیبی

سامان جان خبر نداری که تو ایران خانوما نمیتونند کنسرت بزارند!!!؟؟؟در ضمن شغل بنده چیز دیگریست،من به شما این افتخارو میدم که بعد از جیم شدن جناب چاوشی شما این امکان و به عمل بیارین...
و اینکه موقعیت خواننده محبوب من تثبیت شدست شما بچسب به شهر آبکیه خوانندت ،با اون همه ادعا خدائیش این چی بود که خوند،والله تکرارم اندازه داره،یعنی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

94.183.113.169
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:26
سامان کیانی

خانوم حبیبی موقعیت خواننده محبوب شما تثبیت شده است ولی موقعیت چاوشی تثبیت شده نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!! این حرفو لطف کنید جای دیگه نگید بهتون میخندن بعدش کجاش تکراری بود اینم از اون حرفا بود همین که طرفداراش لذت بردن کافیه لازم نیست شما بیای و نظر بدی پیشنهاد ASC هم انجام بده به قول خودش بعد بیا ببینم چی میگی در مورد کنسرت نذاشتن خانوما وقتی چاوشی به قول شما جیم شد دیگه چاره ای نیست باید اجازه بدن شما این کارو انجام بدی

5.236.253.91
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 04:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خب به اون دوستاتون بگید شاید اونا توانایی اجرا داشته باشن
بی خبرمون نذار

5.201.150.202
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 12:45
سامان کیانی

نظر حامد هم عالی بود میتونی بهش فکر کنی

5.236.242.77
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 23:36
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

با تمام احترامی که واستون قائلم
نظرتو همونجا تو پست آهنگ چشمه ی طوسی رک میگفتی نسبت به شعر آبکی
دیگه لازم نبود از شعر و سبک صفا تمجید کنی و بقولا ظاهر قضیه رو خوب جلوه بدی

با گوشی تایپ شده سوتی بود ببخشید (لحن و حالت کلی کامنت:خندان)
جهت رفع یو برداشت

5.201.232.139
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 11:42

وااااااای.
کنسرت چاوشی میترکههههه.
یعنی بی نظیرههههه.
یعنی میشهههه.
تشنه ی اون روزم.

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 12:17

کنسرت چاوشی. . .
شاید نذاره بهتره

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:56

موسیقی ما خواهشا از امیر عباس گلاب یه خبری بنویسید. چرا ممنوع الکار شد؟ الان تو چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (هی برید درباره البوما پرونده سازی کنید و از حامی و... خبر بیارید) یکم از هنرمندایی امثال امیر عباس و آراد آریا خبر بنویسید. به خدا اینا هم پر مخاطبن
موسیقی ما بچاب

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 13:56

میشه اینبار برای جشن امکان حضور مردم هم با ثبت نام اینترنتی یا ... فراهم یشه؟

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 15:32

اینکه خواننده های زیرزمینی مجوز بگیرن،خبر خیلی خوبیه...
برای همشون مخصوصا سیامک عباسی و سامان جلیلی عزیز آرزوی موفقیت میکنم...

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 17:58

این سالنای درجه چهارم ایران به هیچ وجه جوابگوی هنر استاد و سیل عظیم طرفداران استاد چاوشی نیست و به درد دیگر خواننده هایی میخوره که به زور تبلیغات تازه نصف سالن کنسرتشون پر میشه.این سالنها به درد امثال مجید خراط ها و رضا صادقی و بابک جهانبخش و حامی و نیما مسیحا و مازیار فلاحی و برخی دیگر از خواننده ها میخوره نه شخصیت بزرگی مانند استاد چاوشی.محسن چاوشی باید در بهترین سالنهای دنیا که دارای گنجایش زیادی برای طرفداران هست کنسرت بذاره و البته که در ایران هم کنسرت خواهد گذاشت اونم به خاطر طرفدارانی که در ایران هستن و نمیتونن به خارج سفر کنن من بحثم سر اینه که لیاقت استاد بهترین سالنهای دنیاست وگرنه به حتم استاد برای ما ایرانی ها در داخل کشور هم کنسرت برگزار خواهد کرد.

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:06
alireza mirazizi

چطور روت میشه بخوای اقای حامی رو از هر حیث با اقای چاووشی مقایسه کنی ؟ واقعا صدای حامی اصلا قابل قیاس با چاووشی نیست وقتی میخوای نظر بدی لطفا سعی کن با واقع بینی و حق نظر بده

2.188.152.75
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:17
Khaab Abad

شان يه خواننده با سالن كنسرت از بين ميره؟؟؟
زنده ياد فرهاد مهراد چند سال تو يه قهوه خونه اجرا ميكردن و كنار مردم بودن و هيچ چيزى از شأن و شخصيت اين بزرگوار كم نشد…

188.118.116.8
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 04:45
حامد سلامی

عزیزم دلبندم اول یه خورده فکر کن و با وجدان خودت خلوت کن بعد راجع به مجید خراطها بد بگو...
مجید خراطها تو هرکنسرتش واسه افرادی که نتونستن به دلایلی وارد سالن بشن تو محوطه بیرونی سالن زنده واسشون میخونه با گیتار و چند وقت پیش هم تو پارک دانشجو واسه بیماران سرطانی با گیتار اجرا کرد اونوقت محسن چاووشی شما بعد از 10 سال هنوز توانایی اجرای زنده رو نداره حتی یه بار یه ویدئو هم از اجراش نگرفته که خودشو ثابت کنه هربار فایل صوتی بیرون داد هواداراشم باورشون شد که اجرای زنده س . پس عزیزم هروقت یه اجرای زنده از ایشون دیدی بعد به امثال مجید خراطها که سالهاست روی صحنه هستن و اجرا میکنن نظر بده ... شما هم یه روزی میری کنسرت محسن چاووشی و میفهمی که 10 سال خودت و وقتت رو هدر دادی ;)

76.164.202.85
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 13:23
majid madani

اقای ترابی من شک ندارم که شما نه تنها طرفدار محسن نیستی بلکه ازش بدت میاد
واقعا برات متاسفم
دوستان، من از طرف هواداران چاووشی از شما عذر خواهی میکنم
زنده باد محسن چاووشی

151.235.165.244
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 14:48
حسین مشکی پوش

فقط برو اجرای زنده اهنگ غرور صادقی گوش کن از البوم فقط گوش کن....بعد خوانندت اگه نصف صدای صادقی صداش بالا اومد و تونست بخونه من حرفی نمیزنم.........
در ضمن تو همین سالنها صادقی 4 شب 4 شب میذاشت همه سانس ها پر میشد اندازه خوانندتو بدون با هم رده هاش قیاسش کن......
نکتع اخر اگه چیزی از موسیقی سرت میشد میدیدی اسطوره ای مثله سیروان داره با کیفیت جهانی تو این سالن ها اجرا میذاره که امثال خوانندت باید ازش برن یاد بگیرن
موزیک ما لطفا تایید کن.

2.191.176.164
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 19:46
حسن عاشق چاوشی

حسین مشکی پوش صدای چاوشی مطمئنا خیلی خاص تر از صدای صادقی هست . البته صدای رضا خیلی خوبه...
بعدشم دوست عزیز یا معنی اسطوره رو نمیدونی یا خیلی با عصبانیت نظر دادی...

سیروان صدای خیلی معمولی ای داره و کاراش اکثرا بخاطر موزیک جذابشه که طرفدار داره ...
سیروان اسطورست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا توبه.... پس بهروز صفاریان خدای خدایان دگ.

95.38.184.77
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 23:08
قیماخ

حسین جان مگه کنسرتهای سیروان چه قابلیتی دارن که در حد جهانی هستن؟؟ سواله میخوام بدونم چون اطلاع ندارم
البته اینو همیشه میشنوم که نسبت به صدایی که داره عالی اجرا میکنه اما جهانی بودن کنسرت خیلی چیزا میخواد

151.247.100.15
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:24
حسین مشکی پوش

اقا حسن اولا راجعبه خاص بودن حرف نزدم بله صدای کشیدن پنجه ی گربه رو شیشه خاصه اما زیباست؟؟؟
اگه فرکانسی و طنینی قیاس کنی که حرفی نداره اصلا چاوشی تکنیک خوندن جای خوندش رو راست در سطح بزرگان نیست صدایی داره که هر کسی نمیپسنده ......
اما در مورد سیروان قیماخ جان من کنسرتاشو تا چند وقت پیش نرفته بودم روراست صداشم باب میلم نبود ولی قسمت شد تو یک سفر بودم تو یکی از شهرستاهای غربی که امکانات سالن اونجا یک سوم برج میلاد هم نبود برم...سیروان اولا تجهیزاتشو پخش و صدابرداریشو خودش میاره بعد اگه دقت کرده باشی کنسرت صادقی یگانه خواجه امیری فرزین و.... وقتی میری اهنگهای ترنس هاوس چیزی نیست که تو سی دی ها میشنویم صداها ضعف داره تفکیک نداره خواننده صداش زیادی تو ذوق میزنه خیلی هنر میکنن اهنگ پلی بک با کیبورد پخش میکنن اکوردهاشو میگیرن خواننده میخونه....اما سیروان خودش با افکت زیر پاش تک تک افکهای رو صداشو مثلا ریورب رو مثله استدیو میداد تفکیک صدا عالی بود یه ساز رو نمیزد نسبت به بقیه...
واقعا عالی یعنی اگه امروز اینجاست حقش نیست میتونه بالاتر باشه چون از موسیقی ما سر تره....
حسن اقا تو جهان نگاه کن خیلیها صداشون در سطح خواننده ها خوب مام نیست ولی چرا جهانی شدن؟ برای کارهای خوبشونه.......و نکته اخر قیاس صفاریان با سیروان قیاس خنده داری ....سیروان مدرن کار میکنه اما بهروز صفاریان هنوز تو فضای کلاسیکش مونده ....ولی بعیده کسی تو ایران اگه همه تنظیم کننده هام جمع شن بتونن کاری بسازن که تفکیک صدا و تمیزی کار سیروان و داشته باشه
موزیک ما ممنون میشم تایید کنی
موزیک ما ممنون میشم تایید کنی

69.164.211.106
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 14:36
قیماخ

ممنون حسین جان... موزیک های الکترونیک توی ایران توسط DJ Mixer اجرا نمیشن و بخاطر همین کیفیتاش پایینه اما سیروان چون فول الکترونیکه بخاطر همین یه فکر واسش کرده حتما
در ضمن سیروان رو با صفاریان مقایسه نکن هیچوقت... موزیسینی که از پاپ و راک و رگه و حتی رپ کم نذاشته رو مقایسه نکن با یک خواننده 99.5 درصد الکترونیک با میکس که خیلی از ایده هاش رو از خارجیها میگیره و از لحاظ هارمونیک در سطح متوسطی قرار داره!! البته یک موزیسین قدرتمند هست و کارهای خیلی تمیزی میسازه اما در مقایسه با صفاریان هنوز مونده بهش برسه... یکم سابقه شون رو مطالعه کن
سیروان خسروی رو با کوشان حداد مقایسه کن...

151.247.93.3
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 18:25
حسن عاشق چاوشی

حسین اقای مشکی پوش در مورد صدا که مطمئنا منظور من از خاص بودن نوع مثبتش بود ... حالا به هر حال هر کی از یه صدایی خوشش میاد...
درمورد قیاس سیروان و بهروز صفاریان دقیقا خنده داره موافقم باهات چون سیروان کجا بهروز صفاریان با این همه کار فوقالعاده کجا ...
موفق باشی

95.38.227.11
پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 00:53
هوادار بابک

موسیقی ما بهتره رو روند تایید کامنت یه تجدید نظر بکنین من نمیدونم کامنتم چه ایرادی داشت که تایید نکردی!یکی میاد تا دلش میخواد توهین میکنه اونوقت ما که جواب بدیم شما تایید نمیکنی اینم برام مهم نیس که تایید کنی یانه همین که خودتون بخونینو بدونین خیلیا بخاطر تایید کامنت ازتون شاکین کافیه.
نذارین فک کنیم این سایتو زدن به نام عده ای که فقط اسم اونا و طرفداراشون تو سایت باشن.

31.25.111.194
جمعه 22 فروردین 1393 - 01:21
حسین مشکی پوش

ایده گرفتن اولا بد نیست هر کسی یه فرد یا فضایی برای ایده یابی داره مهم اینه تکرار و کاور نیست............بهروز صفاریان با سواد ولی در سطحی نیست که بخواد جهانی کار کنه چون توان ملودی سازیش از تنظیم بهتره تنظیمش هم از میکس و مسترینگ خیلی سر تره........سیروان همون سواد دارو با توان خیلی بالا ...بهروز صفاریان خیلی کار ساخت تو زمان خودشم که موزیسین نبود عالی بود اما با بالا اومدن یه عده ادم توانا کدوم کارش تونست خاص شه؟؟ اگه سیروان الکترونیک کار میکنه چون فضا اینطور میطلبه وگرنه براش سخت نیست یه البوم با سازای زنده جمع کردن

50.116.13.98
جمعه 22 فروردین 1393 - 12:14
قیماخ

ایده گرفتن خوبه در صورتیکه کاور نباشه!!!! مرد حسابی کاور که مربوط به ملودی هست وگرنه مال تنظیم اسمش یه چیز دیگست که ایشون اینکار رو به بهترین نحو اجرا میکنه!! :D البته اونم کار سختیه
صفاریان بعد از انقلاب بهترین تنظیم کننده ایرانی بوده و هیچکس به دو قدمیش هم نرسیده!! ملودی ساز قهاریه ولی در کنار اون هارمونی های فوق العاده ای میسازه که خارجی ها ازش کپی میکنن نه اینکه برعکس باشه!!
امسال تماشا کن ببین برای فریدون و اصفهانی چه میکنه... به احتمال زیاد برای چاووشی هم شاهکار ارائه میده ولی فریدون و اصفهانی رو مطمئن باش...
صفاریان توی موسیقی پاپ معروفه به گزیده کاری... در واقع خیلی از کارهای اواخرش که به اسم خودش منتشر میشن فقط نظارت نهاییش با اون بوده و نه تنظیم کاملش... با خواننده هایی خوب کار میکنه که برای موسیقی ارزش قائلن... برادر من با یک کنسرت نظرت 180 درجه تغییر نکنه آثار رو مطالعه کن... ممنون
در ضمن سیروان آکوستیک هم کار میکنه... برای شهاب رمضان، اما مثل الکترونیک قوی نیست

151.247.68.52
دوشنبه 18 فروردین 1393 - 18:36

خدایا فقط مجوز گرفتن عماد طالب زاده درست باشه و من بتونم برم آلبومشو بخرم و برم کنسرتش جیغ بزنم و آهنگاش رو بخونم، به بزرگترین آرزوم رسیدم...

اگه اومدن استاد س.ق به ایران هم درست باشه و مثل همیشه شایعه نباشه که دیگه عالییییییییییییه

دوشنبه 18 فروردین 1393 - 20:59

انهايي كه صداي محسن چاوشي را قلابي ميدونن ازنظرمن از كارهاي محسن چاوشي اطلاع ندارن
و به نوعي كارهاي ايشون را دنبال نميكنن ...
عاقلانه قضاوت كنيم نه مغرضانه(محسن چاوشي)

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:12

چه خبر هایی رویایی ای اخه کدومشون واقعی میشه؟البوم کوروش یغمایی یا کنسرت حبیب
وای که اگه همه اون اتفاق ها بشه چی میشه!

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 00:22

سامان جلیلی با تیم تنظیم کنندهایی که داره یکی از موفقترین البوم های 93 میشه
چون قبلا بیشترین مشکل از طرف تنظیم های ظعیف بود ولی حالا که کوشان حداد - انوشیروان تقوی - پوریا حیدری - معین راهبر - حامد برادران هستن پس دیگه مشکلی از این بابت نیست

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 03:01

خبرهایی بودن اغلب فقط کاش هرج و مرجی پیش نیاد و همه این ها به شکل مناسب و برنامه ریزی شده انجام بشه نه هل هلکی و سرسری

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 11:26

ممنون از خبرهای جالبتون .

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 12:16

اقاي چاوشي منتظر كنسرت شما هستيم ...
منتظريم اهنگ پرچم سفيد يا شبانه را به صورت زنده اجرا كني ...

درود بر صداي زخمي ايران

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 14:46

بی صبرانه منتظر کنسرت و البوم اقای چاووشی عزیز هستیم

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 21:51
علی فتحی

ما که نیستیم و نخواهیم بود

94.101.132.41
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 01:33
اسماعيل فرح

كي گفت باش حالا؟
موسيقي ما خواهشا بچاپ بذار جوابشو بدم فكر نكنه خيلي مهمه
محسن چاووشي اگه كنسرت هم نذاره با پول فروش البومش ميتونه خوانندتو يه جا بخره
دولتي سر دشمناش هر البوميش بالاي دوميليون نسخه فروش داره
موسيقي ما بچاپ

5.190.75.91
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 03:45
سامان کیانی

اسماعیل کاملا با نظرت موافقم

5.236.253.91
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 16:05

همایون شجریان هم آلبوم عاشقانه های زمینی را منتشر خواهد کرد ... به احتمال 99%

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 17:52

شادمهر برمیگرده....
جون هر کی دوستش دارید بگید.......

سه شنبه 19 فروردین 1393 - 18:34

نوید بار اخرت باشه اسم مجید خراطها رو میاری.موسیقی ما این داره همش توهین میکنه شما تایید میکنید.!

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 11:03
حسینی لقب رضا

من از طرف هواداراي چاوشي ازشما عذر ميخام ...
اقاي نويدترابي به هيچ عنوان طرفدار چاوشي نيست و اين اقا داراي انچنان شخصيتي
نيست كه بخاييم از حرفش ناراحت شيم ...

مقصر شما هستين كه جواب حرفاي مسخره ايشون ميديد ...

2.184.120.4
سه شنبه 19 فروردین 1393 - 18:53

سلام
پس چرا اسم مهدی احمدوند آورده نشد!!!!!!!!! آلبوم مهدی هم امسال میاد
و نکته بعد ایشالله چاوشی بدون هیچ مشکلی کنسرتشا برگذار کنه تا چشم حسودا بترکه
((((خواهشا تایید کنید واسم مهدی احمدوند هم درج کنید))))

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 00:56

عاشقان و هواداران متین معارفی بی صبرانه منتظر فعالیت با مجوز ایشان هستند به امید کنسرتی با شکوه از متین عزیز

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 12:15

بنظر من انتشار آلبوم ( دیره ) علی اصحابی و مجوز گرفتن استاد حبیب و برگزاری کنسرت استاد شجریان در ایران میتونه بهترین اتفاق ها در حوزه موسیقی در سال 93 باشه

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 15:12

کنسرت چاووشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه لحظه هم نمیتونم صبر کنم ، امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفته و برای ادامه راه آقای خاص موسیقی پاپ کشور خوش یمن باشه

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 18:16
محمد- ن

محسن توی f.b تکذیب کرد عزیزم.

موسیقی چرا خبر کذب میذاری داداش؟

5.234.77.251
چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 19:18

عشق یعنی متین معارفی/به امید مجوز متین و بزرگترین و باشکوه ترین کنسرت...

چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 22:48

خيلي خوبه كه بازار راك هم داغ بشه و هم متنوع...اينجوري جذابتره و اوني كه واقعا لايقه مياد بالا....هر چند راك تو ايران مهجوره اما بايد گسترش پيدا كنه..اينجوري كسي مثل رضا يزداني عزيز كه يه عمره داره زحمت ميكشه تا در عين اينكه پارامترهاي راك رو رعايت كنه و موسيقي با كيفيت به مخاطب ارايه كنه و همچنين چارچوب ارشاد رو حفظ كنه (كه كار خيلي سختيه) به اون جايگاهي كه ميخواد ميرسه كه البته لايقشه...و خوبيش اينه كه دهن ادمايي كه يه عمره ادعا دارن و هيچ كاري نميكنن و عين ... از كشور فرار كردن بسته ميشه....امسال انشاالله سال پربار و هيجان انگيزي براي موسيقي و فرهنگ باشه

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 02:14

سعید کرمانی مجوز گرفت؟!!!!!!
من ذیگه حرفی ندارم و میرم اسید بخورم!!!!!!

پنجشنبه 21 فروردین 1393 - 11:15

چاوشيست ها توجه كنند:

متاسفانه محسن چاوشي اعلام كرد خبر كنسرت بنده درسال 93 شايع بوده و هرخبري مربوط
به كنسرت اعلام رسمي خواهد ...
موسيقي ما خواهشا با توجه صحبتهاي محسن چاوشي پست بزاريد ...
تا شاهد خبر كذب نباشيم ...

شنبه 23 فروردین 1393 - 18:51

Akhe In Che Vazeie Dar Morede Hame Khanandeha Miain Bahs Mikonin Joz Saman Jalili
Akhe Ye Site Be In Khoobi Chera Nabayad Az Ye Khanandeye Javoono Ayandedar Hemayat Kone...............Mer30 Az Shoma
Sitetoon Ham Alllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee

چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 - 23:10

امیدوارم که هر چه زودتر متین معارفی مجاز شه ♥

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 19:31

پس عماد طالب زاده کی مجوز میگیره؟ آخه تا کی باید صبر کنم؟

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 21:01

پس عماد طالب زاده کی مجوز میگیره؟ آخه تا کی باید صبر کنم؟

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 02:35

با مجوز گرفتن متین معارفی و یغمایی در کنار رضا یزدانی بازار راک داغ داغ میشه به امید کنسرت متین عزیز که سختی های زیادی کشیده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از کنسرت استاد «محمدرضا شجریان» و «محسن چاوشی» تا مجوزهایی داغِ داغ | موسیقی ما