برنامه یاد بعضی نفرات
 
 کنسرت گروه تلفیقی ویرا به سال آینده موکول شد
کورش توکلی خبر داد:
کنسرت گروه تلفیقی ویرا به سال آینده موکول شد
موسیقی ما - کنسرت گروه تلفیقی ویرا به سرپرستی و آهنگسازی کورش توکلی که قرار بود در اسفندماه و در سالن خیریه محک اجرای برنامه کند به سال آینده موکول شد. کورش توکلی؛ سرپرست گروه ویرا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما ضمن اعلام این خبر گفت: گروه تلفیقی و بی‌کلام ویرا قرار بود در روز ۱۲ اسفندماه کنسرت خود را روی سن سالن محک برگزار می‌کند. امسال با تاخیر در زمان برگزاری این کنسرت برگزاری آن را به سال آینده موکول کرد.

این نوازنده به این گیتار فلامنکو در ادامه افزود: این کنسرت که در سبک تلفیقی و اینسترومنتال (بی‌کلام) برگزار می‌شود و فضایی از موسیقی تلفیقی ایرانی و شرقی دارد در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه درسالن محک برگزار خواهد شد.

این نوازنده گیتار در ادامه گفت: در این کنسرت با استفاده از سازهای غیرایرانی، همچنین سازهای کوبه‌ای به اجرای دستگاه‌ها و گوشه‌ها و فضاهای موسیقی ایرانی و اسپانیش خواهیم پرداخت که از این میان می‌توان به ماهور دشتی، شور، چهارگاه همایون، حجاز و آذربایجان اشاره کرد.

توکلی تاکید کرد: فرهاد توکلی (گیتار) علی پیریایی (گیتار، آوا) محمد علی فرهادی (پرکاشن)، علیرضا اورند (کوزه، تنبک) از نوازنده‌های کنسرت ویرا هستند و من نیز علاوه بر نوازندگی، آواخوانی این کنسرت را نیز به عهده دارم.

گفتنی است در ین کنسرت قطعاتی همچون سفر به چهارگاه، رسیدن، کودکی، سلام۱و۲، حماسه خرمشهر، سفری به دور دست، نقشی ازنو، رویای شیرین، بامداد، رقص کولی از ساخته‌های او و تنظیم خود و برادرش به اجر در خواهد آمد.

کوروش توکلی از سن ۱۰ سالگی موسیقی را به صورت خود آموز فر گرفت. در سن ۱۴ سالگی نزد داریوش خواجه نوری به نواختن سبک فلامنکو پرداخت. وی آهنگسازی وتنظیم را درسن ۱۶ سالگی شروع کرد. از سال ۸۶ رسما به دنیای حرفه‌ای موسیقی وارد شد. موسیقی متن فیلم‌های کوتاه، مستندات تلویزیونی، تیتراژ برنامه رادیویی و موسیقی تئاتراز عمده فعالیت‌های او طی این سال‌ها بوده است.

این کنسرت درسالن موسسه محک واقع در میدان اقدسیه- ابتدای بزرگراه ارتش- سه راه ازگل- بلوار شهید مژدی- بلوار محک- موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک درب اورژانس برگزار می‌شود. تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 02:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه تلفیقی ویرا به سال آینده موکول شد | موسیقی ما