برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت و گو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
مهدی مرادی: استقبال از «مرد خونه» من را شوکه کرد
موسیقی ما – خواننده آلبوم «مرد خونه» در خصوص انتشار نخستین آلبومش در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «تولید و انتشار آلبوم اول در بازار موسیقی کار ساده ای نیست و خواننده برای موفقیتش در این حیطه با مشکلات زیادی رو به رو است تا بتواند به آن ایده آلی که در ذهن دارد دست پیدا کند. در انتشار آلبوم«مرد خونه» که اولین آلبوم من به شمار می‌رود، تمام تلاشم را به کار بستم تا اثری خوب و تاثیر گذار را روانه بازار کنم».

وی ادامه داد: «با توجه به اینکه تحصیلات من در زمینه موسیقی است و دانش آموخته این رشته به شمار می‌روم و کار ضبط و تولید این آلبوم هم در استودیو شخصی من انجام شد، با وسواس خاصی قطعات را انتخاب کردم و خوشبختانه همین موضوع هم در نهایت باعث شد تا آلبوم اولم بعد از انتشارش با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شود و فیدبک های خوبی را هم در این‌باره دریافت کنم؛ طوری که این استقبال من را شوکه کرد».

مهدی مرادی اضافه کرد: «استقبال خوب مخاطبان من را برای ادامه کار بسیار دلگرم کرد و باعث شد روند ساخت و تولید آلبوم جدیدم را زودتر شروع کنم. بعد از انتشار آلبوم «مرد خونه» که از فضایی مثبت و به نوعی شاد برخوردار بود، پیشنهادهایی برای برگزاری کنسرت داشتم. تمام تلاش من هم بر این است تا در اولین فرصت به این مهم دست پیدا کنم؛ اما دوست دارم در این زمینه حساب شده گام بردارم، چرا که بر این باورم چگونگی برگزاری اولین کنسرت یک خواننده از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید در این مورد حساب نشده عمل کرد».

خواننده آلبوم «مرد خونه» خاطر نشان کرد: «امیدوارم در ادامه فعالیتم در عرصه موسیقی هم بتوانم روندی را که بعد از انتشار آلبوم «مردخونه» طی کردم ادامه دهم. بعد از انتشار این آلبوم در چند برنامه تلویزیونی حضور داشتم و از این طریق توانستم با سلیقه مخاطبان در سطح وسیع تری ارتباط برقرار کنم. این موضوع به من کمک زیادی کرد تا این سلیقه ها را در آلبوم جدیدم هم لحاظ کنم».
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1392 - 18:15

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 08:20

اقا این سبک عکساتو شبیه چاوشی ننداز. ما میبینیم فکر میکنیم ازش خبر اومده سکته میکنیم!!!!!!!

یکشنبه 25 اسفند 1392 - 19:33

بس کنید دیگه !!!!! جراحی پلاستیک که نمیشه کرد واسه یه موضوع بی اهمیت!!!!
باز دوباره داستان راه نندازید!!. عجب بیکارید شما ......

دوشنبه 26 اسفند 1392 - 08:35
Ali Saaaaaaaaaa ( I My Self am The 13 ) من خود آن سیزدهم )

جناب ناشناس چشم. خودتو ناراحت نکن. بخند تا دنیا بهت بخنده :)))))))))))

94.101.243.11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهدی مرادی: استقبال از «مرد خونه» من را شوکه کرد | موسیقی ما