برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سرپرست باشگاه «استقلال تهران» مطرح شد؛
علی نظری جویباری: سبک خواندن «یاسر داودیان» را دوست دارم
موسیقی ما – دومین آلبوم رسمی «یاسر داودیان» با نام «نقطه ضعف» به زودی منتشر خواهد شد.
اما مدتی قبل اعلام شد که سرپرست باشگاه استقلال تهران ، «علی نظری جویباری» ، که مدیریت کارخانجات «ماژول» را هم بر عهده دارد حامی مالی این اثر خواهد بود.

این نخستین حضور یک مدیر ورزشی در موسیقی است و همین مساله واکنش های متعددی را به دنبال داشت. علی نظری جویباری نیز در این مدت اظهار نظری پیرامون موضوع فوق انجام نداده بود. سرانجام سرپرست باشگاه استقلال تهران در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از جزئیات سرمایه گذاری شرکت ماژول برای آلبوم جدید یاسر داودیان سخن گفت:

*به چه دلیل شرکت «ماژول» وارد سرمایه گذاری در عرصه هنر و خصوصا موسیقی شد؟
مهمترین دلیل من برای اسپانسرینگ در موسیقی علایق شدید خودم نسبت به فرهنگ است. فرهنگ و هنر را از صمیم قلب دوست دارم و به نظرم هر قدر که در فرهنگ سرمایه گذاری شود باز هم کافی نیست. متاسفانه در کشور ما تنها چیزی که اهمیت ندارد فرهنگ است. به نظر من باید برای اعتلای فرهنگ هزینه کرد و این هزینه ها بیشتر باید از جانب دولت باشد. بخش خصوصی هم می تواند به دولت کمک کند تا حمایت همه جانبه از موسیقی و سایر شاخه های هنر صورت گیرد. امیدوارم این حضور ما باعث گشایش مسیر جدیدی برای ورود تمامی مدیران ورزشی و صنعتی به این عرصه باشد. زیرا ورزش و فرهنگ و هنر از یکدیگر جدا نیستند و همگی به پیشرفت کشور کمک می کنند.

*چرا آلبوم «یاسر داودیان» را انتخاب کردید؟
آلبوم قبلی و اثر جدید او را گوش کردم و علاقه خاصی به صدای ایشان دارم زیرا صدای «یاسر داودیان» به من آرامش می دهد. سبک خواندن او را دوست دارم و در آثار یاسر داودیان آرامشی که می خواستم را دیدم.

*این همکاری آیا برای کنسرت های او هم خواهد بود؟
باید ببینیم که استقبال به چه صورت است. امیدواریم مخاطبان یاسر داودیان او را همراهی کنند تا بتوانیم کنسرت های باشکوهی را برگزار کنیم. به نظر من او علاوه بر داشتن توانایی های بالا و صدای منحصر به فرد ، طرفداران خوبی هم دارد. تلاش می کنیم که بازخورد خوبی دریافت کنیم تا فعالیت های گسترده تری را داشته باشیم.

*سرمایه گذاری شما برای این اثر حدودا چقدر بود؟
بیان این مورد چندان مرسوم نیست و من هم ترجیح می دهم که رسانه ای نشود. اما هزینه خوبی است و امیدوارم که هم برای ما و آقای داودیان و هم برای فرهنگ جامعه مفید باشد.

*بازدهی مالی را هم مدنظر داشتید؟ چون مقوله انتشار آلبوم این روزها با مشکلات متعددی نظیر دانلود و کپی مواجه است.
به طور کل بخش خصوصی اگر اینگونه فکر نکند ، توان اداره خود را نخواهد داشت. من به موسیقی یا ورزش همانند یک صنعت نگاه می کنم. در حال حاضر از سرمایه گذاری در موسیقی و ورزش به فکر بازدهی مالی نیستم زیرا هدف اصلی من فرهنگ سازی است. قصد داریم که فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم و بخش خصوصی را برای این حضور ترغیب کنیم. اما برنامه های بلندمدت داریم تا در آینده بازگشت سرمایه هم داشته باشیم.

*آیا در گذشته هم تجربه حضور در عرصه هنر را داشتید؟
چند پیشنهاد فیلم و آثار موسیقی داشتیم ولی با بررسی های دقیقی که انجام دادیم پیشنهاد آلبوم آقای داودیان را تایید کردیم. یکی دیگر از دلایل همکاری با این خواننده دوستی ما است و اینکه همشهری ما هم هستند. این اولین حضور هنری من است و امیدوارم که تداوم داشته باشد.

*اگر بخواهید باز هم در موسیقی و برای خوانندگان دیگر سرمایه گذاری داشته باشید چه ملاک هایی دارید؟
به دلیل اینکه در حال حاضر فکر سود یا بازگشت مالی نیستیم ، به فکر دل خودم هستم. بر روی آثار کسی سرمایه گذاری خواهم کرد که از صمیم قلب او را دوست دارم و احساس کنم که صدا و موسیقی او با من همخوانی دارد. در ورزش و هنر برای دل خودم فعالیت می کنم و امیدوارم که حرفه ای تر فکر کنیم و انگیزه ای برای سایر مدیران ورزشی و صنعتی کشور باشیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1392 - 03:17

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی نظری جویباری: سبک خواندن «یاسر داودیان» را دوست دارم | موسیقی ما