برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط شركت فرهنگی-هنری راوی آذركيميا؛
«حبيب ساز» منتشر شد
موسیقی ما - رضا مهدوی از انتشار آلبوم موسیقایی «حبیب ساز» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما خبر داد. رضا مهدوی مدیرعامل شرکت فرهنگی-هنری راوی آذرکیمیا از انتشار آلبوم جدید این شرکت با عنوان «حبیب ساز» خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم اجرای سه نوازی شهرام ابوعامری (ویلن)، سید شهرام میرجلالی (تار) و سعید رودباری (ضرب) است که به یاد استاد حبیب‌الله بدیعی اجرا و منتشر شده است.
 
وی در ادامه گفت: قطعات این آلبوم در در مایه های سه گاه و اصفهان وبیات ترک با فضا و حالاتی کاملا ایرانی اجرا شده است که  برگرفته ازمیراث معنوی و فرهنگی هنری کشور است. آلبوم بداهه نوازی موسیقی اصیل ایرانی در استودیو پژواک با صدابرداری مهدی سالک اردستانی و طراحی گرافیک جلد ساسان ابوالقاسمی عرضه شده است.
 
از ویژگی های این آلبوم نگارش استاد فرهنگ شریف برای آن است که در بخشی از آن آمده است:با توجه دقیق به قطعاتی که در موسیقی ملی ما اجرامی‌گردد به بهترین وجه میتوان به اهمیت ویلن پی برد.
 
برای همه کشورها ویلن بصورت ساز ملی جای خود راباز نموده وبخصوص حالات موسیقی ما با این ساز بسیارزیبا ودلنشین به گوش می‌رسد.
 
وی در بخشی دیگر نوشته است: اینجانب فرهنگ شریف برای هنرمند عزیز وگرامی که در راه این مهم پیگیر هستند آرزوی موفقیت دارم وخوشحال هستم که جوان‌ها از وجود این ساز که به وسیله هنرمند عزیز شهرام ابوعامری پیگیری می‌شود و به جوان‌ها منتقل شود تااین راه بی رهرو نماند. با آرزوی توفیق برای ایشان.
 
آلبوم بداهه نوازی «حبیب ساز» به تهیه کنندگی رضا مهدوی از دیروز در سرتاسر فروشگاههای فرهنگی-هنری کشور در معرض عموم برای فروش قرار گرفته است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 04:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «حبيب ساز» منتشر شد | موسیقی ما