برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرونده‌ای برای آلبوم «خوشبختی» حمید عسکری - 3
نیما وارسته: آلبوم «کما 3» برگ سیاهی در پرونده کاری «حمید عسکری» بود
موسیقی ما – «نیما وارسته» یکی از اعضای اصلی تیم تولید دومین آلبوم «حمید عسکری» بود. در طول این مدت نیز او وظیفه رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشت. از زمان مطرح شدن نام عوامل تولید آلبوم چهارم عسکری شایعات زیادی مبنی بر اختلاف او با نیما وارسته مطرح شد. همچنین در کنسرت دی ماه وی نیز رسما اعلام شد که این موزیسین دیگر رهبری ارکستر را بر عهده ندارد. در آخرین بخش از پرونده سایت «موسیقی ما» برای آلبوم «خوشبختی» با نیما وارسته گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.

او با وجود اینکه آلبوم را کامل گوش نکرده بود ، نظراتی را در مورد آن بیان کرد و به این شایعات نیز پاسخ گفت:«پروسه تولید آلبوم «حمید عسکری» و «بنیامین بهادری» همزمان شده بود و تصمیم گرفتم که بر روی آلبوم بنیامین متمرکز باشم. حمید برای تولید این آلبوم چند تنظیم کننده داشت و ترجیح دادم که فقط تنظیم یک آلبوم را پیگیری کنم. در کنسرت دی ماه حمید نیز اعلام شد که من دیگر رهبر ارکستر او نیستم که این مساله هم به دلیل مشغله من بود. به دلیل اتفاقی که برای بنیامین رخ داد ، او فعلا کنسرتی ندارد. در صورتی که کنسرت های بنیامین آغاز شود ، برنامه های وی اولویت اصلی من خواهد بود. به همین دلیل ارکستر حمید بدون رهبر نمی توانست فعالیت کند و ترجیح دادیم که چنین تصمیمی اتخاذ شود».

او در ادامه افزود:«من در این آلبوم تنظیمی نداشتم و هنوز موفق نشده ام که تمامی قطعات را با دقت گوش کنم ولی در کل به نظر من قابل قبول بود. در بین این سه ترک که کار میکس و مستر آنها را انجام دادم ترک یازده را اصلا دوست نداشتم. ترک 1 و 3 خوب بود و دوست داشتم. همچنین تغییراتی که حمید در نوع سازبندی و سبک قطعاتش داشت به نظر من خوب بود و با هم همخوانی داشتند. این تغییرات را هنوز در کنسرت ها ندیده ام زیرا درگیر تنظیم آلبوم بنیامین بودم و در آن برنامه ای که آلبوم جدید اجرا شد حضور نداشتم».

نیما وارسته در نهایت خاطرنشان کرد:«فعلا برای مقایسه این اثر زود است و باید مدت زمان بیشتری از انتشار آن بگذرد. اما اگر بخواهم با آلبوم های «کما» مقایسه ای داشته باشم ، من همیشه سر حرف خودم هستم. به نظر من بهترین ملودی ها را «کما 1» داشت و بهترین تنظیم ها را «کما 2» داشت که البته این نظر فقط به دلیل تنظیم های خودم نیست. آلبوم «کما 3» هم برگ سیاهی در پرونده کاری حمید عسکری بود و این عقیده خود حمید هم هست».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 15:11

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 17:43

nima dishab too concerte hamid aaaaaaalie bud <3 yedoone bashe
coma 3 ham aaaaaaali bud

پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 13:24
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سوظن خیلی قشنگ بود
به این ترک علاقه دارمو تا قبل از اومدن آلبوم چاوشی این رو گوش میدم

5.201.156.58
سه شنبه 20 اسفند 1392 - 18:37

متاسفانه اختلاف بوجود اومد و گرنه نیما قرار بود چند تنظیم داشته باشه تو این البوم
کما سه تو سه تا کما از همه ضعیف تر بود و در حق کما خیلی کم لطفی شد با اونکه البوم قابل قبولی بود البوم 4 از ترک پنچ به بعد عالی بود

سه شنبه 20 اسفند 1392 - 20:52

این آقای وارسته هنوز نفهمیده تاریخ مصرفش تموم شده. آلبوم کما 2 همه میدونن ضعیف تر آلبوم بود گرچه کما 3 هم زیاد جالب نبود اما باز شرف داشت به اون آلبوم کاور شده. آلبوم بنیامینم داغون کرد من نمیدونم چرا بعضیا مثل ایشون دست از سر موزیک بر نمیداره.اینا فقط دنبال درست کردن جو بر علیه میلاد ترابین.من نمیدونم چرا به جای اظهار نظر راجع به دیگران چرا این آقای وارسته نمیاد جواب بده به طرفدارای بنیامین چرا انقدر این آلبوم جدید بنیامین ضعیف بود؟ چرا تنظیما انقدر ضعیف بودن؟ واقعا چرا؟

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:20
آرزو بهاری(هوادار نیما وارسته)

اول اینکه ایشون از هیچ کسی اسم نبرده بعد تنظیم کننده کما3 فقط اقای ترابی نبوده اول درست مصاحبه رو مطالعه کنید بعد نظر بدین ... و تا اونجایی که کاملا معلومه و قابل دید از سایت های مختلف و خود بنیامینی ها ست96 درصد همه از البوم راضی بودن تنها ویولنی که اقای وارسته تو البوم بنیامین 93 میزنه به هزار تا البوم می ارزه ...تاریخ مصرف ادم های با ادبیات گفتاری مثل شما تموم شده وگرنه نیما وارسته برای موسیقی این کشور خیلی زحمت کشیده و حالا حالا هاااااااا باید از این زحمت ها بکشه ..

78.38.12.35
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 09:42

اقای وراسته تنظیمایی که میلاد ترابی تو البوم کما 3 زد شما نصفشم نمیتونی بزنی

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 11:11
آرزو بهاری(هوادار نیما وارسته)

کدوم تنظیم هار ومیگین تا اونجا که من یادمه هیچ اسمی از اقای ترابی تو البوم نبود؟ !! بعدشم اگر منظورتون اهنگ های 2و5و6و7 ..بود.. ایا واقعا غیر اهنگ دوم اهنگهای دیگه قابل دفاع بود ..اقای وارسته تنظیم هاش خیلی فراتر از اقای ترابی ...

78.38.12.35
پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 11:28
poyan

منم موافق دوستمون امیدم میلاد ترابی اگه بد بود با این همه خواننده معتبر همکاری نمیکرد... ولی نیما وارسته عمرا بتونه مثل میلاد ترابی تنظیم کنه... بهترین موزیسین ایران میلادترابیه کاش تو البوم خوشبختیم بود ...

109.201.6.185
چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:52

منم موافقم
کما 2 از همه لحاظ بهترین کار حمید هست

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:03

آلبوم خوشبختی با کاورها و آهنگای آکوستیک بخصوص آهنگ عشق یه طرفه و خداحافظ عشق من ضعیف ترین آلبوم حمید عسکری بود. به نظر من کما 2 بهترین آلبوم حمید عسکری بود و توو کما 3 تراک های اگه به تو نمیرسم ، قسم و بخصوص آهنگ ( التماس) که از همه آهنگا فوق العاده بود.
تا اونجایی که من اطلاع دارم آهنگ التماس در زمان کما 2 ساخته شده بود ولی حمید این آهنگو به آلبوم کما 2 نذاشت که کار خوبی کرد ، اومد به کما 3 گنجوند چون کما 3 بدون آهنگ التماس هیچ بود.
من خیلی انتظار داشتم که توو آلبوم خوشبختی آهنگی توو سبک التماس داشته باشه که نشد.

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 17:24

نیما وارسته یکی از بهترین تنظیم کننده های ایرانه و من هم معتقدم البوم کما 3 بدترین البومی هستش که حمید عسکری منتشر کرده و به نظر من کما 2 بهترین البوم حمید عسکری تا به الان بوده و تنظیمهای نیما وارسته در البوم کما 2 فوق العاده بود.میلاد ترابی دیگه یه تنظیم کننده ی خیلی خیلی معمولی به حساب میاد و از بس به تکرار رسیده دیگه نمیتونه مانند اوایل کارش تنطیم کنه و در واقع در حال حاضر حتی جزو 10 تنظیم کننده ی برتر ایران هم نیست.

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 18:42

آلبوم جدید حمید اصلا دوست نداشتم اصلا پاپ نداشت و اصلا تغیراتش رو دوست نداشتم
نیما هم تنظیم کننده خوبی هست
خلاقیت داره مخصوصا تو قسمت پاپ

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 20:25

سلام
چرا دوتا نظرمنو تایید نزدید؟؟؟؟

چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 22:49

be nazare man coma3 kheyli ham khob boood milad torabi ham behtarin moziiane irane

جمعه 23 اسفند 1392 - 23:13

بهترین کما 2 بود

پنجشنبه 29 خرداد 1393 - 17:29

حرف اضافه خاموش بهترین البوم کما2 بود با تنظیم بیست نیما وارسته تازه برو اهنگ این چه حسیه رو گوش کن تا بفهمی نیما کیه من که خیلی حال میکنم با ریتم اهنگاش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما وارسته: آلبوم «کما 3» برگ سیاهی در پرونده کاری «حمید عسکری» بود | موسیقی ما