برنامه یاد بعضی نفرات
 
عماد توحیدی خبر داد:
«باور آرامش» به پايان رسيد
موسیقی ما - آهنگساز و تنظیم کننده سنتی کشورمان گفت: ساخت موسیقی فیلم «باور آرامش» را همین هفته به پایان رساندم و تحویل عوامل اجرایی آن دادم.عماد توحیدی، آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی سنتی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از به پایان رساندن ساخت موسیقی فیلم «باور آرامش» خبر داد و در این باره گفت: ساخت موسیقی این فیلم را از مدت‌ها قبل آغاز کرده بودم که در این هفته به پایان رسید. «باور آرامش» یک تله فیلم نوروزی است که برای نوروز ۹۳ تدارک دیده شده است. بازیگران این فیلم شهره لرستانی، سارا خوئینی‌ها، میرطاهر مظلومی، کریم امینی، عباس توفیقی، شاهین غلامرضایی، شهین علیزاده، مهسان خدا کرمی و فاطمه ردایی به ایفای نقش می‌پردازند.

توحیدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دیگر خود گفت: اخیرا نیز موسیقی فیلم مستند «گربه هیرکانی» به کارگردانی فتانه احمدجو را به پایان برده‌ام که قرار است به زودی وارد مرحله اکران شود.

این نوازنده همچنین گفت: در ادامه کارهای خود ساخت موسیقی بر روی مجموعه تلویزیونی «شام خوب» به کارگردانی مهدی مظلومی را آغاز خواهم کرد. این فیلم در واقع اولین فیلم تعاملی سینمای ایران است؛ فیلمی با سه پایان متفاوت که در آن بیننده هر گونه که بخواهد پایان داستان را رقم می‌زند.

گفتنی است؛ در فیلم ویدئویی «یه شام خوب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مظلومی لیلا اوتادی و هومن برق نورد، اشکان خطیبی و هانیه سعیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این فیلم ۳ داستان در دل یک فیلم طراحی شده و دست مخاطب برای تماشای آن باز است. ساختار این فیلم به گونه‌ای طراحی شده که پس از گذشت ۲۵ دقیقه بیننده می‌تواند سرنوشت کاراکتر‌ها را با سه پایان‌بندی متفاوت که در اختیارشان قرار داده شده، انتخاب کند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 01:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «باور آرامش» به پايان رسيد | موسیقی ما