برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» بیان شد؛
امید جامع: قطعاتی که می خوانم دور از زندگی و اخلاق «امید جامع» نیست
موسیقی ما – قطعه «آرزو کن» با صدای «امید جامع» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. او امسال با قطعه «بیقرار» از آلبوم «جاده رویاها» به عنوان نامزد کسب تندیس طلایی بهترین آهنگساز در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» انتخاب شد. این موزیسین جوان در طول سال های گذشته قطعاتی را با صدای خودش منتشر کرده بود اما اخیرا با جدیت کار بر روی آثار شخصی اش را پیگیری می کند.

امید جامع در مورد فعالیت های این روزهای خود به سایت «موسیقی ما» گفت:«اخیرا زمان زیادی را به کارهای شخصی خودم اختصاص می دهم. مشغول آماده سازی ترک هایی هستم که از لحاظ فضا و شعر توسط خواننده های دیگر تجربه نشده است. این کارها فقط برای مخاطبانی ساخته می شود که یا دیدگاهشان با من مشترک است یا از نوع دیدگاه من لذت می برند. قطعات من دور از راک نیست ولی راکی است که پاپیولار شده است. در اغلب ترک ها یک فضای فیوژن وجود دارد. چون همیشه علاقه دارم که در کارهایم اتفاقات جدید وجود داشته باشد».

او در ادامه افزود:«در کارهایی که برای هنرمندان دیگر ساختم فضای راک هم وجود داشته است. آن آثار یا به من سفارش داده شدند یا برای ساختشان به شخصیت و روحیات خواننده نگاه کردم و براساس همین معیارها آنها را ساختم. آنهایی که با آثار و شخصیت من آشنایی دارند ، کارهای جدید من را هم قبول می کنند زیرا قطعاتی که می خوانم دور از زندگی و اخلاقِ امید جامع نیست. این موسیقی پاپ مدرن است که به سمت راک گرایش دارد و شبیه من شده است!»

وی پیرامون قطعه «آرزو کن» هم خاطرنشان کرد:«این ترک یک ترانه دوستانه دارد و این بار داستان بر سر جدایی یا با هم بودن دو معشوق نیست. روی صحبتم این بار با دوستانی است که هم سن و سال من هستند و باهم تجربیات مشترک داریم . فضای تنظیم قطعه راک مدرن است و سعی کردم فیوژن باشد. نام آن هم «آرزو کن» است . ترانه و ملودی و نوازندگی گیتار الکتریک این کار را خودم انجام دادم. تنظیم این اثر به صورت گروهی توسط من و یاشار آج انجام شده و او وظیفه میکس و مسترینگ را هم بر عهده داشته است».

امید جامع همچنین درباره فعالیت های آینده خود تصریح کرد:«تا جایی که بتوانم تلاش می کنم خودم همه کارها را انجام دهم. مخصوصا برای آلبوم اول چنین برنامه ای دارم اما مطمئنا در آینده با اشخاص دیگر نیز همکاری خواهم داشت. من برای کار کردن تیم خودم را دارم. مثلا فکر نمی کنم نوازندگانی که در کارهای من حضور دارند خیلی مطرح باشند. من در حال یادگیری و کسب تجربه هستم و به همین جهت دوست دارم با کسانی که اندازه خودم هستند کار کنم ، تا با هم پیشرفت کنیم. کار کردن با افراد با تجربه مفید است اما موفقیت برای من در تلاش کردن خودم است نه بالارفتن از نام انسانهای موفق. بهتر است که آدم به دنبال همکاری با چهره های شبیه خودش باشد. قطعات را به مرور ارائه خواهم کرد اما مطمئنا برای انتشار آلبوم نمی توانم زمان خاصی را بگویم. زیرا فقط در بخش تهیه آلبوم می توانم صحبت کنم و مقوله توزیع و پخش و تهیه کنندگی و... داستان های متفاوتی دارد. در این زمانه اگر آن چیزی باشید که بازار می خواهد بیشتر حمایت خواهید شد. البته بین بازار و مردم و نگاه آنها تفاوت وجود دارد. قاعدتا برای یک فرد کم سن نظیر من حمایت های کمتری وجود دارد و باید ببینیم از چهره های جدید حمایت می شود یا خیر! البته از نظر من حمایت مردم موثرتر از حمایت کمپانی ها و تهیه کنندگان است».

در ادامه می توانید قطعه «آرزو کن» با صدای «امید جامع» را برای اولین بار از سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
آرزو کن
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1392 - 19:00

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 19:48

معرکه بود.
امیدوارم موفق باشن

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 20:13

aaali bud....

ava
یکشنبه 27 بهمن 1392 - 21:30

همه چیزش خوب بود

یکشنبه 27 بهمن 1392 - 22:05

اميد آدم بزرگي در موسيقي ما ميشه ببينيد كي گفتم

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:22

قشنگ بود.
ایشالا موفق باشن

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:51

امید جامع و امیر علی بهادری دو تا از جوونای آینده دار موسیقی ایرانن.بعدها از این دو نفر بیشتر خواهیم شنید

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:17
ماهرو

باهاتون موافقم هر دوتاشون خیلی با استعداد هستن .

2.178.183.235
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:19

سبک آهنگشون و خیلی دوس داشتم .
موفق باشید :)

جمعه 2 اسفند 1392 - 15:39

خیلی دوس داشتنی بود

هم اجرا وهم ترانه

مرسی امید

"ناامید نباش دوست من،میشه دوباره شروع کرد
خودتو بسپار به قلبت،میشه بازم آرزو کرد..."

جمعه 2 اسفند 1392 - 20:16

واقعا تبریک میگم به امید جامع عزیز همه چیز این Track تازه و منحصر به فرد بود.اول از همه ترانه که واقعا نسبت به کارهایی که امروز داریم میشنویم خیلی فضای متفاوتی داشت بعد از اون هم ملودی و تنظیم که الحق و الانصاف به قول خودتون مدرن بود و تو این سبک کمتر کار شنیده بودیم و یه تشکر دیگه از یاشار آج عزیز به خاطر وجود موثرش تو این کار.واقعا خوشحال شدم که همچین موزیسین هایی دارن تو کشورم فعالیت میکنند.براتون بی نهایت آرزوی موفقیت میکنم.قطعا بعدها از این دو نفر بیشتر خواهیم شنید

یکشنبه 31 فروردین 1393 - 15:51

اگه کاراش همینطوری بمونه خیلی خوبه :)

جمعه 16 خرداد 1393 - 18:33

این موضوع که کاراش شبیه خودشه رو واقعا قبول دارم.آهنگایی که خونده با شناختی که نسبت بهش دارم 99% همونظور که گفت به اخلاق خودش و اعتقاداتش نزدیکه...امیدوارم همیشه موفق باشه و از طرف کسانی که باید حمایت بشه...چون حمایت هواداراشو داره

جمعه 13 تیر 1393 - 22:14

آقا امید واقعا مهربون و دوست داشتنی هی هستن ايشالا همیشه موفق باشن و مثه الان اگه به اون موفقیت رسیدن ما طرفدار ها رو یادشون نره بازم باهامون حرف بزنن ❤

دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:46

خییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییی عالی بود

واقعا لذت بردم Mr. Hope

کاراتم مثه خودت مملو از انرژی مثبته

جمعه 17 مهر 1394 - 16:46

موفق باشی ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید جامع: قطعاتی که می خوانم دور از زندگی و اخلاق «امید جامع» نیست | موسیقی ما