برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت وگو با سرپرست ارکستر «سعید عرب» عنوان شد:
محسن افشار: کنسرت «سعید عرب» با ارکستر 22 نفره اجرا خواهد شد
موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در روز دوم اسفندماه میزبان کنسرت «سعید عرب» خواهد بود.

این خواننده پس از یک سال قرار است که با اجرای قطعاتی از دو آلبوم گذشته خود یعنی «مهربونم» و «دریا» به دیدار مخاطبان خود برود.

سعید عرب در این برنامه ، «محسن افشار» را به عنوان سرپرست ارکستر در کنار خود خواهد داشت. به همین بهانه دقایقی را با محسن افشار گپ زدیم.

او علاوه بر بیان جزئیات ارکستر و کنداکتور این کنسرت از یک اتفاق جدید که در حیطه کارهای شخصی خود بود سخن به میان آورد. محسن افشار در مورد ترکیب ارکستر و قطعات گفت:«برای اولین بار کنسرت دوم اسفندماه «سعید عرب» با یک ارکستر بزرگ و 22 نفره برگزار می شود که شامل سکشن بادی و زهی هم هست.

گروه اصلی خودم به همراه یازده نوازنده سکشن زهی و سه نوازنده سکشن بادی در این برنامه حضور خواهند داشت. پنج ترک از آلبوم «مهربونم» اجرا می شود و هفت قطعه هم برای آلبوم «دریا» است».

او همچنین خاطرنشان کرد:«این روزها خیلی از دوستان تمامی قطعات را سیکوئنس و برای مردم اجرا می کنند و اتفاقات زیادی هم روی استیج رخ می دهد که مثلا خواننده عقب می ماند! ما در این کنسرت تمامی قطعات الکترونیک سعید عرب را به صورت real time اجرا می کنیم و هیچ پروژه ای باز نمی شود و سیکوئنسی در کار نیست. ساختار تنظیم قطعات استیج با چیزی که در آلبوم شنیده می شود تفاوت دارد. برای کارهای اسلو قطعات بادی و زهی نوشته شده است. فکر می کنم کنسرت خوبی شود و یک کنداکتور متنوع را داریم و این برنامه برای خود من حائز اهمیت است. پس از این برنامه تور شهرستانها را برگزار می کنیم ولی برای آن برنامه ها همان بند اصلی هشت نفره خواهیم بود. به دلیل محدودیت های سفر و مسائل دیگر ، در آن برنامه ها سکشن زهی و بادی نخواهیم داشت».

وی در مورد سایر فعالیت های شخصی خود نیز افزود: «من با یک سوپراستار هنری همکاری هایی را آغاز کرده ام که اتفاق خوبی در موسیقی رقم خواهد زد. جزئیات این همکاری و اتفاق را به زودی از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام می کنم. در یکی دو سال اخیر در مقوله استیج حضور کمرنگی داشتم و الان با ایشان همکاری را آغاز کرده ام و فکر می کنم برای همه یک سورپرایز باشد».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 03:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن افشار: کنسرت «سعید عرب» با ارکستر 22 نفره اجرا خواهد شد | موسیقی ما