برنامه یاد بعضی نفرات
 
غلام علمشاهی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان کرد:
انتشار آلبوم برای شرکت‌های موسیقی درآمدزا نیست
موسیقی ما - مدیر عامل شرکت فرهنگی-هنری «آوای نکیسا» گفت: متاسفانه سالهای اخیر، سالهای خوبی برای موسیقی نبوده و انتشار آلبوم‌ها برای شرکت‌ها نه تنها سود آور نیست بلکه موجب ضرر و زیان آن‌ها نیز می‌شود.

غلام علمشاهی؛ مدیرعامل شرکت فرهنگی-هنری «آوای نکیسا» در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان مشکلا اخیر شرکت‌های نشر آثار موسیقی و اینکه انتشار آلبوم‌ها دیگر به عنوان منبع در آمد برای این شرکت‌ها محسوب نمی‌شود، گفت: علت کم کاری اغلب شرکتهای موسیقی که در سالهای اخیر جزو پرکارهای این عرصه به شمار می‌آمدند این است که به محض انتشار آلبوم‌ها در بازار، از روی آن‌ها کپی می‌شود و به همین دلیل این کار اصلا توجیه اقتصادی برای ما ندارد. کپی کردن آثار موسیقی موجب هدر رفتن زحمات ما و هزینه‌های صرف شده می‌شود.

وی در ادامه گفت: هم اکنون آنچه می‌تواند برای خانواده موسیقی توجیه اقتصادی داشته باشد برگزاری کنسرت و اجراهای صحنه‌ای است. ضمن اینکه تعداد خوانندگانی که اجرای زنده آن‌ها درآمدزاست، از انگشتان دست تجاوز نمی‌کند. شخصا ذائقه‌ام به این سمت است که با خواننده‌های جوان و پرانرژی همکاری کنم که حرف برای گفتن در این عرصه داشته باشند.

علمشاهی با اشاره به خواننده‌های مطرحی که این روز‌ها اجرای زنده موفقی دارند، تاکید کرد: متاسفانه مافیای موسیقی این اجازه را نمی‌دهد که یک تهیه کننده و یا شرکت روی یک خواننده سرمایه گذاری کند. هر خواننده‌ای که ما کشف می‌کنیم توسط دوستان دیگر از آن‌ها دعوت به همکاری می‌شود.

وی افزود: شرایط بازار موسیقی به گونه‌ای است که هر کس پول بیشتری بدهد برنده است. این نیز نیاز جامعه است و هر کسی که پول بیشتری بدهد می‌تواند بهره برداری کند. ولی من شخصا دوست دارم با خواننده‌های جدید همکاری کنم و چهره‌های جدید را به عرصه موسیقی معرفی کنم.

مدیرعامل شرکت «آوای نکیسا» در خصوص آلبومهای جدید این شرکت که به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی خواهند شد گفت: آلبوم‌هایی را آماده انتشار داریم که یکی از آن‌ها آلبوم «انگیزه» با صدای بهنام علمشاهی است و هم اکنون در مرحله صدور مجوز موسیقی است. آهنگهای این آلبوم را زانیار خسروی، عماد طالب‌زاده، حمید رهنورد و... ساخته‌اند و تنظیم اغلب قطعات را پیام هوشمند به عهده دارد. ترانه‌های آن نیز توسط علی بحرینی، فری زند و مسعود امامی سروده شده است.

وی در پایان گفت: خواننده‌هایی همچون میلاد کیایی و رامین بی‌باک نیز از خواننده‌هایی هستند که با آن‌ها در حال همکاری هستیم و به زودی آلبوم‌هایشان را منتشر می‌کنیم.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1392 - 09:48

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 11:37

استاد عزیز ، انتشار آلبوم با معرفی هنرمندان و آثارشان به جامعه و مردم سبب رونق کنسرت ها و درآمدهای آنچنانی یرایتان می شود، یعنی به عبارت عامیانه ویترین شما تهیه کننده های حرفه ای !!!!!!!! است. شما می خواهید بگویید این را هم نمی دانید؟؟؟؟؟؟؟

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 12:46

این یه مسئله ایه که باید دولت برای جلوگیری از اون و انتشار آلبوم در اینترنت اقدام کنه. این چه شرکت پخشیه که فقط آلبومای فامیلای خودشونو پخش می کنه؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار آلبوم برای شرکت‌های موسیقی درآمدزا نیست | موسیقی ما