برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه پیوستن هنرمندان عرصه‌های دیگر به موسیقی؛
فاطمه معتمدآریا حامی گروه «وصل یار» شد
موسیقی ما - فاطمه معتمدآریا با حمایت از گروه موسیقی وصل یار به سرپرستی ابراهیم اثباتی به اعضای این گروه پیوست. ابراهیم اثباتی با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: از آنجایی که گروه موسیقی «وصل یار» قصد دارد به نوعی موسیقی و افکت‌های ویژه در کنسرت‌های خود را به اجرا در آورد، و سینما و تئا‌تر را با هم پیوند بزند از همکاری این هنرمند سینما بهره‌مند شده است.

سرپرست گروه «وصل یار» در ادامه گفت: کنسرت‌های گروه وصل یار، تلفیقی از موسیقی و تئا‌تر و حتی به لحاظ جلوه‌های ویژه بصری سینماست، بنابراین ما علاقه داریم هنرمندان سینما و تئا‌تر را نیز وصل یاری کنیم و از آن‌ها بخواهیم که تاثیر درآمیختن این هنر‌ها را نادیده نگیرند. همکاری با فاطمه معتمد آریا نیز دلیلی بر این مدعاست.

او ادامه داد: «وصل یار» قرار است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف را با خود همسو کند و می‌خواهد با این کارش یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اثباتی در ادامه افزود: گروه «وصل یار» برآن است هر سال یکی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف را با خود همسو کند و قصد دارد با این کار یادآوری کند که ذات هنر به هم تنیده شده است و چند هنر در کنار هم مخاطبان بیشتری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

گروه موسیقی «وصل یار»، سال ۱۳۸۲ شکل گرفته و با نوآوری‌هایی که در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئا‌تر داشته، توانسته توجه و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

کنسرت این گروه به سرپرستی ابراهیم اثباتی از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از طریق سایت بنیاد رودکی و گیشه تالار وحدت و بنیاد رودکی اقدام کنند.

با پیوستن معتمدآریا به گروه «وصل یار»، این دومین بار است که یک بازیگر مطرح سینما و تئا‌تر اسپانسر «وصل یار» می‌شود.

سال گذشته نیز آنا نعمتی به عنوان اسپانسر همراه این گروه پر کار بود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 11:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فاطمه معتمدآریا حامی گروه «وصل یار» شد | موسیقی ما