برنامه یاد بعضی نفرات
 
شامگاه 24 و 25 دی ماه در تالار وحدت اتفاق افتاد؛
شبِ شادِ «ارکستر بادی تهران» برای مخاطبان پر‌تعداد‌ش
موسیقی ما- ارکستر بادی تهران شامگاه ۲۴ و ۲۵ دی ماه در حالی در تالار وحدت روی صحنه رفت که همه بلیت‌های این برنامه در مدت زمان کمی به فروش رفته بود تا باز هم مشخص شود مخاطبان این روزهای موسیقی به شدت از اجراهای هنری و این چنینی، استقبال می‌کنند.

به گزارش «موسیقی ما»، ارکس‌تر سازهای بادی تهران به رهبری «جاوید مجلسی» و سرپرستی «سینا ذکایی» با اجرای آثار جاز و لاتین به اجرای برنامه پرداخت و با ترفند‌ها و نوآوری‌های جالب توجهی توانست اجرایی قوی و متفوات را در تهران روی صحنه ببرد.

در این کنسرت شاد و پرانرژی، آثاری از بزرگان موسیقی جهان از جمله «لئونارد برنس تین»، «می‌لس دیویس»، «ری چارلس» و «رافائل مندز» به اجرا در آمد. «رافائل مندز» یکی از بر‌ترین نوازندگان ترومپت قرن بیستم (۱۹۸۱-۱۹۰۶)، استاد برجسته نوازندگی ترومپت اهل مکزیک مشهور به «یاشا هایتفز ترومپت» است. تسلط حیرت انگیز او در اجرای قطعه «پرواز زنبور عسل» و «رقص داغ مکزیکی» از جمله شگفت انگیز‌ترین یادگارهای او برای اهالی موسیقی و دوستداران این سبک بوده و هست.

انتخاب قطعات برای این کنسرت به قدری سنجیده و گلچین شده بود که حتی برای لحظه‌ای هم مخاطب و حاضرین در سالن، از عدم حضور خواننده در یک کنسرت خسته نمی‌شد و لحظه به لحظه با ریتم پرهیجان و موسیقی قوی و شاد اجرا شده، به وجد می‌آمد. کامیار ماندگاریان، سیامک کریم‌پور، مهرداد هزار خانی، علی فراهانی، بابک صفرنژاد، مهرداد مهدی و... تعدادی از نوازنده‌های ارکس‌تر و نوازنده‌های مه‌مان بودند که در این برنامه به هنرنمایی پرداختند.

 «لوریس چکناواریان»، «میلاد عمرانلو»، «امیر عظیمی» و... از جمله چهره‌های شناخته شده حاضر در سالن بودند. در اواسط برنامه، یکی از نوازنده‌های گروه به جلوی سن آمد و یکی دیگر از نوازنده‌ها نیز با پوشاندن لباس کابوی‌ها به او، سولیست قطعه چهارم این کنسرت را به شمایلی جدید و پر هیجان در آورد تا گروه با این قبیل غافلگیری‌ها، هیجان برنامه را دو چندان نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1392 - 10:39

دیدگاه‌ها

یکشنبه 29 دی 1392 - 12:19

چقدر خفن بوده.
از طرز پوشش نوازنده هاخیلی خوشم اومد.رنچ شال خانوم ها رو دوس داشتم...

دوشنبه 30 دی 1392 - 00:07

aalii bod,kheyli lezat bordim az concerte////hamishe bashin,chon ke doseton darim/hamishe paydar be omide concerte jadid.:-)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شبِ شادِ «ارکستر بادی تهران» برای مخاطبان پر‌تعداد‌ش | موسیقی ما