برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
سیاوش صدری: برای همکاری با موزیسین ها محدودیتی قائل نمی شوم
موسیقی ما – «سیاوش صدری» یکی از تنظیم کننده های جوان موسیقی پاپ است که سابقه همکاری با «بهنام صفوی» ، «شهاب رمضان» ، «امین رستمی» و «امیر یگانه» و... را در کارنامه دارد.

در این دو سه سال اخیر هم فعالیت های او بیشتر شده است و به همین جهت چند دقیقه ای را با وی گپ زدیم. سیاوش صدری به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«در حال حاضر مشغول همکاری با «رامین بی باک» ، «امیر یگانه» ، «شهاب رمضان» و «امین رستمی» هستم. در این بین فقط شهاب رمضان کارهای تولید آلبوم خود را پیگیری می کند و احتمال دارد در آلبوم او حضور داشته باشم. شهاب هنوز مشغول جمع آوری ملودی ها است و صحبت هایی را با هم داشتیم. با سایر دوستان برای تک قطعات همکاری داریم. اشخاص دیگری هم هستند که تنظیم قطعات آنها را انجام خواهم داد ولی به دلیل اینکه همکاری صد در صد نشده است ترجیح می دهم نام برده نشود».

او در ادامه افزود: «من خیلی دوست داشتم در چنین سبکی کار کنم. این شعر و ملودی را قبلا داشتم و قرار بود آن را برای آلبوم امیر یگانه کار کنیم. دو تنظیم روی این کار انجام داده بودم ولی برای خودم راضی کننده نبود. پس از اینکه قطعه «یکی دیگه» به آلبوم نرسید تصمیم گرفتیم که آن را بعد از آلبوم منتشر کنیم. تنظیم آن را مجددا عوض کردم و در یک فضای دیگر کار شد. خیلی دوست داشتم با تنظیم های قبلی خودم متفاوت باشد. برای آلبوم امیر یگانه من خیلی تلاش کردم که شبیه هم نباشد و اگر منطقی نگاه کنیم متوجه تفاوت بین آنها می شویم. می خواهم با هر خواننده ای که کار می کنم خروجی موفق داشته باشیم و برخی از نظرات پیرامون آلبوم «بی تابی» متاسفانه غیرمنصفانه بود. دوست ندارم کارهای من تکراری شوند و برای این قطعه اخیر هم تمام تلاشم برای ایجاد تفاوت بود. در مورد سایر همکاری هایی من و امیر یگانه باید بگویم که در ارکستر او برای کنسرتش نیستم. پس از پیشنهاد امیر بابت این مساله خودم خیلی تمایل داشتم ولی کارهای استودیو و تنظیم بسیار وقت گیر است و زمانی برای حضور در تمرین های او نداشتم».

وی همچنین خاطرنشان کرد: «در مورد همکاری های من با سایر دوستان این انتقاد مطرح می شود که تیم کاری من محدود است در حالیکه اصلا اینطور نیست. ببینید به عنوان مثال یک خواننده جوان به من مراجعه می کند و تمایل دارد مثلا شهاب رمضان یا امیر یگانه در تیم تولید قطعه او حضور داشته باشند. چون من با این چند نفر همکاری های موفق داشتم ، کسانی هم که به من مراجعه می کنند ملودی و یا شعر را هم از شهاب یا امیر و رامین می خواهند. سایر دوستانی هم که موسیقی کار می کنند اینگونه هستند و اتفاقا یک با ملودی از «میلاد باران» را من تنظیم کردم. همکاری من فقط با این چهار نفر از دوستان عزیزم نبوده است ولی ما کارهای مشترک با هم زیاد داریم. برای همکاری با موزیسین ها محدودیتی قائل نمی شوم ولی باید یک شناخت یا ارتباطی پیش بیاید. دوست دارم با همه خواننده ها و ملودی سازها کار مشترک داشته باشم و این برای افزایش تجربه خودم هم خوب است».

سیاوش صدری در مورد شایعات مربوط به ورودش به عرصه خوانندگی هم گفت: «فعلا قصد انجام این کار را ندارم. واقعا وقت ندارم که به خوانندگی و حضور در این عرصه فکر کنم. همین تنظیم ها را اگر بتوانم انجام بدهم کار بزرگی است! قبلا خوانندگی کرده ام اما خودم خیلی به خواندن علاقه نداشتم و بیشتر تمایل داشتم در زمینه موسیقی و تنظیم فعالیت کنم».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1392 - 10:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 20 دی 1392 - 12:41

بسیار عالی
کار آقای صدری خیلی خوبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیاوش صدری: برای همکاری با موزیسین ها محدودیتی قائل نمی شوم | موسیقی ما