برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدی وجدانی خبر داد:
نوای صلح آثار ماندگار موسیقی ایران را اجرا می‌کند
موسیقی ما - سرپرست ارکستر نوای صلح از برگزاری کنسرت این ارکس‌تر تحت عنوان «شب اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران» در تالار رودکی تهران خبر داد.

مهدی وجدانی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: ارکس‌تر نوای صلح کنسرتی را تحت عنوان «شب اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران» ساعت۲۰ روز ۲۲ دی ماه برگزار می‌کند و در آن قطعاتی خاطره انگیز همچون هزاردستان، موسیقی متن فیلم کیف انگلیسی و روزی روزگاری را تقدیم مخاطبان خود می‌کند. همچنین قطعاتی از ساخته‌های درویش خان را در این کنسرت روی سن می‌برد.

این آهنگساز در ادامه افزود: در این کنسرت علاوه بر اجرای این قطعات، اجراهایی همچون تکنوازی سنتور، قانون و دوتار خراسانی توسط هنرمند بومی محمدباقر شکوهی به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسید که در کنار گروه کوبه‌ای، زهی و سنتی بخشی دیگر از این کنسرت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: گروه کوبه‌ای این کنسرت را احسان تارخ سرپرستی می‌کند و گروه سنتی متشکل از قانون، سه تار، سنتور و کمانچه و ساز بادی فلوت به رهبری خودم و کنسرت مایستری مهدی جهانی خواهد بود. همچنین در این کنسرت ارکس‌تر زهی که شامل ویلن، آلتو و ویلنسل است هنرنمایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قرار است این کنسرت تمدید شود و در فرصتی دیگر به اجرای عموم در آید، گفت: بریا کنسرت آینده طرح جدیدی داریم که طی آن قرار است ایده‌های جدیدی را به مرحله اجرا در آوریم. این کنسرت قرار است در سال آینده و در تالار وحدت برگزار شود.

کنسرت ارکستر «نوای صلح» که یک کنسرت تلفیقی است، در روز ۲۲ دی ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1392 - 01:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای صلح آثار ماندگار موسیقی ایران را اجرا می‌کند | موسیقی ما