برنامه یاد بعضی نفرات
 
 بسته نگار روي آنتن تلويزيون
رضا مهدوی خبر داد:
«بسته نگار» برنامه جدیدی موسیقیایی تلویزیون
موسیقی ما - رضا مهدوی گفت: برنامه موسیقایی «بسته نگار» برنامه جدیدی است که با محوریت موسیقی روی آنتن می‌رود. رضا مهدوی آهنگساز و مدیریت نشر راوی آذرکیمیا در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از پخش برنامه موسیقایی جدید «بسته نگار» خبر داد و در این باره گفت: این برنامه یک برنامه جدید موسیقایی تلویزیونی است که ازنیمه اسفندماه سال ۹۲ تا پایان نوروز۹۳ روی آنتن می‌رود.

وی با بیان اینکه برنامه «بسته نگار» درارتباط با نخبگان جوان موسیقی در کشوراست که شامل ۲۴ برنامه است واز این هفته ضبط آیتمهای آن آغاز خواهدشد. گفتگوهای این برنامه به صورت زنده انجام می‌شود ودرکنار دیگربخش‌های تولیدی از فعالیت‌ها ودستاوردهای نخبگان هنری آورده خواهد شد.

رضامهدوی که سابقه ۲۲سال برنامه سازی، سردبیری وکار‌شناسی برنامه‌های مختلف رادیویی تلویزیونی را در کارنامه خود دارد، در ادامه خاطر نشان کرد: طرح وبرنامه سازی بسته نگار را من عهده دار بوده‌ام. ایده این برنامه ازآنجاشکل گرفت که در تصور مردم و مسولان واژه نخبه درعرصه‌های علم وصنعت مفهوم می‌یابد، درصورتی که تمام رشته‌ها ازجمله علوم انسانی و هنررا هم شامل می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه طی چند اسل اخیر، بنیاد نخبگان هنری راه اندازی شده و فضای نوینی برای این عزیزان در شاخه هنر گردآوری شده است. ازاین رولازم دیدیم فعلا در این برنامه بسته موسیقایی را در اولویت قرار دهیم ودرکنار گفت وشنود آثار و ایده‌ها ومراحل مراتب علمی وعملی اشان را به سمع ونظر مردم هنر دوست برسانیم.

گفتنی است رضا مهدوی درکنار آموزش و پژوهش وتالیف کتابهای درسی برنامه‌های موسیقایی رادیو- تلویزیونی متعددی را از سال ۱۳۷۰ تا کنون عهده دار بوده است.‌ای میان این برنامه‌ها می‌توان به ترنم، موسیقار، چهارمضراب، نیستان، تمام قد، ضرباهنگ، شبستانه، پنجمین شنبه، جام ارگ، یک نکته یک آهنگ، فالش، کافه رادیو، هفت اقلیم، گلستانه، نوای آشنا، چهارفصل، هفت ترانه، مثلث، باشگاه تعطیلات، شبهای نقره‌ای، ترانه‌های مادری، نیلبک، به همین سادگی، قصه ترانه، طلوع بندگی، نقطه سرخط، صبح با خبر، نغمه‌های آیینی، نوروزخوانی، موسیقی حماسه، نسیم شبانه، کارگاه هنرمجله فرهنگی، هزارویک شب، آفتاب ایرانی، گره، پیداوپنهان و... نام برد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 دی 1392 - 01:53

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

...
سه شنبه 17 دی 1392 - 11:10

سلام..چقد عالى و خوب
اميدوارم زمان برنامه دير نباشه مثل برنامه ى ساعت ٢٥...
يه سؤال اين همون برنامست كه قرار بود خواننده ها هم تو برنامه به عنوان داور شركت كنند...؟!؟!؟

چهارشنبه 18 دی 1392 - 16:51
مصطفی

فک نکنم اون باشه..............

اون اسمش "آوای ایرانی" بود این یه چی دیگس..............

5.118.29.161
سه شنبه 17 دی 1392 - 12:59

اگه زنده باشه که خیلی خوب میشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بسته نگار» برنامه جدیدی موسیقیایی تلویزیون | موسیقی ما