برنامه یاد بعضی نفرات
 
 همكاري دوباره فريدون خشنود و محمد حشمتي
به دنبال استقبال از آلبوم «غزل عاشورا»؛
همکاری دوباره فریدون خشنود و محمد حشمتی
موسیقی ما - فریدون خوشنود از همکاری مجدد خود با محمد حشمتی خبر داد. فریدون خشنود در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از همکاری مجدد خود با خواننده جوان کشورمان خبر داد و دراین باره گفت: به دنبال استقبال از همکاری قبلی من با محمد حشمتی خواننده خوش صدای کشورمان، این همکاری دوباره تکرار شد و این بار نیز در قالب یک آلبوم پاپ منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد.

این آهنگساز در ادامه توضیح داد: همکاری جدید من و محمد حشمتی در قالب یک آلبوم با عنوان «زندگی یک انتخاب است» در دست تولید است و قرار است به زودی روانه بازار موسیقی شود. با توجه به اینکه آلبوم «غزل عاشورا» دو روز مانه به ماه محرم توزیع و پخش شد، و در فاصله بسیار کوتاهی توانست مورد توجه اهالی موسیقی و مخاطبان خود قرار بگیرد، بر آن شدیم تا آلبوم دیگری را تولید و منتشر کنیم.

وی درباره پروسه ساخت آلبوم «غزل عاشورا» گفت: این آلبوم را در مدت زمانی کمتر از یک ماه و نیم ساختیم و آماده انتشار شد در صورتی که ساخت چنین آلبومی بیش از یک سال زمان بر است. «غزل عاشورا» زود برای ضبط به استودیو رفت و خیلی زود آماده شد. حتی برای دریافت مجوز آن نیز وزارت ارشاد همکاری خوبی با ما داشت و این پروسه نیز زود طی شد اما برای پخش آن دیر اقدام کردیم و در روز دوم محرم آن را به بازار فرستادیم. با این همه تمامی نسخه‌های منتشر شده در بازار به فروش رسید. خودمان باور نمی‌کردیم با چنین استقبال خوبی مواجه شویم.

خشنود خاطرنشان کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم که آلبوم جدید خود را نیز تولید و منتشر کنیم. این آلبوم یک آلبوم با شکوه با صدای این خواننده است که شاعران آن استاد بزرگ احمدشاملو، مشفق کاشانی، علیرضا قزوه و زنده یاد شهرام دانش هستند. تمامی قطعات را نیز من ساخته‌ام و در تنظیم آن‌ها از دوستان جوان تنظیم کننده استفاده کرده‌ام.

وی با تاکید بر اینکه آلبوم «زندگی یک انتخاب است» یک آلبوم کاملا متفاوت است، گفت: هم آلبوم، آلبومی متفاوت است و هم محمد حشمتی در این اثر متفاوت اجرا کرده است. چون آخرین آلبومش که «خون خورشید» نام داشت، خیلی مورد توجه قرار گرفته بود و تمامی قطعات آن از رسانه‌های عمومی بار‌ها و بار‌ها پخش شده است.

خشنود درباره آلبوم پاپ محصول این همکاری گفت: این آلبوم پاپ، به رغم دارا بودن قطعات ۶و۸، آلبومی فاخر و درخور توجه است. قطعاتی هم که در این آلبوم اجرا شده‌اند، همگی پاپ‌های خیلی خوبی هستند.

آهنگساز «غزل عاشورا» در پایان گفت: فعلا منتظر به پایان رسیدن محرم و صفر هستیم تا بعداز آن بتوانیم زمان مناسبی را برای انتشار و پخش این آلبوم اعلام کنیم.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1392 - 09:24

دیدگاه‌ها

دوشنبه 9 دی 1392 - 11:22

باز خوبه نگفتید استاد ... :)

دوشنبه 9 دی 1392 - 12:37

آدم میمونه حرفا اینارو گوش کنه یا بچشم خودش اعتماد کنه...این سی دی تو سوپرمارکتا مونده و تازه همه جای تهرانم پخش نشد...شاید بهتره با ناشرش مصاحبه کنید...متاسفانه کار ضعیفی بود!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری دوباره فریدون خشنود و محمد حشمتی | موسیقی ما