برنامه یاد بعضی نفرات
 
رودر رويي پيمان يزدانيان و كمال تبريزي در «طبقه حساس»
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
رودر رویی پیمان یزدانیان و کمال تبریزی در «طبقه حساس»
موسیقی ما - پیمان یزدانیان از به پایان رسیدن موسیقی فیلم سینمایی «روزگار عشق» و ساخت موسیقی فیلم «طبقه هفتاد» خبر داد. پیمان یزدانیان؛ آهنگساز جوان کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت موسیقی ما از به پایان رسیدن ساخت موسیقی فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» خبر داد و در این باره گفت: موسیقی فیلم سینمایی «روزگار عشق و خیانت» را به تازگی به پایان رسانده‌ام. کارگردانی این فیلم را داود بیدل به عهده دارد و آهنگسازی تیتراژ‌ها و متن آن را من انجام داده‌ام.

این آهنگساز افزود: این فیلم که قرار است در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد، با تهه کنندگی روح الله شمقدری تهیه شده است که با محوریت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی درخصوص دیگر فعالیت خود در زمینه موسیقی گفت: موسیقی فیلم «طبقه حساس» را نیز به کارگردانی کمال تبریزی به عهده دارم و هم اکنون مشغو ساخت آن هستم.

گفتنی است؛ طبقه حساس نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می‌‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌‌رود و متوجه می‌‌شود به اشتباه مردی غریبه‌ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، ‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم ‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، آزاده صمدی و.... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

روزگار عشق و خیانت داستان زنی است که استاد دانشگاه است و به همراه دخترش به زمان قبل از انقلاب می‌روند و قصه‌ای را در آن زمان روایت می‌کنیم.

پیمان یزدانیان؛ آهنگساز و نوازنده پیانو و سازنده موسیقی متن فیلم است. وی تا کنون با کارگردانهایی همچون مسعود کیمیایی، عباس کیارستمی و کمال تبریزی و... همکاری داشته است و از این میان فیلم تولد نور به کارگردانی عباس کیارستمی با آهنگسازی وی درافتتاحیه جشنواره فیلم لوکارنو سویس به اجرا درآمده است.

آب وآتش ٬از کنار هم می‌گذریم ٬ باد مارا خواهد برد، بیگانگان، ایستگاه متروک، شبهای روشن و فرش باد، گاهی به آسمان نگاه کن، چهارشنبه سوری، سیمای زنی در دوردست و پرنده باز کوچک، پاداش سکوت ٬یک تکه نان و سربازهای جمعه و... عنوان فیلم‌هایی هستند که وی آهنگسازی آن‌ها را به عهده داشته است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1392 - 02:13

دیدگاه‌ها

Mas
دوشنبه 2 دی 1392 - 13:05

با آرزوی موفقیت برای پیمان عزیز
MAS

سه شنبه 3 دی 1392 - 00:08

ان شاءا... در کارها موفق باشن و اهنگ های قوی و زیبایی رو برای فیلم ها بسازن .

سه شنبه 3 دی 1392 - 00:13

ان شاءا... موفق باشن و کارهای خوبی برای فیلم هابسازن .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رودر رویی پیمان یزدانیان و کمال تبریزی در «طبقه حساس» | موسیقی ما