برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهدوی: تولیدکنندگان آلبوم ورشکسته‌اند
11 آلبوم آماده انتشار داریم ولی...
رضا مهدوی: تولیدکنندگان آلبوم ورشکسته‌اند
موسیقی ما - مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری «راوی آذرکیمیا»، از انتشار 11 آلبوم موسیقی تا پایان سال خبر داد که شامل ژانرهای کلاسیک، سنتی و پاپ راک می‌شود. رضا مهدوی اظهار کرد: شرایط نامساعد محصولات فرهنگی هنری ازجمله تولیدات شنیداری به چهار عامل اصلی مرتبط می‌شود؛ اول نبود تبلیغ در رسانه ملی، دوم نبود قانون کپی رایت، سوم متعهد نبودن مراکز پخش سراسری و چهارم سلیقه‌ای برخورد کردن فروشندگان و فروشگاه‌های آثار شنیداری که دیگر موارد زیر مجموعه این چهار شاخص قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: درحال حاضر تولیدکنندگان آلبوم‌های موسیقایی در ایران به نوعی ورشکسته هستند و تنها کسانی که می‌توانند با حضور اندک چهره‌های شاخص خواننده کنسرت برگزار کنند، ضرر تولید الواح فشرده را جبران می‌کنند. البته بخشی هم این توفیق را ندارند.

وی افزود: به عنوان مثال کنسرت «وداع» که سومین سال برگزاری آن پس از اجرای سال 89 در تالار اندیشه این بار به صورت ارگانی و اهدایی توانست سالن را پر کند و عملا تهیه‌کننده سودی نکرد اما خواننده و هنرمندان دستمزدهای خود را دریافت کردند که این موضوع برمی‌گردد به اینکه دولت همچنان باید برای هنر فاخر سرمایه گذاری کند اگر نه همین اندک افراد علاقه‌مند در بخش خصوصی، جاخالی خواهند داد.

مدیرعامل «راوی آذرکیمیا» همچنین بیان کرد: درحال حاضر 6 عنوان اثر موسیقایی آماده انتشار است که در هفته‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

مهدوی تاکید کرد: اگر نهادها و سازمان‌ها هر عنوان اثر را به تعداد مشخصی خریداری و به زیر مجموعه‌های خود به عنوان بخشی از سبد خانوار ارایه دهند، سهم بسزایی در توسعه و سلامت فرهنگ شنیداری توده مردم ایفا خواهند کرد و این خود خدمت بزرگی نه فقط در چرخه اقتصادی بلکه برای آشناسازی مردم با نمونه‌های خوب و سالم موثر خواهد افتاد.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1392 - 12:38

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 25 آذر 1392 - 22:54

از اون شش اثر کولی عاشق شهرام شکوهی نیز وجود دارد. چه خبره امسال همه شاهکاره یه بار دیگه روی صجنه میان.

سه شنبه 26 آذر 1392 - 03:21

تنها خواننده و هنرمندی که فقط با دادن البوم و بدون کنسرت سود سرشاری رو به تهیه کننده میرسونه و بازار موسیقی رو از راکد بودن درمیاره و خون تازه ای در رگهای فروش البومها جاری میکنه استاد محسن چاوشی کبیره که خدا اورا برای موسیقی ایران حفظ کند.خیلی ها هستن هم البوم میدن هم هر ساعت 2 تا کنسرت بگذار میکنن ولی بازم واسه تهیه کننده چیزی جز ضرر ندارن

جمعه 29 آذر 1392 - 21:32
تارا music

خدا استاد چاوشی رو هم برای شما و هم همه ی هواداراشون حفظ کنه ، ولی خیلی ها هم هستند که هم البوم خوبی میدن و هم کنسرت های زیاد و خوببرگزار میکنن.

2.191.45.62
سه شنبه 26 آذر 1392 - 16:02

استاد مهدوی نگران نباش شما که در سختترین موقعیتها پشتیبان جوونها بودی وهمیشه میگفتید با خدا باش و پادشاهی کن.چقدر خوبه که بعداز اینهمه ناملایمات کشاید بخشی از اونا رو ما بدونیم دارین بازم کار تولید موسیقی میکنید.خداقوت.راستی چرا از مرد خاص محسن چاوشی تولید نمیکنید رابططون کخوبه؟درامدزایی هم داره.بالخره حق آب وخاک دارین...

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 19:25

جناب مهدوي حرف حساب و حرف دل ما را زديد. بله واقعا اين فروشكاههاي موسيقي سليقه أي عمل ميكنند و فكر ميكنن كارشناس موسيقي اند؟؟!! خيلي از كارها رو جلو دست نميزارن و به مشتري معرفي نميكنن. تازه شهركتابها هم معضلي شدن و مثل روزاي اول نيستن،پاپ شدن.!!!!.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا مهدوی: تولیدکنندگان آلبوم ورشکسته‌اند | موسیقی ما