برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگ‌سازی بهزاد عبدی؛
غلامرضا رضایی آلبوم جدید منتشر می‌کند
موسیقی ما - مازیار رضایی: خواننده سنتی خوان کشورمان از همکاری خود با بهزاد عبدی در قالب یک آلبوم خبر داد و گفت: این آلبوم اوایل سال آینده راه بازار را برای انتشار در پیش می‌گیرد. غلامرضا رضایی؛ خواننده سنتی خوان کشورمان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از همکاری خود با بهزاد عبدی در جایگاه آهنگساز خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم که قرار است اوایل سال آینده منتشر شود؛ طرحی بود ازمن که به بهزاد عبدی ارائه کردم و ضبط آن را به تازگی آغاز کرده‌ایم.

این خواننده ادامه داد: این آلبوم را با همراهی ارکس‌تر سمفونیک اکراین ضبط خواهیم کرد. برای ان منظور یا قطعات در اکراین ضبط می‌شود و من بخش‌های مربوط به خود را در ایران اجرا می‌کنم و یا همراه بهزاد عبدی به این کشور خواهم رفت تا نسبت به ضبط قطعات آن اقدام کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: البته بخشی از آلبوم ضبط شده و من بخش خود را در استودیو پاپ اجرا و ضبط کرده‌ام اما مابقی آن در دست انجام است و به زودی اقدامات اولیه انجام خواهد شد.

خواننده «آسمانه» تاکید کرد: در اثر جدید که هنوز عنوان مشخصی ندارد، ۳ قطعه تصنیف، دوقطعه آوازی و دو قطعه ضربی داریم که یکی از قطعات با عنوان «هنر گام زمان» با شعری از هوشنگ ابتهاج ضبط شده و آماده است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری این آلبوم را بخش خصوصی به عهده داشته است، گفت: هنوز برای پخش آن با هیچ شرکتی وارد صحبت نشده‌ایم. قرار است انتشار آن را به بهار سال ۹۳ موکول کنیم. امیدوارم بتوانیم تا آن زمان به نحو احسن ساخت آن را به پایان ببریم.

رضایی در پایان به برنامه‌های آینده گروه خود اشاره کرد و گفت: همراه گروه شهبانگ که سرپرستی آن را به عهده دارم به زودی کنسرت‌هایی را در سرتاسر ایران برگزار خواهیم کرد که از ساری شروع می‌شود. در اسفندماه نیز در تهران اجرای کنسرت خواهیم داشت که به احتمال قوی محل برگزاری آن فرهنگسرای نیاوران خواهد بود. آهنگسازی این کنسرت‌ها را میلاد محمدی به عهده دارد.

غلامرضا رضایی متولد ۱۳۴۹ از ساری آموزش آواز را نزد رضاشاکری در مشهد آغاز کرده است و در ادامه ردیف آوازی عبدالله دوامی و شیوه اقبال آذر را از استادانی چون نصرالله ناصح‌پور و کریم صالح عظیمی فراگرفته است. او صداسازی و آشنایی با شیوه طاهرزاده را نیز از استاد شجریان آموخته است. همچنین در زمینه پیوند شعر و موسیقی از محضر استاد دهلوی بهره‌مند شده است. از دیگر استادان وی می‌توان به ناصح‌پور، صالح عظیمی و مرحوم حسین عمومی نام برد.

 «آسمانه» با آهنگسازی و نوازندگی مجید درخشانی اولین آلبوم وی در جایگاه خواننده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1392 - 13:14

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 18 آذر 1392 - 11:03

منتظر آلبومش هستیم

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 20:21

از هم کاری دو هنر مند محبوبم غلامرضا رضایی و بهزاد عبدی بی نهایت خوشحالم و لحظه شماری میکنم برای شنیدن این کار

چهارشنبه 20 آذر 1392 - 22:40

بسیار خبر خوشحال کننده ای بود،برای جناب استاد رضایی بزرگ آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم همواره موفق باشند... برای شنیدن این اثر فاخر لحظه شماری میکنیم...

پنجشنبه 21 آذر 1392 - 22:03

برای اقای رضایی و همه ی هنرمندای کشور عزیزمون ارزوی موفقیت و سربلندی دارم.

سه شنبه 8 مهر 1393 - 10:32

با سلام و ارادت, ظاهرا خیلی دیر از سایتتون و خبراش مطلع شدم!ولی...الان با دیدن عکس استادم و انتظار هوش دادن آوای دلنشینش غمگین از دیر شدن هیچی ی ی ی نیستم و مادام منتظرش میمانم تا دورها....

جمعه 30 مرداد 1394 - 14:27

درود بر تمامی دوستان اهل هنر
خیلی وقت دنبال آهنگ زندگی از استاد رضایی هستم
اگر اطلاعی دارید راهنمایی کنید ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غلامرضا رضایی آلبوم جدید منتشر می‌کند | موسیقی ما