برنامه یاد بعضی نفرات
 
 رستاك در لندن كنسرت مي دهد
سیامک سپهری خبر داد:
رستاک در لندن کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: سیامک سپهری گفت: گروه رستاک در تدارک کنسرتی است که قرار است به زودی در لندن برگزارشود. سیامک سپهری سرپرست وآهنگساز گروه رستاک در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت این گروه در لندن خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: هنوز تاریخ دقیق این کنسرت اعلام نشده است اما گروه رستاک آماده اجرای این کنسرت است و در آمادگی لازم به سر می‌برد. اخبار جدید این کنسرت را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

سپهری در ادامه افزود: هم اکنون رستاک بر روی آلبوم جدید خود تمرکز کرده است و به شکل جدی به دنبال انتخاب قطعاتی است که قرار است در این آلبوم بر روی آن‌ها کار شود.

وی با اشاره به اینکه این آلبوم چهارمین آلبوم گروه رستاک است گفت: تلاشمان این است که به گونه ای متفاوت کار کنیم و به قطعاتی از نواحی بپردازیم که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده است. البته در آلبوم قبلی سعی گروه بر این بود تا به موسیقی نواحی جدید بپردازد اما در این آلبوم قصدمان بیشتر این است بر روی قطعات تمرکز بیشتری داشته باشیم.

سپهری تاکید کرد: ایده‌هایی را در نظرگرفته ایم که هنوز به مرحله اجرا درنیامده امد. تعدادی از مناطق نیز انتخاب شده‌اند که در این میان یک سری نواحی جدید نیز به چشم می‌خورند و به بازاجرای قطعاتی ازموسیقی نواحی جدید خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: همچنان قصد داریم مانند گذشته با اساتید بومی نواحی مختلف همکاری‌هایی داشته باشیم اما هنوز آلبوم به مرحله اجرا نرسیده است و فعلا در مرحله انتخاب نواحی برای انتخاب قطعات نهایی از این نواحی است.
از گروه رستاک تا کنون آلبوم‌های موسیقی «همه اقوام من»، «رنگواره‌های کهن» و «سورنای نوروز» منتشر شده است که از این میان دو آلبوم تصویری است. این آلبوم در واقع سومین آلبوم تصویری گروه رستاک خواهد بود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1392 - 21:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رستاک در لندن کنسرت می‌دهد | موسیقی ما