برنامه یاد بعضی نفرات
 
سینا سرلک
برای برگزاری کنسرت‌هایی بعداز محرم و صفر؛
سینا سرلک به ایران می‌آید
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: خواننده سنتی خوان کشورمان که هم اکنون در آمریکا به سر می‌برد، به زودی برای برگزاری کنسرت به ایران می‌آید.سینا سرلک با اعلام خبر برگزاری کنسرت خود در ایران در گفت و گو با موسیقی ما گفت: کنسرت من قرار است بعداز ایام محرم و صفر در تالار وحدت برگزار شود. در این کنسرت با دوست و همکارم سیاوش آریا منش در جایگاه آهنگساز روی صحنه می‌روم. قرار است در این کنسرت قطاتی از ساخته های وی به اجرا در آید.

وی افزود: این کنسرت در دو بخش برگزار خواهد شد که بخش اول آن اختصاص دارد به گروه‌نوازی بخش دوم را با اجرای قطعاتی ازتک‌نوازی اعضای گروه روی سن خواهیم برد.

خواننده «پریچهره» در ادامه درباره نوازنده های این کنسرت گفت: امیرحسین رضا (تار)، پیام بهیرایی (عود)، محمدرضا نوتاش (تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین سلیمانی (کمانچه)، محمد کشانی (کمانچه)، سودابه بدیعی (قیچک آلتو)، سیامک بنایی (تنبک) و... نوازندگان این گروه هستند. سیاوش آریامنش که آهنگسازی قطعات را به عهده دارد به عنوان نوازنده سنتور با ما روی سن می‌آید و به اجرای برنامه می‌پردازد.

از این خواننده تا کنون آلبوم‌هایی همچون «راه و ماه»، «بیگاه»، «یکیست»، «رومی ۲»، پریچهره، «فرزند ایران»، «افسانه عشق»، «فکر و فریاد»، «بوی مهر»، «فردای دگر»، «ظهیر»، «موج سودا»، «کوک کولی»، «رومی ۳».
«بی منت می» و... منتشرشده است.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1392 - 17:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سرلک به ایران می‌آید | موسیقی ما