برنامه یاد بعضی نفرات
 
شهرام شعرباف و گروه‌اش دوم آبان و در سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه رفتند؛
اوهام زنده است ...
موسیقی ما – وحید لشکری: سال گذشته و پس از 12 سال، گروه «اوهام» دو کنسرت را برگزار کرد و هواداران این گروه ریشه‌دار منتظر فعالیت‌های بیشتر این گروه بودند. اما چند روز پس از کنسرت اسفند 91 و در عین ناباوری «شهرام شعرباف» طی بیانیه‌ای اعلام کرد که فعلا از فعالیت‌های هنری کناره‌گیری می‌کند. گویا اختلاف‌ها و مسائلی که تهیه کننده آن کنسرت برای شهرام شعرباف ایجاد کرده بود باعث شد فعالیت‌های «اوهام» سه ماه در حالت تعلیق باشد. با گذشتن از این حواشی، خرداد 92 ضبط آلبوم جدید این گروهآغاز شد و سرانجام شهرام شعرباف و «گروه اوهام» روز دوم آبان در سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه رفتند. در ادامه گزارش «موسیقی ما» از این کنسرت را که نسبت به برنامه‌های قبلی گروه اوهام متفاوت‌تر بود را می‌خوانید:

*یک کنداکتور قبراق! 
آلبوم جدید اوهام این روزها در مراحل پایانی تولید قرار دارد و در این کنسرت دو قطعه از این مجموعه به عنوان سورپرایز برای هواداران اجرا شد. «قدح» و «دل و دینم شد» از آلبوم جدید به همراه «درویش»، «الا یا ایها الساقی»، «در دیر مغان»، «پیر می فروش»، «گفتم غم تو دارم»، «بشنو از نی» و «ساقی» و... قطعات اجرا شده در این برنامه بودند. شهرام شعرباف (وکال ، گیتار الکتریک و کیبورد)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، سامان وندادی (سازهای ایرانی)، پویا شمالی (گیتار بیس) و روزبه قلی پور (درامز و سیکوئنسر) اعضای اصلی اوهام هستند. همچنین کامیار کرامتی (گیتار آکوستیک) به عنوان نوازنده مهمان در برنامه حضور داشت.

* بالا و پائین های کنسرت
لید‌نوازی های «نیما رمضان» را که او را به جرات می‌توان یکی از بهترین نوازندگان گیتار الکتریک در کشور معرفی کرد، از جمله بخش‌های جذاب این برنامه بود. شور و انرزی شهرام شعرباف نیز که در مقاطعی با دویدن روی استیج سعی در انرژی دادن به حاضرین بود، از دیگر نکات جالب توجه این کنسرت بود که در اجرای دیگر چهره‌های موسیقی، کمتر به چشم می‌آمد.

*این یک سال!
شهرام شعرباف در بخشی از برنامه و برای معرفی برگزار کننده کنسرت گفت: «آلبوم جدید گروه اوهام به زودی منتشر خواهد شد و در این یک سال برای شما طرفداران اوهام برنامه های ویژه‌ای داریم». کنسرت‌های گروه اوهام توسط شرکت «آوای دوران» و به مدیریت «رسول ترابی» و خانم «سمیه کاویانی» برگزار می شود.

*حاشیه ها:

*«کاوه آفاق»، «کیان پورتراب»، «علی شکرانی» و «احمد سنجوری» مهمانان برنامه بودند.

*برای کنسرت گروه اوهام هفت LED به استیج سالن اضافه شده بود که با پخش تصاویر و کلیپ های متنوع بر جذابیت های بصری برنامه افزوده بود.

*پیش از شروع سانس دوم، به طور همزمان ظرفیت پارکینگ مسطح و پارکینگ طبقاتی مجموعه اریکه ایرانیان تکمیل شده بود! به همین دلیل ترافیک سنگینی در اطراف سالن برگزاری کنسرت ایجاد شده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1392 - 17:01

دیدگاه‌ها

یکشنبه 5 آبان 1392 - 10:53

مگه از موسیقی خداحافظی نکرده بود؟

یکشنبه 5 آبان 1392 - 20:49

از همه ی خواننده هایی که در بندر عباس کنسرت داشتند گزارش تهیه کردید....اما از کنسرت 2 و 3 ابان مجید خراطها هیچ گزارشی تهیه نکردید...چرا؟؟؟؟

دوشنبه 6 آبان 1392 - 17:44

عالی بود اون شب.

خدافظی؟!!

هر خواننده ای که بین برنامه هاش چند ماه میره سفر یا مصاحبه می کنه و میگه تا مدتی نیستم و... معنیش اینه که خدافظی کرده؟

دوشنبه 6 آبان 1392 - 18:15

مرسی بابت گزارش.
درود بر سامان وندادی عزیز و همینطور نیما رمضان ..

دوشنبه 6 آبان 1392 - 21:01

من و دوستام هر دو سانس این کنسرت رو رفتیم و بی اغراق بهترین کنسرت راکی بود که در ایران تا به حال رفته ام. همراهانم که بیشترشون هفتادی بودن اولش مننن و من میکردن که حافظ؟!! (دوتاشون بعدا اعتراف کردن که دستمال سر شهرام تو پوستر براشون جذاب بوده که اومدن!!) ولی از آهنگ دوم و سوم یهو انگار تحول روحی بهشون دست داد! این که دختر ها و پسر های این سنی بعد از کنسرت هیجان زده برن خونه که موزیک اوهام رو دانلود کنند و کتاب حافظ پدرشون رو قرض کنند که تا صبج آهنگ هارو پیدا کنند و کپی کنند رو گوشیشون که گوش بدن خیلیییییی ارزش داره. این موزیک و این کنسرت اصلا اون چیزی نیست که خیلی از ماها با شنید اسم حافظ و موزیک راک به ذهنمون میاد و خیلی بیشتر از ایناست. فقط باید باشین در کسنرت و خودتون تجربه کنین. کنسرت به کنسرت دارن عالی تر و عالی تر میشن

.
چهارشنبه 8 آبان 1392 - 11:39

خصوصی:

لطفا "احمد سنجوری" رو به "امیر سنجوری" تغییر بدید.
قسمت مهمانان کنسرت...

سپاس

...
پنجشنبه 16 آبان 1392 - 21:57

معنی "خصوصی" رو هم فهمیدیم!

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 22:16

Shahram jan barat arezooye movafaghiat haye rooz afzoon daram,payande bashi,

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اوهام زنده است ... | موسیقی ما