برنامه یاد بعضی نفرات
 
رسول نجفيان شاهگوش
رسول نجفیان در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
«شاهگوش» درگیری این روزهایم است
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: رسول نجفیان گفت: همکاری در مجموعه «شاه گوش» امکان فعالیت‌های دیگرم را گرفته و تا زمانی که درگیر این پروژه هستم، عملا هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهم.

بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با موسیقی ما گفت: هم اکنون در مجموعه سریال «شاه گوش» به عنوان مشاور هنری مشغول فعالیت هستم و این همکاری موجب شده تا نتوانم فعالیت‌های دیگری داشته باشم.

وی افزود: در این پروژه علاوه بر این که به عنوان مشاور هنری حضور دارم، ایفای نقش هم می‌کنم، در نتیجه تا زمانی که ساخت آن به پایان نرسد، به هیچ کار دیگری نمی‌توانم بپردازم.

وی در ادامه درباره فعالیت‌های محرمی خود گفت: متاسفانه امسال به دلیل همین مشغولیت‌ها سعادت این را نداشتم که برای این ماه برنامه و موسیقی‌ای داشته باشم اما در ساله‌ای بعد به این کار اقدام خواهم کرد.

گفتنی است؛ در سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میرباقری که در شبکه خانگی توزیع شده است، اکبر عبدی، رسول نجفیان، محسن تنابنده، شهرام حقیقت‌دوست، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین و ... ایفای نقش کرده‌اند.

سریال شاهگوش اولین مجموعه‌ای است که داوود میرباقری برای شبکه خانگی می‌سازد و قرار است هر دو هفته یک بار یک قسمت از این مجموعه در بازار عرضه شود.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1392 - 12:28

دیدگاه‌ها

دوشنبه 6 آبان 1392 - 15:10

سريالي كه يك ريال هم ارزش ديدن ندارد
خيلي جالب است. يك خواننده معروف را توهين ميكنند بعد از راه تبليغ پوسترش( قسمت دوم) به در و ديوار و درخت شهر مي خواهند با نام او وادار كنند مردم را به خريدن
هر مغازه لبنياتي و سوپري رفتم ديدم كلي از اين فيلم با اصلاح باد كرده است!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شاهگوش» درگیری این روزهایم است | موسیقی ما