برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اجرای برنامه در تاریخ 28 مهر و در سالن میلاد؛
«علی عبدالمالکی» تا زمان انتشار اولین آلبوم رسمی خود در تهران روی صحنه نخواهد رفت
موسیقی ما – وحید لشکری: «علی عبدالمالکی» روز 28 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به دیدار دوستداران خود رفت. این کنسرت در دو سانس به روی صحنه رفت و کنداکتور برنامه شامل تلفیقی از قطعات قدیمی و جدید علی عبدالمالکی بود. پیش از آغاز برنامه کلیپی از تمرینات گروه پخش شد که در آن نوازندگان ارکستر نیز معرفی شده بودند. پس از ورود نوازنده ها قطعه «با من از عشقت حرف نزن» آغازگر برنامه بود و در ادامه قطعاتی نظیر «نفس» ، «جنون» ، «دلکم» ، «انگاری مریضم» ، «مسافرم» ، «به درک» ، «یه دل شکوندم» و «آه منه» و... اجرا شدند. قطعه شاد «هی تو» نیز برای پایان در نظر گرفته شده بود.

دکور برنامه نیز نسبت به کنسرت های قبلی عبدالمالکی تفاوت داشت و بیش از هر چیز فانوس هایی که بر روی استیج قرار داشت در این دکور به چشم می آمد.

یکی دیگر از نکات این برنامه تغییرات عمده ای بود که در ارکستر به چشم می خورد.

«امیر فتحی» به تازگی به عنوان رهبر ارکستر فعالیت خود را با عبدالمالکی آغاز کرده است و تنظیم های تمامی قطعات نیز توسط او انجام شده بود.

«کریم باقری» ، «حسین ماهینی» ، «محسن بنگر» ، «رضا حقیقی» ، «مرتضی پاشایی» ، «علیرضا مرتضی قلی» و «آرمیک» از جمله مهمانان کنسرت بودند.

دقایقی پس از اتمام کنسرت ، «سامی آهنگری» به عنوان مدیر برنامه های این خواننده به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این آخرین کنسرت تهران علی عبدالمالکی بود و او تا زمان انتشار آلبوم رسمی خود در پایتخت به روی صحنه نخواهد رفت. طی چند روز آینده شعرهای آلبوم را از علی دریافت می کنم و بلافاصله وارد مرحله اخذ مجوز می شویم. برای انتشار این آلبوم اصلا نمی توانیم زمان دقیقی را بیان کنیم اما در ایام ماه محرم و صفر مراحل اداری مجوز را پیگیری می کنیم. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم پس از ماه های سوگواری و در یک زمان مناسب آلبوم را پخش کنیم زیرا باید شرایط بازار نیز در نظر گرفت. ببینید برخی از دوستان به این فاصله ای که به وجود آمده است انتقاد داشتند ولی ما مجوز شعر و موسیقی یک آلبوم را در این مدت اخذ کردیم. از لحاظ مالی هم برای آن آلبوم خیلی هزینه کردیم اما به دلیل اینکه اولین آلبوم رسمی علی بود خواستیم که همه چیز بهترین باشد. به خواست او آلبوم فوق منتشر نشد و گفت که دلم با این آلبوم نیست و الان با وسواس کارها را پیگیری می کند. آقای «امیر فتحی» در مدت زمان کمی ارکستر را برای کنسرت آماده کردند و خدا را شکر این تغییرات با رضایت مخاطبان همراه شد. به درخواست آقای فتحی و برای هماهنگی و تمرینات بیشتر گروه تا ماه محرم در شهرستانها کنسرتی نخواهیم داشت. در مدت تعطیلی اجراهای زنده نیز ایشان قرار است بر روی تنظیم قطعات نیز کار کنند زیرا برای کنسرت بیست و هشتم در مدت زمان کوتاهی این تنظیم ها را انجام داده بودند».
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1392 - 01:21

دیدگاه‌ها

شنبه 4 آبان 1392 - 10:30

خسته شدیم خب حق داریم.اینجور که میگه بازم معلوم نیست کی میخواد آلبوم بیاد :(

شنبه 4 آبان 1392 - 10:47

ما منتظر بهترین البوم 10 سال اخیر از وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی هستیم شک نکنید موسیقی پاپ ایران دگرگون میشه . و یه گله از سایت موسقی ما دارم چرا از کنسرت علی عبدالمالکی زودتر گزارش نزاشتید؟ حالا که گذاشتین بدون عکس گذاشتین؟ شما فقط دارین از یه عده حمایت میکنین متاسفم براتون با این کارا موسیقی کشور پیشرفت نمیکنه وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی از بزرگانه اخه چرا باید انقدر بهش کم توجهی بشه؟!!!!! نمیدونیم چی بگیم به خدا!!!!

شنبه 4 آبان 1392 - 16:24
meysam1991

البته صدای ایشون وسعت آنچنانی نداره!

5.238.110.231
پنجشنبه 28 آذر 1392 - 11:31
mohammad91

میثم خان کسی از شما نظری خواست؟؟!!!!

2.187.86.239
شنبه 4 آبان 1392 - 10:59

وسعت صدای ایران علی عـبدالمالکی مـرسی مـوسیقـی مـــا بـابـت تهیـه گزارش قـقط بـازم عکس که نـذاشتـید!!

شنبه 4 آبان 1392 - 15:19

گزارش گذاشتین جانم به قربانتان ولی حالا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه چرا به گرارشات کنسرت علی عبدالمالکی انقد باید بی توجهی بشه ؟؟؟
حالا که بلاخره گزارش دادین ولی چرا پس عکسای کم ؟؟
مدیران سایت لطفا به خواننده ی ما نیز بیشتر توجه داشته باشین. علی عبدالمالکی بدون تبلیغات شو الان پرچمش از همه بالاتره. ولی شما.....................
منتظر آلبوم جدید علی داداشمون هستیم. امیدوارم آلبومش موسیقیو بلرزونه.
یاشاســــن علی عبدالمالکی.

شنبه 4 آبان 1392 - 17:33

اقا meysam1991 چرای شما حرف بخیودی میزنی ادم خندش میگیره!!!!!!! میگه صدای وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی وسعت انچنانی نداره!!!! اخه تو چی از وسعت صدا میدونی هان در مورد کس دیگه اگه این حرفو میزدی خندم نمیگرفت ولی شما در مورد کسی گفتی صداش ان چنان وسعتی نداره که استاد صداست و صداش گامی داره که تو هیچ کدوم از خواننده های پاپ این گام صدا وجود نداره دیگه این حرفو جایی نزن خوب!!!!!!!!!!!!

شنبه 4 آبان 1392 - 19:06

ما هوادارا تا صد سال دیگه هم منتظریم فقط خداوکیلی بیخیال مرتضی قلی و ایر حیدری بشو!!

شنبه 4 آبان 1392 - 21:50

باز موسیقی ما همچین متن بلندی در رابطه با علی بعیده

یکشنبه 5 آبان 1392 - 04:19

مرسی از سایت موسیقی ما

آرزو داشتم از نزدیک برم کنسرت علی عبدالمالکی عزیز ولی ما راهمون دوره و نمیشه انشالله همیشه واسه موسیقی کشورت بخونی و اجرای زنده داشته باشی و هوادارهاتو ببینی زنده باد وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی صدای وسعت نیازی به هیچ افکتی ندارد ما علی عبدالمالکی رو از قدیم تا الان به قدرت و توانایی اجراش و تحریرهای سنگین در موسیقی پاپ می‌شناسیم و مثل بعضی ها نیست با صد تا دستگاه صداشون رو تغییر بدن علی جان تو وسعت صدایی عاشقتم به شدت منتظر البوم هستم

یکشنبه 5 آبان 1392 - 15:40

جون عزیزت بیخیال مرتضی قلی و امیر حیدری شو..بزرگان موسیقی منتظرتن

یکشنبه 5 آبان 1392 - 15:45

ممنونم از سایت خوب موزیک ما که بلاخره خبری هم از کنسرت علی عبدلمالکی رو قرار دادن
به اون دوست عزیزم بایدم بگم.شما اصلا معنیه وسعت صدا رو میدونی که چیه؟؟؟ اول تعریف کن این لغا رو برای ما بعد راجه به اینکه وسعت داره یا نداره بحث میکنیم!!
یه خواهشی دارم از سایت موزیک ما شما اگه دسترسی دارید به علی عبدلمالکی از طرف ما هوادارا بهش بگید خواهشا با امیر حیدری و مرتضی قلی کار نکنه.حرف دل همه ما هواداراش همینه

دوشنبه 6 آبان 1392 - 01:58

صداش خوبه. ولي يكي از مشكلاتش اينه ك شعراش زياد معني نداره . و آهنگاش خيلي سادس . مثل بضي خواننده رو آهنگاش زياد كار نميشه.

دوشنبه 6 آبان 1392 - 08:41

دلم روشنه که بعد از محرو و صفر آلبوم پخش بشه .... این آلبوم زلزله ای برای دیگر خواننده هاست .... منتظریم

دوشنبه 6 آبان 1392 - 08:49

امیدوارم
دلم روشنه که بعد از محرم و صفر آلبوم پخش بشه .... این آلبوم زلزله ای برای دیگر خواننده هاست .... منتظریم

دوشنبه 6 آبان 1392 - 09:09

تبریک میگم به آقای علی عبدالمالکی عزیز............................ایشالا البومش زودتر پخش بشه................................از طرف هواداران مجید خراطها........

دوشنبه 6 آبان 1392 - 19:57

با تشکر فراوان از تیم جدید استاد و امیدواریم که تیم خوبی باشه . متاسفانه خیلی ها علی عبدالمالکی رو خوب نمیشناسند و حق هم دارند چون هنوز جوونه و آلبوم رسمی نداده ! ببینید سوزی که در صدای علی عبدالمالکی هست در هیچ صدای دیگری نیست . این سخن رو از روی اغراق نمیگم میتونید آهنگ جنون رو بشنوید و قضاوت کنید . این سوز صدا دلچسبه و به آدم آرامش میده به همین خاطره که لقب وسعت صدا روی علی جون گذاشتن . گامی که علی عبدالمالکی میخونه رو فقط شهرام شکوهی میتونه بخونه و نه هیچ کس دیگری . اصلا برای خیلی از مخاطب ها صدا یکجور دیگه تعریف شده . صدا باید توی دل بشینه نه اینکه به آدم انرژی بده . انرژی که دوستان ازش میگن مربوط به هارمونی یک قطعه هستش نه صدا !!! مثلا اگر خیلی از خواننده های امروزی و پر ادعا به صورت ووکال خام و بدون هارمونی بخونن دیگه کسی طرفشون نمیره چون صداشون آرامش بخش نیست . ولی صدایی که با مخاطب حرف بزنه و به اون آرامش بده اصل صداست . علی عبدالمالکی هم از این امر مستثنی نیست . کسی که نه افکتی داره و نه هارت و پورتی مثل خیلیا . حالا دوستی که میگفت صدای علی وسعت نداره باید تا حدودی قانع شده باشه .

سه شنبه 7 آبان 1392 - 03:13

بازم مثل همیشه ما هوادارای عبدالمالکی منتظر کارای منحصر به فرد علی جان هستیم تا اخرهمین امسال اگه البوم علی جون منتشر بشه چی میشه وای خدای من کروی زمین منفجر میشه ایشالله زودتر منتشر بشه اگه تا چند سال دیگه بازم منتشر نشد بازم مثل همیشه منتظریم

سه شنبه 5 خرداد 1394 - 09:03

البوم مخاطب خاص فوق العاددددددددددددددددددددددددددددددد بوووود......یعنی اولین البومیه که ادم دوست داره همه اهنگاشو گوش کنه و واقعا هم لذت میبررررررررررررررره.....خسته نباشید باید گفت به علی عبدالمالکی.......

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علی عبدالمالکی» تا زمان انتشار اولین آلبوم رسمی خود در تهران روی صحنه نخواهد رفت | موسیقی ما