برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای کنسرت 6 آبان در سالن اریکه ایرانیان؛
بلیت فروشی نخستین کنسرت «مهدی یغمایی» آغاز شد
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: «مهدی یغمایی» پس از سالها فعالیت در عرصه موسیقی، بالاخره نخستین کنسرت خود را برگزار می کند. برای نخستین بار این خواننده که توانایی بالایی در اجرای زنده دارد، ششم آبان ماه به همت موسسه فرهنگی هنری «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی»، در سالن اریکه ایرانیان تهران روی استیج می رود تا به انتظار چندین ساله هوادارانش پایان دهد.

مهدی یغمایی با حضور در گروه «ژوان» به مخاطبین معرفی شد. انتشار یک فایل تصویری که در آن یغمایی با یک گیتار مشغول خواندن قطعه ی «سیاه و سپید» (از ساخته های زنده یاد بابک بیات) در یک جمع دوستانه بود و همچنین اجرای زنده در یک جنگ ویدئویی نوروزی، توانایی هایش در خواندن را بیشتر نشان داد و باعث شد مخاطبان زیادی پیگیر فعالیتهای موسیقایی او شوند. وی پس از آن با حضور در آلبوم های گروهی «سلام آقا» و «دلصدا» وارد عرصه ی رسمی شد و تابستان امسال نخستین آلبوم مستقلش با نام «یه دنیا حرف» به بازار آمد. او همچنین تجربه اجرای تیتراژ برنامه «ماه عسل» را در کارنامه دارد. قطعه «حس می کنم تو رو» با ترانه ای از روزبه بمانی از جمله آثار مهدی یغمایی است که استقبال زیادی از آن به عمل آمده است.

عماد لاریجانی (سرپرست ارکستر و کیبورد)، پوریا حیدری (کیبورد)، سینا پرتویی (درامز)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، رضا چشمه شب (گیتار اسپانیش)، رامبد رافت (گیتار بیس)، پژمان فرهمند (پرکاشن) و سینا ذکایی (فلوت)، اعضای گروه مهدی یغمایی در نخستین کنسرت وی هستند.

این کنسرت در روز دوشنبه 6 آبان 1392، در یک سانس (ساعت 22) برگزار می شود و بهای بلیت های آن 30، 40، 50، 60، 70، 80 و 90 هزار تومان است. خرید بلیت های این کنسرت از طریق سایت www.iranconcert.com امکان پذیر است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1392 - 16:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بلیت فروشی نخستین کنسرت «مهدی یغمایی» آغاز شد | موسیقی ما