برنامه یاد بعضی نفرات
 
نگران ِ «نگرانت می‌شم»!
یادداشتی در مورد تک‌آهنگ جدید فرزاد فرزین و شباهتش به ترانه ای از من
نگران ِ «نگرانت می‌شم»!
موسیقی ما - میثم یوسفی: کار جدید فرزاد فرزین را همین الان از موزیک ما شنیدم؛ «نگرانتم»! ترانه‌ی کار از شواهد دوستانی با نام‌های حامد رجبی و مسعود محمدی سروده‌اند. ترانه‌ای با یک ورود درخشان و ابیاتی ضعیف و پر ایراد در ادامه. «بارون که می‌زنه این آسمون منو دیوونه می‌کنه/ خون گریه می‌کنه/ هی پا به پای من تو این خیابونا/ من گریه می‌کنم/ اون گریه می‌کنه» حقیقتا زیباست. احساس می‌کنم دو ترانه‌ی جدا از هم توسط فرزاد فرزین به هم چسبانده شده‌اند و نتیجه‌اش شده این کار!
 
خب شاید یکی از اتفاقات اساسی در ترانه‌نویسی مشترک، آن هم به صورت پیوسته و ادامه‌دار در سال‌های اخیر با من و حسین غیاثی بود. هیچ‌کدام از ترانه‌های منتشر شده‌ی ما مثل دو ترانه در آلبوم «داروگ» روزبه نعمت‌الهی، کارهای دیگر و کارهای منتشر نشده، به این شکل نبوده‌اند که من ترانه‌ای نصفه داشته باشم و حسین آن را کامل کند یا بالعکس. اینگونه هم نبوده که ترانه‌هایی از همدیگر را باهم ادغام کنیم و خروجی اجرایی‌اش مشترک باشد! ما باهم به صورت کارگاهی فکر می‌کنیم و در کنار هم ترانه می‌نویسیم. دلیل این هم علاوه بر یک آزمون و بازی بین خودمان برای تمرین اینکه ببینیم می‌توانیم در موقعیتی مشخص، رویاهای نزدیک به هم داشته باشیم یا نه، تلاش برای خلق ِ جهانی جدید است که متعلق به هیچ‌کدام از ما نباشد و مال هردوی ما و البته بیشتر از همه متعلق به مدیایی به اسم ترانه که با موسیقی و صدای خواننده شنیده می‌شود! به نظرم این نگاه که در بین دوستان دیگری جز فرزاد فرزین هم هم رایج هست و معمولا علاوه بر ترانه‌های دوستان عمدتا جوان‌تر و تازه‌کارترم، در مورد شعرهای کلاسیک هم افتاده است، نگاه ناصحیح به کلام و ترانه است. اختلاف جهان‌بینی کارها، اختلاف زبانی و مشکلاتی این‌چنینی، خروجی چنین آمیزش غلطی‌ست!

شاید از معدود هنرمندهایی که توانسته ادغام‌های خوبی بین شعرهای کلاسیک و ترانه‌ها انجام بدهد محسن نامجوست. دلیل آن را هم هوش ذاتی فوق‌العاده‌ی این هنرمند و البته شناخت بالایش از شعر کلاسیک و ترانه‌ی امروز و البته شاعر بودن خود هنرمند می‌دانم. اتفاق بد دیگری که در این ترانه افتاده هدر رفتن آن بیت طلایی آغازین در کنار بیتی با جهان‌بینی بسیار سطحی و قافیه‌ای غلط است! «بعد ِ تو با کسی قدم نمی‌زنم، از کوچه‌ها بپرس/ سیگارهای من ترکم نمی‌کنن، باور نمی‌کنی؟! از پاکتا بپرس». البته تصویر«سیگارهای من ترکم نمی‌کنن» تصویر خوبی‌ست، اما یکی از این استتوس‌های فیسبوکی رایج با مضمون «لعنت به این سیگار، از باوفایی‌اش خسته‌ شده‌ام، چرا مثل تو ترکم نمی‌کند» با سرچی ساده در گوگل قابل ردیابی‌ست و اگر شاعر می‌توانست استفاده‌ای درست‌تر و بی‌غلط‌تر از این بکند هنرش را نشان داده بود و متاسفانه این‌چنین نشده است!

از این مسئله که بگذریم، مشکل دیگری که در این ترانه هست اسم ترانه و شباهت بسیارش به ترانه‌ای از من به نام «نگرانت می‌شم» است که توسط خواننده‌ای باسابقه و با تیراژ بالا در شب ولنتاین سال قبل منتشر شد و بعید است فرزاد فرزین یا دوستان ترانه‌سرا آن را نشنیده باشند. ترانه‌ی من علاوه بر اینکه به صورت کلی به اتفاقی دراماتیک در یک رابطه‌ی عاشقانه و ادامه‌ی آن در روابط دیگر معشوق می‌پردازد و اسمش هم به همین مسئله اشاره دارد، نه تنها در بیت ورودی‌اش، در ابیات بسیار دیگری هم تصاویری دارد که انگار توسط دوستان ترانه‌سرای «نگرانتم» فرزاد فرزین مورد پسند قرار گرفته و حاصلش شده بیت‌های مثل این: «من هنوز نگرانتم، وقتی که بارون می‌باره نکنه اون‌که باهاته، یه روزی تنهات بذاره» حقیقتا من نه ناراحت شدم و نه مشکلی با این قضیه دارم. فقط آرزو می‌کردم که ترانه‌ای به مراتب قوی‌تر از روی ترانه‌ی من نوشته شود و رونویسی آن کاری ضعیف و پر ایراد نباشد! مخصوصا که شاید برای اولین بار از ووکال فرزاد فرزین، ملودی‌اش و تنظیم کارش با تمام وجود لذت بردم و فکر می‌کنم جز ترانه‌اش همه‌ی قسمت‌های کار به سمت درست بودن و جدی بودن حرکت کرده است و من ایده‌آلیست را هم مجبور به شنیدن کارش کرده.

در ابتدا تصمیم داشتم فقط یادداشتی بنویسم و از قسمت‌های خوب این آهنگ تعریف کنم. بار اولی که کار را شنیدم جز بیت آغازین کار جاهای دیگر ترانه را نشنیدم و غرق موسیقی شدم. اما در مواجهه‌ی بعدی انگشت به دهان مانده بودم و نمی دانستم تعریف از کاری که ترانه‌اش چنین مشکلاتی دارد بدون اشاره به موردی که به خود نویسنده هم ربط پیدا می‌کند کار درستی خواهد بود یا نه؟! پیش از این هم من هرگز مخاطب صدا و موسیقی فرزاد فرزین نبوده‌ام و همیشه به شکل اتفاقی با کارهایش روبه‌رو شده‌ام. معتقدم که بهترین کارهای او ترانه‌هایی‌ست که از روزبه بمانی خوانده و از نظر موسیقیایی هم در کارهایی که تلاش نکرده بیشتر از صداسازی و توی گلو خواندن استفاده کند و به شکلی راحت‌تر و کلاسیک‌تر، آواز خوانده موفق بوده است. امیدوارم در آینده نه تنها از این هنرمند که از دوستان دیگر هم کارهایی بشنویم که همه‌چیزش حرفه‌ای و درست باشد و یک‌جای کار را شل‌تر از بقیه نگیرند، حیف‌ است به خدا...
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 - 00:40

دیدگاه‌ها

شنبه 13 مهر 1392 - 11:58

کاملاً مشخصه که بدون غرض ورزی ـه :))))))))))))

شنبه 13 مهر 1392 - 12:08

واقعا جالبه فرزاد فرزین جدیدا هر کاری که بیرون میده یه سری سعی می کنن علیه اون کار سم پاشی کنن!!
چرا واقعا؟چرا یاد نمی گیریم کاری که در نهایت مردم بپسندن میشه چشم رو بست رو خیلی از ایراداتی که ممکنه داشته باشه در نهایت مخاطب تمام این موزیک ها ترانه ها ... مردم هستند که می پسندن
به نظر من این پست فقط می خواست یه جورایی تبلیغ ترانه نگرانت میشم شما باشه که من خودم اصلا نشنیدم و فکر هم نکنم موفق بوده باشه که همه شنیده باشن...
فرزاد تو سال 92 با 2تار کار(ماه عسل-نگرانتم)موفق در حدی که همین 2تا کار حکم 1البوم خیلی موفق واسش داشت داره روز به روز جا افتاده تر کار می کنه خدارو شکر پشت سر ادم موفق هم دیگه همیشه حرف هست
شما دوست عزیز سعی کنید واسه مردم کار کنید اگه دوست داشته باشن ارتباط بر قرار کنن گوش می کنن نیازی به تخریب کارای دیگه نیستش.

شنبه 13 مهر 1392 - 12:58

سایت موزیک ما شده دفترچه یادداشت یکسریها که هر وقت مشکلی داشتن بیان توش بنویسن!!!
موزیک ما، آدم ها اینطوری بزرگ نمیشن!!! مدتهاست که تلاش میکنید یکسری ترانه سرایئ معمولی رو بزرگ جلوه بدید اما نمیشه... چون مردم باید بپذیرن نه نه شما!
سقوط یک رسانه که میگن همینه!!!!!!!!!!!!!

با اینکه مطمئنم که نظرمو تایید نمیکنید اما می نویسم تا بدونید مردم بیدار هستن و شعور دارن

شنبه 13 مهر 1392 - 13:08

اهنگ خوب بود ولی اهنگ دوست داشتم محسن چاوشی پراحساس تر بود ...

درود بر مرد پراحساس محسن چاوشی

یاحق

شنبه 13 مهر 1392 - 13:55

متشکرم از آقای یوسفی که ترانه رو گوش کردن فقط چند نکته به ذهن بنده خطور کرد که لازم دونستم به اونها اشاره کنم:
مسئله اول اینکه من با اون بخش از حرف های شما موافقم که بیت سیگارای من.... همخوانی مناسبی با قسمت آغازین ترانه نداره و اساسا همین بخش ترانه خیلی به چشم میاد ولی از این جهت که احساس خوب و تا حدی پاک عاشق رو بدل به یه احساس سطحی می کنه حتی تا جایی که احساس خوبی که ابتدای ترانه داره رو برای شنونده از بین می بره ولی فضای کلی ترانه جوری هست که شنونده کاملا احساس همذات پنداری می کنه با ترانه سراها و البته ووکال تاثیرگذار.
اما نقد اساسی که بنده به مطلب شما دارم (به عنوان کسی که هنوز در کار ترانه سارایی شاگردی می کنم)این هست که به هیچ عنوان نمی پذیرم که این ترانه از روی ترانه شما نوشته شده باشه شاید وجود واژه های نگرانی، بارون و ... شخص شما رو به یاد اثر مورد علاقه خودتون انداخته و این مسئله برای خیلی از ترانه سراها پیش میاد! و قضاوت شما به هیچ عنوان در این مورد عادلانه نیست چراکه با همین مضمون و همین زاویه دید و حتی همین واژه ها ترانه هایی زیادی سروده شدند و این مسئله به قول خود شما ناشی از رویا ها و حتی جهان بینی های نزدیک چند شاعر می تونه باشه که هست و این مسئله در مقوله هنر به ویژه بخش کلامی چیز بعیدی نیست!
بنابر این دلیلی وجود نداره که دوستان از روی کار شما رونویسی کرده باشند هرچند بخش هایی از ترانه که به اونها اشاره هم کردید دچار مشکل هست.
درادامه امیدوارم که این مطلب رو به وِیژ این بخش اون رو مطالعه بفرمایید که بهتر هست که ترانه سراها و بطور کلی هرکسی در بخشی که تخصص دارند صحبت بکنن اشاره من به اون بخش از حرف های شما در مورد صداسازی و تو گلو خوندن آقای فرزین هست ای کاش توجه بیشتری در هنگام یادداشت مطلب می کردید و شما به عنوان یک ترانه سرا چون با این عنوان یادداشت نوشتید هنگام نقد یه اثر اون هم از زاویه نوع آواز خوانی یه خواننده بهتر بود که جور دیگری ورود می کردید!
در پایان اینکه نگاه ایده آلیستی به یک مسئله خاصه در مورد<< ترانه>> تصور نمی کنم به معنای گوش نکردن آثار خوانندگان و یا بهتر بگم اون خوانندگان تاثیر گذار امروز موسیقی پاپ که تا حدی جهت بازار موسیقی رو هم تغییر میدن باشه، تا اونجایی که بنده اطلاع دارم یک ایده آلیست بین آثار منتشر شده که اون هارو گوش هم کرده باشه سلیقش برترین ها رو می پسنده البته به شرطی که اون هارو ((گوش کرده باشه))
با تشکر از موسیقی ما و فراهم آوردن این فرصت

شنبه 13 مهر 1392 - 14:15

با كلي احترام واقعاً تعطيلي. نه شباهتي تو شعر ديدم نه تو حرفات با اين كه ...رو دوست دارم ولي خدا وكيلي كم كم موزيك اونور ،تعطيله كسي ديگه گوش نميكنه. من يه بار آهنگ ...رو گوش كردم ديگه مشتاق نشدم ولي خداوكيلي هر بار اينو گوش ميكنم سير نمي شم يه هنرمند مثل آقاي فرزينو كه تو اين مدت تونسته اينهمه پيشرفت داشته باشه رو نبايد نشونه كرد آقاي محترم با اين حرفا هيچ شباهتي نيست كسي كه بفمه متوجه مي شه آينده رو ببين اونور به زور كليپ و پخش 24 ساعته از ماهواره به زور مي خوان برن تو دل ولي داخلي ها با پخش ضعيف داخلي اين همه دو دلا هستن.

شنبه 13 مهر 1392 - 14:37

be nazare man ahange zibaiie shode,yekam motefavete nesbat be karaye ghablishun,zibast vaghean

شنبه 13 مهر 1392 - 14:42

be nazare man ahange zibaiie shode,yekam motefavete nesbat be karaye ghablishun,zibast vaghean

شنبه 13 مهر 1392 - 14:51

من اصلا تا حالا اسم میثم یوسفی نشنیدم بابا کارِ فرزادو زیرِ سوال نبرییییییییییییید

شنبه 13 مهر 1392 - 14:53

این پسر(میثم یوسفی) هم خوب میگه ها.

شنبه 13 مهر 1392 - 14:58

درود
من معمولا چیزی نمینویسم بعد از خوندن یاداشت شما هم میخواستم که بدون هیچ نظری صفحه رو ببندم ولی یا تمام احترام برای شما احساس کردم یک جورایی حس حسادت در گفتار شما هست..همون طور که گفتم لحن شما بسیار لحن 2 گانه ای هست در نقطه ای به شعر ایراد میگیرید وی در جای دیگه از تنظیم و نحوه اجرا موسیقی تعریف میکنید بعد میگید من کارای جناب فرزین رو دنبال نمیکنم/ این کار منو موجاب کرد بشنوم فقط هم قسمت موسیقی...
این ها همگی نظر شخصی شماست و نباید به صورت یادداشت بیان کنید چون باعث تحریک طرفداران خواننده میشه...به هر حال من نه آهنگ شما رو گوش کردم و نه شما رو میشناسم و به عنوان یک مخاطب موسیقی حرف های شما یک جورایی بازار گرمی برای خودتون و انداختن اسم خودتون بر سر زبون ها اونم با سو استفاده از اسم فرزاد فرزین دونستم....
آهنگ بسیار زیبایی بود فرزاد فرزین هر روز پخته تر میشه و کارهای متفاوت تری رو وارد بازار میکنه و این نشانه حرفه ای بودن فرزاد هست...
ممنون

شنبه 13 مهر 1392 - 15:14

من گفتم یه جای کار ایراد.نگو ترانه هست.این جور ترانه ها دیگه تکراری شده.وقتی که بارون می زنه.دیگه فکر کنم کسی با این مصرع شعری رو ننویسه.

شنبه 13 مهر 1392 - 15:15

من دیگه واقعا نمیدونم چی بگم اصلا نمیشه منظور این اقا رو فهمید از ترانه راضین یا نیستن ؟ این اتفاقی که افتاده خوبه یا بد نمیدونم بهتره با فرزاد فرزین یه مصاحه کنبی موسیقی ما

شنبه 13 مهر 1392 - 15:39

خيلي بد با اين خواننده صحبت كردين اقاي محترم .تو گلو انداختن صدا يعني چي؟ اونا خوبن كه از توي دماقشون مي خونن و توي كنسرتاشون فقط خودشون مي فهمن چي دارن مي خونن؟. واقعا كه

شنبه 13 مهر 1392 - 15:47

واقعا که متاسفم براتون همش گیر دادین به فرزاد البته حق دارین چشم ندارین موفقیت هرروزشو ببینین

شنبه 13 مهر 1392 - 16:01

فقط میتونم بگم ماتسفم برای موسیقی ما که همچین ایراد هایی میگرید راسته که میگن هرکی کاراش بهتر باشه تو چشم تره دیگه از بیکاری تونه چه میشه کرد

شنبه 13 مهر 1392 - 16:03

من که خیلی از این ترانه خوشم میاد... چرا جدیدا هرچی اقای فرزین میخونن بقیه دوست دارن اون کارو زیر سوال ببرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! من فک میکنم این چیزا فقط موفقیت اقای فرزینو میرسونه که همه میخوان یه جوری بیارنش پایین... به نظرم ترانه نگرانتم فوق العاده بود و نه تنها من بلکه اطرافیانم هم خیلی این کارو دوست داشتن... در اخر هم برای اقای فرزین ارزوی موفقیت روزافزون دارم

شنبه 13 مهر 1392 - 16:09

به قول امیر میلاد«.... یه عده ای بیکار نشستن تا یه آهنگی میاد دنبال خط چهارمadidas می گردن بابا 3 تا خط داره ......»
خیــلــــــــــــــــــی هم ترانه عالــــــــــــــــــــــی بود... اگر این نقد درباره ی اهنگ شوخی بود اینقدر ناراحت نمیشدم چون اهنگ شوخی واقعا ترانه نداشت اما نگرانتم معرکه بود مخصوصا با صدای فرزاد جان که مثل همیشه بااحساس بود....

شنبه 13 مهر 1392 - 16:18

اااااااييييييوووووووووول به اين همه حمايت.....! واقعا طرفداراي خيلي عالي و خوبي هستيد.... مرسي ممنون كه انقد خوب طرفداري كرديد و حرف زديد....فرزاد فرزين لياقت اين همه طرفداري شما ها رو داره...
من كه خيلي حال كردم....! دستتون درد نكنه.
فقط صدا و احساس فرزاد خودمونو عشقه...............

شنبه 13 مهر 1392 - 16:18

فک میکنم نظر مردم مهمتر باشه چون این اهنگ واقعا عالی بود عاشقتیم فــــــــــــــــرزاد

شنبه 13 مهر 1392 - 16:26

و ببخشید نکته دیگه اینکه شما مطمئنید که در موسیقی فعالیت میکنید؟؟تو گلو خوندن فرزاد فرزین؟؟؟ بسیار حرف سبکی زدین و از کسی که ترانه سرا هست بعیده مقداری ادب خودتون رو بالا ببرید...بهترین قضاوت کننده مردم هستند و شما بحثی رو که خودتون شروع کردین رو هنوز شروع نشده باختید....
در حوزه خودتون نقد کنید اونم نقد درست نه بر اساس غرض ورزی و سلیقه و حسادت و از همه مهم تر قبل از اینکه چیزی رو نقد کنید خودتون رو حرفه ای کنید اونم بدون استفاده از تریبونی مثل موسیقی ما

به امید آن روز که مردم ایران از موفقیت هموطنشون ناراحت نشن...
مرسی موسیقی ما

شنبه 13 مهر 1392 - 16:29

نه جان من ..... شد یه بار فرزاد یه آهنگی بخونه بعد یکی گیر نده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا آخه با هنر مند یه مملکت این طور رفتار می کنین آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب آقای یوسفی من ترانه ی شما رو خوندم ..... هیچ ربطی با ترانه ی نگرانتم از حامد رجبی و مسعود محمدی نداشت !!!!!!!
اصلا از همه چی به کنار لحن یادداشت شما هم خیلی بد بود .....!!!!!!!!!
چه قدر خوب خودتونو تحویل می گیرین !!!!!!!!
«خب شاید یکی از اتفاقات اساسی در ترانه‌نویسی مشترک، آن هم به صورت پیوسته و ادامه‌دار در سال‌های اخیر با من و حسین غیاثی بود.»
نه بابا؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شنبه 13 مهر 1392 - 16:42

:))))) فرزاد بابا دمت گرم چقدر منتقد داری...مثل اینکه عجییییییییییب تو چشمشونی :)
البوم بیاد یه سری افراد خودشونو اتیش میزنن با انتقاداتشون :)

شنبه 13 مهر 1392 - 16:50

احساس نمیکنین این طرز حرف زدن به دور از ادبه؟؟؟
تو گلو انداختن صدا یعنی چی آقا؟؟؟؟؟!!!!
من نمیدونم چرا همه منتظرن که فرزاد فرزین یه آهنگ منتشر کنه بعد هی ازش ایراد بگیرن...
برای فرزاد عزیز خوشحالم که اونقدر تو کارش موفقه که برای خراب کردنش،هر حرف کذبی میزنن..

شنبه 13 مهر 1392 - 17:22

هیییییییییی تا بوده همین بوده ما ایرانیا چشم نداریم موفقیت و پیشرفت کسی رو ببینیم اقای یوسفی عزیز نوشتن این یاداشت اونم از زبون یه ترانه سرا واقعا بعید بود من ترانه ی شما رو خودم خدا وکیلی هیچ ربطی به ترانه ی اقایان رجبی و محمدی نداشت واقعا که .... بعدم لطفا نظرات شخصیتون رو در بیان یه یاداشت نیارین چون واقعا این کار درست نیست و واقعا از یه ترانه سرا بعیده....

شنبه 13 مهر 1392 - 17:27

نمیدونم چرا هر وقت فرزاد یک آهنگ میده بیرون همه میان و هجوم میبرن سمت اون آهنگ و شروع میکنن به انتقادهای تند و تیز چرا یکبار هم نشده بیان بگن خوب بود عالی بود آخه حسادت هم حدی داره چرا یاد نگرفتیم کسی که بالا هست داره میره بالاتر کمکش کنیم همراه ش باشیم تشویقش کنیم چرا همش شروع میکنیم به انتقادهای بی مورد و میخوایم بیاریمش پایین تا شاید خودمون بریم بالا ، واقعا جای تاسف داره اونوقت نشستیم میگیم چرا موسیقی ما و خواننده های ما پیشرفت نمیکنن آخه چطوری این کار رو بکنن تا میان برن بالا با انتقادهای نابجا میکشونیدشون پایین انتقاد باید درست و بجا و صحیح باشه نمیگم این ترانه عالی بود و اصلا جای نقد نداشت نه شاید یک مقدار اشکال داشت اما در مجموع اینقدر این کار زیبا بود که میشد اون یک مقدار اشکال رو ندید یعنی اون مشکل زیاد به چشم نمی اومد البته همه ی ترانه ها مشکل دارن فقط در مورد این ترانه صدق نمیکنه آقای محترم شما بجای یک نقد منصفانه همش این ترانه رو کوبیدین و از خودتون و ترانه های خودتون تعریف کردین و با سرکوب کرده آقایان رجبی و محمدی خواستین خودتون رو مطرح کنید و این به نظر من بیننده یک نقد سالم نبود بلکه کاملا یکطرفه و جهت دار بود امیدوارم که از این به بعد اگر نقدی از شخصی یا ترانه ای یا هر چیز دیگه که میشه بدون قرض ، سالم و عادلانه باشه بدون سرکوب کردن کسی برای بالا بردن و مطرح کردن خود باشه اینجوری میشه نقد و اون موقع هست که همه این نقد رو میپذیرن
در ضمن آقای محترم شما که از خوانندگی سر در نمیارید لطفا راجب صدای آقای فرزین نظر ندین این کار رو بسپارین به اهل فنش اینجوری بهتره
امیدوارم که موسیقی ما این رو تایید کنه

شنبه 13 مهر 1392 - 17:45

آخه سالی و چتره شکسته و من وتو و تاج ترانه این دوست عزیز نشنیده روزبه کلا4تا کار با فرزاد کرده بقیه کارای فرزادهیچن چرادنیا ترانه نبود چیکه چیکه فانوس پنجره سوپر استار دوریت؟
فقط نشستن فرزاد ی چیزی بخونه اوناهم ازش ایراد بگیرن

شنبه 13 مهر 1392 - 17:46

به افتخار فرزاد خودمون که انقد موفقیتش تو چشم همه هست که اونایی که چشم ندارن ببینن بخاطر تخریبش حاضرن هرکاری بکنن!!!!
ولی خیلی متاسفم براشون و باید بگم به هدفشون چون حرفای ادمای کوچیک ذره ای از بزرگی و موفقیت ادمای بزرگ کم نمیکنه!!!
و فرزاد علیرغم حرفای اینجور ادما هر روز موفق تر از دیروز میشه!
همیشه هینطور موفق باشی فرزاد جان!

شنبه 13 مهر 1392 - 18:06

از طرفدارای فرزاد فرزین هستم ولی با یه سری از قسمت های یادداشت کاملا موافقم . در کل آهنگ و تنظیم و وکال خوب بود و حتی ترانه هم بجز یه سری از قسمت هاش خوب بود ولی کاشکی فرزاد فرزین بیشتر با روزبه بمانی کار بکنه , ترکیب بیشتر و بیشتر ترانه های روزبه بمانی با صدای فرزاد فرزین می تونه موجب اتفاق های بسیار خوبی توی موسیقی بشه و به نظر من جا داره که فرزاد فرزین با آهنگسازهای خوبی مثل مهدی یراحی و بهروز صفاریان و به ویژه " علیرضا افکاری " کار بکنه
من به عنوان یکی از طرفدارای فرزاد فرزین منتظر همکاری بیشتره فرزاد با روزبه بمانی و شروع همکاری با علیرضا افکاری هستم

شنبه 13 مهر 1392 - 18:26

ای بابا این اقای یوسفی جوری صحبت میکنه انگار تنها ترانه سرای این مملکته و در عین حال بهترین و نابغه ترین اونها هم هست.خیلی ببخشیدا ولی مگه قحطی ترانه سراست که اون ترانه سرایی که ترانه ی نگرانت میشم رو برای فرزاد فرزین گفته بیاد و از روی دست شما تقلید کنه؟ باز اگه میرفت از روی دست حسین صفا و روزبه بمانی و یغما گلرویی و مونا برزویی تقلید میکرد یه چیزی .شما دچار توهمی به نام من بهترینم شدی و فکر میکنی ترانه هات اونقدر خاص و بی نظیره که همه ارزوی تقلید از اون رو دارن

شنبه 13 مهر 1392 - 18:47

من که ترانه های شما رو نمیدونم چیه ولی شک ندارم ترانه کار فوق العاده ضعیف بود ، من همون بار اول که شنیدم خوشم از ترانه ش نیومد

شنبه 13 مهر 1392 - 18:55

مد شــــــــــده تازگیا فرزاد هر اهنگی میده ایراد میگیرید؟؟؟؟ آقای یوسفی شما یه کار با یه خواننده مطرح اول بده بیرون بعد بیا نقد کن عزیز

شنبه 13 مهر 1392 - 19:36

فکر میکنم همه این حرفا به خاطر اینه که دوستان به این نتجه رسیدن که فرزاد فرزین روز به روز داره پیشرفت میکنه و هر کار جدیدی که میده از کارای قبلیش خیلی قویتره...لطفا اگه نظری هم میدین بی غرض باشه! اگر نه که کلا نظر ندین!

شنبه 13 مهر 1392 - 19:51

shoma berin vase un vare abiaa tarane begin aghaye yusefi.
doroste in tarane perfect nist o ye seri erade riz dare vali khodaiesh tavanaie aghaye frazin unghad bala bude ke ba in voojood in ahango aliiiii ejra karde va man ke az ye ahang zud khaste misham az ruzi ke in ahang umade ruzi 100 bar goosh dadamo sir nashodam.
dar moorede tu gelo andakhtan goftanetunam chizi nemigam ke asan jaye bahs nadare ............. heh moteasefam

A
شنبه 13 مهر 1392 - 20:22

واقعا که!!!!!! یه کلمه *نگران* دیدید اونوقت میگید ترانه رو از رو ترانه من نوشتن!!!!!!! اگه اهنگ و ترانه شما هم به اندازه اهنگ و ترانه فرزاد قشنگ بود اونوقت مثه اهنگ نگرانتم انقد سریع تو دل مردم جا میکرفت!!!!!!!!! ببینید که فرزاد فرزین چقد پیشرفت کرده و رفته بالا که تازگیا بعضی ادما واسه اینکه بکشنش پایین دارن زحمت میکشن!!!!! فرزادفرزین با سکوت کردن در برابر این حرفا و حدیثای مزخرف ثابت کرد که یکی از باشعورترین و با اخلاق ترین خواننده های جهانه!!!!! واقعن حیف فرزاد که با اینهمه ذوق و خلاقیت داره واسه موسیقی کشور ما با این بغضی از مردم بی لیاقتش زحمت میکشه!!!

شنبه 13 مهر 1392 - 21:14

درکــــــــ نمیکنم حرفای این آقارو ! ! ... ! چی دارین میگین دقیقا شما ؟
تو گلو انداختن صدا ؟؟ ! ؟ شباهت ..... ؟
فقط میتونم بگم : خدارو شکر آقای فرزین انقدر موفقن که چن وقته رفتن تو چشمه یه عده حسود ..... که میخوان به خیاله خودشون تخربشون کنن حالا به هر دلیلی .... اما تا آخر پای فرزاد ماها نشستیم اجازه حرفای ... هم به کسی نمیدیم ... موسیقی ما تایید کن .. نمیدونم دقیقا مشکلتون با فرزاد چیه ؟؟

شنبه 13 مهر 1392 - 21:43

این کار جز بهترین کارای اقای فرزینه ترانه سرا دلش خواسته اینطوری شعر گفته چه ربطی داره یعنی هرکی از کلمه باران نگران اینا استفاده کنه از رو کار شما تقلید کرده؟بعدم طرفدارای ایشون مهم هستن که صداشونو دوست دارن شما نداری وبقیه گوش ندن مجبور که نیستین

شنبه 13 مهر 1392 - 22:34

هركي ميخواد فرزادو خراب كنه نميتونه اين مارو كنه .. از الان بگم ⛔️
فرزاااااد بهترين خواننده ي دنياست و در اين شكي نيست،،
ياسي❤️
✔وقتـــــــــــے عــــــآבت ڪنــــــــــے بــــــﮧ تنهــــــــــ✘ــــــــآیـــــــے
خیـــــــــــــلے چیــــــ✘ـــــزآرو میـــــــشـﮧ بــــآور ڪـــــرב..✔

شنبه 13 مهر 1392 - 23:09

شما دوست دارید هر کار خوبی که وارد دنیای موسیقی می شه ترانه ی اون مال شما و دوستاتون باشه,واسه همین این کار واستون گرون تموم شده!!!!!!چقدر خوبه که یه هنرمند حسادت نداشته باشه و بی غرض صحبت کنه!!کارهای شما و اقای غیاثی رو هم شنیدیم !!!!!!!!!!!:D

شنبه 13 مهر 1392 - 23:53

انقد حــــــــــــــــــــــــــــــال میکنم این بـــــــــــــــــــــــــــــششر همه رو مشغول کرده به خودش
تا حالا آدم با سیاستت تر از فرزاد ندیدم تو موسیقی
بابا انقدر خودتونو خسته نکنید برای تخریب این بشر
آدمه مردمی رو هیچ کس نمیتونه خراب کنه
آخه خیلی جالبه این همه تک تراک میدن خواننده . فقط برا فرزاد نقد میشه
نگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرانتـــــــــــــــــــــــــــــــم موسیقیـــــــــــــــــــــــــ مــــــــــــــــــــــــا
نکن این کارو سایت عزیز .
البته با وجود فرزاد برای موسیقی نگران نیستم

یکشنبه 14 مهر 1392 - 00:27

من خودم شدیدا شاکی هستم که چرا فرزاد فزرین آهنگ برونو مارس رو کاور کرد اسم خودشم به عنوان آهنگساز اعلام کرد...!! ولی در مورد شعر این آهنگ باید بگم شعر این آهنگ به هیچ وجه شبیه "نگرانت میشم" ابی که میثم یوسفی شعرش رو گفته نیست..من نمیدونم میثم یوسفی چطور این ادعا رو مطرح میکنه... اگه اینجوری هست لازم نیست میثم یوسفی اعلام بکنه!!! مردم خودشون متوجه میشن...میثم یوسفی چقدر شیک پیش دستی هم کرده مطلب هم دربارش نوشته..در صورتی که باید صبر کنه اگه ملت به شبیه بودنش اعتراض کرد اون وقت بیاد و واکنش نشون بده...در ضمن شما برید آهنگ "گذشته" احسان خواجه امیری رو گوش کنید یه قسمتی از شعر میگه "با من قدم بزن" و "پیاده رو" و...رو مطرح میکنه که شنونده دقیقا یاد آهنگ مهران "با من قدم بزن" میافته..

یکشنبه 14 مهر 1392 - 00:27

آقای یوسفی عزیز حالا دو نفر دیگه کاری مثث همکاری شما و اقای حسینی کردن
که انقدر بد اومدن نداره خخخخخخخخخخخخخخخ
به قول خودت تو که اصن کارهای فرزادو دنبال نمیکنی خواهشا از این به بعد نظراتو برا خودتو ن نگه دارید
خواهشاااااااااااااااااااااا

یکشنبه 14 مهر 1392 - 00:58

واقعا متاسفم اول برای موسیقی ما وبعد برای اقای یوسفی دیواری کوتاه ترازفرزاد ندیدید. اقای فرزین ستاره پاپ این مملکته ما ایرانیا مشکلمون همی جاست به جای تشویق فقط هم دیگر روتخریب میکنیم شما نمیتونید بااین حرفها به جایی برسید البته حق دارید هنرمندی که خوب کار میکنه وتوچشمه ومردم دوستش دارن همیشه پشت سرش شایعه است امادرکل این کار کاور نشده بود خوشحالم که فرزاددر مقابل این مسائل سکوت میکنه مرسی

یکشنبه 14 مهر 1392 - 01:53

من خوشحال میشم وقتی این اتفاق ها می افته. چون اگه غیر از این بود جای تعجت داشت , فرزاد انقدر داره قوی کار میکنه که بایدم یه سری آدم بیان و تخریبش کنن ادم تا بزرگ نشه تا قوی کار نکنه در موردش حسادت نمیکنن و انقدر بی منطق تخریبش نمیکنن , البته بماند که این آقا فقط هدفش این بوده که خودش و مطرح کنه . . . !

یکشنبه 14 مهر 1392 - 01:59

من خوشحال میشم وقتی این اتفاق ها می افته. چون اگه غیر از این بود جای تعجت داشت , فرزاد انقدر داره قوی کار میکنه که بایدم یه سری آدم بیان و تخریبش کنن ادم تا بزرگ نشه تا قوی کار نکنه در موردش حسادت نمیکنن و انقدر بی منطق تخریبش نمیکنن , البته بماند که این آقا فقط هدفش این بوده که خودش و مطرح کنه . . . !

یکشنبه 14 مهر 1392 - 07:29

آهنگ نگرانت ميشم از آقاي ميثم يوسفي كه آقاي ... خوندند فوق العاده زيباست . فوق العاده دلنشين.هيچ ايرادي نميشه گرفت و نميشه اين دو اهنگ رو مقايسه كرد مشخصا آهنگ نگرانت ميشم آقاي ميثم يوسفي زيباتر و عالي تر ست.

یکشنبه 14 مهر 1392 - 11:21

کاملا با میثم جان موافقم
دوستان هر کسی که بتونه جلو افت هنر موزیک رو تا حد توان خودش بگیره باید ازش تشکر کرد
فرقی نداره در چه زمینه ای چه شعر چه تنظیم چه اجرا چه ملودی و .....
شما هم مخاطب موسیقی هستید

یکشنبه 14 مهر 1392 - 13:02

هیچ جای دنیا به هنرمند توهین نمیشه صداش رو توگلو میندازه یعنی چی،شما هنوز بلد نیستید بایک هنرمند چطوررفتار کنید لطفا با فرزاد فرزین عزیز درست صحبت کنید چون ایشون برای موسیقی ما زحمت کشیده
وهوادارای زیادی داره اگر مشکلی هست بین خودتون حلش کنید چرا پای موسیقی ما رو وسط میکشید

یکشنبه 14 مهر 1392 - 13:04

دلیل نمیشه هر چی میشه به فرزاد تهمت بزنید

یکشنبه 14 مهر 1392 - 14:02

واقعا متاسفم برای کسایی که یک اسطوره در موسیقی ایران رو سعی دارند خراب کنند ... باور کنید با این کارتون به جایی نمیرسید فقط هنرمند محبوب مملکت رو زیر سوال می برید

واقعا تعجب آوره که چرا هر موقع فرزاد عزیز یه آهنگ میخونه برخی حسودا علیه اون جبهه میگیرید ، چرا آخه ؟؟

به نظر من بهتره از این به بعد هر مصاحبه ای با این افراد زده میشه ازشون پرسیده بشه که چرا سعی دارید بی خود این کار رو انجام بدید

مطمئنا بعد از بیرون آمدن آلبم جدید فرزاد فرزین برخی ها دوباره سعی میکنند یه جورایی اون آلبوم رو زیر سوال ببرند ... من از دوستان خواهش میکنم نزارید این جور اتفاقات صورت بگیره چون فقط باعث خراب شد یک خواننده محبوب و خوش صدا میشه

درود بر کسی که با کارهای تازه و جدید و نوستالژی مثله فرزاد فرزین کشور عزیزمون ایران رو بالا میبره ...

یکشنبه 14 مهر 1392 - 15:33

این همه طرفدار
این همه جمعیت
من فقط متعجبم از اینکه یه تیتر رو دیدین و فقط هجوم اوردین برای محکوم کردن نویسنده
نمیخواستم کامنت بذارم ولی به عنوان یک شاعر لازم دونستم یه چیزایی رو روشن کنم
این که آقای یوسفی گفتند شعرش مشکلات فاحشی داشت رو شک نکنید اگر یک کدومتون موسیقی رو به صورت حرفه ای و با آگاهی از شعرای روز دنبال میکردین یا خودتون شاعر بودین حق رو به ایشون میدادین
کسانی که از شعر فقط اطلاعات کمی دارن میان با تعصب جانب داری میکنن...
شمایی که میگی برای موسیقی ما و موسیقی ایران و موسیقی پاپ و اینا متاسفم و برای مملکتم متاسفم و اومدی اینجا فقط و فقط به جانبداری از خواننده ای که طرفدارش هستی حرف میزنی خودت بدترین ضربه ای به موسیقی این ملت ،چون نمیذاری یه کاردان حرفشو بزنه و تا میاد صحبتی کنه سریع خفه ش میکنی! یکم انتقاد پذیری هم بد نیست!! الان داریم خواننده هایی که خیلی خوبه شعراشون اما نه صدای خوبی دارن نه آهنگشون به گوش خوب میاد و درنهایت میگین مزخرف بود و حرف تکراریتون که متاسفم واسه مملکت،یا برعکس ! الان احسان خواجه امیری بیاد یه شعر کاملا از بست و ویران خراب و حرفای تکراری و کاملا چرت رو بخونه یه جمعیتی مثل شما میان میگن احسان عاشقتیم و احسان خوب بود و حرف های صد من یک غاز! البته همه ی کارای احسان خواجه امیری خوبه و منم طرفدار ایشون نیستم
حالا بگید ما ایرانیا مشکلمون اینه تا فرزاد فرزین یه آهنگ میخونه یکی از حسودی میترکه و چشم نداره ببینتش و اکثر اوقات تعصب !!
شما دوتا آهنگ فرزاد فرزین رو باهم مقایسه کنید، ماه عسل با ترانه روزبه بمانی فوق العاده بود و همتون همین نظرو دارید، نگرانتم که از لحاظ حسی و موسیقیایی حرف نداشت.... این آهنگ کلا یه حس دیگه داشت فضا و موسیقیش با آهنگ ماه عسل فرق داشت،،، اما شما اگه یه خوره ی موسیقی باشی خودت متوجه میشی 50% کامل از یه آهنگو شعرش می سازه و باقیش به خواننده و آهنگ و تنظیم و مسائل فنی مربوطه!! ولی بعضی از آدما (بدون اشاره به طرفدارای کسی) با یه آهنگ که صرفا سوزناکه گریه میکنند یا به اصطلاح گریه کردن بالای قبر خالی!! این آهنگ شعر خوبی داشت و مشکلات شعرش بیشتر از کلیت کار توی چشم بود... فرض کنید یه مبل قشنگ دارید تو خونه تون یه لکه روش بیفته!! آیا بی توجهید؟؟ نمیتونید چشمتون به لکه بیفته و از خوشحالی بپرید هوا که!!!
برای جامعه موسیقیایی کلی حواشی هست.... برای فرزاد فرزین هست،برای محسن چاوشی هست،برای محسن یگانه هست..... و منم دیدم این هجوم هارو در فضای مجازی... زیادم دیدم... متاسفانه برای هر مساله ای یه سری آدم متعصب میان جو میدن و میگن شما کلا با خواننده مورد علاقه ما مشکل دارید!! این آقا یه اشتباهی که کرد مستقیم گفت یقین دارم این شعر از روی مال من نوشته شده!!
درباره تو گلو خوندن هم اگه اطلاعات کافی دارید صحبت کنید ، دارم ازتون عاجزانه میخوام یکم منطقی باشید! من زیاد کارای فرزاد فرزین رو گوش ندادم ولی میدونم کلیت حرف اقای یوسفی اینه که راحت بخونه، شما همینجا که نشستی یک لحظه سعی کن با صدای زیر صحبت کنی یا فریاد بزنی!! منظور ایشون نت و گام در موسیقی هست که باعث میشه خواننده یه صدای خاصی داشته باشه موقعی که میخونه... یک نوع تلاش برای روی نت خوندن که صدارو بد جلوه میکنی و بیشتر از گوش عام به بحثای فنی مربوطه..

میدونم آدم هایی هستن که به خود منم انتقاد دارن،من فقط امیدوارم یکم معقول تر طرفداری کنیم چون هم به نفع خودمونه هم خواننده مون هم موسیقی

یکشنبه 14 مهر 1392 - 18:42
Sherlock holmes

اقا اصلا حرف شما درست ما سواد موسيقي نداريم .شعر يك جاهايي ضعف داشته ولي ديگه مي فهميم اين شاعر چه طور داره نظرش رو بيان مي كنه مي تونست اينقدر خود پسندانه حرف نزنه و يكم مؤدبانه تر صحبت كنه ما از يك شاعر انتظار نداريم يكهو از اسمون بيوفته و اين حرف هاي تند رو بزنه اگه نظرات رو بخونين مي بينين ما طرفداراي اقاي فرزين هيچ بي احترامي نسبت به اين شاعر نكرديم ولي وقتي اين همه نظر مخالف درباره اين يادداشت نوشته شده حتما يه چيزي هست ديگه .ممنون

89.144.179.12
یکشنبه 14 مهر 1392 - 16:48

نظر خاصی ندارم یعنی سخت میشه قضاوت کرد ولی نمیدونم جدیدا چرا کارای فرزاد فرزین این جوری سروصدا داره و خودش در برابره اینا تقریبا ساکته ! حالا اگه ایده یه بیت از جمله سطحی فیس بوکی گرفته شده باشه البته بنا به استنباط این اقا خیلی فاجعه است ؟در ضمن ترکای مختلفی از خواننده های دیگه ریلیز میشه یعنی هیچ نقدی به اونا نمیشه ؟ هیچی ؟ هیچ نقدی که بخواد اینجا چاپ بشه ؟تازه موسیقی ما اغلب با یه طرف قضیه فقط مصاحبه میکنی این خیلی خوب نیست

یکشنبه 14 مهر 1392 - 18:03

من از نظر ترانه تا ی جاهایی موافقم.اما در "صداسازی"به هیچ وجه

یکشنبه 14 مهر 1392 - 23:21

تا بوده همین بوده که مردم هر چقدرم سخاوتمند باشن بازم ته دلشون راضی به موفقیت دیگران نیست!
این مطلبی که این اقا گفتن نهایت بی احترامی به یه خواننده ی پر طرفداره که هر کدوم از هوادارا این مطلبو شنیدن جوابشونو دادن.واقعا که!خوندن تو گلو؟!
با چیزایی که بچه ها گفتن جای هیچ حرفی باقی نمی مونه.
ولی اینو بدونید که با این کارا نمی تونید تعداد هوادارای فرزادو کم کنید
فرزاد اینو بدون که ما هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی پشتتو خالی نمی کنیم ...

یکشنبه 14 مهر 1392 - 23:23

دستشو میگیری نگرانت میشم
دور میشی میری نگرانت میشم
دستتو میگیره دور میشه میره
تو رو از دست دادن تلخه نفس گیره
دستام یخ کردن تو سرم آتیشه
وقتی ازهم دورین نگرانت میشه
هزار ساله که رفتی من هنوز پشت شیشم
موهاتو باد برده عطرش جامونده پیشم
حال و روزم خوب وخوش نیست بی تو نا آرومم
به یادت که میفتم نگرانت میشم
نگرانت میشم نازکی رنجوری
توی ظاهر اما یاغی و مغروری
چشمات میخندن توی قاب چوبی
نگرانت هستم رو به راهی خوبی...
بگو این بار به دلش پا بندی
توی عکس تازت بازم میخندی
اون که پیشش هستی عشقم حالیشه؟
اگه باز عاشق شی نگرانت میشه...
هزار ساله که رفتی...
سلام خدمت تمام اشخاص فهیمی که گفتار صجیح و معقول دارن
من ترانه رو اینجا آوردم تا دوستان ببینن واقعا کجای این دو ترانه شباهت داره!!!!!!!!!!!!!!!!!
من نمیدونم هدف دوستان از این حرفا چیه!!!!اگر غرض ورزی نیست پس شما اسمشو چی میذارن ..
من چندین سال هست که کار ترانه میکنم ..از شما واقعا بعیده!!!!!!!
این ترانه حتی مضمونش * هم با کار فرزاد عزیز متفاوته ..تنها شباهت در چند تا کلمه ست که اینرو نمیشه سمبل کرد آقای محترم!!!!!!!!!!!
نکته ی بعد هم اینه ..وقتی ما میبینیم به قول خودتون ووکال و ملودی و تنظیم فوق العاده دراومده دیگه نباید به جزییاتی که شما حتی در وهله ی اول متوجه نشدید ایراد گرفت ..ایرادی هم باشه اونقدر بی اهمیت هست که نیازی به نوشتن مقاله و قرار دادنش تو سایتی مثل موسیقی ما*نباشه !!!!
کوچک از این نظر که فاحش نیست و نقاط قوت کار این مورد رو پوشش میدن ..
امیدوارم در آینده شاهد تکرار دوباره این قضایا نباشیم ..
به امید موفقیت بیش از پیش فرزاد فرزین عزیز *

دوشنبه 15 مهر 1392 - 15:36

من متاسفانه نتونستم این ترانه فرزاد فرزین رو از سایت دانلود کنم ولی اینطور که تو این مطلب قسمتهاییش رو نوشته؛ به نظر واقعا شبیه ترانه نگرانت میشم میاد.

سه شنبه 16 مهر 1392 - 16:42

متن م بیشتر با کسانی است که با داد و بیداد به مقابله با یادداشت آقای یوسفی برخاسته اند. حرفم برای خود یادداشت را جداگانه و از طریق دیگر به سمع و نظر ایشان می رسانم چون پیام ها و نظر ها را با قصد و نیت خوبی ندیدم صلاح دیدم نظرم را به طور مستقیم برایشان بفرستم تا برای ایشان سوتعبیر نشود و قاطی این همه بی نقدی گم نشود.

یادداشت را خواندم و به همراه ش نقطه نظرات دوستان را هم مطالعه کردم .... به غیر از خود یادداشت و چند نقد دیگر که در نظرات آمده بود ( که بیشتر مخالف یادداشت بودند ولی رویکرد نقد و تا حدودی ساختارمند داشتند) ما بقی بیشتر شبیه یک موج از فن های یک خواننده بود که بدون هیچ دلیل و از روی علاقه شان به خواننده یادداشت رو کوبیده بودند. از آن شخصی که دو تا آهنگ امسال فرزاد فرزین را در حد یک آلبوم می دونست تا آنی که آرزوی موفقیت برای خواننده محبوبش می کرد و دیگران را حسودهایی می دانست که چشم دیدن خواننده مورد علاقه شان را ندارند.
اینکه یک فیلد گذاشتن برای افزودن دیدگاه مخاطب این نیست که دوستان هر چه به ذهن شان میرسد می توانند بیان کنند . گذاشته اند برای اهل ش .
نقد نوشتن شیوه ای دارد و نقد بر نقد نوشتن هم شیوه ای. همینطور که برخی از دید خود به شیوه یادداشت نوشتن آقای یوسفی ایراد گرفتن.
دوستی نیز در چند نظر بالاتر نوشته این همه نظر مخالف یادداشت. روی سخن من با چنین دوستان و از همین قبیل ادم هاست. این همه کامنت آن هم با یک حال و هوا بیشتر شبیه یک هجوم از پیش تعیین شده و یا به نوعی فراخوان فلان آدم در برابر فلان آدم است. فقط فرق ش این است که چماق دست نگرفته اید. اینکه بیشتر مخاطبین موسیقی فقط گوش شنیدن دارند نه اندیشه و زبان شعر و موسیقی و تحلیل امری ست بدیهی . توقع هم نیست از دریچه نقد جلو بیایید. اما این لشکرکشی را به عنوان پیروزی و برهان برای ادعای تان نیاورید که آن زمان باید به شعور هنری شک کرد.
شاید بپذیرم جناب فرزاد فرزین دوست داشتنی باشند( البته وقتی از دید برخی طرفداران محترم و محترمه به ایشان نگاه می کنم) اما اینکه این توهم اسطوره بودن را از شما بپذیرم در حدی برایم غیر قابل باور است که به قول یکی از ترانه های جناب یوسفی " خنده / گریه" ام می گیرد. مانده م بیشتر بر این حرف بخندم یا گریه کنم . یا درکی از اسطوره بودن یا شدن ندارید یا .... .
و یک درخواست عاجزانه از همه دوستان محترم( و خودم) اینکه گوش کنید و لذت ببرید و طرفداری کنید و .....( هر چه دوست دارید بگذارید) اما وقتی می خواهید دست به قلم شوید همراه با بهره بردن از استدلال و دلیل های درست از زبان و قوانین رسانه ی حتی به اندازه اندک در نوشتار خود استفاده نمایید.

با تشکر از سایت موسیقی ما

پنجشنبه 18 مهر 1392 - 09:50

وقتي چند تا كنسرت از خواننده هاي مختلف بريد ان موقع متوجه مي شويد كه صدا ونفس فرزاد چيه؟البته نقد خوبه

دوشنبه 22 مهر 1392 - 16:01

عجب ! عجب ! و عجب !!!!
الان شما چون ترانه ی مشترک می نویسین با حسین ِ غیاثی فقط شما با هم نفس می کشین و همو می فهمین و می تونین و بقیه نمی تونن ؟؟!!!!!
تو کل ِ دنیا فقط شما دوتا درکتون اینقدر از هم بالاست ؟! اینقدر با هم مَچ شدین ؟!
بقیه اگه ترانه ی مشترک بنویسن چسبوندنه دو تا ترانه ی مجزا از همه ؟!
شما اعتماد به نفس و سقف و همه چیو رد کردین دیگه !
یه متن نوشتین که فقط و فقط بگین که شما کی هستین ! از کجا اومدین ! با کیا کار کردین و کلن رزومه ارائه کردین !
فقط ترانه ی مشترک ننویسید با آقای غیاثی ! یه کم از زمانهایی که کنار ایشون دارید کارگاهی فکر !!! می کنید ر و هم اختصاص بدین به یاد گیری کمی از اخلاقیات و سعه صدر و صبر ایشون !
ترانه های مشترک شما و حسین غیاثی بیت به بیت مشخصه کدوم کار شما و کدوم کار ایشونه !
بهتون تبریک میگم شما ژورنالیست ِ باهوشی هستین ، فرزاد ِ فرزین نردبان ِ خوبیه واسه
شناخته شدنتون ...
آشفته ترین و خنده دارترین نقدی بود که خونده بودم !

یکشنبه 25 خرداد 1393 - 14:51

راستش من زیاد طرف دار اقای فرزین نیستم اما وقتی این اهنگو شنیدم شروع کردم باهاش به خوندن و به دلم نشست شاید اگه منتقد عزیز یه قدری محترمانه تر نقدشونو مینوشتن بهتر بود و کلامشون از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار میشد حالا از نظرات افراطی طرفداران که بگذریم اما واقعا به نظرم اومد منتقد محترم انگار یه مشکل شخصی با خواننده وگروهش داره و متاسفانه نقدشونو از حالت حرفه ای به سمت یه جنجال شخصی بردن که قشنگ نبود (نوازنده گیتار)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نگران ِ «نگرانت می‌شم»! | موسیقی ما