برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت «مسعود امامی» برگزار می شود
3 آبان و در سالن اریکه ایرانیان
اولین کنسرت «مسعود امامی» برگزار می شود
  موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده قطعه پرطرفدار «امون بده» نخستین کنسرت رسمی خود را روی صحنه می‌برد. «مسعود امامی» که در سال‌های گذشته با انتشار قطعه «امون بده» توانست مخاطبان زیادی را در بازارموسیقی کشور به دست بیاورد، پس از اتفاقات و حاشیه‌های فراوانی که گریبانگیر او و آلبوم دوم‌اش «دوباره» شد، سرانجام قرار است نخستین اجرای زنده خود را برگزار کند.
این خواننده 3 آبان ماه و در سالن اریکه ایرانیان به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا برای اولین بار پذیرای دوستدارانش باشد. «مسعود امامی» با انتشار دو آلبوم «امون بده» (در سال 87) و «دوباره» (در سا ل90) در بازار موسیقی کشور توانسته قابلیت های خود را به خوبی نشان دهد. در این بین حاشیه‌های انتشار آلبوم دوم این خواننده بسیار زیاد و خبر‌ساز بود و باعث شد این آلبوم صدمات زیادی ببیند. این آلبوم در بخش تکثیر سی دی دچار مشکل شد و بیش از 40درصد سی دی های تولید شده به دلیل سرعت بالای رایت در سیستم‌های صوتی پخش نمی شد و همین باعث شد مخاطبان موسیقی دچار سردرگمی‌های فراوانی شوند. این اتفاق که با کوتاهی تهیه کننده این آلبوم رخ داده بود، در زمان انتشار اثر سر و صداهای فراوانی را به وجود آورد و باعث شد تنش‌هایی نیز بین صاحبان اثر و تهیه کننده آن بوجود بیاید. این حاشیه‌های باعث شد آلبوم خوش ساختی چون «دوباره» نتواند به خوبی بین مخاطبان عرضه شود و این خواننده لطمات زیادی از این اتفاق به خود دید.
با گذشت دو سال از آن اتفاق، «مسعود امامی» با انتشار چند قطعه قوی مثل «پائیز» و «یه مدت می خوام» بازگشت دوباره و موفقیت آمیزی را به عرصه موسیقی داشته و حالا با پشت سرگذاشتن این اتفاقات با تمام انرژی در صدد برگزاری نخستین کنسرت خود است.
آلبوم جدید این خواننده نیز در حال طی کردن آخرین مراحل اخذ مجوز است و پیش بینی می‌شود تا آذرماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود. بلیت فروشی کنسرت «مسعود امامی» آغاز شده و علاقمندان حضور در این برنامه می‌توانند نسبت به تهیه بلیت‌هایشان اقدام نمایند.
«موسیقی ما» در روزهای آینده درباره این برنامه با این خواننده گپ و گفتی مفصل انجام خواهد داد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1392 - 05:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 11 مهر 1392 - 09:57

امـــــــــــــــون بده بــــــــــــــــزرگوار.......

پنجشنبه 11 مهر 1392 - 21:41

صداش خوبه امیدوارم قطعه یلدا هم تو البوم باشه
البوم قبلیشم خیلی خوب بود بخصوص به هیش کی نگفتم

پنجشنبه 11 مهر 1392 - 23:35

از اینکه خواننده باکلاسی چون مسعود امامی عزیز کنسرت بزرگ خود را برگزار میکنه خیلی خوشحال هستم و برای خودش و گروهش آرزوی موفقیت دارم. به خق باید گفت سطح ترانه و موزیک مسعود امامی خیلی بالاست و فضای احساسی بسیار خوبی در ترانه هاش موج میزنه. ترانه های پاییزی- یلدای این خونه- دلواپسی-یه مدت - امون بده- نیستی ببینی - حرمت - بعد از این و ... بسیار بسیار شنیدنی و زیبا هستند هر چند نسبت به این خواننده-ترانه سرا بسیار بی مهری صورت گرفته است. البته مسعود عزیز طرفدارای خودش رو داره و قطعا کنسرت با شکوهی رو از اون شاهد خواهیم بود. امیدوارم 3 آبان یک شب فراموش نشدنی برای هوادارای مسعود امامی رقم بخوره....

جمعه 12 مهر 1392 - 01:17

همیشه گفتم بهترین هستی و متفاوتی و مهم اینه خودتی و تقلید نمیکنی از کسی این ارزش داره

جمعه 12 مهر 1392 - 20:26

با آرزوی موفقیت

جمعه 12 مهر 1392 - 22:05

دمتون گرم دیگه! بنر و خبر کنسرت همه خواننده های مجاز رو بزنید به غیر از "علی عبدالمالکی" که 28 مهر کنسرت داره

جمعه 12 مهر 1392 - 23:11

خیلی وقته منتظر این کنسرت بودم
بسیار عالیییییی

جمعه 12 مهر 1392 - 23:16

in mitone behtarin bashe shak nadaraaaaaaaaaaaaam :)

جمعه 12 مهر 1392 - 23:22

مسعود امامی عزیز موفقیتت رو در اولین کنسرت آرزومندم.

جمعه 12 مهر 1392 - 23:22

مثبت

جمعه 12 مهر 1392 - 23:23

به امید یه کنسرت خوب..
امون بده بزرگوار ;)

جمعه 12 مهر 1392 - 23:38

خیلی خوشحالم که بعد از 5 سال میتونم برم کنسرت یکی از خواننده های مورد علاقه ام که همیشه از صدا و آهنگای خوبش لذت میبرم ... مسعود امامی اگه زیاد شهرتی نداره (هرچند که طرفداری خودش رو داره ) واسه ی اینه که بدون حاشیه و جار و جنجال همیشه تلاشش رو کرده که کار خوب و قوی تحویل مخاطب بده که تا الان هم موفق بوده و جز معدود خواننده هایی هستش که سالم کار کرده ... پیشنهاد میکنم این اجرای فوق العاده رو از دست ندین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت «مسعود امامی» برگزار می شود | موسیقی ما