برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم محمدرضا فروتن
بابک زرین خبر داد:
آلبوم محمدرضا فروتن همچنان در مرحله ضبط به سر می‌برد
موسیقی ما - لی لا رضایی: آلبوم موسیقی محمدرضا فروتن همچنان در مرحله ضبط به سر می‌برد و احتمالا تا پایان سال ساخت خود را به پایان خواهد رساند. محمدرضا فروتن که از مدت‌ها پیش ساخت آلبوم پاپ خود را با حضور چهره‌های سر‌شناس آهنگسازی و تنظیم آغاز کرده، همچنان مشغول ضبط این آلبوم است.بابک زرین؛ آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این مطلب افزود: آلبم مستقل محمدرضا فروتن هنوز مرحله ساخت خود را به پایان نرسانده و با توجه به اینکه این بازیگر روزهای شلوغ و پرترافیکی را در عرصا سینما می‌گذراند، ضبط آن با تاخیر مواجه شده است.

این آهنگساز در ادامه خاطرنشان کرد: حساسیت‌های بیش از حد این خواننده یکی دیگر از دلایل تاخیر در انتشارآن است که علاوه بر درگیری شغلی او، مزید بر علت شده تا این آلبوم دیر‌تر از موعد مقرر منتشر و روانه بازار موسیقی شود. او
زرین بااشاره به اینکه کارهایی که مربوط به اوبوده، آماده شده است، تاکید کرد: از آنجایی که تنظیم چهار قطعه از قطعات آلبوم وی توسط سیروان خسروی تنظیم می‌شود، منتظر وی هستیم تا تنظیم‌های خود را به پایان برساند و به بازار نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: این آلبوم شامل ۹ قطعه است که آهنگسازی تمام قطعات آن را من انجام داده‌ام و تنظیم قطعات آن پنج قطعه توسط من و چهار قطعه دیگر توسط سیروان خسروی انجام شده است.

این تنظیم کننده تصریح کرد: تنظیم قطعاتی که من به عهده داشته‌ام، همگی به صورت آکوستیک انجام شده است و هنوز عنوان مشخصی برای آلبوم انتخاب نشده است.

وی در پاسخ به اینکه محمدرضا فروتن از زمان شروع ساخت آلبوم تاکنون چه پیشرفتهایی در زمینه موسیقی داشته است، گفت: فروتن نسبت قبل پیشرفت بسیاری در عرصه موسیقی داشته که از این میان می‌توان به شیوه خواندن بهتر، شناخت بیشتر موسیقی و همین طور خوانندگی بهتر اشاره کرد.

این آلبوم یکی از بهترین آلبوم‌ها در ژانر خود خواهد شد و مطمئنا نه برای نام محمد رضا فروتن که خواننده آن است، بلکه از جهت موسیقایی می‌تواند مخاطبان خود را داشته باشد و با آنهاارتباط تنگاتنگی برقرار کند.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای اینکه این آلبوم در نزدیک‌ترین زمان ممکن منتشر و روانه بازار موسیقی کنیم. به محض اینکه تنظیم‌های سیروان به پایان برسد، آلبوم را منتشر کرده و به دست علاقه مندان خواهیم رساند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1392 - 15:22

دیدگاه‌ها

شنبه 6 مهر 1392 - 13:54

محمدرضا فروتن خیلی آدم بااحساسی هست حتما آلبوم خوبی میشه نه به خطر تنظیم و صداش و... .فقط به خاطر احساسش.تجربه نشون داده هر آلبومی که دلی بوده موفق شده.این فقط نظر منه نه چیز دیگه ای.

شنبه 6 مهر 1392 - 16:47

بی صبرانه منتظر پخش این آلبوم هستم....

شنبه 6 مهر 1392 - 19:12

واییییییی 4قطعه از سیروان... حتما ترکوندعههههه

یکشنبه 7 مهر 1392 - 01:27

آلبومی که سیروان کار میکنه مطمئنا آلبوم فوق العاده ای خواهد بوود ♥

یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:22

سلام من بی صبرانه منتظر آلبوم محمد رضا فروتن هستم .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم محمدرضا فروتن همچنان در مرحله ضبط به سر می‌برد | موسیقی ما