برنامه یاد بعضی نفرات
 
شاهین آرین: بعد از محرم و صفر در تهران کنسرت برگزار می کنم
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد:
شاهین آرین: بعد از محرم و صفر در تهران کنسرت برگزار می کنم
موسیقی ما – وحید لشکری: بهار امسال و چند ماه پس از انتشار آلبوم «سایه روشن» نخستین کنسرت «شاهین آرین» در تهران برگزار شد و تا کنون او در بخش انتشار تک قطعات فعالیت داشته است. اخیرا قطعه ای با صدای این خواننده در فضای مجازی منتشر شد که پیش از انتشار آن شاهد اطلاع رسانی خاصی نبودیم که همین مساله احتمال لو رفتن این اثر را بیشتر کرد. شاهین آرین در مورد قطعه «برگشت» به سایت «موسیقی ما» گفت: «من قصد داشتم که این قطعه را که «برگشت» نام دارد منتشر کنم اما از زمان انتشار آن خبری نداشتم و باید هماهنگی های لازم صورت می گرفت. این کار مدتی پیش تولید شد و خوشحال هستم که به دست مخاطبان رسیده است و به فال نیک می گیریم. سازنده ملودی این قطعه «ناصر زینعلی» است که قبلا بیشتر در زمینه آهنگسازی فعالیت می کرد و با صدای خوبی که دارد مدتی است در زمینه خوانندگی هم فعالیت می کند. شاعر این اثر آقای «علی آریا» می باشد و تنظیم هم توسط «فربد فروغی» انجام شده است.»

او در مورد فعالیت های چند وقت اخیر خود نیز افزود: «اکنون در مرحله پیش تولید آلبوم جدید قرار دارم و صحبت هایی انجام شده و در شرف قرارداد با یک گروه هنری هستم که بسیار فعال و حرفه ای هستند. به درخواست این عزیزان تا زمان قطعی شدن کارها نمی خواهم توضیحات زیادی ارائه کنم ولی در صورتی شرایط محیا شود علاوه بر تسریع در روند ساخت آلبوم جدید ، تعداد کنسرت های من نیز بیشتر می شود. در صورتی که این قرارداد امضا شود اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. به عنوان مثال بر خلاف آلبوم «سایه روشن» که انتشار آن خیلی طول کشید برای آلبوم پیش رو برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است تا در یک زمان مناسب منتشر شود و به طور کل در آینده نزدیک خبرهای خوشی خواهم داشت! همانطور که گفتم کارهای پیش تولید آلبوم با انتخاب ترانه ها پیگیری می شود و یک سری کار آماده از قبل داشتیم که برگزیده آنها را در این آلبوم قرار می دهیم که مثلا قطعه «زمستون» از ساخته های «محسن یگانه» یکی از این تک قطعات خواهد بود. هنوز قطعا کارها به نقطه خاصی نرسیده است که بخواهم توضیحات زیادی از آن و نامی که دارد بیان کنم. به مانند اسم آلبوم «سایه روشن» که به مخاطبان عزیزم واگذار کردیم و آنها انتخاب کردند ، این بار هم آن عزیزان پیشنهاد می دهند و اسم مجموعه جدید را انتخاب خواهند کرد. به جز «فربد یزدانفر» حضور چهره های دیگر هنوز قطعی نشده است.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «برای بخش تیتراژها پیشنهاداتی دارم که پخش آنها برای بعد از ماه محرم و صفر و عید نوروز خواهد بود. در حال حاضر مشغول بررسی این پیشنهادات و خواندن فیلمنامه آنها هستم تا کارهای خوبی انتخاب شود. برنامه های دیگری هم پیشنهاد شده بود ولی فضای آنها با فضای کاری من همخوانی نداشت. چون با در نظرگرفتن فضای کاری ام می خواهم علاوه بر جذب مخاطبان جدید ، تایید طرفداران خودم را هم داشته باشم. لازم به ذکر است که برنامه های زیادی برای اجرای زنده داریم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. اما یقینا بعد از ماه محرم و صفر در تهران کنسرت متفاوتی خواهیم داشت.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 00:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شاهین آرین: بعد از محرم و صفر در تهران کنسرت برگزار می کنم | موسیقی ما