برنامه یاد بعضی نفرات
 
20 و 21 مهرماه و در کشور آلمان
«پدرام درخشانی» در فستیوال «آوای امروز ایران» روی صحنه می‌رود
موسیقی ما – وحید لشکری: موسیقی تلفیقی ایران یکی از سبک هایی است که استعداد و توان زیادی برای معرفی و سخن گفتن در عرصه جهانی دارد.

قرار است طی روزهای یازده تا سیزدهم اکتبر برابر با 19 ، 20 و 21 مهرماه سال جاری یک فستیوال موسیقی کاملا ایرانی به نام «آوای امروز ایران» در کشور آلمان برگزار شود. در این فستیوال که شهرهای کلن و هامبورگ میزبان آن خواهند بود علاوه بر حضور گروه های موسیقی ایرانی از سایر نقاط جهان ، «پدرام درخشانی» و گروه «پالت» به نمایندگی از گروه های داخلی شرکت خواهند کرد.

پدرام درخشانی درباره جزئیات برنامه های خود در این فستیوال به سایت «موسیقی ما» گفت: «من با یک گروه هفت نفره به خوانندگی «بامداد فلاحتی» در این فستیوال شرکت می کنم و منتخبی از قطعات آلبوم های رومی را اجرا خواهیم کرد. «آرش پژند مقدم» (درامز) ، «رضا تاجبخش» (پیانو) ، «کوروش بابایی» (کمانچه) ، «دارا دارایی» (گیتار باس) و «ارژنگ عطااللهی» (دف) با من همراه خواهند بود که مثل همیشه خودم کار نوازندگی سنتور را انجام می دهم. این فستیوال جنبه رقابتی ندارد و ما یک اجرا در «فیلارمونیک» شهر «هامبورگ» به تاریخ 12 اکتبر و یکی هم در «فیلارمونیک» شهر «کلن» به تاریخ 13 خواهیم داشت.»

او در مورد برنامه های آینده خود نیز افزود: «برنامه های دیگری هم برای سایر کشورها صحبت شده است که به محض قطعیت هرکدام از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهم. دیگر برای گروه هایی مثل «رومی» نمی توان در داخل کشور اجراهای زیادی را برگزار کرد ولی در کشورهای دیگر جذابیت دارد و مخاطبان بیشتری دارد. ببینید فعالیت در حیطه موسیقی پاپ کار من نیست و در وجود هر آدمی باید یک انرژی باشد و انرژی من آن مدلی نیست و کسی که می خواهد به موسیقی من گوش بدهد باید شنونده واقعی باشد و آنقدری که بخواهد همه گیر شود نیست. بنابراین برگزاری کنسرت در ایران برای من سخت شده است و شاید نشدنی باشد و فعلا اینجا برنامه ای نخواهم داشت. تا قبل از آلمان هیچ برنامه ای ندارم چون باید برای آنجا که یک اتفاق مهم است تمرین داشته باشیم. پس از بازگشت از آلمان می خواهم چند کار تصویری انجام بدهم. سال گذشته آلبوم رومی 3 بود و امسال می خواهم کارهایی که با سنتور و ارکستر انجام می دهم را به تصویر بکشم و ارائه کنم. هر چقدر هم که شما قطعه ای را بشنوید تاثیر تصویر را نخواهد داشت و تصویر ماندگارتر است. در آخر باید بگویم برای این فستیوال یک سال است که مشغول برنامه ریزی هستیم چون این حرکت ها اصولی و دقیق جلو می رود. در انتخاب نفرات سعی کردم دقت زیادی داشته باشم چون گروه ما بیشتر است و به یک حداقل رسیدیم و انشالله بتوانیم برنامه خوبی اجرا کنیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهریور 1392 - 01:25

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 19:45

چرا شنونده نداره!؟؟من هستم....آقای درخشانی کنسرت بذار...رومی 2 و رومی 3 بدون کنسرت جذابیتی نداره!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پدرام درخشانی» در فستیوال «آوای امروز ایران» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما