برنامه یاد بعضی نفرات
 
علیرضا قربانی
طی روزهای 19، 20، 21 و 22 شهریورماه؛
علیرضا قربانی با «اشتیاق» در همدان و زنجان کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - لی لا رضایی: علیرضا قربانی در گفت و گو با موسیقی ما از برگزاری کنسرت خود در شهرهای همدان و زنجان خبر داد و گفت: در ادامه تور کنسرتهای خود در ایران، طی روزهای  19 و 20 شهریور ماه در شهر همدان به برگزاری کنسرت اقدام خواهم کرد. این کنسرت همراه با گروه اشتیاق تهران  برگزار می شود و قطعاتی که در آن اجرا می‌شود، همان قطعاتی است که در کنسرتهای تهران و دیگر شهرها اجرا می کنیم. در واقع کنسرت گروه «اشتیاق» را به سرپرستی و خوانندگی خودم در ادامه کنسرتهای خودم در تهران و دیگر شهرستانها برگزار می کنم.

وی افزود : در این کنسرت به اجرای قطعاتی همچون مدار صفردرجه، شب دهم، عاشقی، عقل و جنون و ... خواهیم پرداخت.

وی درباره کنسرت زنجان خود گفت: درکنسرت زنجان که طی روزهای 21و22 شهریورماه برگزار می شود؛ به آهنگسازی اصغر محمدی وبا سازبندی ایرانی به همراه یک ارکستر از شهر زنجان روی سن می رویم. این اجرا یک اجرای حرفه ای با یک گروه حرفه ای است که متاسفانه مدتهاست در ایران منسوخ شده و رواج ندارد. این ارکستر حرفه ای مانند دیگر ارکسترهای اینچنینی که درشهرستانها فعالیت می کنند، معمولا  از خواننده و نوازنده های شاخص که مورد تایید هستند، دعوت به همکاری می کنند.از حضور در این کنسرت و در کنار چنین حرفه ای های خرسندم.

اصغر محمدی در زمینه آهنگسازی، پیش از این با مرحوم ایرج بسطامی نیز همکاری مشترک داشته است.

خواننده «حریق خزان» در پاسخ به این که از این قطعات آلبومی منتشر خواهد کرد یا نه، گفت: چنین تصمیمی ندارم. چون قطعات بسیاری برای انتشار آلبوم دارم و اگر قرار باشد تمامی آنها را آلبوم کنم تعداد زیادی آلبوم خواهم داشت. درباره این مقوله متعاقبا صحبت خواهم کرد.

گفتنی است نوازندگان گروه اشتیاق را سامان صمیمی، محسن سجادی، وانیال جورابچی و نیلوفر محبی نوازندگان ویلن، حسام حسینی و ستاره نصری نوازندگان آلتو، بصیر خاموشی نوازنده چلو، حامد قدسی نوازنده کنترباس، حسام صدفی نژاد نوازنده ابوا، حسام نادری نوازنده فلوت، زکریا یوسفی نوازنده پرکاشن، ترگل خلیقی نوازنده تار و بهنام ابولقاسمی نوازنده پیانو تشکیل می دهند.
 
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی با «اشتیاق» در همدان و زنجان کنسرت می‌دهد | موسیقی ما