برنامه یاد بعضی نفرات
 
بهنام صفوی: این کنسرت شاید آخرین برنامه ام باشد!
در گفتگو با خواننده آلبوم «آرامش» عنوان شد:
بهنام صفوی: این کنسرت شاید آخرین برنامه‌ام باشد!
موسیقی ما – امید شایان: چندی پیش «بهنام صفوی» با قطعه ای به نام «محرم اسرار» حضور متفاوت دیگری را تجربه کرد. وی برای نخستین بار با «شهرام شکوهی» همصدا شد و این قطعه نظرات مثبت و منفی گوناگونی را به دنبال داشت و پس از آن اعلام کرد که قطعا این اثر را در آلبوم جدیدم قرار می دهم. از سوی دیگر وی پس از مدتها قرار است روز دوازدهم شهریور در برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد که به احتمال خیلی زیاد آخرین کنسرت تهران او پیش از آلبوم جدیدش می باشد. همین موارد بهانه ای بود برای گفتگو با بهنام صفوی که در ادامه می خوانید:

*پس از انتشار قطعه «محرم اسرار» چه نظرات و بازخوردهایی را دریافت کردید و نظر خود شما درباره آن چیست؟
اول این را بگویم که خدا را شکر می کنم به خاطر لطفی که همیشه به من دارد و دوم از مخاطبان خیلی خیلی خوبم تشکر می کنم. کسانی که کارهای من را گوش می کنند و هرچه که دارم از آنها است. جرقه این کار از سوی دوست خوبم «محمد کاظمی» بود که ترانه سرای اغلب کارهای آلبوم جدید من هم هست. ایشان پیشنهاد را مطرح کردند و دوست داشتم این کار انجام شود. محمد با «شهرام شکوهی» هم صحبت کرده بود و او هم نظر مثبتی داشت. واقعا قطعه «محرم اسرار» یکی از آثاری است که خودم به شدت دوستش دارم و شاید معدود کاری باشد که من در ماشین خودم چندین و چند بار گوش بدهم. بازخوردهای خیلی خوبی حتی دو روز پس از انتشار آن دریافت کردم و آمار دانلود بسیار بالایی در فضای مجازی داشت. خدا را شکر کاری بود که آن چیزی که برایش می خواستم اتفاق افتاد و این حرف را با توجه به چند روزی که از انتشار قطعه می گذرد بیان می کنم. منتهی یک توضیح هم باید بیان کنم و آن هم این است که د بدون در نظر گرفتن مسائلی که شاید یک سری از تنظیم ها مد روز شده اند ، دوست داشتم این کار یک تنظیم و ساختار اسپانیش داشته باشد و در عین سادگی تکنیک های خاصی خودش را دارا باشد و به صورت الکترونیک نباشد. اگر به صورت تخصصی بخواهم بگویم دوست داشتم یک کلا یک نگرش اسپانیش و آکوستیک وار داشته باشد و الان اکثر آثار به صورت الکترونیک انجام می شود. خواستم یک کاری کرده باشم که حداقل به لحاظ ساختار موسیقایی کار جدیدتری انجام شده باشد.

*خواننده های ما معمولا برای تولید این قبیل قطعات سخت گیری های زیادی دارند و به سادگی با هنرمند دیگری در یک قطعه به اصطلاح «فیت» همکاری نمی کنند. شما این سخت گیری ها را ندارید؟
من اسم این مساله را سخت گیری نمی گذارم. کار هنری یک کار حسی است و کلا برای هر کسی لطف و عنایت خداوند می باشد. فکر می کنم اولین و آخرین کسی که باید راضی باشد مردم هستند و یک کار را مردم باید دوست داشته باشند اما مورد قبول خود هنرمند نیز باید قرار بگیرد. یعنی یک استانداردهایی را داشته باشد و نه اینکه صرفا هر چیزی که مردم دوست دارند را هنرمند هم تولید کند. منتهی نکاتی که برای فیت خواندن مدنظر داشتم این بود که من هم صدای شهرام را دوست داشتم و جنس مخاطبانی که من و او داشتیم از لحاظ ساختار شنیداری موسیقی به هم نزدیک بودند. به همین جهت بر اساس ملودی که در ذهن داشتم متوجه شدم که شهرام می تواند آن را به خوبی اجرا کند و او پس از شنیدن ملودی از کار خوشش آمد.

*فکر می کنید این همکاری با «شهرام شکوهی» ادامه داشته باشد؟ مثل آثاری که با «شهاب رمضان» داشتید.
فعلا نمی توانم نظری بدهم ولی اگر شرایط محیا باشد قطعا اتفاق می افتد. من اگر حس کنم که هرجا می توانم مثبت ظاهر شوم و کار جدیدی داشته باشم حتما استارت آن را می زنم.

* از کنسرت دوازدهم برای ما بگویید.
این کنسرت شاید آخرین برنامه از دو آلبوم قبلی و تک قطعات گذشته باشد. چون اگر خدا بخواهد آلبوم جدید به زودی پخش می شود و سپس کنسرت های بعدی با آثار جدید به روی صحنه می رود. سعی کردیم یک مقدار نوآوری های جدیدی انجام بدهیم و با قطعات جدید به روی صحنه برویم. رهبر ارکستر همان رهبر بند همیشگی خودم آقای «مهدی فردی» است.

*چند قطعه جدید را اجرا می کنید؟
در حال تمرین بر روی سه کار هستیم.

*الان آلبوم جدید در چه مرحله ای قرار دارد؟
ملودی های آلبوم را به صورت کامل ساختم و الان در مرحله تنظیم است و به موازات آن در ارشاد مراحل اخذ مجوزها را طی می کند.

*تا پایان سال جاری منتشر می شود؟
تمام تلاش خودم را انجام می دهم که آن را امسال روانه بازار کنیم.

*کنسرت های دیگر نیز قطعی شده است؟
آخرین کنسرت شهرستان من روز 27 مرداد در اراک برگزار شد. برای کنسرت های بعدی چند شهر هست که تا قبل از آبان ماه به مرور اجرا شوند و به محض قطعی شدن هر برنامه از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی های لازم را انجام می دهم.

*یک سوالی که اغلب مخاطبان شما هم دارند این است که چرا اجراهای شما در تهران اینقدر کم است؟
هر کسی یک نظر و ایده ای دارد ولی من سعی می کنم زمانی که بتوانم یک کار جدیدی را ارائه بدهم و در موقع مقتضی مفید ظاهر شوم کنسرت برگزار کنم. فکر می کنم آن چیزی که در حد توانم باشد را انجام بدهم.

*و کلام آخر؟
نکته خاصی نیست و برای همه عزیزانی که مخاطب من هستند آرزوی موفقیت دارم و از همه آنها تشکر می کنم و به امید دیدار همه این عزیزان در کنسرت دوازده شهریور.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 08:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 09:31

بعدانتشارمحرم اسراربهنام شدهمون بهنام عشق من باش خواسم بگم فوق العاده هسی یعنی تک فقط وفقطبهنام صفوی شهاب رمضان سیروان وزانیار

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 10:33
حمید

اشتباه گفتید اول احسان خواجه امیری

5.127.166.61
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 15:42
فرزانه(((طرفدار و هوادار واقعی)))

فاطمه جان سلام گلم بهنام جون فوق العاده است دوست داشتنی خونگرم مهربون شک ندارم آلبوم جدیدشون بهترینه تووووووووووووووووووووووووووووپه بی نظیره مثل خودشون وااااااااااااااااااااااااااااای که نمیدونید چقدر منتظر آلبوم بهنام جان هستم مرررررررررررررررررررررررررررررسی و سپاسگزارم بهنام جون که انقدر به طرفدارانتون اهمیت میدهید امیدوارم همیشه شاداب سربلند و سرزنده باشید با آرزوی بهترین بهترین ها برای شما بهنام صفوی عزیز گل و دوست داشتنی

2.183.144.201
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 09:53

یعنی گلی معلومه البوم نزدیکه ازالان تالحضه ایکه البوم بیادبیرون قدسال ثانیه هام طول میکشن عاشقتیم ممنون که اینقدرخوبی

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 22:06
فرزانه(((طرفدار و هوادار واقعی)))

سلامی به زیبایی گل به وسعت دریا تقدیمتان باد فاطمه جان ببخشید عزیزم من همین الآن کامنتی رو که در بهنام صفوی در اراک کنسرت برگزار میکند رو دیدم مرسی گلم از لطفتون منظورم این بود که مثلا جایی من یا شما دیدیم که مصاحبه ای از بهنام صفوی در مجله ای یا سایتی هست به هم دیگه اطلاع بدهیم یا جایی کلیپ ویدیویی چیزی از ایشون دیدیم البته به جز سایت خودشون چطوره البته خانم گل اگه دوست داشته باشید تاکید میکنم اگه دوست داشته باشید دوست نداشتید هم اشکال نداره میگم اگه دوست داشته باشید عزیزم

2.183.144.47
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 10:26

بهنام جان کلا کارات بی نظیره.فقط میخواستم بگم ازت خواهش میکنیم که البوم رو هر چی زود تر اماده کنی چون نفس کشیدن بدون البوم جدیدت واسه ما طرفدارات خیلی سخته.king of pop only we dear behnam safavi.

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 11:24

منم منتظره آلبومم خيلي وقته منتظره كاراي تازه ي بهنامم اميدوارم حداقل تو پاييز منتشر بشه

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 12:11

بهنام جااااان مرسي مرسي.... بي صبرانه منتظر البوم جديد هستيم... ♥

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 13:41

واااااااااااااااااای خدای من ای جووووووووووووووووووووووووووووووووونم عاشقتم بهنام جون ما طرفدارتون بدجور منتظر آلبوم تون هستیم ای کاش حداقل اسمش رو یا زمان دقیق انتشارش رواعلام میکردید من که هیچ وقت و هیچ وقت آهنگهای شما تازگیش رو برام از دست نداده و نخواهد داد از تمنا تا محرم اسرار واقعا ازتون ممنونم مررررررررررررسی نمیدونم از این آرامشی که با بی نظیر بودنتون به ما طرفداراتون میبخشید چطور وصف یا تشکر بکنم که هر چی گشتم هیچ کلمه ای پیدا نکردم من یکی از افرادی هستم که طرفدارتون بودم هستم و خواهم بود برای همیشه و همیشه وقتی مصاحبتون رو هم خوندم خییییییییییییلی خوشحال شدم اطمینان دارم آلبومتون میترکونه هوااااااااااااااااااارتا یه عاااااااااااااااااالمه عشق است سلطان آرامش -----------========******** بهنام صفوی********========----------- Only Behnam Safavi

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 13:52

موزیک محرم اسرار , قطعا از همه نظر اثر بسیار خاص و متفاوت می باشد . کلیه کارهای آقای صفوی بسیار زیبا و واقعا به نظر من هم به تعداد دفعات زیاد شنیدنی میباشند.با تشکر از آقای صفوی بابت لطفیکه به مخاطبان خود دارند من هم از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون را در تمامی مراحل زندگی برای ایشان خواستارم و باز هم تشکر ویژه دارم از ایشان که موردکارها و فعالیتهای خود اطلاع رسانی میکند.
''''''''''''''''''''' بینظیرترین صدا = آقای بهنام صفوی''''''''''''''''''''''''''''''

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:07

خیلی این ترانه ی محرم اسرار عجیبه.
ترانه سرا چه جوری به این نتیجه رسیده وقتی دو نفر شکست عشقی خوردن و به اخر خط رسیدن در مواجه با هم بهتر با هم باشن و عاشق هم بشن تا رو به راه بشن و حتما یک عشق جدید برای این دو مناسبه این در حالیه که هر دو به یاد عشق قبلی خود هستند!!!؟؟؟؟

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 16:07

------------------------------------------------ ♥ Behnam Safavi ♥ ----------------------------------------
کاش میتونستم بیام کنسرت . آخه قبلا یه بار اومدم ولی ...
امیدوارم هم آقای صفوی و گروهشون بهترین اجراشونو داشته باشن و هم به همه ی اونایی که میرن ، خیلی خیلی خوش بگذره و مطمئنم که این اتفاق میفته .
جای ما رو هم خالی کنید . راستی من بی صبرانه منتظر آلبوم جدیدتون هستم .
همیشه گفتیم ، همیشه میگیم و همیشه خواهیم گفت : بهنام صفوی یه دونست .
------------------------------------------------ ♥ Behnam Safavi ♥ ----------------------------------------

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 23:10
فرزانه(((طرفدار و هوادار واقعی)))

سلام پریا خانم من اینجا با فاطمه خانم دوستم اگه دوست داشته باشید تاکید میکنم اگه دوست داشته باشید من و شما هم با هم دوست باشیم من میگم خیلی خوبه اگر طرفداران یک خواننده با هم دوست باشند و بتونیم با هم دوست باشیم تا هوای خواننده ای رو که طرفدارش هستیم رو داشته باشیم اگر هم دوست نداشته باشید اشکال نداره عزیزم البته من خوشحال میشم ولی شما رو نمیدونم میگم اگه دوست نداشتید اشکال نداره

2.183.144.253
سه شنبه 12 شهریور 1392 - 12:21
پریا

فرزانه خانوم . ممنونم از پیشنهادت . چرا که نه ؟!
راستی شما هم عضو طرفداران سایت رسمی آقای صفوی هستین دیگه ؟

5.237.7.212
سه شنبه 12 شهریور 1392 - 18:09
فرزانه (((طرفدار و هوادار واقعی)))

نه عزیزم من اون فرزانه نیستم خانم گل عزیز همونطور که به فاطمه خانم گفتم به شما هم میگم که مثلا در مجله ای یا سایتی مصاحبه ای از ایشون دیدیم به هم خبر ددهیم یا ویدیویی چیزی چطوره البته اگه دوست داشته باشید

2.183.144.92
یکشنبه 10 شهریور 1392 - 20:05

========***************SOLTAN POP BEHNAM SAFAVI*************========= اونایی که میروید بترکونید تااااااااااااااا بی نهاااااااااااااااااااااااااااااااااایت جای ما رو هم خالی کنید موسیقی ما عکس های کنسرت رو میگذارید جالب وخوب باشه بهنام جون صداشون که بی نظیره خودشونم بی نظیرند ممنون ممنون مرسی سپاسگزارم که انقدر به طرفداران و هوادارانتون اهمیت میدهید امیدوارم همیشه رحمت و مهربانی لایزال الهی در زندگیتان جاری باشد و آرامش در لحظه لحظه ی زندگیتان همونطور که با بی نظیر بودنتون آرامش به لحظه لحظه ی زندگی من میبخشید//// بهنام جون شما بی نظیری بهترینی برترینی ماه گل خونگرم دوست داشتنی مهربون خلاصه هر چی بگم کم گفتم //// میدونم اگر میلیونها بار هم ازتون تشکر و قدردانی بکنم بازهم کمه ولی تشکر سپاس مرررررررسی ممنون براستی سپاسگزارم امیدوارم هیچ وقت خدا ازتون چشم برنداره با آرزوی برترین ها برای شما و به قول خودتون --------------=====+====+==== زندگی یعنی عشق====+====+====------------- (((((( (((((( (((((( بـــــــــــ هـــــــــ نــــــــــ ام صــــــــــــ فــــــــــــ وی)))))) )))))) ))))))

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 21:16

ممنون از سایت خوبتون
خواهش میکنم از آهنگ های فولک رضا آریایی هم در سایتتون حرف بزنید.آخه طرفای ما(خراسان)خیلی صدا کرده.

پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 19:49
آرش

آره داداش فكر ميكنم رضا آريايي براي موسيقي خراسان و حتي كشور يك اتفاقه
اميدوارم روزي برسه كه سايت هاي ما به جاي ترويج آهنگ هاي بي محتوا كمي هم به فكر موسيقي ملي خودمون باش.
حضور كسي مثل رضا آريايي در جامعه ي موسيقي ملي باعث افتخار ما خراساني هاست.اميدوارم همشه موفق باشن.

2.180.15.243
پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 20:02
rasol

من فكر ميكنم ايشون داره فولك سازي ميكنه-يعني داره يه سري از نوستالژي محلي گذشته گان و آيندگان رو ميسازه. آرزوي موفقيت دارم براي رضا آريايي و گروهش.

2.180.15.243
سه شنبه 12 شهریور 1392 - 21:30

دوست دارم همین جا همین ساعت که کنسرت بهنام جون شروع میشه اینجا کامنت بگذارم و بگم بهنام جون شما همیشه واسه ما بی نظیر بودید هستید و خواهید بود عاشقتم بهنام جون شما بهترین بهترین هایی واااااااااااااااااااااااااااای که بدجور منتظر آلبوم جدیدتون هستم عاشقتم بهنام جووووووون ======************* سلطان پاپ و سلطان آرامش بهنام صفوی ************=======

سه شنبه 12 شهریور 1392 - 23:01

موسیقی ما خواهشمندم لطفا لطفا لطفا گزارش کنسرت بهنام جووووووووووون رو هم بگذارید خواهشمندم که چه قطعاتی رو اجرا کردند

پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 19:58

دمت گرم آقا حميد
من هم طرفدار رضا آريايي هستم . توي اين روزها كه همه ي خواننده ها سعي ميكنن از سر وته كارشون بزنن.بايد به خودمون تبريك بگيم كه هم استاني مون آقاي آريايي چنين كارهاي فاخري توليد كرده.
به رضا آريايي افتخار ميكنم.

دوشنبه 8 مهر 1392 - 14:35
فرزانه طرفدار بهنام صفوی

اینجا نظر سنجی بهنام صفوی هست نه اون کسی که شما میگی نوشته چی ؟؟؟؟؟؟؟؟نوشته نظر سنجی بهنام صفوی اشتباه اومدی

2.183.144.224
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:07
zahra khoshamadi

ببخشید این مطلب چه ربطی به آقای صفوی داشت این نظر در جای دیگه باید گذاشته شود آقای محترم!

151.244.217.78
شنبه 27 مهر 1392 - 19:05

سلام دوستان و عزیزان وب سایت رسمی بهنام صفوی یادتون نره http://fansclub.behnam-safavi.comموسیقی ما خواهشمندم خواهشمندم تایید کنید لطفا خواهشا

چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:08

بسیااااااااااااااااااار عالی بهنام جان یدونه ای ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: این کنسرت شاید آخرین برنامه‌ام باشد! | موسیقی ما