برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی سایت «موسیقی ما» با سرپرست گروه «افشارستان» عنوان شد:
میلاد درخشانی: در آلبوم جدیدم، خواننده خودم هستم
موسیقی ما – وحید لشکری: طی چند ماه گذشته نام «میلاد درخشانی» را کمتر در رسانه ها شنیدیم. البته در نظرسنجی بزرگ سایت «موسیقی ما» شانه به شانه رقبای قدرتمند خود پیش آمد و توانست آرای قابل توجهی را نیز بدست آورد اما موفق به کسب تندیس طلایی نشد. این غیبت طولانی مدت بهانه ای بود تا به سراغ سرپرست گروه «افشارستان» برویم و  در این بین متوجه شدیم که او این روزها در این سکوت خبری پیگیر اتفاقات جالبی است و ظرف چند ماه آینده با دست پر به عرصه موسیقی باز می گردد.

میلاد درخشانی درباره فعالیت های این روزهای خود به سایت «موسیقی ما» گفت: «در حال حاضر مشغول ضبط دو آلبوم هستم که یکی از آنها با کلام و دیگری بی کلام می باشد و با همان بند «افشارستان» کار را پیگیری می کنم. در آن آلبوم با کلام خودم می خوانم که شامل اشعاری از «فروغ فرخزاد» ، «فریدون مشیری» ، «هوشنگ ابتهاج» و «محمدرضا شفیعی کدکنی» و دیگر شعرای معاصر است. دلیل اینکه خودم تصمیم به خواندن این آلبوم گرفتم این بود که حس موجود در قطعات را تنها خودم می شناسم و سخت است ترجمه احساسی این قطعات برای صدای دیگری و دوم، تجربه خواندن بود . کارها ساخته شده است و تقریبا وارد نیمه دوم پروژه شده ایم و انشالله بعد از ماه های محرم و صفر منتشر خواهد شد. آلبوم دیگر هم که شامل کارهای بی کلام می شود و اصولا همه می دانند که دغدغه من در موسیقی فقط موسیقی بی کلام است. علاقه شدیدی که به این موسیقی دارم باعث می شود هرسال این قبیل کارها را ضبط کنم. اگر کار با کلامی هم انجام می دهم در مرتبه دوم علایق من قرار دارد. هیچ وقت کلام برایم آنقدر جذابیت نداشته است و به همین جهت در موسیقی سنتی در بخش با کلام فعالیت زیادی نداشتم چون اصلا علاقه ای ندارم و بیشتر قسمت بی کلام موسیقی ایران را دوست دارم. تقریبا دو آلبوم را با هم جلو می بریم و فکر می کنم کارهای خوبی از آب در بیایند چون تا الان کارهایی که ضبط کرده ام خروجی های خوبی داشته است. آلبوم بی کلام بعید می دانم در سال جاری منتشر شود . این کار خیلی سنگین است و ضبط آن سخت تر از پروژه با کلام است چون آثار تکنیکال است و فکر می کنم در سال 93 منتشر شود.»

او در توصیف فضای آثار جدیدش افزود: «من یک یا دو کار با کلام دارم که پیشتر منتشر شده است با نام "اشارات نظر" و "یارم یارم" که در خود آلبوم نیز قرار دارد و با این آثار جدید هم تقریبا در یک فضا هستند. کل آلبوم ده ترک دارد که یک سری فضای راک دارند و برخی دیگر فیوژن هستند. علاقه ای ندارم در مورد قطعات زیاد صحبت کنم. چون دوست دارم که شنیده شود و بعدا منتقدین در مورد آنها نظر بدهند. خودم دوستشان دارم و آلبومی است که با عشق آن را ضبط می کنم. من همه آثارم را دوست دارم و هر کسی که کار ضبط می کند با علاقه انجام می دهد ولی ضبط این کار برای من خیلی دلنشین است».

وی در مورد تیم سازنده این آلبوم با کلام نیز خاطرنشان کرد: «از قدیم یار همیشگی من «رضا تاجبخش» بوده است که ما همیشه با هم در افشارستان کار کرده ایم و در ادامه نیز با هم فعالیت خواهیم داشت. «دارا دارایی» (گیتار بیس) ، «آرش پژند مقدم» (درامز) ، «نیما رمضان» (گیتار الکتریک) ، «پدرام درخشانی» (سنتور) ، «کوروش بابایی» (کمانچه) ، «همایون نصیری» (پرکاشن) ، شروین مهاجر (کمانچه) برخی از دوستانی هستند که در مراحل ساخت این آلبوم در کنارم حضور دارند. همچنین خودم نیز علاوه بر وکال در بخش نوازندگی سازهای تار ، عود و گیتار حضور دارم.»
سرپرست گروه «افشارستان» دلیل عدم برگزاری کنسرت و حضور کمرنگ خود در رسانه ها را اینگونه بیان کرد: «فعلا تمام تمرکز من بر روی این دو آلبوم می باشد و دلیل اینکه کنسرتی برگزار نمی کنم همین مساله است. بعد از انتشار آلبوم قصد دارم که برنامه های خودم را آغاز کنم و در آن شرایط می توانم با اطمینان خاطر کنسرت ها را به روی صحنه ببرم و اعضای ارکستر هم همان افرادی هستند که در آلبوم حضور دارند. در زمینه عدم حضور در رسانه ها هم باید بگویم که قاعدتا انتشار آلبوم خودش خبرساز است. بعد از آلبوم «هیچم خبر از هیچ» آلبوم جدیدی نداشتم و الان به نوعی در استودیو محبوس هستم! ترجیح می دهم فعلا بر روی مراحل تولید آثار دقت کنم و با انتشار آلبوم جدید خبرهای زیادی از من خواهید شنید.»

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون همکاری با خواننده های دیگر به عنوان نوازنده گفت: «من اصولا با خواننده های دیگری کار نمی کنم و علاقه خاصی ندارم چون موسیقی آنها را دوست ندارم. اگر شاهد باشید فقط با «سیروان خسروی» فعالیت می کنم و اگر بخواهم با شخص دیگری کار انجام بدهم باید موسیقی مورد علاقه ام باشد و بعید می دانم این اتفاق در آینده نزدیک رخ بدهد مگر اینکه بندهای تلفیقی یا بی کلام باشد».

درخشانی در پایان خاطر نشان کرد: «از دوستان و علاقه مندان به موسیقی و مخاطبان عزیزم درخواست می کنم که برای شنیدن آلبوم جدیدم یک مقدار صبر کنند. فکر می کنم کار خوبی حاصل شود . می توانم بگویم این آثار می تواند یک صدای دیگری از موسیقی تلفیقی باشد. و فعالیتهای من هم بر همین اساس بوده است. این یک تجربه جدیدی از کار من است و دوست دارم که زودتر به دست علاقه مندان برسانم و نظرات آنها را دریافت کنم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1392 - 11:16

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 00:04

تو کنسرت سیروان عالی بودی دمت گرم داداش

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 00:14

بسیار عالی...
موفق باشید.

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 02:18

کار خواننده های دیگه رو برد زیر سوال ... اصلا این رفتار حرفه ای نیست .... متاسفم

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 11:55

موسيقي ما پس اين ويديوي جشن موسيقي ما كه قرار بود منتشر بشه چي شد منتظريم بابا عجله كنيد لطفا
ممنون

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:40

کارت درسته میلاد جان ... صدای با احساسیم داری

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 14:47

خرف بدی نزد گفت با خواننده ای کار میکنم که موسیقیشو دوس داشته باشم ....

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 15:39

میلاد درخشانی دوستت داریم ... چون کارت درسته.درست مثل خواننده ای که باهاش فعالیت میکنی.
موفق باشی ...

یکشنبه 10 شهریور 1392 - 16:49

منتظره آلبوم شمه هستم ، واقعا از شنیدن صدای خودتون و سازهاتو لذت میبرم

دوشنبه 11 شهریور 1392 - 06:17

مرسى بابت مصاحبه با ايشون

چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 00:21

بیستا موزیسین دور هم جمع شدید آخر سر کار اشارات نظر رو زدید؟
باب دیلان هم گوش نمیدید؟
کاور هم نمیدونید چیه؟
صاحب سبک هم هستید؟
تازه به مردم میدی یه بارم خودت میخونی کار کاورو؟ :))
اونم کیییییییییییی؟ باب دیلان :)))

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی: در آلبوم جدیدم، خواننده خودم هستم | موسیقی ما