برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با رونمایی از کتاب ردیف افشاری و بیات ترک و ابو عطا؛
کیوان ساکت شهریور ماه در سمنان کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: کیوان ساکت از انتشار کتاب خود همزمان با برگزاری کنسرت خود در شهر سمنان خبرداد.این آهنگساز با اعلام خبر کنسرت سمنان از انتشار کتاب خود با عنوان «ردیف افشاری و بیات ترک و ابو عطا» درهمین ماه خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول ویرایش نهایی این آلبوم برای انتشار آن در روزهای آینده هستیم تا هر چه زودتر آن را به دست هنرجویان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه کتاب فوق از سوی انتشارات تصنیف منتشر می‌شود، خاطر نشان کرد: این کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزشی من است که درباره آموزش تار و سه تار و ردیف افشاری و بیات ترک و همچنین ابوعطا در نوازندگی این ساز است که تاکنون در این زمینه کتابی پژوهشی منتشر نشده است و در واقع می‌توان گفت برای اولین بار است چنین کتابی منتشر می‌شود. من این کتاب را صرفا برای کسانی نوشته‌ام که در حال آموزش دیدن این ساز هستند چون برای آن‌ها کارایی دارد و جنبه کارگاهی برایشان خواهد داشت.

وی همچنین درباره کنسرت سمنان خود گفت: این کنسرت جمعه یکم شهریور در سمنان برگزار می‌شود ومن به همراه گروهی که با آن در سمنان به برگزاری کنسرت اقدام خواهم کرد، از هم اکنون مشغول تمرین در آموزشگاه خود هستیم. البته در این اجرا من به بداهه نوازی‌های سازهایی همچون تار، سه تار و پیانو خواهیم پرداخت و نوازنده‌هایی همچون درشن آنند، کیارش ساکت و بهنام ابوالقاسم در این اجرا با سازهای تبلا، پیانو، سه تار من را همراهی خواهند کرد.

کیوان ساکت در پایان گفت:بعداز این اجرا، اجراهای دیگری در شهرهای مختلف داریم که از این میان می‌توان به اجراهای شیراز و اصفهان اشاره کردو همچنین علاقه مندیم تا کنسرتی را نیز در تهران برگزار کنیم که برای آن برنامه ریزی‌هایی نیز داریم. به زودی نیز اخبار آن را نیز اعلام خواهیم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 - 01:35

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت شهریور ماه در سمنان کنسرت می‌دهد | موسیقی ما