برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه آویژه
همزمان با برگزاری جشنواره مقاومت
«آویژه هنر» در برج میلاد به صحنه می‌رود
موسیقی ما - غزاله سعادتی: مهدی میرزاباقریان، نوازنده و سرپرست گروه آویژه هنر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما گفت: گروه آویژه هنر 24 مرداد در فضای باز برج میلاد به اجرای برنامه می‌پردازد.این نوازنده در ادامه بیان کرد: قرار است در این برنامه به همراه اعضای گروه 40 دقیقه موسیقی اجرا کنیم که قطعات شامل گذرگاه شرر، زخم آسمون، غم نان، گور اعتقاد، روزگار نفت و فانوس و بن بست و... است.

میرزاباقریان در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: همچنین باربد خاکپور (ترانه سرا/آهنگساز/گیتار الکتریک)، آیدین نیکو مرام (گیتار باس)، رضا بنایی نیا (درامز)، راهی محتشمی کیا (خواننده)، محمدرضا عارف (پیانو/کیبورد)، ایذا حاجتی (پیانو/کیبورد/همخوان)، فریبرز زینالی نوازنده (کمانچه/همخوان)، پرستو مرادی (تار/همخوان) و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان سرپرست و نوازنده گیتار الکتریک با این گروه همکاری می‌کنم.

گفتنی است، ازپاییز سال 1391 شرکت فرهنگی – هنری نوای آویژه هنر فعالیت‌های خود را در عرصه موسیقی به طور رسمی آغاز نموده است گروه موسیقی آویژه هنر توسط این شرکت با هدف دمیدن روحی تازه در کالبد ترانه های مفهومی و اجتماعی به سرپرستی مهدی میرزاباقریان و به خوانندگی محمدرضا محتشمی کیا (راهی) پای به جشنواره مقاومت نهاد. همچنین سبک این گروه پاپ-راک است.

قطعاتی که در شب اعتلای مقاومت توسط این گروه اجرا می‌شود برگه ایی از دفتر آلبوم «بن بست» می‌باشد که در نیمه اول پاییز 92 منتشر خواهد شد.

تمامی اشعار و موسیقی قطعات این آلبوم توسط باربد خاکپور ساخته شده است. قطعاتی که در این شب توسط گروه آویژه هنر اجرا می‌شود با نام‌های «ایران زمین، گذرگاه شرف، زخم آسمون، گوراعتقاد، غم نان، روزگار نفت و فانوس و بن بست» به یاد سپرده خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 10:55

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 00:07

bi sabrane montazere in ejra hastim
faghat az koja bayad blit kharidari konim?

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آویژه هنر» در برج میلاد به صحنه می‌رود | موسیقی ما