برنامه یاد بعضی نفرات
 
رحیم شهریاری
در گفت و گو با موسیقی ما مطرح شد:
رحیم شهریاری «آراز» را روی سن میلاد می برد
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: مهم نیست از وقتی گروه «آراز» شکل گرفه تا کنون چند سال گذشته است اما از همان لحظه تا الان توانسته مخاطبان بسیاری از آذری زبان تا فارسی زبان را با خود همراه کند.رحیم شهریاری خواننده گروه «آراز» در گفت و گو با موسیقی ما از کنسرت دیگری خبر داد و در این باره گفت: جدیدترین کنسرت گروه «آراز » با شکل و شمایل جدیدی در روز 14 شهریور ماه و در سالن نمایشگاه برج میلاد برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت های آن که در ساعتهای 19 و 21:30 برگزار می شود از هم اکنون اقدام کنند.

شهریاری با بیان این خبر افزود: این اجرا در دو سئانس بوده و در آن به اجرای قطعاتی از آلبوم های قبلی خود مانند یاواش یری و كیم بیلیر و همچنین گلچینی از قطعات فولكلور و مقامی آذری توسط اعضای گروه اجرا می شود. .

وی با تاکید بر اینکه قرار است قطعاتی از آلبوم جدی گروه «آراز» که هنوز منتشر نشده است را برای مخاطبان اجراکند، گفت: در این كنسرت محمدحسین افشاری(نقاره)، حبیب طاهریان(نقاره)، پیمان حمیدی(پیانو و سینتی سایزر)، حمزه شهراری(كلارینت)، محمد زبری(درامز)، امیل عباسی مهر(گیتار باس)، بهمن میرزا زاده(تار و گیتار)، معصومه شجاعی(همخوان)، رها حكمی(همخوان)، شیما اصلانی(همخوان)، سویل یوسفی(همخوان) من و گروهم را همراهی می کنند و بنده نیز این گروه را به عنوان خواننده همراهی خواهم کرد.

رحیم شهریاری چهاردهمین آلبوم موسیقی گروه آراز را به زودی روانه بازار موسیقی خواهد کرد و به این ترتیب رکورد آلبوم خوانندگان آذری زبان را به لحاظ تعداد آلبوم به زبان آذری خواهد زد. این اثر شامل ۱۱ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن بیاگوزل، بوگج، دال قالار، چیچک و… است.

رحیم شهریاری در سال 1375 با تشكيل گروه آراز كنسرت هاي متعددي را در داخل و خارج از كشور داشته و آلبوم هاي گلمدين، يالان دنيا، هايدي سويله، ريحان، آرزو قيزيم، بياض گئجه لر، ايپك، سن سيز، وفاسيز، آغلاما، عصرين گوزلي، خبرين يوخدور، گئتمه قال،گوزللرين گوزلي  و کیم بیلیر، یاواش یئری از جمله فعاليت‌هاي اوست.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1392 - 08:58

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 22 مرداد 1392 - 17:24

ای جونم عمو رحیم!

پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 10:55

بنده بعنوان يك آذري كه با وجود معلوليت جسمي همشه سعي كردم باعث افتخار آذري ها باشم
با تمام وجود به استاد رحيم شهرياري افتخار ميكنم و تو تمام كنسرت هاشون با افتخار شركت ميكنم
ياشا آراز گروپي

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رحیم شهریاری «آراز» را روی سن میلاد می برد | موسیقی ما