برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم مبهم علیرضا خسرونیا
با همکاری تورج شعبانخانی، بابک صحرایی و ستاره های عرصه نوازندگی؛
علیرضا خسرونیا «مبهم» وارد عرصه موسیقی می‌شود
موسیقی ما - غزاله سعادتی: آلبوم موسیقی «مبهم» اثر تازه ای است که حضور  ستاره های عرصه نوازندگی و همین طور آهنگساز چیره دست عرصه آهنگسازی نوید ظهور یک آلبوم  خوب و حرفه ای در بازار موسیقی را می دهد.علیرضا خسرونیا  خواننده جوانی که با اولین حضور خود در این عرصه سعی کرده با یک گروه حرفه ای همکاری کند، درباره اولین آلبوم خود وجزییاتش به موسیقی ما گفت: آلبوم «مبهم» نتیجه مدتها تلاش و انرژی بسیاری است که بر روی آن گذاشته ام.  با ورود به عرصه موسیقی نخواستم مانند بسیاری از کسان که خواسته اند فقط با قطعه ای ره صدساله را یک شبه طی کنند، وارد این عرصه شده باشم و سختی های این عرصه را به جان و دل خریدم و به قولی خاک عرصه را خودم تا بتوانم حرفی برای گفتن داشته باشم.

خسرونیا که «مبهم» را آماده انتشار دارد در ادامه صحبتهای خود ، گفت: استفاده از ملودی های شیرین و پرقدرت استاد تورج شعبانخانی بر همین اساس بود . چرا که همانطور که همه می دانند ایشان بارها و بارها گفته اند برای خوانندگانی آهنگ می سازند که حداقل از صدای خوبی برخوردار باشند و من نیز به همین دلیل به خودم می بالم.

علیرضا خسرونیا درباره اعضا و نوازندگان این گروه تاکید کرد: دراین آلبوم میثم مروستی (ویولن)، علی جعفری پویان (ویولن) و فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

وی ادامه داد: این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن رنگ شب، گیتار های سوخته، مادر، رویای غریب، دوست دارم و…. است و توسط انتشارات آوای سوته دلان منتشر میشود.

وی همچنین تصریح کرد: در این آلبوم علاوه بر ملودی های خوبی که از استاد تورج شعبانخانی، نیکان، امین قباد، پوریا حیدری، میلاد اکبری، امیر عباس حسن زاده، امید حسینی و حامد حنیفی آهنگسازی و تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1392 - 10:13

دیدگاه‌ها

دوشنبه 21 مرداد 1392 - 17:54

امیدوارم آلبوم خوبی بشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا خسرونیا «مبهم» وارد عرصه موسیقی می‌شود | موسیقی ما