برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هشت مقام از منطقه خراسان
حسام اینانلو با دو اثر جدید می‌آید
موسیقی ما - غزاله سعادتی: دو آلبوم جدید حسام اینانلو با نوازندگی و خوانندگی روشن گل افروز به زودی منتشر می‌شود.حسام اینانلو، آهنگساز و نوازنده کمانچه در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ما گفت: هم اکنون دو اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که این آثار به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

این آهنگساز در ادامه عنوان کرد: هم اکنون در حال گردآوری مجموعه ای از مقام‌های شمال خراسان هستم که این اثر موسیقایی اوایل مهر روانه بازار موسیقی می‌شود. این اثر به نوازندگی و خوانندگی روشن گل افروز اختصاص دارد و در این آلبوم هشت مقام از منطقه خراسان گردآوری و بازسازی شده است.

این آهنگساز با اشاره به اینکه هنوز عنوان این اثر مشخص نشده است، تاکید کرد: این آلبوم اوایل پاییز از سوی انتشارات ماهریز مهر منتشر می‌شود، همچنین این اثر شامل 55 دقیقه موسیقی نواحی خراسان است.

اینانلو در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین آلبوم «مقام» که به دو نوازی کمانچه و دو تار اختصاص دارد اوایل پاییز از سوی انتشارات ماه ریز مهر منتشر می‌شود.

این آهنگساز در ادامه گفت: این اثر موسیقایی شامل دو بخش است که هر بخش به مقام‌های موسیقی شمال خراسانی اختصاص دارد.

این نوازنده کمانچه در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این اثر مرتضی گودرزی (دوتار)، روشن گل افروز (دوتار) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان نوازنده کمانچه با این گروه همکاری می‌کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1392 - 16:02

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسام اینانلو با دو اثر جدید می‌آید | موسیقی ما