برنامه یاد بعضی نفرات
 
بابک یوسفی
تا پایان سال 92 و با قطعات منتشر شده و جدید
آلبوم بی کلام «بابک یوسفی» منتشر خواهد شد
موسیقی ما – وحید لشکری: «بابک یوسفی» یکی از نوازنده های چیره دست ساز «کلارینت» می باشد که تا کنون با چندین خواننده از سبکهای مختلف همکاری داشته است. او تقریبا هر ماه یا هر دو ماه یکبار قطعه بی کلامی را منتشر می کند و یکی از معدود نوازنده های موسیقی است که توانسته با همین قطعات مخاطبان خاصی را برای خودش پیدا کند.

آخرین گروهی که او در آن حضور داشت ارکستر «محسن یگانه» بود و پس از آن دیگر از حضور در اجراهای زنده و گروهها کنار رفت چون قصد دارد آلبومی را با مجموعه آثارش پخش کند. یوسفی مدتهاست که به شکل جدی بر روی آلبوم خودش تمرکز کرده و قصد دارد قطعاتی که تا کنون منتشر کرده است و چند اثر جدید را در قالب یک مجموعه روانه بازار کند.

بابک یوسفی درباره حضور کمرنگ خود در رسانه ها و محافل هنری به سایت«موسیقی ما» گفت:« متاسفانه چند مرتبه با برخی از نشریات مصاحبه داشتم ولی بخشهای عمده حرفهایم را با نظر خود تغییر دادند و من اعلام کردم که لطفا آن مصاحبه را منتشر نکنید! همین مساله باعث شد که دیگر فقط با بعضی از رسانه ها گفتگو داشته باشم. از سوی دیگر طی ماههای اخیر فقط در آلبوم های دوستان حضور دارم و تمام انرژی و وقتم بر این است که آلبوم شخصی خودم تا پایان سال 92 منتشر شود».

وی همچنین پیرامون قطعات خود افزود:« خدا را شکر چند ترک این اواخر منتشر کردم که با استقبال خوبی همراه شد. همین که این قطعات را در ماشین ها و حرفشان را از زبان مردم می شنوم انرژی می گیرم. وقتی که مردم یک نوازنده را با اسم بشناسند اتفاق بسیار خوبی است چون واقعا در موسیقی ایران خواننده سالاری داریم و مردم نوازنده ها را نمی شناسند».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1392 - 03:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 26 تیر 1392 - 23:41

تا الان که تک آهنگاش رو دنبال کردم. واقعا قشنگه. این حرفش هم کاملا درسته که میگه: در موسیقی ایران خواننده سالاری داریم و مردم نوازنده ها رو نمیشناسند.

جمعه 28 تیر 1392 - 00:50

خداروشکر میکنم یه نفر تو ایران پیدا شد که بیکلام میده بیرون که بتونیم ارتباط بیشتری با سازها پیدا کنیم.دمت گرم

پنجشنبه 2 آبان 1392 - 01:43

علی جعفری هم بی کلام داده
نوازنده ویلون

پنجشنبه 30 آبان 1392 - 00:44

با اهنگ seni seviyorum اروم می شم
ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم بی کلام «بابک یوسفی» منتشر خواهد شد | موسیقی ما