برنامه یاد بعضی نفرات
 
دو شب به یاد ماندنی در آمل رقم خورد؛
سالار عقیلی با «راز و نیاز» روی استیج رفت
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: کنسرت سالار عقیلی با همراهی گروه راز و نیاز، 16 و 17 تیر ماه 1392 در  سالن همایشهای بین المللی اریکه آریایی آمل برگزار شد تا مازندرانی ها شبهایی خاطره انگیز در کنار این هنرمند و گروهش تجربه کنند. این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری باربد آمل به مدیریت مهتاب اباذری برگزار شد.
 
* نظم و انضباط در برگزاری این کنسرت، از نکات قابل توجه آن بود و به جرأت می توان گفت این برنامه به لحاظ اجرایی کم نظیر و شاید هم بی نظیر بوده است. این برنامه رأس ساعت 21:10 آغاز شد. علاقه مندان کنسرت می دانند که تأخیر 10 دقیقه ای در کنسرتهای کشور، بیشتر به شوخی می ماند و در کنسرتهای مختلف در خوش بینانه ترین حالت، نیم ساعت تأخیر وجود دارد. از این رو می بایست عملکرد عوامل اجرایی این برنامه در احترام به حقوق مخاطبین را ستود.
 
* سالار عقیلی که در بخش مردمی نظرسنجی سالانه ی سایت «موسیقی ما» موفق به دریافت عنوان بهترین اجرای زنده موسیقی اصیل ایرانی در سال 91 شده بود، در ابتدای کنسرت از اینکه در سرزمین پدری اش اجرا می کند ابراز خرسندی کرد و توضیحاتی در خصوص برنامه های گروه راز و نیاز ارائه نمود.
 
* «به اصفهان رو...»، «هنر»، «تو می گفتی»، «بهار دلنشین»، «شکایت دل»، «خوشه چین» و... از جمله قطعاتی بودند که سالار عقیلی و گروه راز و نیاز در این کنسرت اجرا نمودند.
 
* بابک میرزایی (عود)، محمدرضا اسکندری (تار)، فردین لاهورپور (نی)، حریر شریعت زاده (پیانو و دف)، حمیدرضا آفریده (کمانچه)، علی خشتی نژاد (تار)، حسین محمدی مجد (سنتور) و بهنام معصومی (تنبک)، نوازندگان گروه راز و نیاز بودند که سالار عقیلی را در این کنسرت همراهی می کردند.
 
* بانو «سیمین غانم» خواننده ی قطعه ی محبوب «گل گلدون من»، میهمان شب دوم این کنسرت بود.
 
* در پایان برنامه و پس از ادای احترام گروه به مردم، بنا به درخواست های مکرر مردم قطعه ی «وطن» که از جمله محبوب ترین آثار عقیلی است، اجرا شد و با استقبال پرشور مردم مواجه گردید.
 
* محل اجرای برنامه، سالنی مجلل و مناسب با ظرفیت 750 نفر بود که در شهرستان ها کمتر چنین سالنی مشاهده می شود.
 
* «امیر حسین لطفی» برگزار کننده این کنسرت در گفت و گو با «موسیقی ما» اظهار داشت: «موسسه فرهنگی هنری باربد آمل تا کنون چند برنامه فرهنگی هنری در شمال کشور برگزار کرده و با توجه به استقبال پر شور مردم هنردوست مازندران، در نظر داریم تا در آینده ی نزدیک با حضور هنرمندان صاحب نام کشور، کنسرت های دیگری نیز برگزار کنیم. لازم است از عزیزانی که در برگزاری این کنسرت همکاری نمودند به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، انجمن موسیقی مازندران، اداره اماکن نیروی انتظامی مازندران و شهرستان آمل، موسسه فرهنگی هنری ندای چنگ تهران، پرسنل موسسه فرهنگی هنری باربد آمل، مدیریت و پرسنل مجتمع اریکه آریایی آمل و موسسه خیریه ماهک سپاسگزاری و قدردانی نماییم».


 
 
در ادامه عکس های «مصطفی گرمان» از این اجرا را به صورت اختصاصی در «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1392 - 10:20

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 23:20

با سالار عقیلی خیلی حال میکنم......سنتی یعنی عقیلی

جمعه 21 تیر 1392 - 02:20

خیلی عالی بود با تشکر از موسیقی ما و اقای ارتین ولی اللهی که هیچوقت نامش از ذهنم پاک نخواهد شد

جمعه 21 تیر 1392 - 10:01

خسته نباشید عرض میکنم خدمت خانم اباذری و جناب امیرحسین لطفی انشالله موفق باشید ودر آینده نزدیک شاهد برگزاری برنامه های بزرگتر از شما باشیم

جمعه 21 تیر 1392 - 10:03

خسته نباشید عرض میکنم خدمت خانم اباذری و جناب امیرحسین لطفی انشالله موفق باشید ودر آینده نزدیک شاهد برگزاری برنامه های بزرگتر از شما باشیم

جمعه 21 تیر 1392 - 21:12

امیدوارم منم یه روزی بتونم تو یکی از این کنسرتها شرکت داشته باشم
تشکر میکنم عکسهای زیبایی بود

سه شنبه 25 تیر 1392 - 14:07

کنسرت خیلی خوبی بود و با کیفیت برگزار شد تشکر می کنم و امیدورام ادامه داشته باشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سالار عقیلی با «راز و نیاز» روی استیج رفت | موسیقی ما