برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش اختصاصی سایت«موسیقی ما» از جزئیات تیتراژهای ویژه برنامه های تلویزیون در ماه رمضان
از همکاری رضا صادقی با روزبه بمانی، تا احسان خواجه‌امیری با کارن همایونفر
موسیقی ما – وحید لشکری:از سال هشتاد و همزمان با اواخر دوره طلایی موسیقی پاپ کم کم قطعات با کلام پاپ راه خود را به تیتراژهای سریالهای تلویزیون باز کردند. در سال 80 سریال «گمگشته» به کارگردانی «رامبد جوان» بنیانگذار مسیری به نام سریالهای مناسبتی بود و تیتراژ این سریال با صدای«مجید اخشابی» جوان و جویای نام نگاه به موسیقی تیتراژ را در میان موزیسین ها و اهالی تلویزیون عوض کرد. پس از گمگشته، دیگر تیتراژهای با کلام مختص سریالهای ماه رمضان یا محرم نبود و این روزها اگر سریالی تیتراژ با کلام آن هم از نوع پاپ نداشته باشد باعث تعجب مخاطبان می شود! در سالهای آغازین این تحول مخاطبان بیشتر پیگیر موضوع و تیم سازنده سریالهای مناسبتی بودند اما رفته رفته کار به جایی رسید که مردم سریالها را با آهنگهای تیتراژشان یاد می کردند. همین باعث شد مدیران تلویزیون در برخی از ایام نظیر ماه رمضان، خط قرمزهای معمول را کنار بزنند و فضا را باز تر بگذارند تا جایی که خوانندگانی که مجوز انتشار آلبوم از وزارت ارشاد هم ندارند در مواردی تیتراژ بخوانند و اتفاقا در برخی مواقع کارشان هم ار بقیه بیشتر بگیرد. ماه رمضان 92 هم آماج گمانه زنی های دوستداران موسیقی قرار گرفت و هر روز نام های گوناگونی به عنوان خواننده های تیتراژها مطرح شد. اطلاعات قطعی تیتراژهای سریالها و ویژه برنامه های ماه رمضان سال 92 را در گزارش اختصاصی «موسیقی ما» می خوانید:

*پنج خواننده و هفت قطعه
موسیقی مسئولین سیما امسال به منظور ایجاد فضای رقابتی بیشتر تصمیم گرفته اند که فقط دو برنامه ویژه افطار از تلویزیون پخش شود. «شهر باران» عنوان ویژه برنامه افطار شبکه اول سیما می باشد. این برنامه آیتم های گوناگون دارد و باید شنونده هفت قطعه با صدای پنج خواننده متفاوت در این ویژه برنامه باشیم. «شهاب رمضان» با ترانه ای از «سید محمد کاظمی» و تنظیم«سیاوش صدری» و ملودی خودش تیتراژ آغازین این برنامه را اجرا کرده است. «میثم ابراهیمی» با دو قطعه در شهر باران حضور دارد. یکی به نام«دست های خالی» با ترانه و ملودی«علیرضا طلیسچی» و تنظیم«امیر بهادر دهقان» و دیگری برای ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) که شعر و ملودی آن اثری از «افشین امینی» می باشد و «رضا تاجبخش» در آن به نوازندگی پیانو پرداخته است. «محمد بیدهندی» مدیر برنامه های«حامد زمانی» در رابطه با دو قطعه این خواننده برای برنامه شهرباران گفت:« ساخت ملودی یکی از این کارها توسط حامد زمانی صورت گرفته است و ترانه سرای آن زمانی و «حامد عسگری» هستند و تنظیم نیز توسط «امید رهبران» انجام شده است. اما قطعه دیگر برنامه شهرباران چندان فضای موسیقایی ندارد و در مورد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد که حامد این کار را با «عبدالرضا هلالی» خوانده است و به همراه «پیمان طالبی» شعر کار را سروده است. تنظیم این قطعه بر عهده «نیما نورمحمدی» بود و ویدئوی آن در حرم امام رضا(ع) ضبط خواهد شد.» اما شاید بخش جالب این مجموعه قطعات، شنیدن صدای خواننده آلبوم«غزلک» باشد که برای اولین بار وارد عرصه تیتراژخوانی شده است. «سعید شهروز» قرار است تیتراژ پایانی را با ترانه ای از«احمد امیرخلیلی» و آهنگ و تنظیم«بهروز صفاریان» اجرا کند که «بهنام کریمی» نیز در بخش ساخت آهنگ همکاری داشته است. «مهدی احمدوند» خواننده دیگری است که یک قطعه را با صدای او در این برنامه خواهیم شنید.

*یک مثلث موفق برای «دودکش»
سریال«دودکش» به کارگردانی«محمدحسین لطیفی» با بازی«هومن برق نورد» ، «بهنام تشکر» ، «جواد عزتی» و «سیما تیرانداز» گزینه اصلی شبکه یک برای ماه رمضان خواهد بود. «آریا عظیمی نژاد» آهنگساز این سریال درباره تیتراژ دودکش به سایت«موسیقی ما» گفت:«خواننده تیتراژ سریال«دودکش» «رضا صادقی» خواهد بود. ترانه سرای این کار«روزبه بمانی» می باشد و ساخت آهنگ و تنظیم آن توسط من انجام شده است. در حال برنامه ریزی هستیم که در صورت امکان یک قطعه با کلام هم به عنوان موسیقی متن سریال برای قسمت های بعدی تولید کنیم و در صورت محیا شدن شرایط خواننده آن کار هم قطعا «رضا صادقی» خواهد بود». اکنون باید دید این مثلث موفق که هر سه آنها تجربیات خاطره انگیز زیادی در تلویزیون دارند در رقابت سخت ماه رمضان امسال چه نوستالژی از خود به جا می گذارند.

*«خروس» و «ماه ترین ماه»
از شبکه دو سیما خبر می رسد که «محمد علیزاده» تیتراژ سریال طنز«خروس» به کارگردانی«سعید آقاخانی» را می خواند. این قطعه با ترانه ای از «سید محمد کاظمی» و ملودی و تنظیم «میلاد ترابی» ساخته شده است. پیش از این نام «فرزاد حسنی» به عنوان ترانه سرای این کار مطرح شده بود. سریال خروس قبلا قرار بود در ایام نوروز پخش شود که ناگهان 12 قسمت به آن اضافه و تبدیل به سریال ماه رمضان این شبکه شد! اما ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو «ماه ترین ماه» نام دارد. بنا به گفته «حامد جواد زاده» تهیه کننده این برنامه تا کنون حضور«رسول پویان» به عنوان خواننده قطعی شده است و در صورت توافق با «حامد زمانی» تیتراژ این برنامه دو صدائه ضبط می شود. ترانه سرای تیتراژ ماه ترین ماه«عبدالله روا» است و احتمالا او مجری این برنامه نیز خواهد بود. «ضیافت الهی» برنامه دیگر شبکه دو است که بعد از افطار پخش می شود و قرار است هر شب میزبان یک خواننده و یک بازیگر باشد. به تازگی برخی سایتها اعلام کرده اند که «محسن چاوشی» مهمان این برنامه خواهد بود! همچنین یک سریال شش قسمتی با مضمون«دفاع مقدس» به نام«بوی باران» برای پخش در شبهای قدر در نظر گرفته شده و طبق اعلام گروه فیلم و سریال شبکه دو هنوز هیچ گزینه ای به عنوان خواننده این سریال معرفی نشده است.

*«کارن همایونفر» و «احسان خواجه امیری» ، برای اولین بار !
از مدتی قبل که نام سریال«مادرانه» با عوامل سازنده ای که دارد به عنوان گزینه اصلی شبکه سه برای ماه رمضان مطرح شد نگاههای زیادی را به خود معطوف کرد. حضور«سعید نعمت الله» به عنوان نویسنده و «لعیا زنگنه» ، «مهدی سلطانی» ، «شقایق فراهانی» و «عباس غزالی» در کنار کارگردانی «جواد افشار» از یک سو و بازگشت «کارن همایونفر» از سوی دیگر می تواند هر مخاطبی را برای دیدن یک درام خوب وسوسه کند! کارن همایونفر در حالی پس از سالها بازگشت پرقدرتی به تلویزیون دارد که پیش از این نام«رضا یزدانی» و «احسان خواجه امیری» برای تیتراژ سریال مادرانه مطرح بود اما همایونفر در گفتگو با سایت«موسیقی ما» اعلام کرد:«ساخت موسیقی سریال مادرانه هنوز ادامه دارد و کار متفاوتی از آب درآمده است. در قالب تیتراژ این سریال شنونده نخستین همکاری من و «احسان خواجه امیری» خواهید بود که کار تنظیم و ساخت آهنگ آن را نیز خودم انجام داده ام». تجربه ثابت کرده است که هر زمان احسان خواجه امیری و کارن همایونفر دست به تحول در کارهای خود زده اند با موفقیت چشمگیری رو به رو شده اند. حال باید نتیجه این تحول را دید...

*هیچ چیز مشخص نیست !
برنامه«ماه عسل» یکی از معدود برنامه های مناسبتی سیما است که هر سال موفق ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون لقب می گیرد البته به جز سالهای 89 و 91 که از برنامه های این دو سال فقط نام تیتراژهای «محمد علیزاده» و «بنیامین بهادری» به جای مانده است. از سال 86 هر سال تیتراژهای این برنامه به نوعی خبرساز می شود و به یکی از قطعات هیت سال بدل می گردد. هر سالی هم که «احسان علیخانی» اجرای این برنامه را عهده دار بوده به دلیل رابطه خوبی که با اهالی موسیقی دارد چهره های سرشناسی را دعوت به ساخت قطعه تیتراژ برنامه اش کرده است. در ماه عسل 90 تیتراژ آغازین با صدای«مهدی یغمایی» و تیتراژ پایانی با صدای «مهدی یراحی» که با ترانه های«روزبه بمانی» خوانده شد به قدری خوب بود که انتظارها را از علیخانی و تیم همکارش چند برابر کرد. امسال او با دقت خاصی پیگیر مسائل موسیقایی ماه عسل است اما تا زمان نگارش این مطلب احسان علیخانی در پاسخ به پیگیری های سایت«موسیقی ما» اعلام کرد که هنوز هیچ چیز مشخص نیست. در بین گزینه هایی که احتمال حضورشان وجود دارد نام«فرزاد فرزین» جدی تر به نظر می رسد و «مازیار فلاحی» حضور در تیتراژ ماه عسل92 را تکذیب کرد. اما همه اسامی مطرح شده احتمالی هستند و باید تا زمان اطلاع رسانی دقیق تیم سازنده این برنامه منتظر ماند.

*جشن رمضان
برنامه«جشن رمضان» بیش از یک دهه است که هر سال پای ثابت ماه رمضان های شبکه تهران است. «محمد قنبری» تهیه کننده این برنامه در رابطه با برنامه امسال به سایت«موسیقی ما» گفت:« قرار بود «نیما مسیحا» تیتراژ آغازین این برنامه را بخواند و حتی اتود این کار هم آماده شده بود و من علاقه وافری به صدای ایشان دارم اما متاسفانه شرایط برای این همکاری فراهم نشد. اما «محمد علیزاده» با ترانه ای از «حسین غیاثی» و آهنگسازی«مهرداد نصرتی» و تنظیم«شهاب اکبری» تیتراژ پایانی جشن رمضان 92 را می خواند که یقینا از قطعات موفق تیتراژهای ماه رمضان امسال خواهد بود». در اولین جشن سالانه «موسیقی ما» تیتراژ جشن رمضان 91 با صدای «محمد علیزاده» نامزد دریافت تندیس بهترین تیتراژ تلویزیونی بود. «علی اکبر تحویلیان» تهیه کننده مجموعه«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» که امسال نیز سریال ماه رمضان شبکه پایتخت است ضمن رد تمامی شایعات گفت:«چند کار را مدنظر داشتیم اما هیچ کدام با فضای سریال همخوانی نداشت و تیتراژ سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بی کلام خواهد بود».
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1392 - 22:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 17 تیر 1392 - 09:49

خیلی خوب بود یعنب باورم نمیشه مهدی احمدوند برای این سریال خونده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 10:01

فرزاد فرزین واقعا گزینه مناسبی برای ماه عسل...
همونطور که دیدین فرزاد تندیس بهترین تیتراژ سال رو دریافت کرد.

دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:46
danesh jamshidi

فقط فرزاد؟

2.190.11.195
دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:41
هوادار بابک

دوست عزیز فک نمیکنم ربطی داشته باشه!برنامه ماه عسل برنامه ایه که دم افطار و قبل از اذان پخش میشه و با برنامه ای که میشه گفت حماسی و ورزشی بوده فرق داره به نظرم فرزاد صدای خوبی داره استعدادشم بالاس ولی برای ماه عسل گزینه مناسبی نیس

31.29.57.189
دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:00
سامی

تو کل تیتراژ های ماه عسل
تنها چیزی که هنوز به گوش میرسه :
منو در گیر خودت کن تا جهانم ...

5.190.61.232
دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:40
مائده کلانتری

منم فک میکنم آقای فرزین گزینه مناسبی نباشه...

37.98.71.159
دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:10
shaghayegh fa

بعد از پخش تیتراژ همه چیز مشخص میشه

2.176.241.7
دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:36
narges

واقعا ماه عسل زیباترین تیتراژ ماه رمضون بود... به نظر من هنوز تیتراژی بهش نرسیده ... چون میشه هر زمان دیگه ای گوش بدی و حس خوبی بهم میده

31.25.88.41
سه شنبه 18 تیر 1392 - 01:11
فرزاد آریا

مثل اینکه تیتراژ راز پنهان رو فراموش کردین!!!

درست جنس صدای فرزاد باریتون و حماسی هست اما دلیل نمیشه که بی احساس بخونه.

اگه اینجور بود راز پنهان اون حسی که هنوزم داره رو همون روز اول نداشت.

به نظر من گزینه مناسبیه...

37.59.173.14
سه شنبه 18 تیر 1392 - 02:18
امیر

مهدی یراحی عزیز تیتراژ رو میخونن،با ترانه ای از روزبه بمانی

198.144.106.17
سه شنبه 18 تیر 1392 - 14:22
فريناز مروتي

درسته كه فرزاد فرزين صداي خيلي خوبي داره اما جنس صداش براي ترانه هاي ملي و حماسي خوبه
براي يه برنامه مثل ماه عسل صداي محسن يگانه و مهدي يراحي قطعا بهترين انتخاب ميتونه باشه.

92.50.25.135
سه شنبه 18 تیر 1392 - 17:41
hadise ***just babak jahanbakhsh***

بعله منم فکرمیکنم فرزاد فرزین گزینه ی خیلی مناسبی برای ماه عسل نیست
و برای ماه عسل صدای بابک و یا محسن یگانه خوبه
یراحی هم خوبه البته

2.178.163.146
سه شنبه 18 تیر 1392 - 23:04
علیرضا غفوری

چرا بعضی دوستان میگن صدای فرزاد فرزین برای تیتراژ ماه عسل مناسب نیست
پارسال هم با اهنگ فوقالغاده احساسی و زیبا ی (ماه من)ترکوند
فرزاد عالیه

37.254.42.172
جمعه 26 مهر 1392 - 16:47
حنانه (جاست یگانه) و ( احسان)

فقط منو درگیر خودت کنه محسن یگانه موندگار شد.......

2.146.174.216
دوشنبه 17 تیر 1392 - 10:11

برای همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 10:24

امسال خیلی کارهای خوب باید بشنویم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 10:25

منتظر شاهکار احسان هستیم... حتما عالیه

دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:19

ماه رمضون با صدای احسان یه حال و هوای دیگه ای داره.....

دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:29

من اطمینان دارم مثلث طلایی رضاصادقی روزبه بمانی و اریا عظیمی نژاد در شبکه یک فوق العاده و به یاد ماندنی میشه

دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:57

همکاری احسان و کارن همایونفر عااااااااااااالی میشه...
فقط میمیونه شعر که طبیعتا احسان شعر ضعیف نمیخونه....
حله...
منتظریم...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 11:57

به به تیتراژی که آهنگسازش کارن همایون فر باشه و خواننده ش احسان خواجه امیری حرفی برای گفتن نمیذاره این روزا رو لحظه شماری میکنم برای شنیدنش دو سال بود جای خالی احسان تو ماه رمضان کاملا مشخص بود

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:11

دیروز اهنگایه شهر باران رو گوش دادم همش عالی بود...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:30

خدا کنه فرزاد فرزین خواننده ی ماه عسل شه چون بهترین خواننده ی پاپ حال حاضر ایرانه.

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:36

خیلی عالیه تیتراژهای امسال.من طرفدار محسن چاوشی هستم ولی فکر کنم همکاری خواجه امیری با کارن همایونفر جالب بشه.

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:42

آخ جون تازه + این همکاری آلبوم جدید رضاصادقی هم رفت برای ضبط

عاشقتم سلطان | رضاصادقی |

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:47

چاوشی امکان نداره تو برنامه ی تلویزیونی حاضر بشه !

دوشنبه 17 تیر 1392 - 12:55

برنامه«ماه عسل» یکی از معدود برنامه های مناسبتی سیما است که هر سال موفق ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون لقب می گیرد البته به جز سالهای 89 و 91 که از برنامه های این دو سال فقط نام تیتراژهای «محمد علیزاده» و «بنیامین بهادری» به جای مانده است.
به نکته ی خییییییییییییییییلی خوبی اشاره کردید چون ماه عسل فقط و فقط با احسان علیخانی ماه عسل
اگه تیتراز هاشون هم مال محمد علیزاده و بنیامین نبود دیگه حتی نامی از ماه عسل 89و 91 برده نمیشد

دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:03

چه ماه رمضانی شود امسال
محمد علیزاده با دو تیتراز مثل همیشه عالی بی شک به عنوان بهترین تیتراز ها هم انتخاب میشن
احسان خواجه امیری در مادرانه
وبازگشت کارن همایونفر که خیلی ها هنوز بعد این همه سال موسیقی به یادماندنی سفرسبز رو از ایشون در خاطر دارن
فقط جای بنیامین بهادری خالی کار سال کذشته اش خیلی خوب بود

دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:07

از این بهتر نیشه جشن رمضان 92 هم برامون یه خاطره ی خوب و خوش میشه با صدای محمد علیزاده

دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:48

خوشحالم که دوباره چاوشی به تلوزیون نمیره

دوشنبه 17 تیر 1392 - 17:51
محمدرضا صادق زاده ارجمند

اینو نگی چی بگی

2.178.126.79
سه شنبه 18 تیر 1392 - 09:38
danesh jamshidi

چیزی ندارم بگم! اخه چاوشی کمترفدارترین خواننده دنیاست!!!! اخه چاوشی روهیشکی دوست نداره!!!!

2.190.8.146
چهارشنبه 19 تیر 1392 - 00:24
hossein

آدم اینقدر حسود میشه آخه.تا کی میخواین از واقعیت فرار کنین.
محسن چاوشی بهترینه.جشن موسیقی ما هم ثابت کرد

91.99.192.92
دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:49

فقط ماه عسل احسان علیخانی!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 13:57

بی صبرانه منتظر ترانه سریال مادرانه با صدای دلنشین اقای احسان خواجه امیری هستیم.(فقط احسان خواجه امیری عزیز)

دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:03

بی نهایت خوشحالم چون محمد علیزاده ی عزیزم دو تا تیتراژ میخونه که قطعا و قطعا بهترین تیتراژهای سال میشن

دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:18

ایول بالاخره مهدی احمدوند هم داره مجوز میگیره
چرا در مورد اهنگ ایشون توضیح ندادید واقعا متاسفم
ایشون کم هوادار نداره

دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:34

وااییی من خیلی مشفاقم ببینم چجوری شده برنامه ها و هم ببینم تیتراژا چه جوریه!!!
واقعا مشتاقم!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 14:42

خیلـیــــــ ممنونــــــــ...!
خوشحالـــمـــ ک امسالــــــ همـــــ برنامهــــــ ضیافتـــــــ الهـیــــ پخش میشهــ...!
بنظرمـــ احتمالشـــ زیادهــ کهــــ فرزادــــ فرزینــــــ عزیـــــز همــــ تو ایــنـــ برنامهــ حضور داشتهــ باشنـــ...!
(بــا توجـــه به لیســـت مهــمانان این برنامـــه در ســال گذشتـــه اینو عــرض میکنـــم...:) )
امیـــدوارم کهـــ این اتفاقـــ خوبـــــ بیفتــهـــ و ما ها رو خوشحالـــ کنه!

سه شنبه 18 تیر 1392 - 11:45
حدیث

خدانکنه!
اون به اندازه کافی تن ما رو لرزونده!
فرزاد جان،عزیزم! لااقل بذار یه این یه ماه رو بدون گریه بخوابیم...

198.74.52.165
سه شنبه 18 تیر 1392 - 23:08
علیرضا غفوری

واقعا از ته دل امیدوارم این اتفاق بیفته
فرزاد نیاد کی بیاد
عاشقتم فرزاد

37.254.42.172
دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:02

ممنون بابت گزارش خوب و کاملتون

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:06

واقعا که خوشحال شدیم با این خبر مهدی احمدوند واقعا؟
چه شود بهترین ماه رمضان میشه

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:20

سعید شهروز هم بلاخره آمد...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:20

دیگه چی از بهتر؟سلطان مشکی روزبه بمانی اریا عظیمی نژاد!
اصلا بغض صدای رضا صادقی خودش واسه ماه رمضان کافیه دیگه این تیم هم که باهاش همکاری کنن میترکونهاااا

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:24

مهدی احمدوند و تلویزیون ایول :)
کاش به برنامه ماه عسل هم دعوت میشد

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:26

بخش جالب این مجموعه قطعات، شنیدن صدای خواننده آلبوم«غزلک» باشد که برای اولین بار وارد عرصه تیتراژخوانی شده است. «سعید شهروز» قرار است تیتراژ پایانی را با ترانه ای از«احمد امیرخلیلی» و آهنگ و تنظیم«بهروز صفاریان» اجرا کند که «بهنام کریمی» نیز در بخش ساخت آهنگ همکاری داشته است.

برای شنیدن این کار لحظه ها رو میشمارم.
پشت پلکام عکستو نقاشی کردم سعید شهروز ...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:31

سال گذشته قطعه با اجازه خدا از رضا صادقی قرار بود به عنوان تیتراژ ماه عسل پخش بشه که در آخرین لحظات مسئولین صدا و سیما اجازه این کارو ندادند... قطعه ای که اگر مجوز میگرفت قطعا جز بهترین تیتراژهای تلویزیون میشد... من بسیار خوشبینم به همکاری روزبه بمانی و آریا عظیمی نژاد با رضا صادقی ... مطمئنم این تیتراژ حرفای زیادی برای گفتن داره... البته از همکاری احسان خواجه امیری و کارن همایونفر هم نمیشه به سادگی گذشت... این دو قطعه قطعا رقابت نزدیکی برای بهترین شدن دارن

Z M
دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:46

چه شود ماه رمضون امسالمون...آقای خواجه امیری ممنون که لحظه هامونو شیرین و به یاد موندنی میکنی...نام آقای خواجه امیری کافیه که سریال مادرانه پر مخاطب بشه...خیلی عالیه...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 15:55

سلام ...
امیدوارم مهدی یرّاحی به حقّ واقعیِ خودش برسه

و شایعاتِ ناروا مانعی برای فعالیّتِ نابِ هنری ش درست نکنه / ایجاد نکنه

خدا خودش رحم کنه
ما واگذار کردیم به خدا کلّاً :(

دوشنبه 17 تیر 1392 - 16:01

وای ماه عسل با صدای فرزاد فرزین خیلی عالی میشهههههههههههههه

دوشنبه 17 تیر 1392 - 16:16

منتظر غوغای احسان خواجه امیری در سریال مادرانه هستیم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 17:18

چه عجب بعد از چند سال بی مهری ،تیتراژی با صدای
سعید شهروز
پخش میشه!!!!!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 17:37

اهل فیلم و سریال نیستم ولی حتما تیتراژها رو دنبال میکنم با آرزوی موفقیت واسه همه هنرمندان

دوشنبه 17 تیر 1392 - 18:39

امسال فضای رقابت بین خوانندگان پاپ خیلی داغ شده
تقریبا همه هستن
فکر کنم که ما ترانه ماندگاری رو خواهیم شنید

دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:00

منتظر احسان خواجه امیری در ماه رمضون امسال بودم خیلیی عالییییی میشه ، فقط اینکه من از یه جای معتبر خونده بودم که اهنگسازی این کار به عهده علیرضا افکاری عزیز هستش و فقط تنظیمش با کارن همایونفره! به هر حال ارزوی موفقیت برای احسان نازنین و بقیه هنرمندانی که قراره امسال صداشونو بشنویم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:07

چرا صدا و سیما فقط عیدا و ماه رمضونا یاد خواننده ها میافته؟؟؟؟!!!!

دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:08

راستی از علی لهراسبی و آهنگ جدیدش وقتی میای چه خبر؟

دوشنبه 17 تیر 1392 - 19:57

فكر خواندن رضا صادقي اونم تو ماه رمضان با اون بغض صداش ادمو ديوونه ميكنه.

هنوز هم عشق يه رنگه...

yas
دوشنبه 17 تیر 1392 - 20:15

سلام...
رمن تو این چند سالی که ماه عسل رو میبینم هیچ وقت برنامه رو به خاطر مجریش نگاه نکردم ،فقط وقتی مهمان خوبی داشته باشه برنامه رو نگاه میکنم.وقتی این برنامه رو با اجرای احسان علیخانی میبینم احساس میکنم مجری و مهمان اصلا باهم راحت نیستن..به خاطر طرز بیان مجری که راحت و شسته رفته با مهمان صحبت نمیکنه.

سه شنبه 18 تیر 1392 - 14:35
فريناز مروتي

تو جزو قبيله ي ماه عسل نيستي وگرنه اينطوري راجع به احسان عليخاني نظر نميدادي اينو بدون ماه عسل واسه ما اهالي پرو پا قرصش بدون اسم احسان عليخاني معني نداره اگه كسه ديگه مجريش باشه ما ديگه ماه عسل رو نگاه نميكنيم

92.50.25.135
دوشنبه 17 تیر 1392 - 20:23

ترکیب روزبه بمانی ، کارن هماینونفر ، احسان خواجه امیری عزیز فوق العاده است . مشتاق تیتراژ سریال مادرانه هستیم

دوشنبه 17 تیر 1392 - 20:55

دوستان یکی از گزینه های احتمالی ماه عسل (تیتراژ یا کلیپ) پویا سالکی هست

دوشنبه 17 تیر 1392 - 21:07

واقعا بهترین خبری که میتونم بشنوم اینه که تیتراژ ماه عسل رو علی عبدالمالکی بخونه .چی میشه اگه اینطور بشه...

دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:09

به نظر من تیتراژ احساسی واسه برنامه هایی مثل ماه عسل و شهرباران فقط:
1.مهدی یراحی
2.محسن یگانه
3.میثم ابراهیمی
4.حامد زمانی
5.احسان خواجه امیری

سه شنبه 18 تیر 1392 - 00:40
احسان

دوست عزيز وقتي حرف از كار احساسي ميشه با وجود رضا صادقي نبايد اسمي يكي ديگه بياد.با احترام به همه ي خواننده ها .من خودم عقيده دارم احسان خواجه اميري صداي قدرتمندي داره و بقيه دوستان

2.186.137.206
دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:38

ترکیب احسان علیخانی و فرزاد فرزین دفعه پیشم جواب داد ایندفعه هم ایشالله جواب میده

دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:43

عکس آقای هلالی رو چرا گذاشتید!؟!؟!؟؟

دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:03

وااای خدا امسال چه کردن!!!
واقعاً برای شنیدن این تیتراژا لحظه شماری میکنم! =))

دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:39

سلام.واقعا متاسفم كه در مورد تمام خواننده ها توضيح داده شده اما در مورد مهدي احمدوند هيچ صحبتي نكرديد.امسال ساله مهدي احمدونده ماه عسلو اگه احسان بده به مهدي ميشه بهترين تيتراژ ماه عسل در كل سالهاي پخشش اما احتمال زياد پويا سالكي خواننده تيتراژ ماه عسله.عشق است مهدي احمدوند

دوشنبه 17 تیر 1392 - 23:43

همه انتخاب ها درسته البته به نظر من
ولی احسان خواجه امیری-محمد علیزاده-مهدی یراحی وروزبه بمانی باید باشند

سه شنبه 18 تیر 1392 - 00:38

خیلی امیدوار کنندس کاری که رضا و روزبه با هم انجام بدن تازه آهنگسازیش هم با آریا عظیمی نژاد باشه...امیدورم کار موندگاری باشه.

سه شنبه 18 تیر 1392 - 01:31

اقای «پیمان طالبی»
ایشون مجری رادیو جوان هم هستن درسته ؟

سه شنبه 18 تیر 1392 - 01:35

ماه رمضون نیست امسال ماهه عسله با وجود
" احــسان خواجه امیـــری" عزیز
ستاره بی تکراررررررررر

سه شنبه 18 تیر 1392 - 03:11

جای محسن یگانه خالیه

سه شنبه 18 تیر 1392 - 04:17

فرزاد با اين تيتراژ ثابت ميكنه بهترين و دوست داشتني ترين خواننده ايران پهناوره منتظر باشيد

سه شنبه 18 تیر 1392 - 11:51

به نظرم کارهای احسان خواجه امیری و رضا صادقی که هردوشون دوستای خوبی هم هستن جزو بهتریت ها میشن.

سه شنبه 18 تیر 1392 - 12:08

ماه عسل از جمله متفاوت ترین برنامه هاست
فک نمی کنم فرزاد فرزین گزینه مناسبی باشه
با توجه به عدم حضور محسن یگانه و چاوشی در تلویزیون امیدوارم صدای مهدی یراحی و بشنویم

سه شنبه 18 تیر 1392 - 12:23

سلام.همتون می دونید که مهدی یراحی صمیمیت خاص و ویژه ای با احسان علیخانی داره.و قبل از فرزاد فرزین این دو دوستای صمیمی بودن.قبل از اسم فرزاد فرزین هم اسم مهدی یراحی به عنوان گزینه اصلی خواننده تیتراژ ماه عسل معرفی شده بود.دوتا تیتراژ داره.یکیشو فرزاد فرزین خونده و یکی دیگه مهدی یراحی. به امید امپراطور.بدون صدای مهدی نمیشه سر کرد.من به احسان علیخانی ایمان دارم.مطمئنم که احسان علیخانی از مهدی استفاده کرده.

سه شنبه 18 تیر 1392 - 15:27

یعنی گفتید تیتراژ ماه عسل با صدای محمد علیزاده بد بوده؟؟؟بدون شک امسال بااین خواننده ها ماه رمضون شب ها راحت با موسیقی های جدید فوق العاده خوابمون میبره به امید موفقیت تیرتژ خروس وجشن رمضان.

سه شنبه 18 تیر 1392 - 15:48

فردا ماه رمضان که
حالا تازه گفته میشه فرزاد فرزین جدی ترین گزینه «ماه عسل»
دیر نمیشه

سه شنبه 18 تیر 1392 - 16:01

بهترین گزینه برای ماه عسل فقط خود بنیامینه ای کاش امسال دوباره میدادنش به بنیامین

سه شنبه 18 تیر 1392 - 16:38

واقعا جای محسن یگانه و چاوشی خالیه

سه شنبه 18 تیر 1392 - 17:42

بی‌صبرانه منتظر شاهکار احسان خواجه امیری عزیز هستیم...

سه شنبه 18 تیر 1392 - 19:37

به نظر من بهترین کسی که میتونست خواننده باشه اول زانیار بعدش مرتضی پاشایی زانیار و مرتضی پاشایی امسال اهنگ هایی بسیار خوبی داشتن

سه شنبه 18 تیر 1392 - 20:47

سلام.احتمالا تیتراژ سریال مادرانه با ترانه ی روزبه بمانی و آهنگ علیرضا افکاری به همراه تنظیم کارن همایونفر و صدای احسان خواجه امیری شنیده میشه که به نظرم کار قوی و خوبی می تونه باشه

سه شنبه 18 تیر 1392 - 21:43

بالاخره کار جدید از احسان خواجه امیری بی صبرانه منتظریم حتما باید عالی باشه

سه شنبه 18 تیر 1392 - 21:55

دوستان عزیــــز احسان جان خودش انسان بالــغ و البته عاقلی هستش و بهتـــر میدونه کهـ چ شخصی برای اجرای تیتراژ این برنامه مناسبهـ!
ما نباید با علایق شخصیمون این نظراتو تحمیل کنیم!
فرزاد جان این قابلیتو داره!به امتحانش می ارزه!و قطعا تو این مورد هم سربلند خواهد بود!

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 10:12

امیدوارم کارای خوبی از آب در بیاد و همه راضی باشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از همکاری رضا صادقی با روزبه بمانی، تا احسان خواجه‌امیری با کارن همایونفر | موسیقی ما