برنامه یاد بعضی نفرات
 
یاشار خسروی (برنده تندیس طلایی بهترین نوازنده) در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
حضور اهالی موسیقی بدون درنظر گرفتن ژانری که در آن فعالیت می‌کنند در جشن موسیقی ما، اتفاق بزرگی بود
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: یاشار خسروی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان اینکه در برگزاری اولین جشن موسیقی ما در انتخاب بهترین‌های عرصه موسیقی، احساس کمبودی حس نمی‌شد، به ایراد سخنانی در خصوص جشن یاد شده پرداخت.

این نوازنده ساکسیفون گفت: برگزاری این جشن هرچند برای اولین دوره بود اما از حداقل اشتباه و مشکل برخوردار بود و محاسنش بسیار بیشتر از مسایل و مشکلاتش بود. اولین جشن سالانه موسیقی ما در اولین دوره برگزاری خود توانست مانند یک جشن چند ساله پابگیرد. من متعجب شدم از اینکه این مراسم به خوبی برگزار شد. راستش اصلا فکر نمی‌کردم این قدر حرفه ای و جدی برگزار شود. این جدیت و حرفه ای بودن به قدری در من تاثیر گذاشته که از آن روز به بعد همه جا از این موضوع صحبت می‌کنم. البته دوستان هم با من هم عقیده هستند.

برنده تندیس‌طلایی موسیقی ما به عنوان بهترین نوازنده سال افزود: تنها عیبی که این جشن داشت این بود که مجری آن اهل موسیقی نبود. اگر مجری نیز از میان اهالی موسیقی یا کسی که به هر دلیلی با موسیقی مرتبط است، انتخاب می‌شد، قطعا این جشن شکل و شمایل جدی‌تری به خود می‌گرفت. شوخی‌های بی موقع مجری برنامه گاهی آزار دهنده بود. به اعتقاد من مجری اینگونه از برنامه‌ها حتما نباید از بین افراد معروف انتخاب شود، بلکه می‌توان او را از بین افراد دیگر نیز انتخاب کرد. معمولا مجری‌هایی از این دست به دلیل تعدد برنامه های ارگانی بسیاری که اجرا می‌کنند، برای اجرای اینچنینی مناسب نیستند.

خسروی خاطر نشان کرد: خیلی از دوستانی که آن روز در مراسم حضور داشتند به خوب اجرا شدن برنامه اقرار کردند و همگی بر این باورند که انگار این جشن برای دهمین سال است که برگزار می‌شود. همه چیز بسیار خوب و عالی بود و من نقص چندانی در آن ندیدم.

وی با بیان اینکه برای این جشن نیازی به اجراهای متفاوت از خواننده های مختلف نبود، در توجیه این مساله گفت: حضور و اجرای زیبای علیرضا قربانی و بابک جهانبخش برای اجرای روز جشن کافی بود و دیگر نیازی به اجراهای متعدد نبود. شاید اگر همان ابتدای اجرا برنامه‌ها اعلام می‌شد که قرار است در آخر بابک جهانبخش و رضا تاجبخش قرار است به اجرای برنامه بپردازد، برخی از دوستانی را که زود سالن را ترک کردند، از سالن بیرون نمی‌رفتند.

این نوازنده با اشاره به اینکه غیر از اهالی موسیقی هنرمندان دیگری برای اهدای جوایز در روز جشن حضور داشتند، گفت: شاید بهتر بود ما جوایزمان را از افراد مرتبط‌تر با موسیقی دریافت می‌کردیم. مثلا ما می‌توانستیم این تندیس‌ها از پدرام کشتکار دریافت کنیم تا آقای بهمنی که در زمینه ترانه فعالیت می‌کنند.

وی با ارائه یک پیشنهاد برای دوره های بعدی جشن موسیقی ما گفت: امیدوارم برای سال آینده هنگامی که یک کار برای دریافت تندیس انتخاب می‌شود، چند ثانیه ای از آن را در سالن پخش کنند. باعث خوشحالی من است که تندیس یکی از بهترین‌های نوازندگی را به خودم اختصاص دادم. البته من به نمایندگی از جانب تمامی نوازنده های خوب ایران این تندیس را گرفتم و آن را به همه هنرمندان موسیقی تقدیم می‌کنم. خوشحالم که دیده شدم. شاید افراد دیگری نیز می‌توانستند به این جایگاه برسند اما چون دیده و شنیده نمی‌شوند، معروف نیستند و کسی کارهایشان را نشنیده است. من خودم را بهترین نوازنده نمی‌دانم، همین کافی است که به نمایندگی از طرف تمامی نوازندگان کشورم، این تندیس را دریافت کردم.

یاشار خسروی در پایان تصریح کرد: در کل اگر قرار باشد ما از 10 امتیاز به این برنامه امتیاز بدهیم از 10 نمره 9/5 را می‌دهم. حضور اهالی موسیقی بدون در نظر گرفتن ژانری که در آن فعالیت می‌کنند، در این مراسم اتفاق بزرگی بود و همه آمده بودند همدیگر را ببینند و از نزدیک با هم آشنا شوند. خوشحالم که در حضور افراد بنام در این مراسم حضور داشتم که از این میان می‌توان به استاد پور ناظری، شهرام ناظری و ... اشاره کرد. امیدوارم برای سال آینده این مراسم بهتر از این‌ها برگزار شود. آرزوی من موفقیت پی در پی دوستانم در سایت موسیقی ما است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1392 - 03:31

دیدگاه‌ها

یکشنبه 16 تیر 1392 - 13:36

یـآشار خســروی تو بی شک بهتــرینی !
- و چقدر دلمون میخواد که دوباره شمارو رو استیــج کنسرت دیـــــوآر ببینیم !!
- از اون گذشته موسیقـی ما لطفن فیلم جشــن رو به صورت ِ یک دی وی دی در اختیـآر مایی قرار بدید که همیشه و همیشه دوستون داشتیم و حامی شما بودیم ... مارو هم تو اون شب پُـر ستاره شریک کنید ... همین ./

یکشنبه 16 تیر 1392 - 15:39

متشکریم اقای خسروی.

تبریک به موسیقی ما بابت برگزاری چنین جشن با شکوهی

یکشنبه 16 تیر 1392 - 16:50

واقعا حقش بود ... من که تو کنسرتایه سیروان از نوازندگی یاشار خیلی خیلی لذت میبرم...
این خیلی خوبه که از پیشنهادهایه اهالی موسیقی برا مراسم ساله بعد استفاده بشه.

یکشنبه 16 تیر 1392 - 20:12
mahsa.A.a

آره واقعا یاشار عزیز تو کنسرتای سیروان فوق العادست ................
انرژیشون خییییییییییییییییییییلی بالاست .
همیشه موفق باشیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد :)
تندیسم واقعا حقتون بود .............
شما عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستید .............
نامبروان ...........

2.191.73.208
یکشنبه 16 تیر 1392 - 17:02

ایشالا که مثل همیشه موفق باشه تو کاراش

یکشنبه 16 تیر 1392 - 23:52

واسه اولین اجرای جشن موزیک ما خوب بوود خداییش نقص و مشکلاتش واقعا ناچیز بوود من که خیلی لذت بردم ممنون از مصاحبه با یاشار عزیز

دوشنبه 17 تیر 1392 - 02:47

اين جايزه واقعا حقشون بود،مرسى براى مصاحبه با ايشون

دوشنبه 17 تیر 1392 - 22:35

در اینکه یاشار یکی از بهترین نوازنده هاست اصلا شکی نیست ولی احسان علیخانی غیر از اینکه مجری بسیار مجرب و عالیه ترانه سرای حرفه ای هم هست و از اهالی موسیقیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور اهالی موسیقی بدون درنظر گرفتن ژانری که در آن فعالیت می‌کنند در جشن موسیقی ما، اتفاق بزرگی بود | موسیقی ما