برنامه یاد بعضی نفرات
 
كنسرت با پاي شكسته؛
همایون شجریان و سهراب پورناظری روی سن ديوان مالزی
موسيقي ما - لی‌لا رضایی: اجرای كنسرت مالزی سهراب پورناظري و همايون شجريان با استقبال خوبی از سوی ایرانیان مقیم این کشور روبه‌رو شد. به گزارش سایت موسيقي ما اجرای كنسرت مشترك همايون شجريان و سهراب پورناظری در كشور مالزی توانست سیلی از مخاطبان و علاقه‌مندان به اين موسیقی را به سمت سالن كنسرت روانه كند.

این اجرا در مالزی اولين كنسرت ايراني بود كه در پايتخت اين كشور توسط سهراب پورناظری و همايون شجريان برگزار می‌شد. همايون شجريان و سهراب پورناظری كه با پای شكسته و نشسته روی ويلچر گروه را همراهی می كرد، در سالن ديوان شهر كوآلالامپور روی صحنه رفتند.اين سالن با ظرفيت هزار و 500 نفر در حالي ميزبان علاقه‌مندان موسیقی اصیل ایرانی بود كه از اقصي نقاط اين كشور برای تماشاي كنسرت و شنيدن صدای موسيقي ايراني حضور يافته بودند.

سهراب پور ناظري درباره اين كنسرت به سایت موسیقی ما گفت: كنسرت فوق در دو بخش ايراني - سنتي و تنبور برگزار شد. بخش اول با آيينه ها شروع شد و پس از آن قطعات نگار، زردی و هفت دريا اجرا شد كه من با همراهي همايون شجريان، همايون نصيري و آيين مشكاتيان و مهيار طريحي به اين اجراها پرداختيم.

به گزارش موسيقي ما، در بخش اول كه به اجراي موسيقي سنتي-ايراني اختصاص داشت، با بداهه نوازي و بداهه خواني هايي از اين دو هنرمند همراه بود كه آنها توانستند به خوبي از پس اجرای قطعات در اين بخش بر آيند. دوقطعه از قطعات اجرا شده در اين بخش از ساخته هاي كيخسرو پورناظری بود و ديگر قطعات از ساخته های سهراب پورناظری. قطعات بخش دوم، تماما ساخته هايي از سهراب پورناظري بود. اين بخش با بداهه شروع مي شد و با يك قطعه سه اپيزودي همراه بود كه روي اشعار خيام، مولانا و حافظ اجرا شده بود. در اين بخش مخاطبان شاهد بداهه خواني و بداهه نوازي هايي از اين دو هنرمند بودند كه با استقبال خوبي از سوي آنها مواجه شد.

گزارش تصويري ایم اجرا را در زير مي بينيد:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1392 - 03:30

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:31

ایولا آیین مشکاتیان فتوکپی جوونی باباشه خدارحمتت کنه پرویز خان

پنجشنبه 6 تیر 1392 - 18:32

عالی بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون شجریان و سهراب پورناظری روی سن ديوان مالزی | موسیقی ما