برنامه یاد بعضی نفرات
 
ناصر چشم آذر
ناصر چشم آذر در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما خبر داد:
آهنگسازی برای «خوان هشتم»، «ایستاده در آغاز» و «چهارباندی»
موسیقی ما- لی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لا رضایی: برخلاف خیلی از موزیسین ها که روزهای بیکاری و یا کم کاری خود را طی می کنند، ناصر چشم آذر پر از کارهایی است که قرار است به زودی شنیده شوند.این آهنگساز با اعلام خبر پرکاری خود به موسیقی ما گفت: چندین قطعه تیتراژ برای فیلمهای مختلف ساخته ام که هنوز اکران نشده اند. از این میان می توان به موسیقی تله فیلم «خوان هشتم» به کارگردانی اصغر هاشمی اشاره کر که بازیگانی همچون هومن سیدی، خاطره حاتمی، هوشنگ حریرچیان، پری کربلایی و رضا رویگری در آن ایفای نقش کرده اند.

وی افزود: تله فیلم دیگری با عنوان «ایستاده در آغاز» را نیز با موسیقی خود آماده دارم که کارگردانی آن به عهده سید میر محمد است که از تولیدات شبکه قرآن و معاف اسلامی است.

وی درخصوص فعالیتهای دیگر خود گفت: یک فیلم سینمایی نیز با عنوان «چهار باندی» به نویسندگی و کارگردانی محمدجعفر باقری نیا و تهیه کنندگی عزت ا... جامعی ندوشن با  آهنگسازی من همراه بوده است. ساخت موسیقی این فیلم را به تازگی به پایان رسانده ام. احمد نجفی، نسرین مقانلو، رضا رویگری، نیما شاهرخ شاهی، شهره قمر، نازنین فراهانی، علیرضا جامعی، فلور نظری، هایده حائری، حمید حاجی محمدزاده، فائزه کریمی، هدایت ا... سجادی و (با معرفی) مهتاب سعیدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

وی در خصوص عدم همکاری حرفه ای های عرصه موسیقی با خواننده های جوان و تازه کارگفت: من خیلی خودم را درگیر تجربیات خواننده ها نمی کنم، بلکه آنچه برای من اولویت دارد، صدای خوب یک خواننده است. اگر دوستان تازه کاری باشند که بخواهند با من کار کنند، در صورت شنیدن صدایشان و نیز در صورتی که از صدایشان خوشم آمد، اگر استعداد چنینی کاری را داشته باشند با کمال میل با آنها همکاری خواهم کرد. ناگفته نماند که همین حالا با چند خواننده جوان همکاری کرده ام و قرار است به زوی آلبومهایشان منتشر شود. به زودی اخبار این آلبومها را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد. با این جساب متوجه می شوید که برای من فقط استعداد خوانندگی و صدای خوب را برای همکاری ملاک قرار می دهم و تجربه و شهرت خواننده ها اصلا برایم اهمیتی ندارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1392 - 16:11

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آهنگسازی برای «خوان هشتم»، «ایستاده در آغاز» و «چهارباندی» | موسیقی ما